Vitutusketju

  • 10 567 444
  • 56 146

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Palaan keilahallista. Bussipysäkille 25 metriä. Bussi on 10 metrin päässä valoissa. Lähden juoksemaan kohti pysäkkiä. Auto ajaa eteeni tietä ylittäessäni. Se ajaa eteenpäin. Hidastaa vauhtia. Jatkaa. Pysähtyy lopulta kokonaan ja päästää minut jatkamaan kiireistä matkaani. Bussipysäkillä seisoo nainen. Hän pysäyttää bussin joka ohitti minut jumittaessani auton kanssa. Nainen nousee bussiin. Juoksen. Olen keskimmäisten ovien keskellä. Etummaiset ovet ovat vielä auki ja nainen maksaa käteisellä lippuaan. Olen jo melkein ovella.

Ja sitten se vitun somali löi ovet kiinni, virnisti peiliin ja kaasutti pois pysäkiltä VITTU!!
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Nyt just pikkasen vituttaa. Llorente, Martinez, Bielsa tekemässä lähtöä. Ei ole varmaa mikään näistä, mutta Llorente ja Martinez todennäköisiä. Bielsa ilmoittanut että jos Martinez lähtee, niin hänkin.

Schaisssseeeeeeee saatana.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja sitten se vitun somali löi ovet kiinni, virnisti peiliin ja kaasutti pois pysäkiltä VITTU!!

Jotenkin en yllättynyt, että kyseessä oli ulkomaalaistaustainen henkilö. Tuntuu että aina kun jotain vastaavaa tapahtuu omalle kohdalle, tai jollekkin muulle, niin siellä on joku mokkakorva ajamassa.

Itelle kävi tuossa vähän aikaa takaperin lähes vastaava tilanne elielinaukiolla. Bussi oli laiturissa ja näki että juoksen kohti ja kun olen kohdalla, niin lyö tylysti ovet kiinni ja rupeaa peruuttamaan, vaikka seisoin jo oven vieressä. Meikäläinen siinä sitten viittosi vihasin käsimerkein, niin yön timo tarjoili vastaukseksi keskisormea.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mulle taas on käynyt päin vastoin, kerrankin Haksista kun olin lähdössä töihin niin juoksin tien yli ja samalla dösä tuli kurvissa vastaan. Huidoin sille ja kyllä, se veti pysäkille vaikka itse en ihan vielä siinä ollut. Ei muuten ollut yöntimo silloin vaan ihan supisuomalainen kuski.
 

Lasipolvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Hifk ja Leijonat
Jotenkin en yllättynyt, että kyseessä oli ulkomaalaistaustainen henkilö. Tuntuu että aina kun jotain vastaavaa tapahtuu omalle kohdalle, tai jollekkin muulle, niin siellä on joku mokkakorva ajamassa.

Itelle kävi tuossa vähän aikaa takaperin lähes vastaava tilanne elielinaukiolla. Bussi oli laiturissa ja näki että juoksen kohti ja kun olen kohdalla, niin lyö tylysti ovet kiinni ja rupeaa peruuttamaan, vaikka seisoin jo oven vieressä. Meikäläinen siinä sitten viittosi vihasin käsimerkein, niin yön timo tarjoili vastaukseksi keskisormea.

99% näistä pilaa sen 1% maineen vai miten se meni?. Itse olen useiden polvileikkausten takia kävellyt enemmän ja vähemmän kepeillä. Bussiin kun on joutunut jostain syystä menemään taitaa olla about kolme kertaa niin ainut kuski joka odotti, että pääsen istumaan oli noin 40v mies jostain Afganistanista yms maasta.Suomalaiset kuskit eivät kertaakaan odottaneet.Oli pakko kiittää lähtiessä vaikken näistä "timoista" ja "mokista" oikeen perustakaan.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Neekeri sanan käyttö on rasistista, jouduttu vielä tuomiolle moisesta kielenkäytöstä! Nii! Ja en tarkoita pelkästään Sinua, ISH. Moni muukin on käyttänyt kyseistä sanaa, mutta mutta, kumpaan kategoriaan tuo sinun neekeri menee?

nigger and nigga: "Niggers was the ones on the rope, hanging off the thing; niggas is the ones with gold ropes, hanging out at clubs"

Tämän syväanalyysin kertoi Tupac Shakur.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Suomalaisessa oppikoulun kirjassa aukeaman toisella sivulla oli IHMINEN ja toisella sivulla NEEKERI. Ajat ovat muuttuneet mutta tämä opetus pysynyt ennallaan.

Sama.
Minkä nuorena oppii, sen vanhana taitaa.
Mitäs opettivat.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Suomalaisessa oppikoulun kirjassa aukeaman toisella sivulla oli IHMINEN ja toisella sivulla NEEKERI. Ajat ovat muuttuneet mutta tämä opetus pysynyt ennallaan.

Pyh pah pöh! Et vastannut kumpaan "kategoriaan" sinun neekerisanan käyttö menee? Jos siihen millään vitsisit vastata niin selviäsi, että oletko rasisti vai et.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
En tiedä mitä nimimerkkisi tarkoittaa mutta ajatuksissani olen aina pitänyt sinua somalina, neekerinä siis. Joku sellanen Ahmed Ayaanle Sambovais Mohamed.

Olen varmaan joku viidennenkymmenen polven suomalainen ja sitä ennen esi-isät ovat tallanneet ruotsissa/venäjällä. Niin oli varmaan tuo bussikuskikin.
 
Paskaa

Asia joka just nyt vituttaa vol. 1: Neekeri –sanan käytön oikeuttaminen vanhalla koulukirjalla
Kukin toki tavallaan mutta minua kyllä vituttaa suunnattomasti kun halventavien nimitysten käyttämistä jostain ihmisryhmästä, esim. neekeri –sanan käyttöä, argumentoidaan sillä että kun koulukirjoissa opetettiin niin silloin ennen vanhaan. Täysin paska argumentti ellei sitten oppimiskyky ole simpanssin tasoa – samoissa koulukirjoissa myös Neuvostoliitto on hieno rikas maa ja nopein tapa tavoittaa joku maailman ääristä ilman puhelinta on sähke.

Toki monesti tulee pieni probleemi kun ihmisiä pitäisi luokitella tunnistamisen helpottamiseksi ja esim. juuri tuo neekeri –sana on sen verran universaali että se kyllä maailmalla tunnistetaan vaikka vääntäisi savoa.

Lomailimme tuossa emännän kanssa reilun kuukauden eräässä Latinalaisen Amerikan maassa jossa toisinaan joutui miettimään tarkkaan minne ei kannata pimenevän illan tunteina hortoilla, erityisesti silloin kun paikallisia päihteitä oli tullut nautittua sen verran ettei harkintakyky saati muut kyvyt olleet ihan tapissa. Niinpä kehitimme pienen koodikielen kommunikoinnin helpottamiseksi, kieli käsitti tosin vain kaksi sanaa; mustikka ja mansikka. Mustikka = tummaihoinen ihminen ja mansikka = punaniska-latino. Siinä sitten busseista ja takseista skannailtiin ympäristöä missä ei todellakaan kannata hypätä ulos jakamaan rommin ja reggaen ilosanomaa. Keskustelumme kulkuvälineissä emännän kanssa olivat sellaisia, ”mitä siellä näkyy?” ”näkyykö mansikkaa ja mustikkaa vai onko pelkkää mustikkaa?”. Kyllä kaikkiin ihmisiin tietysti pitäisi suhtautua yksilöinä mutta rutiköyhien kehitysmaiden suurkaupunkien laitamilla luonnollisesti sitä hieman harrastaa ympäristön profilointia. Sama homma tietysti sisällissotaa käyvissä maissa joissa on tullut matkusteltua mutta silloin skannattavia muuttujia on paljon muitakin kuin pelkkä ihonväri.

Asia joka just nyt vituttaa vol. 2: Toisen paskan harjaaminen pöntöstä
Tästä jaarittelusta päästäänkin sujuvasti aiheeseen joka vituttaa minua ihan helvetisti eli työpaikan vessojen vauhtiraidat. Meillä henkilökunta koostuu lähes poikkeuksetta korkeakoulutetuista kansainvälisistä osaajista mutta valitettavan usein sen oman paskan harjaaminen sieltä pöntöstä käynnin jälkeen jää tekemättä. Sitten kun käyn pikaisesti vain pikkupisulla niin eiköhän siinä välissä ole jo se toimiston unelmanainen, tärkeä asiakkaani tai vieraileva diplomaatti tms. jälkeeni jonottamassa joka tietenkin luulee että minä olen tuon törkeän paskateoksen pönttöön jättänyt. Saatana että vituttaa oman maineen ylläpitämiseksi harjailla jonkun toisen choko-lineja ja tahmaisia paskalänttejä ettei joku luule että se olisi minun aikaansaannostani.

Tämä choko-ongelma on vittumainen ratkaista kun mikään who cares/laissez-faire –asenne ei ole järkevä vaihtoehto eikä myöskään oikein kiinnostaisi laittaa aihetta kokouksen agendalle tai pistää koko henkilökunnalle ”voitko harjata oman paskasi pöntöstä” –sähköpostia. Niinpä minä jatkan P.Matikaisen viitoittamaa tietä syömällä/harjaamalla tän kaiken paskan päivästä toiseen mutta samalla kuitenkin stalkaten ja yrittäen tunnistaa näitä rikoksentekijöitä – vielä mun päivä koittaa ja mä kostan isolla kädellä jokaiselle jonka vauhtiraitoja olen ”joutunut” oman imagoni ylläpitämiseksi pöntöstä hinkkaamaan. Pikkujoulut ovat perinteisesti hyviä tilaisuuksia hoidella nämä ongelmat mutta odotan mieluummin vesi kielellä milloin saan joltain tunnistamaltani paskaraiturilta kutsun tupaantuliaisiin, häihin tai lasten syntymäpäiville niin vittu mä kostan joka saatanan chokon korkojen kera jollain toisella mutta vähintään yhtä vittumaisella tavalla – ja tietenkin minimoiden kiinnijäämisen riskit. Operaatio Paskakoston kantavina teemoina tulee nimensä mukaisesti olemaan paska sekä kosto.
 

retiisi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Asia joka just nyt vituttaa vol. 1: Neekeri –sanan käytön oikeuttaminen vanhalla koulukirjalla
Kukin toki tavallaan mutta minua kyllä vituttaa suunnattomasti kun halventavien nimitysten käyttämistä jostain ihmisryhmästä, esim. neekeri –sanan käyttöä, argumentoidaan sillä että kun koulukirjoissa opetettiin niin silloin ennen vanhaan. Täysin paska argumentti ellei sitten oppimiskyky ole simpanssin tasoa – samoissa koulukirjoissa myös Neuvostoliitto on hieno rikas maa ja nopein tapa tavoittaa joku maailman ääristä ilman puhelinta on sähke.

Toki monesti tulee pieni probleemi kun ihmisiä pitäisi luokitella tunnistamisen helpottamiseksi ja esim. juuri tuo neekeri –sana on sen verran universaali että se kyllä maailmalla tunnistetaan vaikka vääntäisi savoa.

Lomailimme tuossa emännän kanssa reilun kuukauden eräässä Latinalaisen Amerikan maassa jossa toisinaan joutui miettimään tarkkaan minne ei kannata pimenevän illan tunteina hortoilla, erityisesti silloin kun paikallisia päihteitä oli tullut nautittua sen verran ettei harkintakyky saati muut kyvyt olleet ihan tapissa. Niinpä kehitimme pienen koodikielen kommunikoinnin helpottamiseksi, kieli käsitti tosin vain kaksi sanaa; mustikka ja mansikka. Mustikka = tummaihoinen ihminen ja mansikka = punaniska-latino. Siinä sitten busseista ja takseista skannailtiin ympäristöä missä ei todellakaan kannata hypätä ulos jakamaan rommin ja reggaen ilosanomaa. Keskustelumme kulkuvälineissä emännän kanssa olivat sellaisia, ”mitä siellä näkyy?” ”näkyykö mansikkaa ja mustikkaa vai onko pelkkää mustikkaa?”. Kyllä kaikkiin ihmisiin tietysti pitäisi suhtautua yksilöinä mutta rutiköyhien kehitysmaiden suurkaupunkien laitamilla luonnollisesti sitä hieman harrastaa ympäristön profilointia. Sama homma tietysti sisällissotaa käyvissä maissa joissa on tullut matkusteltua mutta silloin skannattavia muuttujia on paljon muitakin kuin pelkkä ihonväri.

