Vituttaa kun joillakin ihmisillä ei ole yhtään pelisilmää eikä kykyä tulkita toisen mielentiloja. Tällä tarkoitan esim. sellaista kun sinua vituttaa ja olet aivan kyrpä otsassa siten että se myös näkyy kilometrin päähän, niin silloin tällainen tyyppi rientää paikalle ja alkaa kyselemään jotain tyhmää tai heittämään idioottimaisia kommentteja tuosta vitutuksen aiheesta. Tiedän että jotkut tekevät tuota tahallaan mutta yleensä kyse on vaan siitä että näillä ihmisillä ei ole yhtään pelisilmää.
Ainakin minä olen sellainen että kun joku asia alkaa oikein kunnolla vituttamaan niin minun on silloin parempi olla ihan omassa rauhassani ja antaa raivota se vitutus pois, eikä missään nimessä tulla ainakaan kyselemään mitään siinä tilanteessa. Töissä on eräs tyyppi joka aina näissä tilanteissa tulee heti kyselemään jotain tai muuten vaan "myötäelämään" siihen. Jja mikä pahinta niin tämä kaveri ei meinaa millään poistua paikalta vaikka teen hyvin selväksi että en kaipaa siihen mitään kyselijää/hymistelijää, vaan jää siihen pitkäksi aikaa jututtamaan. Välillä näissä tilanteissa tekisi mieli sulloa kaverin pää tämän perseeseen että saisi sen naaman pysymään edes vähän aikaa kiinni, vaikka muuten onkin kyseessä oikein mainio kaveri.
Sellainen myös vituttaa kun jotkut tyypit joilla on saatanan tyhmät ja kuivat jutut eivät yhtään tajua sitä että ketään ei kiinnosta kuunnella niitä. Vaikka näyttäisit miten tympeää naamaa ja pyrkisit tekemään mahdollisimman selväksi että et halua olla näiden tyyppien kanssa missään tekemisissä niin eivät vaan saatanat tajua. Minulla on eräs ex-luokkakaveri jota vihasin jo koulussa, olen vihannut aina sen jälkeen ja vihaan edelleenkin, ja jolle olen yrittänyt tehdä aika selväksi etten halua olla tämän kanssa missään tekemisissä. Mutta tämä kaveri vaan aina tuppautuu juttelemaan ja kertomaan saatanan tyhmiä juttujaan jos minut jossakin näkee.
EDIT: Ai niin, ja tällä hetkellä vituttaa oikein erityisesti se että tilasin Harmajan uuden levyn CDONilta jo yli kuukausi sitten ennakkoon, ja nyt sitten tällä viikolla levyn ilmestymispäivänä tulee vaan sähköpostiviesti että "valitettavasti toimitus on myöhässä, emmekä pysty antamaan tarkempaa toimituspäivämäärää". Saatana! Eikä ollut ensimmäinen kerta kun näin käy. Ei se ole ihme että ihmiset warettaa noita levyjä kun tuo levyn ostaminen laillisia teitä pitkin on aina niin saatanan vaikeaa tällaisilla paikkakunnilla missä ei ole mitään levykauppoja/isoja levyosastoja kaupoissa.