Mainos

Vitutusketju

• 10 702 337
  • 56 253

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Peter Forsberg myöntää Iltasanomien jutussa Ruotsin hävinneen tahallaan Torinon olympialaisissa 2006:
- Kyllä hävisimme tahallaan Slovakiaa vastaan. Jos olisimme voittaneet heidät, olisimme saaneet pudotuspeleissä vaikeamman vastuksen, Peter Forsberg paljasti SVT:n haastattelussa.
Ruotsin 0-3-tappio alkusarjan päätöspelissä Slovakialle varmisti sen, että Ruotsi sai puolivälierissä vastaansa Sveitsin ja välierissä Tshekin. Finaalissa Ruotsi voitti Suomen 3-2 ja voitti lopulta olympiakultaa.
- Kukaan ei valitsisi Kanadaa ja Venäjää puolivälieriin ja semifinaaliin. Se oli Ruotsilta viisasta olla voittamatta sitä ottelua.
Fosbergin mukaan valmentaja Bengt-Åke Gustafssonilta ei tullut suoranaista käskyä hävitä.
- Saatoimme keskustella siitä, että "olisi parempi, jos säästelisimme emmekä pelaisi aivan täysillä". Kaikki tiesivät, että tämä olisi meidän mahdollisuus. Teimme kaiken mitä täytyi voittaaksemme turnauksen.
Forsbergin mukaan tilanne oli poikkeuksellinen hänen kiekkourallaan.
- Minusta siitä täytyy syyttää systeemiä.

Toki tämä oli tiedossa muutenkin, mutta avoin vahvistus asialle palautti taas mieleen Torinon kisat ja niissä koetun finaalitappion Ruotsille. Ja sehän vituttaa vieläkin.

Niin se vain on. Suomi-poika vääntää rehdisti hampaat irvessä, ei taktikoi yhtään ja kuluttaa kaikki paukkunsa kivenkoviin vastustajiin - ja häviää sitten finaalissa Ruotsille, joka on hävinnyt tahallaan saadakseen itselleen Sveitsin ja Tshekin.

Sääli, ettei tämän tunnustuksen avulla voi jälkikäteen mitätöidä Ruotsin ottelutuloksia ja nostaa Suomea olympiakultamitalistiksi. Ei se olympiahenkeen kuulu, että matseja fiksataan ja hävitään.

Suomen taktiikka on urheilullisempi ja rehellisempi, mutta koska mikään ei jatkossakaan varmaan muutu, niin ehkä sitä ei sitten aina kannattaisi olla niin urheilullinen etenkin tilanteissa, joissa voi itse vaikuttaa vaikkapa Ruotsin puolivälierävastukseen. Hakatkoon he joskus päätään koviin vastustajiin jo alkuvaiheessa ja kohdatkoon Suomi joskus Sveitsin yms. jos kaavio sen mahdollistaa.

Vituttaa myös, että Suomessa ruotsalaisia kutsutaan tämäntapaisten otteluparien järkkäämisten takia "hannuhanhiksi". Hannu Hanhi pärjää tuurilla, mutta ei onnella ole näissä asioissa mitään tekemistä asian kanssa, tahallaanhan he Slovakialle hävisivät.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Krooninen eturauhasen tulehdus on kyllä VITTUMAINEN vaiva!

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Työpaikka. Ilmeisesti ollut liian kivaa ja mielekästä viime viikot, kun taas ollaan takaisin nollapisteessä. On se vittu kumma miten jokin talo voi olla niin pilallinen, ettei mikään henkilövaihdos auta pohjimmaiseen mädännäisyyteen. No ei kai, kun sitä ylläpidetään johtotasolta ja perseennuolijat heiluu mukana. Vittu leikkikää ihan keskenänne, että yhä eletään jotain 80-luvun alun yhteiskuntaa ja maailmaa, mua ei kiinnosta. Onneksi pääsee viikon lomalle.

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Se on moi moi FB nyt, ja sit en tiedä mistään mitään kun mistään ei enää tiedoteta muualla ku Facessa. Vittu!

Niin tai sitten hautaat nykyisen FB -tilisi ja avaat uuden. Tietty kaverien lisäämisessä on vähän duunia, mutta ei sekään mahdottoman montaa klikkausta vaadi - ja kas, sinullahan on tuore FB -tili, eikä tarvitse huolehtia vanhoista privaviesteistä.

Mua vituttaa vaihteeksi vähän kaikki, joten en viitsi yksilöidä. Vituttaa.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Älä muuta san, itse sairastin tuon jokuvuosi sitten sai antibioottia syödä puolivuotta ja ns "jäätävä polte" alavatsassa piti mielen virkeänä.

Joo, tänään on taas käyty sen 50 kertaa kusella, pari kertaa terkkarissa ja kierretty kävellen ympyrää olohuoneessa kun ei pysty olemaan paikoillaan kun koskee niin vitusti. Onneksi tuossa iltapäivällä alkoi helpottaa vähän ja nyt on taas suht' "normaali" olo.

Suosikkijoukkue
HIFK
Näemmä joulu inspiroi jälleen pienten lasten äitejä kertomaan Facebookissa pelkästään mukeloidensa edesottamuksista. Joutuu taas piilottelemaan jokusen akan statuspäivityksiä, hermo ei kestä. No, onneksi tällä hetkellä on näinkin pienet vitutukset.

Siiklake

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oliko jo säästä mainittu?

Säätä ei voi kyllä liikaa hehkuttaa. Hyvää Joulun odotusta helsinkiläisille ulkoilijoille toivottaa Foreca Täsmäsää Helsinki - Foreca.fi.

Ja huomenna olisi tiedossa autokoulun kakkosvaihe. Tuo tarpeellisuuden ja hyödyllisyyden ilmentymä. Tarjolla olisi odottelua, ajoa, kertausta ja mikä parasta, teoriaa. Onneksi tuo ei vie päivästäni kaikkineen päivineen kuitenkaan kuin 8-19 välisen ajan. Odottaa en malta, tuleekohan edes uni kun tiedän, että kylkiäisena saa vielä nautiskella säästä. Vittu soikoon yli vuorten ja laaksojen.

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Vituttaa miten ihminen voi olla näin tyhmä! Sadistinen nainen vailla mitään omatuntoa tai kykyä hillitä tunteitaan hakkaa kotonaan itseänsä 20 kertaa pienemmän koiran heittäen sitä pitkin seiniä ja selittää tapahtunutta medialle; "Mulla oli huono päivä." Poliisi ei käynnistänyt mitään tutkimuksia ennenkuin tapahtuman kuvannut naapuri julkaisi videon Youtubessa ja tuo kusipää pahoinpiteilijä eläintenrääkkääjä sai 40 000 tappouhkausta ja suuttuneet ihmiset piirittämään taloansa. Ihmetyttää myös tuon kuvaajan käyttäytyminen, sen sijaan että yrittäisi auttaa koiran pois tuon psykon käsistä, hän kuvaakin tapahtuman!? Ja kaikenlisäksi tuo nainen olisi saamassa vain vuoden vankeutta... Ikuinen eläintenpitokielto, tuntuvat sakot ja päälle se vankeus niin oppisi että asioista tulee seuraamuksia. Vittu!
Linkki vie muuten siihen Youtube videoon.

ps. Koira kuoli kaksi päivää hakkaamisen jälkeen, kertoo meille Iltasanomat.

Suosikkijoukkue
Arsenal
Voi hevosen perä.

Osallistuin tässä vuosisadan pisimpään rekrytointiprosessiin ja tämän uskomattoman saagan lopputulemana jäin kakkoseksi. Helvetti.

Lyhyesti kerrottuna paikka aukesi syyskuulla, hakupaperit sisään, haastattelu lokakuun puolivälissä, tieto jatkoonpääsystä marraskuun alkupuolella, toinen haastattelu marraskuun lopussa ja jo tänään tieto että olen ensimmäisenä varalla. Voi kilin lapsentekoväline. Jos olisi sanonut, että olen vaikka kolmantena varalla, olisin haukkunut akan puhelimessa ihan pystyyn tästä venkoilusta, mutta nyt piti sitäkin pidätellä. Purkaudun sitten teille.

Kaiken lisäksi paikka ei aluksi vaikuttanut ihan huippukiinnostavalta. Pikku hiljaa kun hommasta kuuli, kerkesin vakuuttumaan ja toivomaan tästä ihan älyttömän paljon. Loppuvaiheissa ei ole viitsinyt enää muualle pistää papereita, kun tästä on toivonut niin paljon.

Musta joulu.

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vähän samanlainen vitutus kuin Alvajärven Urholla, juuri sain tietää että en saanut hakemaani työpaikkaa jossa pääsin rekrytointiprosessissa ihan loppumetreille, kyllä tuli vitun hyvä synttärilahja. Alkaa tässä vähitellen usko mennä omiin kykyihin.

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Vasen selkäni meni juntturaan nenänniistämistapaturmassa.

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Joo, väärin vittuunnuttu. Eihän moinen nyt saa vituttaa, kun maailmassa on sotiakin, eikö?

Vituttaa ihmiset, jotka eivät anna toisten vittuuntua rauhassa haluamastaan asiasta. Vittu.

Tähän sama. Annetaan ihmisten rauhassa purkaa vitutuksiaan eikä aleta vittuilemaan niistä. Esim. tuossa tapauksessa ei oikein hopea-sijoja tunneta, joten syystäkin kaveria harmittaa / vituttaa asia.

Belenoss

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Ottawa ja Real Madrid
Juuri nyt vituttaa kaikki, en ole nukkunut kunnolla moneen viikkoon ja elämä muutenkin täyttä paskaa, narun jatkoks joutais. Lisäksi vituttaa se että on niin epävarma... Alkoholi vituttaa myös, naiset ja viina sellanen yhdistelmä että seuraavana päivänä vituttaa ihan kaikki. Elämäni "paras" aamu takana ihanan naisen kanssa ja nyt vituttaa... Ei vaan tajua taas elämästä vittujakaan. Mikä vittu siinäkin on että kun "tutustuu" johonkin ihanaan plikkaan niin aina alkaa vituttaa aivan saatanasti.

VITTU KUN VITUTTAA! Mua vituttaa elämä, sit mua vituttaa ihan kaikki ja sit tärkein et mua vituttaa et mua vituttaa... lisäks vituttaa että töihin pitäs lähteä. Ja vituttaa että olis pitänyt hoitaa asiat kuntoon jo vitusti aikasemmin...

Ja vituttaa niin vitusti että tänkin tekstin jouduin kolmeen kertaan kirjottamaan kun kumittelin aina vitutukset pois vaikka ei ne vittu sillä kumittamisella mihinkään mene. VITTU

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
No mikäs se nyt muu vituttaisi kuin naiset?

Vittu!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy