Vitutusketju

  • 10 646 928
  • 56 188

Teloch

Jäsen
To-pe yöllä päätti pari vuotta sitten paikattu hammas, että nyt pistetäänkin kunnon tulehdus juureen. Perjantaina sitä tohtori jo ehti ihmettelemään ja siinä vauhdissa kirjoittelikin antibiootit ja särkylääkkeet. Puudutuspiikki nyt ei luonnollisestikaan tulehduksessa auttanut paskan vertaa, mutta eipä auttaneet hampaaseen tungetut möhnätkään, sen enempää kuin särkylääkkeet ja antibiootitkaan tähän päivään mennessä. Pitänee huomenna aamulla soitella taas tohtorille ja kysyä voiko tälle tehdä mitään, vai pitääkö tässä vain nolla-unilla kärvistellä ja odotella jos nuo nappulat alkaisivat tehoamaankin jossain vaiheessa ennen 16. päivän lääkäriaikaa.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Mä sain taas ainoan varoituksen insissä, juuri siitä, että en antanut jalankulkijalle tietä, joten vähän ihmetyttää inssin kommentti. Omalla kohdalla jalankulkija oli toki n 5 m:n päässä suojatieltä, mutta silti sain asiasta varoituksen. Olisi kyllä vituttanut, jos tuohon olisi inssi mennyt.
Tuo on kaksipiippuinen miekka ja ymmärrän molemmat näkökannat. Huomautuksen antanut inssi on pykälien mukaan oikeammassa. Hyvän neuvon antanut inssi on myös oikeassa. Minä en haluaisi joutua tilanteeseen, jossa noudatan tiukasti liikennesääntöjä, mutta tavallani edesautan yliajoa viereisen kaistan kaistapään vetäessään Audilla koulumatkalla olleen kersan yli.

Tämä on ihan puhtaasti liikennekulttuuripoliittinen juttu. Esimerkiksi Keski-Euroopassa on paikoitellen yleistä antaa tietä jalankulkijalle, joka suojatien kohdalla tekee pienenkin eleen lähteäkseen ylittämään katua. Siellä kaikki ovat tottuneet käytäntöön ja homma toimii. Täällä ollaan totuttu autoilijoiden kaikkivoipaisuuteen ja jalankulkijat ovat äärimmäisen varovaisia ihan vaan selvitäkseen hengissä liikenteessä. Pääasia on, että suurinpiirtein kaikki pelaavat samojen sääntöjen mukaan.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
To-pe yöllä päätti pari vuotta sitten paikattu hammas, että nyt pistetäänkin kunnon tulehdus juureen. Perjantaina sitä tohtori jo ehti ihmettelemään ja siinä vauhdissa kirjoittelikin antibiootit ja särkylääkkeet. Puudutuspiikki nyt ei luonnollisestikaan tulehduksessa auttanut paskan vertaa, mutta eipä auttaneet hampaaseen tungetut möhnätkään, sen enempää kuin särkylääkkeet ja antibiootitkaan tähän päivään mennessä. Pitänee huomenna aamulla soitella taas tohtorille ja kysyä voiko tälle tehdä mitään, vai pitääkö tässä vain nolla-unilla kärvistellä ja odotella jos nuo nappulat alkaisivat tehoamaankin jossain vaiheessa ennen 16. päivän lääkäriaikaa.
Etkö muka pääse päivystyksen kautta porailtavaksi? Mulla on ollut tässä syksyn mittaan muutama käynti lekurilla, ja ohjeistuksena oli, että jos alkaa jomotella, niin samantien vain päivystykseen. Kerran piti mennäkin.
 

Teloch

Jäsen
Etkö muka pääse päivystyksen kautta porailtavaksi?

Toki, jos tarpeeksi jaksaa vääntää. Käytännössä mitään kunnon paikkaustoimia ei kukaan tee ennen tuota 16. päivää, ellei sitten yksityiselle lähde. Tokihan sinnekin sitten mennään, jos naama tuntuu sulavan.
Mielenkiintoista muutenkin tämä porilainen päivystyspolitiikka, jossa päivystykseenkin pitää varata aika ja niitä varattavia aikoja on ilmeisesti jokaisella hammaslääkärillä tasan yksi per päivä. Siinähän sitten toivot että ns. omalla lääkärillä on se aika jäljellä, koska muille lääkäreille ei edes päästetä. Perjantainakin sai käydä tuolissa pariin otteeseen, muitten potilaitten aikojen välissä, kun ensin neuvotteli tohtoritädin kanssa asiasta puhelimitse. Ei vastannut ihan meikäläisen käsitystä päivystyksestä, mutta näillä mennään.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Ok. Täytynee sitten olla tyytyväinen oman kaupungin tilanteeseen, koska olen ollut nyt kolmen eri lääkärin operoitavana, joista yksi teki tarkastuksen ja varasi lähimmät ajat toiselle, jolla on päävastuu hampaistani. Sitten tuon yhden päivystysajan kävin pyörähtämässä toisella puolella kaupunkia. Aamulla soitin ja sain valita ajoista itselleni sopivimman. Kahteen mennessä oli juurihoito ohitse.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Posti/Itella tai mikä se nykyään onkaan. Tilasin lähes kaksi viikkoa sitten netistä tavaraa, ja paketti olikin sieltä lähtenyt liikkeelle varsin nopeasti. Nyt sitten seurailen paketin "kulkua" täällä Suomessa. Noh, se paketti on ollut tiistaista asti samassa postin lajittelupaikassa. On se nyt saatana, että tollasesta sit vielä maksetaan? Ei nimittäin olleen pienet postituskulut.

Nyt vituttaa!
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä nuo Soneran puheella toimivat paskat vituttavat ja lujaa. Laittakaa vain suoraan sinne näppäinvalikkoon, kun eivät avainsanat kuten TV-palvelu ja laajakaistakaan näemmä anna muuta kuin "voisitko tarkentaa" ja muuta "en ymmärrä"-sontaa. Idioottimaista!
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Selkä pamahtaa paskaksi noin parin vuoden välein ja tietysti sen piti tapahtua tänään (paikallismatsi, tuleva itsenäisyyspäivä jne.). No, disperiiniä huiviin ja latasin duunissa pakkaseen bisseä, jota nyt sitten litkitään puudukkeeksi, jotta pääsisi edes halliin asti kunnialla.

Lisänä vituttaa herääminen aamulla, josko vessaan pääsee.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Todennäköisemmin olen mennyt hukkaamaan Hevisaurusten joulukonserttiin hommaamani liput. Konsertti nyt ei minua juurikaan kiinnosta, mutta lupasin siskon likalle viedä hänet sinne. Ja tulisi olemaan kova pettymys, jos kertoisinkin hukanneeni liput. Perkele. Onneksi sinne näyttäisi vielä saavan lippuja. Tosin melkein 60 euroahan tuossa joutuu nyt pulittamaan ylimääräistä.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Tapasin viikonloppuna mahtavan naisen. Kivaa oli ja viihdyin hänen seurassaan todella. Mutta tottakai nainen asuu 700km päässä joten se siitä sitten. Vittu vittu saatana!

Hyvää itsenäisyyspäivää!
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Todennäköisemmin olen mennyt hukkaamaan Hevisaurusten joulukonserttiin hommaamani liput. Konsertti nyt ei minua juurikaan kiinnosta, mutta lupasin siskon likalle viedä hänet sinne. Ja tulisi olemaan kova pettymys, jos kertoisinkin hukanneeni liput. Perkele. Onneksi sinne näyttäisi vielä saavan lippuja. Tosin melkein 60 euroahan tuossa joutuu nyt pulittamaan ylimääräistä.
Jos sulla on ostotosite tallessa, tilanne ei ole vielä menetetty, vaikka liput olisivatkin hukkuneet. Kannattaa kysyä sen kanssa tapahtumanjärjestäjältä/lippujen toimittajalta, onnistuuko mitätöimään alkuperäiset ja saamaan uudet tilalle.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Mikä kumma siinä on, että omat vanhemmat eivät voi aikuista poikaansa uskoa? Aina pitää vääntää kaikki pienetkin asiat rautalangasta. "Kyllä me sua uskotaan ja ymmärretään sun tilannetta." Eipä siltä vaikuta.

Lisäksi vituttaa väsymys. Viime yönä tuli nukuttua erittäin huonosti, niin koita siinä sitten jaksaa kestitä vieraita hymyssä suin. Vaihteeksi taas niin apeat fiilikset, että morjens!
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vituttaa Linnan Juhlat joiden pääpointti on siirtynyt itsenäisyyden juhlimisesta siihen minkä näköinen kretonki milläkin akalla on päällä. Ja tätä jauhetaan päiväkausia ennen juhlia ja päiväkausia juhlien jälkeen.
 

scholl

Jäsen
Tuntematon sotilas. Tuskin tarvitsee enempää perustella. Täyttä paskaa ja ikäänkuin pakolla taas tungettu ruutuun. Vie jo voiton Bond-uusinnoista. Koko Itsenäisyyspäivästä pyritään tekemään mahdollisimman epämiellyttävä päivä kansalaisille. Ensin oli joku Jumalanpalvelus, nyt tulee tuntematon, aivan varmasti laitetaan joku sotaparaatikin, jossa esitellään jotain vanhaa neukkuteknologiaa ja lopuksi Haloselle pitää pokkuroida. Olisi nyt vaikka mielummin suorana lähetyksenä jotkut karnevaalit Senaatintorilta ja sirkus Hartwall Areenalta. Niin ja jotain uusia leffoja, mielellään sellaisia, joiden aihe ei ole sota. Mua ei ainakaan enää nappaa käydä läpi sitä, että Suomi hävisi. Palataan asiaan sitten WWIII:n jälkeen.
 

Nick Neim

Jäsen
Heräsin 10 minuuttia sitten. Lähes rahattomana, yksin ja vittu vielä hirveessä krapulassa.

Kaikin puolin eilinen taisi olla paska ilta.
 

Ostrich

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Perussuomalaisten kansanedustajien tyhmyys vituttaa niin vitusti. Unelmani oli, että PS on vielä joskus pääministeripuolue, mutta puolueen kannatus sulaa omaan tyhmyyteen. Pitää varmaan itekin pikku hiljaa alkaa miettiä muita puoluevaihtoehtoja, sillä tuo puolue (jonka jäsen muuten itsekin olen) ei enää kauaa kannatustaan pidä.

Vitun vittu.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Vituttaa kyllä kaikki ihan kympillä taas. Mikään ei tunnu saatana onnistuvan. Onkohan mulla taipumusta johonkin kaamosmasennukseen tai vastaavaan.. Aina vitutuksen taso nousee näihin aikoihin vuodesta.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Vituttaa sukulaiset. Niin omat kuin muidenkin.

Miksi, voi miksi niitä ei voi valita?
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Vituttaa sukulaiset. Niin omat kuin muidenkin.

Miksi, voi miksi niitä ei voi valita?
Vituttaako sinua minunkin sukulaiseni? Voi elämä, niin minuakin aina joskus.

Voi miksi lupasin mennä asentamaan vaimon autoon lämppärin & kytkeä kärryn lämmitystolppaan vielä tänään? Ja miksen hoitanut tätäkin asiaa silloin kun vielä oli valoisaa? Nyt pitää huurteisella ja pimeällä parkkipaikalla koittaa toimittaa tätäkin asiaa.
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Palataan asiaan sitten WWIII:n jälkeen.

Bundesverlieren saattaa voittaa jonkun sodan joskus jos saa apua NATO-paremmiltaan UKlta tai USAlta, mutta ilman apua häviää vanhasta tottumuksesta kaikille paitsi Luxemburgille ja San Marinolle.

muaddib
 
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Live-vedossa ei toiminut valinnat omalta osaltani, näin ollen jäi vetämättä oikeaksi osoittautunutta vaihtoehtoa.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Tee niinkuin minä, älä ole missään tekemisissä ko. porukan kanssa, itse olen vaan mutsin ja faijan kanssa tekemisissä.
Vielä kivempaa on, kun on tekemisissä myös niiden sukulaistensa kanssa, joiden seurassa kykenee olemaan suht luonnollinen. Huisi keksintö, sanon minä! Muutaman tyypin läsnäoloa en kyllä hirveästi kaipaa, mutta aika suurella prosentilla onnistun jopa viihtymään tai ainakin kuluttamaan aikaan, saavutus sinänsä, kun suuria sukuja on joka suuntaan.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Oma suku on kieroa kun kiero perseenreikä. Omituista sakkia, joita kyllä kestän tarpeen tullen. Olen aktiivisesti tekemisissä vain omien veljien ja äitini kanssa. Se riittää. Kun he kupsahtavat niin sitten ollaan screwed.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös