puuha-pete
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kerho, Minnesota, Hollanti
Enemmän vituttaa skeittilaudasta tuleva meteli. Voi vittu sitä mölyä. Muuten on aivan sama missä ne niillä ajelee, mutta välillä ottaa päähän tuo ääni. On vähän saatana kova.
Vituttaa suunnattomasti. Hyvän kaverin yli 10 vuotta kestänyt parisuhde kariutui eilen. Toinen on aivan paskana.
No sentään jotain hyvää tässäkin, poltin nimittäin oikean etusormeni kesälomalla vitunmoisessa kännissä lettuja paistellessa ja kun toimistollamme työaikaseuranta suoritetaan sormenjälkitunnistimella niin olen saanut väliaikaisen vapautuksen seurannasta joten hähähää ja pitkät nenät vaan ladyn forunan rupiselle perseelle joka sitä niin auliisti minulle koittaa esitellä. Onneksi duunissa kukaan ei ole myöskään hokannut että tunnistin toimii myös sellaisella muovifläbällä jonka rekisteröiminen järjestelmään on minuutin homma. Toisaalta meikäläisen työllä ja firmalle hankkimillani euroilla maksetaan seinän takana lorvivien humanistien palkat joten omatunto on puhdas kuin paavin perse.
Onnittelut! Olet kohdannut, lähes tarunhohtoisen, Hymyilevän Bussikuskin (TM).Ja sitten se vitun somali löi ovet kiinni, virnisti peiliin ja kaasutti pois pysäkiltä VITTU!!
Onnittelut! Olet kohdannut, lähes tarunhohtoisen, Hymyilevän Bussikuskin (TM).
Ja sitten se vitun somali löi ovet kiinni, virnisti peiliin ja kaasutti pois pysäkiltä VITTU!!
Onnittelut! Olet kohdannut, lähes tarunhohtoisen, Hymyilevän Bussikuskin (TM).
Jotenkin en yllättynyt, että kyseessä oli ulkomaalaistaustainen henkilö. Tuntuu että aina kun jotain vastaavaa tapahtuu omalle kohdalle, tai jollekkin muulle, niin siellä on joku mokkakorva ajamassa.
Itelle kävi tuossa vähän aikaa takaperin lähes vastaava tilanne elielinaukiolla. Bussi oli laiturissa ja näki että juoksen kohti ja kun olen kohdalla, niin lyö tylysti ovet kiinni ja rupeaa peruuttamaan, vaikka seisoin jo oven vieressä. Meikäläinen siinä sitten viittosi vihasin käsimerkein, niin yön timo tarjoili vastaukseksi keskisormea.
99% näistä pilaa sen 1% maineen vai miten se meni?.
Ja sitten se vitun somali löi ovet kiinni, virnisti peiliin ja kaasutti pois pysäkiltä VITTU!!
Suomalaisessa oppikoulun kirjassa aukeaman toisella sivulla oli IHMINEN ja toisella sivulla NEEKERI. Ajat ovat muuttuneet mutta tämä opetus pysynyt ennallaan.
Suomalaisessa oppikoulun kirjassa aukeaman toisella sivulla oli IHMINEN ja toisella sivulla NEEKERI. Ajat ovat muuttuneet mutta tämä opetus pysynyt ennallaan.
En tiedä mitä nimimerkkisi tarkoittaa mutta ajatuksissani olen aina pitänyt sinua somalina, neekerinä siis. Joku sellanen Ahmed Ayaanle Sambovais Mohamed.