CtrlAltDel
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jyp
Vituttaa naapuri. On katsonut sopivaksi ratkaisuksi kärrätä osan pihansa lumista minun tontille. Tonttien välillä on pensasaita, eli lumen oikein siirtämällä siirtää pois omalta puoleltaan aidan kiertämällä. Minä en näin tekisi missään tapauksessa. Ja jos olisi pakollinen tarve tehdä, kysyisin ensin luvan. Kadun puolelta tonttini on pieni ja lumen kanssa tulee talvisin ahdasta. Ja nimenomaan tuohon tontin kohtaan, johon naapurini lunta siirtää, on tapanani ollut ylimääräiset lumet lykkiä.
Kesällä naapuri valitti, kun minun puolella olevan puun oksat ulottuvat hänen puolellensa. Lisäksi neuvoi, että minum pitäisi kaataa yksi puu omasta pihastani, jotta se ei varjostaisi hänen terassiaan. Ja tuo kyseinen puu on ollut paikallaan ennen kuin alueelle on rakennettu ensimmäistäkään taloa, joten mielestäni naapurin olisi aiheellista miettiä, onko väärässä paikassa puu vai hänen terassi.
Kesällä naapuri valitti, kun minun puolella olevan puun oksat ulottuvat hänen puolellensa. Lisäksi neuvoi, että minum pitäisi kaataa yksi puu omasta pihastani, jotta se ei varjostaisi hänen terassiaan. Ja tuo kyseinen puu on ollut paikallaan ennen kuin alueelle on rakennettu ensimmäistäkään taloa, joten mielestäni naapurin olisi aiheellista miettiä, onko väärässä paikassa puu vai hänen terassi.