Asia joka just nyt vituttaa vol. 2: Toisen paskan harjaaminen pöntöstä
Tästä jaarittelusta päästäänkin sujuvasti aiheeseen joka vituttaa minua ihan helvetisti eli työpaikan vessojen vauhtiraidat. Meillä henkilökunta koostuu lähes poikkeuksetta korkeakoulutetuista kansainvälisistä osaajista mutta valitettavan usein sen oman paskan harjaaminen sieltä pöntöstä käynnin jälkeen jää tekemättä. Sitten kun käyn pikaisesti vain pikkupisulla niin eiköhän siinä välissä ole jo se toimiston unelmanainen, tärkeä asiakkaani tai vieraileva diplomaatti tms. jälkeeni jonottamassa joka tietenkin luulee että minä olen tuon törkeän paskateoksen pönttöön jättänyt. Saatana että vituttaa oman maineen ylläpitämiseksi harjailla jonkun toisen choko-lineja ja tahmaisia paskalänttejä ettei joku luule että se olisi minun aikaansaannostani.

Tämä choko-ongelma on vittumainen ratkaista kun mikään who cares/laissez-faire –asenne ei ole järkevä vaihtoehto eikä myöskään oikein kiinnostaisi laittaa aihetta kokouksen agendalle tai pistää koko henkilökunnalle ”voitko harjata oman paskasi pöntöstä” –sähköpostia. Niinpä minä jatkan P.Matikaisen viitoittamaa tietä syömällä/harjaamalla tän kaiken paskan päivästä toiseen mutta samalla kuitenkin stalkaten ja yrittäen tunnistaa näitä rikoksentekijöitä – vielä mun päivä koittaa ja mä kostan isolla kädellä jokaiselle jonka vauhtiraitoja olen ”joutunut” oman imagoni ylläpitämiseksi pöntöstä hinkkaamaan. Pikkujoulut ovat perinteisesti hyviä tilaisuuksia hoidella nämä ongelmat mutta odotan mieluummin vesi kielellä milloin saan joltain tunnistamaltani paskaraiturilta kutsun tupaantuliaisiin, häihin tai lasten syntymäpäiville niin vittu mä kostan joka saatanan chokon korkojen kera jollain toisella mutta vähintään yhtä vittumaisella tavalla – ja tietenkin minimoiden kiinnijäämisen riskit. Operaatio Paskakoston kantavina teemoina tulee nimensä mukaisesti olemaan paska sekä kosto.

Vol 1 on mulle ihan evvk, mut olen poliittisesti korrekti kun ei ole tuttuja korvia kuuntelemassa. Salakieltä ei ole tullut kehitettyä.

Mut vol 2:een liittyy enemmän tai vähemmän oma vitutukseni. Menin tuossa oman toimistomme vessaan ja päätin ryhtyä paskomaan, MUTTA - joku saatanan räkänokkaidiootti oli kussut siihen renkaalle ja jättänyt kuset siihen. Ja silloin kun menin paikalle niin se kansi oli vielä ylhäällä ja kun laskin sen alas niin länttäsin tietenkin käteni siihen kuseen. Jätin homman siihen, suuntasin ulos toimistomme tiloista ja menin paskomaan rakennuksen yleisiin wc-tiloihin. Ei voi ymmärtää aikuisia ihmisiä. Jos ei osu siihen saatanan reikään, niin istu alas ja tähtää sitten. Perkele!

Ja meillähän ei ole mitään unelma naisia duunipaikalla kuin ehkä joskus asiakkaana, joten en pese toisten paskoja pöntöstä, mut omani siivoan.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Ex-muijan toiminta uuden miehensä kanssa vituttaa. Äijällä kun on vähän enemmän rahaa kuin meikäläisellä niin tarttee vittu brassailla sen kanssa. Muijakin on aika suoraan sanonut että on tuon vitun alkuolion kanssa sen takia että ei tartte laskeskella rahoja ja saa lahjoja aina välillä jne.

Ja siis ei tässä itsekään mitään heikkotuloisia olla, mutta kuuden lapsen elättäminen vie jonkin verran enemmän kuin yksin eläminen. Eikä mulla ole rikkaita vanhempia, jotka auttaa tarvittaessa.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ihmisten käytöstavat julkisilla paikoilla vituttaa aina. Opettelisivat jonottamaan ja jotain muitakin perussivistyksen alkeita. Nämä ensin kuntoon ja sitten vasta tuhlaamaan energiaa johonkin mustaan Mannerheimiin.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt tekisi mieli sanoa sananen jos toinenkin noista meidän yön timoista. Sain viime yönä ihan ilman mitään ennakkovaroituksia nyrkistä päähän joltain tummaihoiselta teini-ikäiseltä pennulta (varmaan joku 17-20v). Päässä kilisee tällä hetkellä ihan vitusti, mutta eniten vituttaa hajonneet aurinkolasit ja farkut jotka on aivan veressä. Koskaan en ollut koko heppua nähnyt, en jutellut, en edes katsonut päinkään. Tuli vaan nyrkistä ohimoon ja vielä takaapäin. Meikäläinen tietysti helppo maalitaulu purkaa aggressioitaan, kun liikuin erään naisen kanssa kahdestaan.

Onneksi nyt ei ole muuta kuin päänsärky päällä. Sillä kaverilla on meinaan varmasti asiaa tänään peijakseen, tai jonnekkin muualle. Nenä varmaan ainakin murtui, sillä verta tuli niin perkeleesti. Iteppähän kerjäs saatanan mulkku.

Vituttaa niin rankalla kädellä tollaset maanvaivat.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kaksi vitutuksen aihetta:

1. Ei ole rahaa

2. Pyörän takarengas tuli tiensä päähän. Uuden saan vasta 07.09 tai jotain. Jalkaudun siis kentälle, ei juuri kävely huvita.
 

Puster

Jäsen
Vituttaa kuinka paskainen kaupunki Tampere on. Kaduilta ja puistoista löytyy tonneittain kaikkea pienistä paperilapuista pizzalaatikoihin. Puhumattakaan tölkeistä, pulloista sekä muusta paskasta. Ja tupakantumppeja älyttömät määrät. Ehkä se maksettu korkea tupakkavero oikeuttaa heittämään tumpit minne vain. Eikä ketään kiinnosta.
Varmaankin sama tilanne jokaisessa suomalaisessa vähänkään suuremmassa kylässä. Suomalaiset eivät ansaitse tätä maata itselleen!

Tämä viikonloppu nyt on extrakammottava, kun ne vitun suoralipat päivystävät räkimässä varsinkin Omenahotellien edessä.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vittu! Erehdyin avaamaan Iltalehden nettisivun. Sieltä se sitten selvisi illan keihäskisan tulos. Vittu kun pitää olla tyhmä.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vittu! Erehdyin avaamaan Iltalehden nettisivun. Sieltä se sitten selvisi illan keihäskisan tulos. Vittu kun pitää olla tyhmä.

Huh! Onneksi jaoit tämän vitutuksen meidän kanssa! Olin nimittäin juuri menossa IL:n sivuille.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Huh! Onneksi jaoit tämän vitutuksen meidän kanssa! Olin nimittäin juuri menossa IL:n sivuille.

No, nyt tuo oli jo näköjään poistettu sieltä. En onneksi lotonnut, kun tuuri on kohdillaan.

e. Ja nyt se taas oli siellä. Kannattaa siis vältellä, jos tahtoo säilyttää jännityksen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös