Mainos

Vitutusketju

• 10 702 542
  • 56 253

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Vituttaa tämä HD-maksukanavien aiheuttama linkityspelleily.

Ostin perjantaina HD-kanavien vaatiman kortinlukijan (55e) Anvian konttorista ja se linkitettiin samalla. Noh, kun lyö televisioon kortin ja lukijan niin mitkään maksukanavat ei näy ja CI+ CAM - tunnistus epäonnistuu kerta toisensa jälkeen 4/5 kohdan jälkeen. Authentication ja Verification failed. Jes. Ajattelin jospa tuo viikonlopun aikana alkaisi toimimaan, mutta ei, samaa paskaa tälle iltapäivälle asti ja äskön soittoa helpdeskiin maistuvaan 0,90e + pvm hintaan. Linkitys tehtiin uudelleen ja nyt on kulunut n. 30min jota oltiin luvattu maksimiajaksi kunnes alkaisi toimimaan, eipä toimi saatana vieläkään! Kaapelikortti toimii HD-kanavia tukemattomassa digiboksissa ihan normaalisti, lukija vain temppuilee. Televisio ja lukija ovat ainakin internetin testatutlaitteet.fi sivuston pohjalta todettu yhteensopiviksi niin vähän hämmentää ja vituttaa tämä sotku jo. Lähistöllä ei asu yhtään kaveriakaan kenellä olisi CI+ mallin lukijapaikka televisiossa niin ei pääse muuallekaan kombinaatiota testaamaan, jos vika olisikin omassa telkkarissa. Vituttaa.

Lisäksi vituttaa että fillarista on kumi mennyt puhki ja kesätöistä ei ole varmuutta.

Ihan sama homma vituttaa Anvian kanssa. helvetinmoista pelleilyä koko pakollinen linkittäminen. Sitten kun saatiin lopulta toimimaan, niin vähän väliä kortti ilmoittaa että kanavat pitää hakea uudelleen tms paskaa ja katselusta ei tule mitään jos ei vedä korttia veke ja laita takaisin. Omalla Kortinlukijalle ei mitään ongelmaa (LA digital, mutta se ei tietenkään ANvialle sovi). Kokeilin vissiin 3 eri anvian kortilla ja sama juttu. Mitkään muut kortit eivät Sonyssa temppuile. Päätin sitten lopettaa yhteistyön Anvian kanssa.
Viestintävirasto vai mikä vittu se on, on aivan sekaisin näiden linkittämisien ym kanssa. Mitään vastaavaa hyötyähän siitä ei ole, ainostaan HD kanavien jakelijoiden persuksen nuolemista että joutuu käyttämään.

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Vituttaa mm. Jatkoajassa pesivä negatiivinen asenne ja siihen liittyvä muiden joukkueiden pelaajien vittuiluun asti menevä arvostelu ja vähättely. Pari esimerkkiä:

1. Syöttöpisteiden ilmaisjakelu-ketju, jossa ollan tultu tällä kertaa siihen tulokseen, että Söderholm sai vuorostaan tällä kaudella puhuttuja syöttöjä. Huoh.

2. Perttu Lindgren sulaa kovissa peleissä, kuten itse asiassa suurin osa liigassa pelaavista pistepörssin TOP 30-pelaajista.

3. Kaikki Matti Hagmanin saavutukset ylittäneet pelaajat saavat järjestelmällistä vähättelyä monelta IFK-faneilta. Säälittävää.

Ja tätä paskaa sitten joutuu lukemaan päivästä toiseen.

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Vituttaa palstalla jatkuvasti yleistyvät yhdyssanavirheet. Aamulla lueskellessani tuli jo sellainen fiilis, että yhdyssanavirheettömät viestit olivat jääneet jo vähemmistöön. Eikun siis yhdys sana virheettömät veistit.

Enemmän ihmettelyketjun puolelle voisi mennä se, että henkilökohtaiset ongelmat eivät jaksa vituttaa yhtä pahasti. Suurimpana (oikeastaan ainoana merkittävänä) ongelmana ex-avopuoliso, jonka kanssa tuli joskus hankittua lainarahoilla vanha talo remontoitavaksi. Itse olen maksanut kaikki lyhennyserät ja remontoinut talon omin käsin uusiksi, ja nyt eukon pitäisi mielestään saada puolet itselleen. Talo pakkomyyntiin jos en maksa summaa X (summa vedetty hatusta).

No alkoi tuokin jo vähäsen vituttamaan. Ehkä se on sitten vitutuksen multihuipentuma, eikä varsinaisesti enää tunnu vitutukselta.

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Vituttaa Osuuspankin erään konttorin toiminta kiitettävästi. Eivät kykene (vitkastelevat) hoitamaan osakehuoneiston kauppoja, saatana. Ostaja sekä myyjä vieläpä tuon pankin asikkaita.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
... Suurimpana (oikeastaan ainoana merkittävänä) ongelmana ex-avopuoliso, jonka kanssa tuli joskus hankittua lainarahoilla vanha talo remontoitavaksi. Itse olen maksanut kaikki lyhennyserät ja remontoinut talon omin käsin uusiksi, ja nyt eukon pitäisi mielestään saada puolet itselleen. Talo pakkomyyntiin jos en maksa summaa X (summa vedetty hatusta)...

Avoliiton kyseessä ollen ei sulla pitäisi minun käsittääkseni olla mitään hätää, jos olet itse maksanut kaikki lyhennyserät. Oletan, että olette ottaneet lainan yhteisvastuullisesti, joten voit vastaavasti vaatia häntä maksamaan puolet maksamistasi lyhennyseristä.

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Avoliiton kyseessä ollen ei sulla pitäisi minun käsittääkseni olla mitään hätää, jos olet itse maksanut kaikki lyhennyserät. Oletan, että olette ottaneet lainan yhteisvastuullisesti, joten voit vastaavasti vaatia häntä maksamaan puolet maksamistasi lyhennyseristä.

Tätä olen yrittänyt vääntää ihan rautalangasta, ei mennyt jakeluun. Nyt ei enää vastaa (asiallisiin) viesteihin, "asianajajani hoitaa asiaa". Kaikkensa tekee, että saataisiin käräjöidä ja minäkin saisin samalla hieman tuhlata rahojani juristin palkkaamiseen.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vituttaa vaimon naisvaltaisen (100%) työpaikan työilmapiiriä tehokkaasti myrkyttävä ämmäily, joka lähtee ihan esimiestasolta. Esimerkkinä vaikkapa soittelu muille alaisille, että "missä se Sirpa* on, ei vastaa puhelimeen?" Vaikka Sirpalle ei ole edes soitettu, ja kalenteriin (johon on pyydetty katseluoikeudet joita ei ilmeisesti osata käyttää) on merkitty, että sovitulla palkattomalla vapaalla Sirpa on. Ikinä mitään ei voi kysyä suoraan asianosaiselta, vaan kollegoilta tämän poissaollessa. Ja nyt timanttisesti määrättiin kaikkia kirjoittamaan raportti siitä, mitä on viimeisen neljän kuukauden aikana tehnyt. Pitäisi kirjoittaa siihen, että vittu sinähän se esimies olet.

*Vaimoni ei ole Sirpa. (En ole siis Teemu S.)

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Vituttaa vaimon naisvaltaisen (100%) työpaikan työilmapiiriä tehokkaasti myrkyttävä ämmäily, joka lähtee ihan esimiestasolta.

Sitä on välillä ihan mielenkiintoista seurata vierestä. Esinainen kysyy työntekijänaiselta, että eikö tehdäkin niin, että kun tuo yksi on nyt vähän enemmän ollut poissa, niin vaihtaisitteko te päiksenne noita työtehtäviä siihen saakka, että kyseinen työntekijä lähtee mammalomalle. Häneltä kun ei välttämättä nuo kaikki työt luonnistu, kun raskaana ja kaikkea. Ja asiaanhan on jo kysytty mielipide oikeastaan kaikilta muilta työntekijöiltä, muttei suinkaan sanaakaan ole sanottu saati mitään kysytty tältä, jonka työpanosta epäillään.

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
99% pidän ja 1% vihaan duunissani. Tuo yksi sadasosa syökin sitten siihen malliin, että ei voisi vähempää kiinnostaa.

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Vituttaa tuo ykköstyypin diabetes just nyt huolella. Normaalisti sen kanssa pärjäilee suurempia miettimättä mutta kun sairastuu niin tuntuu, että kuolema on ainut vaihtoehto. Kuume/flunssa päällä ja koko ukko on kuin pieksetty, joka lihas, nivel ja ihokin kipeä. Lisäksi koko ajan saa mittailla sokereita, ensin liian korkealla ja hetken päästä insuliinia otettua liian matalalla. Hyvä ei ole mitenkään päin, toivottavasti ei kauaa tauti kestä. Vittu!!!

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Vituttaa vanhat mummot ja pappat liikenteessä, kaupoissa ja OTTO-automaateilla nostamassa rahaa. Tuossa veiheessa kun meikäläinen vaarantaa liikennettä, käyttäytyy ylimielisesti ja etuillen kaupassa tai kuluttaa aikaa automaateilla jälleen ylimielisesti sekä muita paheksuen niin annan luvan viedä allekirjoittaneen saunan taakse koska siellä tuollaisille todellakin on tilaa.

Vitun käivärät.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään heitin viinapullon roskiin. Vituttaa. Yhdelle tutulle ajattelin sen antaa, mutta eipä se sitä halunnut, enkä mä sitä pulloa lentokoneeseenkaan voinut ottaa kun pelkän repun kanssa matkustin.

Nyt kyllä vituttaa niin, että tekisi mieli tunkea kaukosäädin perseeseen.

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tänään heitin viinapullon roskiin. Vituttaa. Yhdelle tutulle ajattelin sen antaa, mutta eipä se sitä halunnut, enkä mä sitä pulloa lentokoneeseenkaan voinut ottaa kun pelkän repun kanssa matkustin.

Nyt kyllä vituttaa niin, että tekisi mieli tunkea kaukosäädin perseeseen.

Nyt alkoi täälläkin vituttamaan. Olisithan voinut viedä puolet mahassa ja puolet päässä. Nih. Prkl.

koukku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vituttaa tuo ykköstyypin diabetes just nyt huolella. Normaalisti sen kanssa pärjäilee suurempia miettimättä mutta kun sairastuu niin tuntuu, että kuolema on ainut vaihtoehto. Kuume/flunssa päällä ja koko ukko on kuin pieksetty, joka lihas, nivel ja ihokin kipeä. Lisäksi koko ajan saa mittailla sokereita, ensin liian korkealla ja hetken päästä insuliinia otettua liian matalalla. Hyvä ei ole mitenkään päin, toivottavasti ei kauaa tauti kestä. Vittu!!!

Tuttu tunne, minulla on vielä kaupanpäällisenä eräs toinenkin autoimmuunisairaus, joka alkuaikoina vaati kortisonihoitoa. Tämän jälkeen ei sokeritasapainosta ollut tietoakaan; vaikka kuinka pisti insuliinia, sokerit oli silti koko ajan reilusti koholla. Yritä siinä sitten tehdä tutkimustyötä, ajatus kirkkaana...Nyt onneksi, puuta koputtaen, löytyi toinen lääkeaine, joka poistaa vaivan sokereita nostamatta, nyt ajattelukin onnistuu jo jollain tasolla. Loppuosa viestistä on siis onnellisuusketjukamaa:) Mutta tsemppiä vaan kaikille ykköstyypin diabeetikoille, kakkostyypin vastaaville vinkkinä ohje ylös, ulos ja lenkille, ei tarvitse kohonneista sokereista enää sen jälkeen stressata. Nimimerkillä lenkkeilyn avulla insuliiniannoksesta kolmasosa pois.

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Joo sitäkin vaihtoehtoa mietin, mutta en halunnut lentokoneessa haista niin viinalle. Ja täällä Helsingissäkin piti vielä muutama pieni juttu hoitaa.

Viinalle tuoksutaan ja paskalle haistaan...... No joo.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Vituttaa suuresti ihmiset, jotka eivät malta kunnolla katsella taideteoksia taidemuseoissa vaan katsottuaan noin viiden sekunnin ajan jotain taulua rynnivät seuraavan taulun luo. Yleensä tällaiset henkilöt käyttävät esimerkiksi Ateneumin kierrokseen aikaa maksimissaan vartin.

Koska olen suuri taiteen ystävä, voin helposti viettää lähes tunnin jotain taulua katsellen. Valitettavasti tällainen ajankäyttö ei pahemmin ole kiinnostanut niitä porukoita, joiden kanssa olen museoissa ja näyttelyissä käynyt. Ja koska lähes aina nämä museot ynnä muut kohteet ovat olleet niin sanottuja välietappeja matkalla paikasta A paikkaan B, ovat useimmat seuralaiseni jääneet museoiden ulkopuolelle hengailemaan.

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Viinalle tuoksutaan ja paskalle haistaan...... No joo.

Muutaman päivän ryyppyputki takana ja palaan kotiin häntä koipien välissä. Vaimohan siinä heti loihemaan: "Sitä tuoksutaan hieman viinalle".

No ei saatana sentään. Vauvat tuoksuvat hyvälle kuten muutaman tunnin päällä olleet naisten pikkuhousut, puhdas iho ja vaikkapa irtokarkkipussi. Viinan lemu hengityksessä ei tuoksu vaan haisee.

Mun vahva mielipide.

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kaksi kuukautta tullut juopoteltua neljää päivää viikossa. Selvinpäin su, ma ja to. Duuni kärsii ja pankkitili siinä ohessa. Vittu, että ihminen on tyhmä. Niin ja taas kännissä. Ihme.

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Muutaman päivän ryyppyputki takana ja palaan kotiin häntä koipien välissä. Vaimohan siinä heti loihemaan: "Sitä tuoksutaan hieman viinalle".

No ei saatana sentään. Vauvat tuoksuvat hyvälle kuten muutaman tunnin päällä olleet naisten pikkuhousut, puhdas iho ja vaikkapa irtokarkkipussi. Viinan lemu hengityksessä ei tuoksu vaan haisee.

Mun vahva mielipide.

Totta joka sana, mutta juoppo kääntää asiat mieleisekseen.....

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Kaksi kuukautta tullut juopoteltua neljää päivää viikossa. Selvinpäin su, ma ja to. Duuni kärsii ja pankkitili siinä ohessa. Vittu, että ihminen on tyhmä. Niin ja taas kännissä. Ihme.
Anna mulle ne rahat, mitkä kuluttaisit ryyppäämiseen. Pelastetaan kato mun talous ja sun henki siinä samalla?

I'm genius.

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Anna mulle ne rahat, mitkä kuluttaisit ryyppäämiseen. Pelastetaan kato mun talous ja sun henki siinä samalla?

I'm genius.

Se olisi paljon parempi vaihtoehto nykyiseen, joten pitänee ottaa harkintaan.....

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vituttaa rankasti, että kun menee katsomaan NHL:n sivuilta highlightseja, niin ruutuun pamahtaa joka kerta yli puolen minuutin pätkä jotain vitun arjenrobbenia! Jalkapalloa änärisivuilla siis mitä perkelettä??? Futisforumilla nämä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy