Vitutusketju

  • 10 549 516
  • 56 138

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Ei välttämättä ole tehnyt mitään diiliä, enkä siihen oikein usko. Tietyt paikat vaan Helsingissä on sellaisia, missä riehumista ei suvaita.

Olet ihan oikeassa. Ei siellä mitään sopimuksia ole tehty. Eiköhän tuo johdu ihan vain siitä, että tuolla käy viikonloppuisin tuota jengiä ja pitävät paikasta (ja ovat ystävystyneet tiskin nuoremman henkilökunnan kanssa). Oli itse asiassa kova yllätys tiskillä, että eräs rauhallinen viikonloppu kantis kuului kyseiseen ryhmään. Ei siellä siis liivit päällä yleensä kukaan ole.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Pystyy. Lentämällä nopeammin. Finnairin reitit aasiaan ovat selvästi nopeammat ja aika on rahaa. Toki varmasti Norskien uudet reitit ensi vuonna mm Bangkokiin varmasti syövät osan matkustajista.

Ainakaan meidän firmassa aika ei matkoja varatessa näy olevan rahaa, vaan sieltä ostetaan, mistä halvimmalla saadaan. Riippumatta matka-ajasta ja välilaskujen määrästä.

Toki on sitten tietysti olemassa executive-taso, joka voi itsekin vaikuttaa omiin matka-aikatauluihinsa, mutta pelkäänpä, että näistä ei vielä A340:sen putki päivittäin täyty.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Finnairin johdon tai työntekijöiden tekemisiin en nyt tässä ota kantaa, mutta viimeinen virkkeesi vituttaa.
Kieli syvällä poskessa heitetty koko juttu, varsinkin juuri tuo yleislakkokohta. Hakuna matata. Kyllä minäkin haluan että kaikki toimii ja mielummin vielä ajoissa. Minäkin olen joutunut odottamaan lentoa kerran jos toisenkin pitkään ja tiedän että se vituttaa.

Mitä tulee Finskiin lentoyhtiönä niin sahaavat omaa oksaansa koko ajan. Niin duunarit kuin johtoporraskin. En edes muista milloin viimeksi olisin päässyt määränpäähän saati ilmaan ajoissa käyttäessäni Finnairia eikä palvelukaan kovin kummoista ole. Tähän kun lisätään yleinen sekoilu niin ei hyvältä näytä suomalaisen lentoyhtiön taru tällä hetkellä.
 
Fituttaa Finnairin tekniikan työntekijöiden viikon lakko. Viikon päästä tiistaina olisi lento New Yorkiin ja perkele jos menevät perumaan tuon lennon lakon takia!

Tuskin jää matkasi tuon takia väliin. Eiköhän Finnair reititä sinut Nykiin jotain toista kautta jos tuo lento perutaan. Näin ainakin ennen on toimittu. Halpalentoyhtiöt, kuten Norwegian eivät tätä käsittääkseni tee.

Olisko muuten ollut 15.6 kun Norwegianillakin on edessä mahdollinen lentäjien työtaistelu koskien virolaisveljien orjuuttamista. Norwegianin lentäjät haluavat että heihinkin käytettäisiin norjalaista työsopimusta.
 

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
Tämä jääpiikki on nyt tarkentunut sittenkin oudonmalliseksi virititetyksi mattoveitseksi. Hörhöt (isä ja poika muuten) jäivät siis kiinni. Tuonne itkeä vai nauraa ketjuun voisikin sitten laittaa sen syyn. Kukaan ei heitä tunnistanut itse kapakassa, joten olisivat hyvinkin saattaneet ehtiä karkuun elleivät olisi päättäneet pakoon juostessaan lyödä vielä Sörnäisten sillalla edellä kävelevää sivullista sillä mattoveitsellä olkapäähän. Tämä mies sitten näytti poliisille minne nämä kaksi olivat menneet.

Tämä?

Melkoinen parivaljakko kyseessä ainakin tämän uutisen tapauksessa. Ja päänsilittelyä oikeuslaitokselta varmaan taas tiedossa. Vahingossa varmaan horjahti vahingossa mukana olleen teräaseen kanssa... Pistää itseänikin vituttamaan kun miettii millaista porukkaa saattaa vastaan tulla tässä lähistöllä :S
 

SGD

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei raha kiekkoa
En edes muista milloin viimeksi olisin päässyt määränpäähän saati ilmaan ajoissa käyttäessäni Finnairia eikä palvelukaan kovin kummoista ole.

Hassua. Mä en taas muista, milloin olisi viimeksi ollut mitään ongelmia Finnairin kanssa lennettäessä. Joko mulla on aivan uskomaton tsägä, tai sitten ihmisten puheissa Finnairista on roimasti Lapin lisää. Tosin suomalaisilla on tapana haukkua kaikkea kotimaista ja toisiaan. En tällä siis viittaa edellisiin kirjoittajiin, vaan suomalaisiin ylipäätään.

Viimeisin lentoni myöhästymisen syy oli oikeastaan aika hauska, lentokenttä unohti koko lennon olemassaolon. Ainakin kapteenin mukaan. Lähtöhetkellä laukut olivat terminaalissa auton kyydissä ja lentosuunnitelmat hyväksymättä. Silloin vitutti, mutta ymmärtäähän sen että Baijerissa eivät asiat aina pelitä.
 
Mahtava Huuto.net-kauppias otti kyllä rahat, muttei sitten viitsinyt kummiskaan mitään postittaa. Siis kenellekään, päätellen jannun viime päivinä saamasta negatiivisesta palautteesta.

Huutoon mennyt kymppi nyt ei niinkään vituta - se on pikkuraha jopa rutiköyhälle minulle - mutta vähän perkeleesti vituttaa tuollaiset kotitekoiset pikkurikolliset. Ryöstäisi nyt saatana edes pankkeja tai jotain, eikä kusettaisi käppäisiä hevilevyjä halvalla metsästäviä läskejä runkkuja.

Toivottavasti negapalautetta antaneiden uhkaukset rikosilmoituksesta pitävät paikkansa. Tokkopa sieltä pikkuhilujaan takaisin saa, mutta ehkä armottomalle nettikriminaalille napsahtaa sakkoa ja kakkua, saatana.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
NHL.com videopalvelun Gainomax mainokset vituttaa todella paljon. Niitä tulee muutaman videon välein ja ne ovat ihan saatanan tyhmiä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tästä tuli mieleen, kun joskus viime vuonna huutonetissä kauppaamastani cd:stä tuli valitus. Ostaja väitti ettei ollut hyvässä kunnossa kuten ilmoitin, vaikka aivan taatusti oli. No, palautin sitten rahat ja kirjoitin nettipankin viestikenttään palautus tekopeniksen ostohinnasta. Toivottavasti edes joku pankkineiti jossain on naurahtanut pikkuisen.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16

Jep, siinähän tuo nyt näyttää olevan. Ja kuinka ollakaan pelastin juuri marokolaisen opiskelian samanlaiselta VITUN HULLULTA tuossa puolituntia sitten. Onneksi luotti mies vaistoonsa ja hyppäsi oikean auton kyytiin. Ja kyseessä oli taksi, josta huikkasin,että sisään ja äkkiä. Vittu tätä maailmaa.
 

Berrie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Ilves
Ja kuinka ollakaan pelastin juuri marokolaisen opiskelian samanlaiselta VITUN HULLULTA tuossa puolituntia sitten. Onneksi luotti mies vaistoonsa ja hyppäsi oikean auton kyytiin. Ja kyseessä oli taksi, josta huikkasin,että sisään ja äkkiä. Vittu tätä maailmaa.
Alkaa melko vahvasti vaikuttamaan siltä että jannu tuomitaan kohta toisesta henkirikoksesta, jos kerran noin käy kierroksilla. Eihän sitä toki tiedä jos sattuu isompi tai muuten vaan paremmin varustautunut sekopää vastapuolelle niin häiriköinti loppuu siihen. On tämä ihan sairasta.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Alkaa melko vahvasti vaikuttamaan siltä että jannu tuomitaan kohta toisesta henkirikoksesta, jos kerran noin käy kierroksilla. Eihän sitä toki tiedä jos sattuu isompi tai muuten vaan paremmin varustautunut sekopää vastapuolelle niin häiriköinti loppuu siihen. On tämä ihan sairasta.

Niin, kyseessä ei siis ollut sama henkilö, mutta joku saatanan atrain silläkin mölisevällä sekopäällä oli kädessään.

Alkava flunssa, joka kääntyy atomikellon tarkkuudella keuhkoputkentulehdukseksi vituttaa.
 

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)
Kun pitkän ja tuskallisen taistelun jälkeen onnistuu paskantamaan sen armottoman jöötin, ei omaa tuotostaan sitten loppujen lopuksi edes näe kun se valahtaa sinne putken mutkan taakse. Voi helvetin helvetti.

Tunne on sama kuin voittaisi maratoonikilpailun, mutta kukaan ei noteeraa voittoasi ja palkintokin jäisi saamatta.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kävin tänään labrassa verikokeessa. No se vanhempi rouvashenkilö laittoin ensin remmin oikeaan käteen ja yritti taipeesta löytää suonta. Ei löytänyt kun tatska "edessä". Vaihtoi vasempaan handuun ja pitkän aikaan etsi suonta, välillä kiristi remmiä, välillä löysäsi ja taas kiristi, ei löydy. Kunnes sitten lopulta olevinaan löysi suonen. Pisti piikin sisään ja suoraan lihakseen huti suonesta. Sitten se yritti se neula ihonalla etsiä karkuun päässyttä suonta, ei löytynyt. Meinasin sanoa, että " anna vittu tänne se, mä pistän ite", mutta jätin väliin. No sitten se veti pois sen piikin ja tuumasi, että onko koskaan pistetty kämmenselkään, "ei ole" -vastasin ja samalla sitten näytin kämmenselässä ollutta paksua suonta. No sen jälkeen homma meni putkeen (heh heh) ja samalla tämä nainen sotki oman kätensä minun vereen.

Nyt taipeeseen koskeen aika miehekkäästi ja se pistokohta on nyt aivan järkyttävän näköinen! En ole ennen tuollaista nähnyt kenelläkään, mitä minun taipeessa nyt on. Kyllä vituttaa tuollainen sössiminen!
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kävin tänään labrassa verikokeessa. No se vanhempi rouvashenkilö laittoin ensin remmin oikeaan käteen ja yritti taipeesta löytää suonta. Ei löytänyt kun tatska "edessä"...

... No sen jälkeen homma meni putkeen (heh heh) ja samalla tämä nainen sotki oman kätensä minun vereen...

Oliko hoitajalla käsineet kädessä? Vaimon mukaan heillä oli tälläinen ohje tatuoitujen kanssa.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oliko hoitajalla käsineet kädessä? Vaimon mukaan heillä oli tälläinen ohje tatuoitujen kanssa.

Eipä ollut, sitä itsekin ihmettelin siinä kun se toikkaroi veristen sormiensa kanssa. Minusta tuntuu, että se hoitsu hieman hätääntyi kun sitä suonta ei löytynyt, niin keksi sitten sen kämmenselän ja samalla unohti rukkaset laittaa.
 

J.Petke

Jäsen
Kävin tänään labrassa verikokeessa. No se vanhempi rouvashenkilö laittoin ensin remmin oikeaan käteen ja yritti taipeesta löytää suonta. Ei löytänyt kun tatska "edessä". Vaihtoi vasempaan handuun ja pitkän aikaan etsi suonta, välillä kiristi remmiä, välillä löysäsi ja taas kiristi, ei löydy. Kunnes sitten lopulta olevinaan löysi suonen. Pisti piikin sisään ja suoraan lihakseen huti suonesta. Sitten se yritti se neula ihonalla etsiä karkuun päässyttä suonta, ei löytynyt.

Hah, sama kävi minulle intissä. Tosin kuumetta minulla oli silloin hieman yli 39 ja tämä hoitaja sanoi ensimmäisinä sanoinaan, että "en ole näitä montaa kyllä tehnyt". Siinä vaiheessa kun rouva rupesi pyörittelemään piikkiä ja kuvittelin tunnon perusteella sen osuvan jo luuhun niin Petken silmissä sumeni ja hoitajakin tuli siihen tulokseen , että eiköhän tuon verinäytteen voi ottaa myöhemminkin.

Tää on ollut ainoa kerta kun olen ollut todella lähellä pyörtymistä.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tatuoiduilla suurempi riski tauteihin vai mihin tämä perustuu?
En usko että tuollaista TosiFanin sääntöä on, mutta uskoisin että sukupuolitautien yms kantajissa tatuoituja on suhteessa enemmän kuin terveissä.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kävin tänään labrassa verikokeessa. No se vanhempi rouvashenkilö laittoin ensin remmin oikeaan käteen ja yritti taipeesta löytää suonta. Ei löytänyt kun tatska "edessä". Vaihtoi vasempaan handuun ja pitkän aikaan etsi suonta, välillä kiristi remmiä, välillä löysäsi ja taas kiristi, ei löydy. Kunnes sitten lopulta olevinaan löysi suonen. Pisti piikin sisään ja suoraan lihakseen huti suonesta. Sitten se yritti se neula ihonalla etsiä karkuun päässyttä suonta, ei löytynyt. Meinasin sanoa, että " anna vittu tänne se, mä pistän ite", mutta jätin väliin.

Niinpä. Mua vituttaa huumehörhöt ja varsinkin ränniinvetäjät, jotka odottavat yhteiskunnalta vielä jotain tukitoimia omien rikollisten sekoilujensa jälkeen. Ja ovat vielä niin vitun kiukkuisia, jollei sossuraha ookaan tilillä just sinä päivänä kun piti.

Ensin tehdään kaikki maailman rikokset eikä mikään lainsäädäntö tunnu missään, mutta kun sitten jossain vaiheessa häkki heilahtaa ja yhteiskunnan natsihenkinen väkivaltakoneisto ottaa väärinymmärretyn vähäks aikaa hoiviinsa, niin johan alkaa lainsäädäntö kiinnostaa. "Lain mukaan mulle kuuluu sitä ja tätä". Pitäisköhän miettiä myös sitä, että lakia noudattamalla ei kovin helposti joudu tahdonvastaiseen viranomaishoivan piiriin?
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuskin sääntöä on, mutta vaimon osastolla näin toimittiin.

Olihan yhteen aikaan sellainenkin sääntö, että lääkäri ei kätellyt ollenkaan, ettei pöpöt tartu. Nyt kun eilen kävin sh:n luona, niin ihan yllätyin kun mukavan oloinen naisimmeinen tarjosi kättä tervehtiäkseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös