Vituttaa kun Kierrätyskeskuksen ketjuista tuppaa kohta olemaan puolet erilaisia vitutusketjuja. Kuten näitä epäsympaattisia futareita, futisjoukkueita ja muita epäsitä ynnä epätätä. Kai se on verissä että yhteiset nimittäjät pitää hakea vitutuksen, inhon ja kitisemisen kautta.
En ollut vielä siinä pisteessä että olisin valmis hukuttautumaan vitutuksen synkeään ydinvaahtoon. Pitää jättää vitutukselle kasvunvaraa, kausi on pitkä. Vähän kuten ennen vanhaan hankittiin lapsille kaukaaviisaasti liian isoja kenkiä.Lisää vielä raivo, turhautuminen ja pettymykset, niin alat olla IFK-faniuden ytimessä.
En ollut vielä siinä pisteessä että olisin valmis hukuttautumaan vitutuksen synkeään ydinvaahtoon. Pitää jättää vitutukselle kasvunvaraa, kausi on pitkä. Vähän kuten ennen vanhaan hankittiin lapsille kaukaaviisaasti liian isoja kenkiä.
Taidan ostaa kausarin kun vielä ehtii.Kun ottaa syväsukelluksen jo nyt, ei tule niin suuria shokkeja kauden edetessä. Vrt. kylmään veteen meneminen.
Vituttaa toi suomalaisten naiskeihäänheittäjien saama medianäkyvyys. Sannikin juuri nakkasi 51 ja risat... Onko teistä muuten kukaan käynyt koittamassa miten pitkälle toi 600 gramman keppi ilman treeniä lentää? Minä olen, ja hiljaiseksi kyllä vetää! Siis voi vittu, että vetää hiljaiseksi.
Voiko vittu missään lajissa saada noin olemattomalla harjoittelulla noin suurta näkyyttä tekemiselleen?
Kuinka pitkälle lensi? Ja kuinka paljon Sanni harjoittelee?
Ei muuta kun trikoot päälle ja kilpailemaan. Jos kylmiltään lentää pidemmälle.
18v kaveri siis testimielessä vähän keihästä kävi viskomassa ja 55 metriin lensi keppi parin yrityksen jälkeen.
Ja 100 grammaa painavammalla keihäällä, millä naiset heittää...
Ja jos sä "SamSal" vetoat nyt siihen, et "Hei, toihan on mies ja voimaa on varmasti enemmän", voisin muistuttaa eräästäkin Lontoossa esiintyneestä suomalaisesta naismelojasta, joka nostaa penkistä reilut 100 kiloa ja vetää leukaa sen 47 kertaa. Kato treenaamalla tulee tulosta, ei muuten.
Utriainen on kuitenkin nuorten maailmanmestari, että on se jotain tehnyt oikein.
Utriainen on kuitenkin nuorten maailmanmestari, että on se jotain tehnyt oikein.
Niin, ja kännykänheiton ME-mies on 18-vuotias. Kertookohan nämä nyt sitten kyseisten lajien tason laajuudesta ja tosissaan lajia harrastavien määrästä jotain oleellista...?
Sen kertoo, että oli sitten kyseessä kännykän heitto, tai kännykän huispaus (fiktio), sitä ei voi verrata keihäänheittoon, tuo minun edellinen (sarkastinen) teksti oli juuri naureskelua tämäntapaisille aivopieruille.
Sen kertoo, että oli sitten kyseessä kännykän heitto, tai kännykän huispaus (fiktio), sitä ei voi verrata keihäänheittoon, tuo minun edellinen (sarkastinen) teksti oli juuri naureskelua tämäntapaisille aivopieruille.
Niin, ja kännykänheiton ME-mies on 18-vuotias. Kertookohan nämä nyt sitten kyseisten lajien tason laajuudesta ja tosissaan lajia harrastavien määrästä jotain oleellista...?
Vituttaa, että tappelut vie vuodesta toiseen päähuomion lätkäpeleistä. Toivottavasti dumareilla on kanttia antaa kunnollisia (10-15 pelin rangaistuksia) tulevalla sm-liiga -kaudella tappeluista, jotta päästäisiin niistä pikku hiljaa eroon.