Mainos

Vitutusketju

• 10 702 480
  • 56 253

TumE#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, suomalaiset NHL:ssä.
Smart Fortress 2012, voiko vitutukseen kuolla? Kuka näitä viruksia oikein luo? Miksikmiksimiksi

Pakkopa kysyä, että mistä tuon sait? Paljon on levinnyt tuo kyseinen virus, enkä tiedä sitten onko virustorjuntaohjelmille tullu mitään päivityksiä, että saisi tuon poistettua. Itse olen vielä välttynyt toistaiseksi tuolta perkeleeltä.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Työpaikan kahvi on maksanut 0,10 euroa per kuppi. Nyt hinta on noussut 0,20 euroon. Tuplaantunut! Vaan minuapa eivät kuseta, juon aamupäivällä kahvin mutta jätän iltapäiväkahvin juomatta. Lisäksi kaadan kahvini sekaan kermaa entistä enempi ehkäpä en kaada kahvia sekaan kuin värin vuoksi. Siitäs saavat, kapitalistiriistäjärosvot.

peruna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
Pakkopa kysyä, että mistä tuon sait? Paljon on levinnyt tuo kyseinen virus, enkä tiedä sitten onko virustorjuntaohjelmille tullu mitään päivityksiä, että saisi tuon poistettua. Itse olen vielä välttynyt toistaiseksi tuolta perkeleeltä.

Ite sain tuon ihan perussurffailulla: googlailin juttuja liityen java-koodailuun työkoneella. Hankala virus kun laittaa kaiken lukkoon eikä mikään suostu avautumaan. Nyt kone rebootissa ja kovalevy tyhjäksi. Onneksi on varmuuskopiointi. On kyllä suoraan sanojen vittumainen virus, en suosittelee ja kiroan sen kehittäjän: olet huono ihminen.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Työpaikan kahvi on maksanut 0,10 euroa per kuppi. Nyt hinta on noussut 0,20 euroon. Tuplaantunut! Vaan minuapa eivät kuseta, juon aamupäivällä kahvin mutta jätän iltapäiväkahvin juomatta. Lisäksi kaadan kahvini sekaan kermaa entistä enempi ehkäpä en kaada kahvia sekaan kuin värin vuoksi. Siitäs saavat, kapitalistiriistäjärosvot.

Mitvit, maksullista kahvia työpaikalla?

Burtonn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kuinka sekaisin voi olla työpaikan toimari

Meillä on kokouksia, neuvotteluja yms välillä +10 kappaletta toimistolla päivässä. Jotta niihin saa tarjoilun, pullaa tms, pitää palaveri merkata exceliin, joka on yhteisessä kansiossa. Mutta jotta ne tulevat pitää jokaisen tilaajan tulostaa se sivu ja ympöröidä oma tapaaminen ja toimittaa se kahta päivää aikaisemmin alakerran flikoille.

Joku aika sitten ehdottelimme, että mitä jos akat katsoisivat yhteiseltä asemalta joka päivä pitääkö huomiseksi tehdä tilauksia (aina pitää), eikä tiskille tarvitisisi toimittaa kymmentä identtistä printtiä. Vastaus EI EIEI, missään nimessä, mitään ei saa muuttaa ja kai jollain sairaalla tavalla tuntevat näin itsensä tärkeämmiksi, kun jättävät pois tilauksen jota ei ole ympäröity vaikka sen näkevät.

Kaiken huippu on toimitusjohtaja jonka kanta on että kyllä tytöt tietää. Itse asiassa yksikään sihteeri, kirjanpitäjä tms ei ole ikinä ollut hänen tietojensa mukaan muuta kuin absoluuttisen täydellinen.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa märkä keli. Tai noh, ainahan sitä voi vedellä kuivat.

Joo pitäisi vissiin käyttää tavallisten kenkien sijasta jotain pilkkimiesten talvikenkiä. Ja onhan noi mun farkutkin varmaan hieman liian pitkät. Ja aina vielä ostan samanlaiset, mutta on se vaan niin, että Leviksen 501 ei koskaan poistu muodista. Se on varma se.

Soolo

Jäsen
Läheistä ystävääni on huijattu pahasti raha-asioissa. Vituttaa sekä hänen puolestaan että itseni, kun joudun varmaankin maksumieheksi tuossa jutussa. Pakko auttaa, koska muualta ei tipu ja olen ainoa hänen elämässään joka voi sen tehdä. Ja kyse on useammasta tuhannesta eurosta. Säästöt meni sinne. Vittu.

Vituttaa vedonlyönti. Vaikkei puhuta isoista summista ja takkiin tulee pitkässä juoksussa aina enemmän kuin kotiinpäin, niin siltikin nämä jatkuvat yhden maalin päähän ja tolppa-tolppa-ulos -tyyppiset ratkaisut alkaa syödä miestä. Noh, uutta matoa koukkuun taas joskus.

J.Petke

Jäsen
Läheistä ystävääni on huijattu pahasti raha-asioissa. Vituttaa sekä hänen puolestaan että itseni, kun joudun varmaankin maksumieheksi tuossa jutussa. Pakko auttaa, koska muualta ei tipu ja olen ainoa hänen elämässään joka voi sen tehdä. Ja kyse on useammasta tuhannesta eurosta. Säästöt meni sinne. Vittu.

Mites pankki? Ryhdy vaikka takaajaksi mieluummin. Itse jos joutuisin kuseen niin en edes hyväksyisi sitä että kaverini tuhlaa kaikki rahansa minun hölmöilyyni. Myyköön kamojaan tai ottakoot toisen työn. Tietenkin jos kyse on ns. hämärähommista niin asia on hieman eri..

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Pelailen tuota EA Sportsin ja saatanan yhdessä luomaa peliä nimeltä NHL12. Olen aloittanut usein uran pelimuodossa "ole Ö toimitusjohtaja", jossa olen valinnut urakan pituudeksi kaksikymmentä vuotta. Joka kerta ensimmäisellä kaudella noin 30-40 ottelun jälkeen talletettua peliä avatessani latauspalkki hyytyy 100% kohdalle eikä peliä näin saa enään avattua. PITÄÄKÖ se koko helvetin 20-vuotinen ura pelata yhdeltä istumalta läpi? (20x4 harjoitusottelua, 20x82 runkosarjaottelua + mahdolliset ja jopa todennäköiset playoffit) 1720 ottelua + playoffit, 7min erillä tämä kestäisi ilman katkoja ja rangaistuksi vähintään 21min x 1720 = 36120min = 602 tuntia.... SAATANA!

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Pelailen tuota EA Sportsin ja saatanan yhdessä luomaa peliä nimeltä NHL12. Olen aloittanut usein uran pelimuodossa "ole Ö toimitusjohtaja", jossa olen valinnut urakan pituudeksi kaksikymmentä vuotta. Joka kerta ensimmäisellä kaudella noin 30-40 ottelun jälkeen talletettua peliä avatessani latauspalkki hyytyy 100% kohdalle eikä peliä näin saa enään avattua. PITÄÄKÖ se koko helvetin 20-vuotinen ura pelata yhdeltä istumalta läpi? (20x4 harjoitusottelua, 20x82 runkosarjaottelua + mahdolliset ja jopa todennäköiset playoffit) 1720 ottelua + playoffit, 7min erillä tämä kestäisi ilman katkoja ja rangaistuksi vähintään 21min x 1720 = 36120min = 602 tuntia.... SAATANA!

Jos Pleikalla pelailet, niin napsuttele kone pois netistä ennen kuin pelin käynnistät. Sitten vaan normaalisti latailet ja alat pelailemaan.

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
"Ruoan hintaan luvassa jättikorotus"

http://www.iltalehti.fi/ruoka/2012031915334977_ru.shtml

Kun tuntuu jo nyt, että ruoka on aivan helvetin kallista, niin pitää vielä pelotella jollain jättikorotuksilla.

Niin, aika tyylikkäästi on mennyt ohi se diesel-kikkailu jonka valtio pyöräytti tuossa hetki sitten => vedetään diesel-vero (a.k.a. käyttövoimavero) alemmas ja nostetaan polttoaineen verotusta ihan vaan pikkusen, nämähän sitten vähän niinku kompensoi toisiaan... No oikeassa elämässä yhden "semi-kokoisen" kuljetusyhtiön omistaja kertoi, että "juu, kyllähän me säästetään vuodessa käyttövoimaveroja kaikki about 5'K EUR, mutta polttoaineisiin menee rahaa nyt sitten 300'K EUR enemmän".

Ettekä muuten millään arvaa mikä vaikutus tuollaisella pikku muutoksella on rahdin hintaan polttoaine-lisien kautta? Ja heittäkääpä villi veikkaus tuleeko tuo rahtihinnan korotus kuljetettavan tavaran hintaan? Juu...

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
"Ruoan hintaan luvassa jättikorotus"

http://www.iltalehti.fi/ruoka/2012031915334977_ru.shtml

Kun tuntuu jo nyt, että ruoka on aivan helvetin kallista, niin pitää vielä pelotella jollain jättikorotuksilla.

Niin,tämä dieselkikkailu perusteltiin joillain ympäristösyillä mutta vaikutus on täsmälleen sama kuin ALV-korotuksissa. Nyt vielä kun nostetaan ALV niin tuloksena tuplakorotus. Eniten vituttaa se kun tätä ei voi hallitus sanoa suoraan ja suomeksi. Vitun vittu!

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas, Englanti
Kyllähän tuo ruuan hinta vituttaa, mutta siitä ei oikein voi tinkiä. Kaupoilla yllättäen taas korotuspaineita.

Alkaa olla kohta niin sanotusti kusi sukassa, kun bensa, ruoka, vesi ja sähkö nousee kokoajan. Palkankorotuksissa onkin sen verran ollut "malttia" että oikein kiva kun kaikki nousee kokoajan. Vittu!

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Just nyt vituttaa ihan tasan kaikki. On se nyt saatana, kaikki menee aina ihan päin vittua yhtä aikaa! Ei jumalautasaatana, sit pitää vielä esittää ilosta. Haistakaa vittu kaikki!

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Vituttaa ihmiset, joiden kanssa on pakon edesta tehtava toita ja jotka tekevat jatkuvalla syotolla virheita ilman etta myontavat sita. Luonnollisesti kaikki on meikalaisen syyta.. Kun ei viitsisi olla koko aikaa korjaamassa, etta teinpa juuri niinkuin viimeksi itse halusit.

Vittu etta ihmiset ovat idiootteja.

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Vituttaa naamaan tullut kiekko, silmässä sumenee ja nenä on niin turvoksissa ettei kohta näe mitään kun klyyvari turpoo lisää ja lisää.
Tosin sitä jamppaa vituttanee enemmän joka samalla vuorolla laitatti polvilumpionsa paikoiltaan ja lähti lanssilla sairaalaan.

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Vituttaa naamaan tullut kiekko, silmässä sumenee ja nenä on niin turvoksissa ettei kohta näe mitään kun klyyvari turpoo lisää ja lisää.
Tosin sitä jamppaa vituttanee enemmän joka samalla vuorolla laitatti polvilumpionsa paikoiltaan ja lähti lanssilla sairaalaan.

Sitä ollaan siis taas pelattu rento höntsävuoro.

Että silleen...

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings |NUFC |FC Barcelona|KTP
Itteä lähes pelottaa lähteä joihinkin "kuntokiekko sarjan" matseihin täälläpäin (paikkakunta jääköön mainitsematta) kun tuntuu että muutamasta porukasta löytyyy näitä jamppoja jotka pelaa täysin väärässä sarjassa.Itse siis aivan täysin sunnuntai höntsyilijä niinkuin suurin osa omasta jengistä sekä koko "liigasta".Mutta tottakai näitä hölömöjä jotka pelaa vika sarjassa / jäähdyttelee väärässä jengissä löytyy.

Mieletöntä käsille hakkaamista & "taklauksia" tuntuu riittävän.

Vituttaa siis väärässä sarjassa pelaaminen.Menee vaaralliseksi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy