Humpauttaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
Väsymys! Silmäluomet painaa tonnin. Olis jo viikonloppu, parit 10h unet tulis tarpeeseen!
Väsymys! Silmäluomet painaa tonnin. Olis jo viikonloppu, parit 10h unet tulis tarpeeseen!
Voi vitulla päähän taas. Kyllä nää saatanan tietokoneet on niin anuksesta kun joku asia voi olla.
Äsken ekaks kuulu vehkeestä semmonen ''zum'' ja ruutu siniseksi ja jotain tekstiä ja vehje sammu. Ja vielä sit kun kuuntelee musiikkia ja päivittää jotain sivua, niin aina musiikki pätkii latauksen ''tahtiin''. Lahois koko paska, vissiin ikä jo vaivaa konetta..
Pele. Tämä legendaarinen fudis ikoni. Jaksaa joka vitun uutisessa toitottaa kuinka paljon parempi Neymar on Messiä. Voisko tämä vanhagubbe ottaa vaihdon ja miettiä kumpi on osoittanut tasonsa paremmin. Messi vai jossai bambu liigassa pelaava Neymar. Vituttaa tollanen himaanpäin vetäminen. Saatana!
Älähän nyt, tuohan on minuun verrattunu pientä! Mulle tuli laskua toissa kesänä yli 250 euroa... Mökillä kännykkä ilmeisesti otti yhteyttä datapalvelimiin. Ja puhelinhan ei maksunut itsessään kuin 500 euroa!Vituttaa aika rankasti, kun tämä uusi "äly"puhelimeni leipoi mulle melkein 50 euron puhelinlaskun.
Älähän nyt, tuohan on minuun verrattunu pientä! Mulle tuli laskua toissa kesänä yli 250 euroa... Mökillä kännykkä ilmeisesti otti yhteyttä datapalvelimiin. Ja puhelinhan ei maksunut itsessään kuin 500 euroa
Ei tietenkään muuten olisakaan, ellei minulla olisi tuolloin ollut 40 saldorajoitusta. Tästä viisastuneena mainitsemasi kiinteän datapaketin hankin.Anteeksi tyhmyyteni, mutta kenen vika se on jos sinä et osaa käyttää puhelinta?
Miksi pitää ostaa kallis älypuhelin jos siihen ei laita kiinteää datapakettia...
Vituttaa nämä janarit ketkä tulee yleisilläpaikoilla kysymään "onks lainaa puhelint". Laittakaa sitä rahaa vittu puhelin koppii ja soittakaa sielta saatana!
>100% suomalaisista (kai täysikäisiä tässä tarkoitetaan) on kännykkä (joillakin siis kaksi), joten aika hassulta kuulostaa että jotkut vielä kyselevät luuria lainaan. En kyllä ketään tiedä jolla ei olisi. Huijaustarkoitus kai tuossa on ainoastaan kyseessä.Vituttaa nämä janarit ketkä tulee yleisilläpaikoilla kysymään "onks lainaa puhelint". Laittakaa sitä rahaa vittu puhelin koppii ja soittakaa sielta saatana!
>100% suomalaisista (kai täysikäisiä tässä tarkoitetaan) on kännykkä (joillakin siis kaksi), joten aika hassulta kuulostaa että jotkut vielä kyselevät luuria lainaan. En kyllä ketään tiedä jolla ei olisi. Huijaustarkoitus kai tuossa on ainoastaan kyseessä.
Nyt soitetaan aamusta iltaan vittu Eppuja, Juicea, Göstaa. Arvostan kovasti edellä mainittuja herroja mutta ei noita jumalauta kukaan täysijärkinen jaksa enää kuunnella, sen verran kuluneita biisejä. Ja siis Iskelmä soittaa heidän kapeasta tuotannostaan aina sen saman biisin.