Kuinka sekaisin voi olla työpaikan toimari
Meillä on kokouksia, neuvotteluja yms välillä +10 kappaletta toimistolla päivässä. Jotta niihin saa tarjoilun, pullaa tms, pitää palaveri merkata exceliin, joka on yhteisessä kansiossa. Mutta jotta ne tulevat pitää jokaisen tilaajan tulostaa se sivu ja ympöröidä oma tapaaminen ja toimittaa se kahta päivää aikaisemmin alakerran flikoille.
Joku aika sitten ehdottelimme, että mitä jos akat katsoisivat yhteiseltä asemalta joka päivä pitääkö huomiseksi tehdä tilauksia (aina pitää), eikä tiskille tarvitisisi toimittaa kymmentä identtistä printtiä. Vastaus EI EIEI, missään nimessä, mitään ei saa muuttaa ja kai jollain sairaalla tavalla tuntevat näin itsensä tärkeämmiksi, kun jättävät pois tilauksen jota ei ole ympäröity vaikka sen näkevät.
Kaiken huippu on toimitusjohtaja jonka kanta on että kyllä tytöt tietää. Itse asiassa yksikään sihteeri, kirjanpitäjä tms ei ole ikinä ollut hänen tietojensa mukaan muuta kuin absoluuttisen täydellinen.