Vitutusketju

  • 10 541 096
  • 56 130

Nupe_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Colorado Avalanche
Vittu sulakkeen piti tietysti pamahtaa ja sopivaahan ei löydy kaapista.. Pitää sitte lähtee kävelee kauppaa, juurikin sieltä kun tulin stna!
 

chubster

Jäsen
Vituttaa se, että on kipeä. Meni jäkisreenit ohi sen takia. Ei jaksa oikeen muutenkaan tehdä mitään. Emäntä tahtoo katsoa salkkareita joka on säälittävin ohjelma ikinä ja vituttaa kuunnella ääntä joka siitä tulee, tahtoisin pelata pleikkaria.

Vituttaa myös se, että älysin Wednesday 13 keikan olevan tänään nosturissa. Olisin saattanut tahtoa nähdä keikan.
 

Steyer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jatkoaika HC, Colorado Avalanche
Vituttaa, koska en pääse ensi sunnuntain hegemonia-otteluun Jokerit - SaiPa. Nyt kun en pääse sinne niin varmaankin ottelu tulee olemaan unohtumaton.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Vituttaa pomoni tapa mennä säheltämään Macilla juuri silloin, kun taitto on loppuvaiheessa. Koskaan ei tiedä, mikä linkki on murtunut, mikä osio on muuttunut totaalisesti ja mistä ylipäänsä ko. ohjelma löytyy. Sähelletään ja virnuillaan päälle. Vittu.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Kuumetta ja kurkkukipuahan se sitten pukkaa päälle. Ihmettelinkin, kun alkuviikosta oli sormien ja varpaiden nivelet ihan helvetin kipeät, ei ole koskaan tehnyt moista. Enpä muista, koska viimeksi olisin kuumeesta kärsinyt, joten vituttaahan tämä tällainen kokemus.
 

Isle of Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, TuTo
Vituttaa pomoni tapa mennä säheltämään Macilla juuri silloin, kun taitto on loppuvaiheessa.
Siis pelaako teidän firmassa jannut Macilla ja PC:llä lomittain? Toihan nyt on jo ihan vitun tyhmää. Yhteensopivuusongelmat, missä pelaa? Tai jos duunaatte molemmat Macilla niin sitten ilmeisesti pomo on kujalla...tai minä päissäni.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Sen kerran kun Ässät häviää niin eikös ne perkeleet kuse mun pitkävedon. Hyvinkin rahakkaan.

Ime slerbaa: Kivi, Zaborsky, Armia, Dixon, Caldwell, Kudroc, Raanta, Järvenpää, Toivola, Korppi, Levonen, Peltose Pasi, Rimpeläine, Starkin runkut ja Yä Olli.
 

John Lidgett

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Vilmos Gallo
Työmatkalla bussissa rupesi ruuvia kiristämään päässä normaalia pahemmin.

Täysissä busseissahan törmää aina niihin oman elämänsä sankareihin, jotka pitävät reppujaan ja ostoskassejaan siinä viereisellä penkillä, eivätkä tee elettäkään tehdäkseen tilaa muille ihmisille. Ei siinä mitään, mulle ei sillä väliä ole, jaksan kyllä seistä koko sen vartin bussimatkan ajan. Dösään nousi sitten eräällä pysäkillä vanhus, joka kävelykeppinsä kanssa pysyi hädin tuskin pystyssä. Etuosassa yksi ainoa paikka vapaana ja juuri siinä käytävän puolella istui joku saatanan kääpiön kyrvännupin kokoinen ihmisvihaaja pekka-erik amisviiksineen, napit korvissa, reppu viereisellä penkillä ja katse tiukasti ikkunassa. Vanhus horjuu ohi, eikä mitään reaktiota. Ok, sitten täysijärkinen keski-ikäinen rouva luovuttaa paikkansa vanhukselle ja siirtyy käytävälle seisomaan. Edelleen pekka-erik istuu jähmettyneenä kuin suolapatsas. Noin 5 min. kuluttua kaverin pysäkki tulee kohdalle, hirveällä kiireellä ylös penkistä ja tämä mulkku huutaa "VÄISTÄ", tönäisee käytävällä seisseen rouvan lähes nurin ja poistuu puolijuoksua autosta.

