Vituttaako sinua minunkin sukulaiseni? Voi elämä, niin minuakin aina joskus.Vituttaa sukulaiset. Niin omat kuin muidenkin.
Miksi, voi miksi niitä ei voi valita?
Palataan asiaan sitten WWIII:n jälkeen.
Vituttaa sukulaiset. Niin omat kuin muidenkin.
Vielä kivempaa on, kun on tekemisissä myös niiden sukulaistensa kanssa, joiden seurassa kykenee olemaan suht luonnollinen. Huisi keksintö, sanon minä! Muutaman tyypin läsnäoloa en kyllä hirveästi kaipaa, mutta aika suurella prosentilla onnistun jopa viihtymään tai ainakin kuluttamaan aikaan, saavutus sinänsä, kun suuria sukuja on joka suuntaan.Tee niinkuin minä, älä ole missään tekemisissä ko. porukan kanssa, itse olen vaan mutsin ja faijan kanssa tekemisissä.
Vielä kivempaa on, kun on tekemisissä myös niiden sukulaistensa kanssa, joiden seurassa kykenee olemaan suht luonnollinen. Huisi keksintö, sanon minä! Muutaman tyypin läsnäoloa en kyllä hirveästi kaipaa, mutta aika suurella prosentilla onnistun jopa viihtymään tai ainakin kuluttamaan aikaan, saavutus sinänsä, kun suuria sukuja on joka suuntaan.
Jos sukulaiset ei nyt ole oikeasti mielipuolisia, ja uhkaa omaisuutta, terveyttä ja henkeä, niin minusta normaalin ihmisen tulee pystyä viettämään sukulaisten kanssa jonkin verran aikaa ja käyttäytymään vieläpä asiallisesti.
Siis pelaako teidän firmassa jannut Macilla ja PC:llä lomittain? Toihan nyt on jo ihan vitun tyhmää. Yhteensopivuusongelmat, missä pelaa? Tai jos duunaatte molemmat Macilla niin sitten ilmeisesti pomo on kujalla...tai minä päissäni.Vituttaa pomoni tapa mennä säheltämään Macilla juuri silloin, kun taitto on loppuvaiheessa.
Siis pelaako teidän firmassa jannut Macilla ja PC:llä lomittain? Toihan nyt on jo ihan vitun tyhmää. Yhteensopivuusongelmat, missä pelaa? Tai jos duunaatte molemmat Macilla niin sitten ilmeisesti pomo on kujalla...tai minä päissäni.
Työmatkalla bussissa rupesi ruuvia kiristämään päässä normaalia pahemmin.
Täysissä busseissahan törmää aina niihin oman elämänsä sankareihin, jotka pitävät reppujaan ja ostoskassejaan siinä viereisellä penkillä, eivätkä tee elettäkään tehdäkseen tilaa muille ihmisille.