Töissä paloi tänään taas käpy tähän yhteen "minä tiedän kyllä kaiken, mutta välttelen töitä ja jos joudun töihin olen lapsellisen kiukkuinen" vatsakas kääpiö.
Tuotannossa yhdessä kohdin yksi ärsyttävä vika, mikä ei maata kaada, mutta just sen verran ärsyttä, jotta korjatuksi tämän asian halusin. Olen puhunut siitä jo muutaman kerran, mutta tänään pienellä rankutuksella saatiin asia eteenpäin. Hupihan alkoi vasta kun kaveli oli korjannut/muuttanut kyseisen asian. "kymmeneen vuoteen ei ole tarvinnyt tätäkään korottaa", alkoi avautumaan minulle. Vastasin kyllä kärkkäästi ja kovaa takaisin, koska en jaksa kyseiseltä ääliöltä enää vain kuunneella turhaa avautumista." Sehän on vain sinun mielipiteesi", jatkui änkytys. Sanoi, jottei ole mielipide vaan tosiasia, jotta otti yläosasta kiinni. Eikö vain jatkaa länkytystään ja minä vastaan takaisin. Toimari tulee paikalle kysymään, jotta mitäs nyt. Yks sankari painaa niska kyyryssä muualle ja minä kerron miten asia oli. Toimari taas vaan kohauttaa hartioitaan tyylilleen uskollisena ja elämä jatkuu.
Vituttaa kuunnella sen vatsakkaan kääpiön ainaista avautumista minulle, ei se mitään jos olisi aihetta, silloin pitääkin kommentoida. Mutta yksi keksii aidan seipäistä aina minulle sanottaa, mutta empä oo jäättänyt vastaan sanomatta enkä aio jättääkkään. Kuvittelee olevansa joku saatanan ylipäällikkö, jolla joku oikeus länkyttää ihan mistä tahansa. Alkaa vaan olla ihmeissään kun vastaan takaisin.
Jos ongelmaa ei ole ratkaistu 10 vuoteen niin mitäpä sitä sitten nytkään, jos siihen kuitenkin menee se minuutti.
Sinäänsä sai vielä naurut päälle. Minun episoodin jälkeen heti, joku kävi kaverille sanomassa jotta tuotannosta tulevat tuotteet eivät ihan laadullisesti vastaa sitä mitä pitäis. Siellä lenteli taas vittu/saatanat ja kauhat. Mielessäni nauroin, kovasti.
Paihoittelen sekavaa tekstiä.....