Harvoin tulee onnettomuuksia ihmisille manattua, mutta toivottavasti tämä mentaalisesti vammainen yksilö jää auton alle ja halvaantuu.
 

passenger

Jäsen
Huomenna joutuu työskentelemään taas sellaisen idiootin kanssa ettei mitään järkeä, vituttaa jo valmiiksi sen verran että ruvennut miettimään pitämättömien sairaslomien käyttöä. Asiaan liittyen vituttaa myös koko organisaation yleinen työilmapiiri, mille ei edes yritetä tehdä mitään järkevää. Työ sinänsä on ihan ok, mutta pidemmän päälle ei ole mukavaa, että töihin lähtö vituttaa ihan tällä tasolla jatkuvasti.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Siis pelaako teidän firmassa jannut Macilla ja PC:llä lomittain? Toihan nyt on jo ihan vitun tyhmää. Yhteensopivuusongelmat, missä pelaa? Tai jos duunaatte molemmat Macilla niin sitten ilmeisesti pomo on kujalla...tai minä päissäni.

Toistaiseksi ollaan tultu toimeen tällaisella systeemillä, jossa taitto tehdään Macilla ja muut hommat hoidetaan PC:llä. Pomo luulee, että Mac toimii samalla tavoin kuin PC. Ei auta puhe. Vanha koira ei opi uusia temppuja.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Työmatkalla bussissa rupesi ruuvia kiristämään päässä normaalia pahemmin.

Täysissä busseissahan törmää aina niihin oman elämänsä sankareihin, jotka pitävät reppujaan ja ostoskassejaan siinä viereisellä penkillä, eivätkä tee elettäkään tehdäkseen tilaa muille ihmisille.

Sama homma, tuo asia josta kerroit, on todella ärsyttävää. Lisäyksenä bussimatkailuun sekä uskomattoman idiottimaisiin kanssamatkustajiin. Varsinkin talvella ihmiset joille ei ilmeisesti ole opetettu alkeellisimpiakaan käytöstapoja, pärskivät bussissa pitkin matkaa. Ja siis eihän sille voi mitään jos on kipeä, ymmärrän sen ja ymmärrän jos aivastuttaa, mutta laittakaa nyt jumankauta se käsi siihen suun eteen ja kääntäkää pää toisaalle, mutta ei! Lukemattomia kertoja olen istunut penkillä ja kun bussi lähtee liikenteeseen, niin huomaankin, että joku apina aivastelee 3 sekunnin välein kaiken paskan niskaani! Ihmettelen, miten itsehillintäni on pitänyt, uskon, että tänä talvena tulee vielä meikäläiseltä avautuminen.

Sitten mitä tulee noihin sukulaisiin. Itselläni on suhteellisen laaja suku ja pääasiassa kaikki on mukavia, ei oikeastaan mitään ongelmaa ja välillä harmittaa, että näkee sukulaisia niin vähän. Ongelmana on ennemminkin tiettyjen sukulaisten parisuhteet ja heidän sekopäinen sukunsa, joihin en halua jos mahdollista, olla missään tekemisissä. Joten ymmärrän kyllä, jos kusipäisiä sukulaisiakin monilla ihmisillä on.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Bongasin tälläisen jutun facebookista:

Hae laskin!
Kengännumerosi x 5, plus 50. Vastaus x 20, plus 1011. Vähennä syntymävuotesi verran (4 numeroa esim. 1981). Nyt sinulla on vastauksena nelinumeroinen luku, joista kaksi ensimmäistä ovat kengännumerosi ja kaksi viimeistä ikäsi. Kopioi jos tämä pitää paikkansa.


Olin menossa jo pätemään että jotkut urpot oikeesti kokeilee tota ja että ei toimi, kunnes sitten monien yllytyksien jälkeen päätin kokeilla tota ja eiköhän sieltä sitten tullut mun kengännumero ja ikä peräkkäin ja toi juttu toimi. Vituttaa ku ei mennyt ihan putkeen mun päteminen. Vittu. Jos kiinnostaa kokeilla tän jutun todenperäisyyttä, niintässä on linkki laskimeen jos ei jaksa ettiä konkreettista laskinta.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Join eilen 2,5 litraa vodkaa, kaaduin vessassa ja nyt ei toimi leuka. Mitään ei pysty syömään, vaikka kauhea nälkäkin on, joten pitää juoda viinaa. Vituttaa siis oma tyhmyys.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Join eilen 2,5 litraa vodkaa, kaaduin vessassa ja nyt ei toimi leuka.

Aika heavy määrä alkoholia. Mä pystyn kyllä vetämään litran 48 volttista viinaa ja sen jälkeen muutamat drinkit vielä baarissa mutta että 2,5 litraa. Huh huh...ei ihme, että kaatuilet. Siinä on ollut promillet kondiksessa...
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Bongasin tälläisen jutun facebookista:

Hae laskin!
Kengännumerosi x 5, plus 50. Vastaus x 20, plus 1011. Vähennä syntymävuotesi verran (4 numeroa esim. 1981). Nyt sinulla on vastauksena nelinumeroinen luku, joista kaksi ensimmäistä ovat kengännumerosi ja kaksi viimeistä ikäsi. Kopioi jos tämä pitää paikkansa.


Olin menossa jo pätemään että jotkut urpot oikeesti kokeilee tota ja että ei toimi, kunnes sitten monien yllytyksien jälkeen päätin kokeilla tota ja eiköhän sieltä sitten tullut mun kengännumero ja ikä peräkkäin ja toi juttu toimi. Vituttaa ku ei mennyt ihan putkeen mun päteminen. Vittu. Jos kiinnostaa kokeilla tän jutun todenperäisyyttä, niintässä on linkki laskimeen jos ei jaksa ettiä konkreettista laskinta.

Haa, kengännumero oli oikein, mutta ikää oli vuosi liikaa. Vasta neljän päivän päästä tuo testi on oikeassa.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Haa, kengännumero oli oikein, mutta ikää oli vuosi liikaa. Vasta neljän päivän päästä tuo testi on oikeassa.

Ainoa vaatimus tuon toimimiselle onkin se, että kuluvan vuoden syntymäpäivä on jo mennyt. Yhtälö on matemaattisesti tämä (a=kengännumero, b=syntymävuosi)

(5a+50)x20 + 1011 - b = 100a + (2011 - b)

Jota sieventämällä päästään tulokseen:

100a+1000+1011 -b = 100a+2011-b

100a+2011-b= 100a+2011-b

2011 = 2011

Eli kaikki muuttujat häviävät nätisti hevonvittuun.
 
Viimeksi muokattu:

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Ainoa vaatimus tuon toimimiselle onkin se, että kuluvan vuoden syntymäpäivä on jo mennyt.
Ja että ensi vuonna laskutoimituksessa pitää olla muuttujana 1012 1011:n sijaan heti kun synttärit ovat olleet.
 
Suosikkijoukkue
Sini-puna-valkoinen, Kupittaan ylpeys!
Vitun Baba Lybeck. Pilaa koko ohjelman ylipirteydellään ja typerillä vitseillään, joille kehtaa vielä itse nauraa.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Aika heavy määrä alkoholia. Mä pystyn kyllä vetämään litran 48 volttista viinaa ja sen jälkeen muutamat drinkit vielä baarissa mutta että 2,5 litraa. Huh huh...ei ihme, että kaatuilet. Siinä on ollut promillet kondiksessa...
Terästettyä glögiä ja muita mietoja paukkuja tuli tehtyä, joten ei sitä edes huomannut kuinka sitä meni. Hiukan vajaa puoli laatikkoa Saarenmaata meni yksin, joka on kyllä hävettävän paljon. Mutta nyt suu liikkuu siihen malliin, että pystyy sentään syömään ja puhumaan. Tuskin siis murtumia tai muita vakavampia vammoja.
 

Jeppe_68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ootteko koskaan tehnyt projektia Espanjassa? Jaa ootte vai, no hyvä.
Oliko teillä suurimpana kontraktorina Puolalainen bändi? Ja ei, en nyt tarkoita sitä kahdeksanhenkistä "gruppa musikantea", joka vetää Viking Amorellalla illasta toiseen coveria hienosti Stevie Wonderin "I Just Call to Say I Love You".

Jumalauta, meillä on viikko jäljellä "Mechanical Completioniin" ja mitä tekee ystävämme Polakki urakoitsija? Koska hänen viisikymmentä asentajaansa ja hitsariaan on tarkoitus demobilisoida Puolaan katsovat he parhaimmaksi ajaa pösön romunsa työmaalle ilman asian mukaista ajolupaa tietenkin ja alkavat perkele suorittamaan 600.000 km huoltoa nostamalla kurottajalla ko. romu ylös ja alkamalla puristella ranskan lahjan pakoputkea auton alla, jotta näkisivät kestääkö romu 3500 km matkan Espanjan eteläkärjestä Wytkowitzeen. No, paikalle astuu tietenkin Juan Antonio, joka on paikallinen HSE päällikkö tehtaalla sekä Roberto, joka on asiakkaan HSE vastuullinen. Jumalauta, mikä digikameroitten napsuna kuuluu jo krapulaisen Jeppen parakkitoimistoon, joka sijaitsee 500 m päässä tapahtumapaikasta. Pian myös Nokia laulaa: "Jeppe, Idi sydo, Jeppe it is a katastrof".

No siitä sitten pitämään Polakkiystäviemme puolta, jotta ketään ei heivattaisi pois saitilta, koska töitä on vielä yllin kyllin ja aikaakin viikko. Pelipaikalla paljastuu, että kyseiset Peugeot-huoltomiehet ovat ystävämme polakin HSE manager ja 1st safety officer, joita ilman työmaalla muutkaan Boniekit eivät eväänsä liikuta. Tai eivät saa liikuttaa Espanjan lain mukaan. Eli pahimmassa tapauksessa maanantaina olis työmaan piikissä 48 polakkia, jotka ei voi tehdä mitään, koska HSE edustajat puuttuvat.

No, Jeppe vanhana kettuna teki lehmänkaupat ja sopi että HSE Manager lähetetään kotiin ja hitsari-Josif, joka on safety officer, jatkaa kirjallisen varoituksen saaneena. Miks nää samat tilanteet tulee aina joka vitun työmaalla???
 

Paul Kemp

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Beatles 1965-1970
Vituttaa jääkiekko, jalkapallo ja urheilu yleensäkin juuri nyt. Se mikä voi mennä omilla suosikkijoukkueilla vituilleen, niin sehän menee. Niillä kaikilla ja samaan aikaan.

Vituttaa myös facebook. Pitäisi erota sieltä välittömästi. Muutkin sosiaaliset mediat herättävät jostain syystä lähes neuroottista raivoa juuri nyt.
 
Viimeksi muokattu:

CtrlAltDel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Vituttaa naapuri. On katsonut sopivaksi ratkaisuksi kärrätä osan pihansa lumista minun tontille. Tonttien välillä on pensasaita, eli lumen oikein siirtämällä siirtää pois omalta puoleltaan aidan kiertämällä. Minä en näin tekisi missään tapauksessa. Ja jos olisi pakollinen tarve tehdä, kysyisin ensin luvan. Kadun puolelta tonttini on pieni ja lumen kanssa tulee talvisin ahdasta. Ja nimenomaan tuohon tontin kohtaan, johon naapurini lunta siirtää, on tapanani ollut ylimääräiset lumet lykkiä.

Kesällä naapuri valitti, kun minun puolella olevan puun oksat ulottuvat hänen puolellensa. Lisäksi neuvoi, että minum pitäisi kaataa yksi puu omasta pihastani, jotta se ei varjostaisi hänen terassiaan. Ja tuo kyseinen puu on ollut paikallaan ennen kuin alueelle on rakennettu ensimmäistäkään taloa, joten mielestäni naapurin olisi aiheellista miettiä, onko väärässä paikassa puu vai hänen terassi.
 

Lexaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juventus
Vituttaa kyllä tuo maikkarin touhu. Ensin hankkivat hiihdot ja yhdistetyt kanavilleen ja nykyään mitään näistä lähetyksistä ei pääse katsomaan katsomon kautta ilmaiseksi.. YLEllä sentään yle areenan kautta näki nämä samaan aikaan tv:stä tulevat ilmaiseksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös