Vitalis nimenomaan. Suru lienee samaa mittaluokkaa kuin sitten joskus Norjassa Breivikin kuollessa.mixu on out. Yksi palstan persoonista gone, voihan vitalis. Faslapsi tee haiku tämän suuren palstaneron poislähdöstä.
Vitalis nimenomaan. Suru lienee samaa mittaluokkaa kuin sitten joskus Norjassa Breivikin kuollessa.mixu on out. Yksi palstan persoonista gone, voihan vitalis. Faslapsi tee haiku tämän suuren palstaneron poislähdöstä.
Tiedättekös, kuka muuten on Pekka Päivärinta - ettekö? Nyt vituttaa...
HS kirjoitti:Hänen (Paatelainen) tehtävänään on nostaa lajin profiilia, hankkia voittoja ja tuottaa positiivisia uutisia.
Minä. Ilo olla avuksi!Miksi, Oi miksi!?
Miksi piti heikentää palstan luettavuutta ja muuttaa linkit sinisiksi? Kai sitä nyt idioottikin tajuaa painaa sitä linkkiä jos se on alleviivattu ilman mitään hassuja värejäkin. Jos taas alleviivatun tekstin klikkaaminen ei tee mitään, ei kyseessä silloin ole linkki!
Kuka tästä on valittanut? Kuka on kaiken takana? Kenet pitää hakata?
Emme pyydä, vaan vaadimme muutosta takaisin!
Silmiin sattuu tuollainen värikirjo...
VITTU!
Minä pystyn kyllä elelemään flintin negaraivareiden kanssa, mutta pientä vitutusta aiheuttaa tosiaan tuo, että homma ei ihan heti tule loppumaan. "Flintin lista" on pysyväisyydessään peruskallion luokkaa ja luoja armahtakoot sitä, kuka tuolle listalle joutuu.Tätä puusilmäistä mesoamista on luvassa sitten vähintään vuoden verran, flintin vihalistalta ei ole poispääsyä edes kuolemassa.
Miksi, Oi miksi!?
Miksi piti heikentää palstan luettavuutta ja muuttaa linkit sinisiksi? Kai sitä nyt idioottikin tajuaa painaa sitä linkkiä jos se on alleviivattu ilman mitään hassuja värejäkin. Jos taas alleviivatun tekstin klikkaaminen ei tee mitään, ei kyseessä silloin ole linkki!
Kuka tästä on valittanut? Kuka on kaiken takana? Kenet pitää hakata?
Emme pyydä, vaan vaadimme muutosta takaisin!
Silmiin sattuu tuollainen värikirjo...
VITTU!
Ihan parasta mitä tälle palstalle on tapahtunut pitkään aikaan. Tai no pariin päivään, kiitti mixusta btw. Näkee linkit nyt puhelimellakin, kun Opera Mobile ei jostain syystä niitä alleviivauksia näyttänyt.
Vituttaa autoilijat....
Itse päästin aikoinaan inssissä kuvailemallasi tavalla kaksikaistaisella tiellä (jossa ei siis liikennevaloja) jalankulkijat tien yli, ja inssin vastaanottaja totesi tuon jälkeen, että ei kannata ottaa tavaksi, juuri noiden laput silmillä vetävien kaistapäiden takia. Piti jopa pienimuotoisen saarnan asiasta, ja lopulta tuo oli ainoa asia josta ko. hemmolla oli valittamista ajossani. Silloin tuntui hieman turhalta nipottamiselta, mutta vuodet ratin takana ovat opettaneet, että ihan hyvä neuvo on kyseessä.
Tämä pitää todellakin paikkaansa. Suomessahan se on just perushommia, että vedetään puskurissa kiinni ja jalankulkijoita ei väistetä, ennen kuin ovat oikeasti jäämässä auton alle. Oikeastaan olen tullut siihen tulokseen, että kadun ylittäminen on mahdotonta ellei sitten oikeasti itse vain mene rohkeasti siihen tielle, että auto tajuaa pysähtyä. Olen itse tästä syystä nimenomaan pyrkinyt päästämään kävelijät tien yli, sillä tuon vittumaisuuden on saanut kokea niin monta kertaa.Vituttaa autoilijat. Tai siis, kiitos kaikille hyville ja huomaavaisille kuskeille, mutta olette vähemmistössä. Tänään seisoskelin kadun reunassa ylittääkseni tien suojatietä pitkin paikassa, jossa ei ole liikennevaloja. Laskin, että ohi posotti 21 autoa ennen kuin se kahdeskymmenestoinen koki asiakseen pysähtyä ja päästää yli. Mikä parasta, viereiseltä kaistalta tuli ohi toinen auto joka paskat välitti tietä antavasta herrasmiehestä vaan ajoi suoraan ohi ja noin metrin päässä meikäläisestä, alle olisin jäänyt jos en olisi ollut hereillä. Minä kun olen elänyt siinä uskossa tähän asti, että jos suojatietä on ylittämässä jalankulkija, auton kuuluu pysähtyä ja päästää tämä tien yli. Ei tarvitse mennä kun länsinaapuriin niin kyllä ruotsalaisautoilijoilta tämä onnistuu. Mikä se täällä sitten on niin helvetin vaikeaa?
Toista se tosiaan on Ruotsissa. Tukholmassa kerran ajeltiin kaverin kanssa kaistalla, joka oli päättymässä, mutta ei itse tajuttu sitä. Ruotsalaiset sitten antoivat reilusti tilaa tulla siihen väliin ja oikeasti viittoivat, että tulkaa tänne. Suomessa tuo jono olisi aivan varmasti vedetty niin tiukaksi, että ei mitään asiaa mihinkään väliin ja samalla otettu tiukka tuijotus eteenpäin.
Oikeastaan olen tullut siihen tulokseen, että kadun ylittäminen on mahdotonta ellei sitten oikeasti itse vain mene rohkeasti siihen tielle, että auto tajuaa pysähtyä.
Tule tänne Lappeenrantaan. Saat kävellä jo puolessavälissä suojatietä ja siltikin auto meinaa aja yli. Eikä nyt ole kyse itänaapureistamme.Olen juntti landepaukku, mutta minusta Suomen systeemi on hyvä. En anna tietä jalankulkijalle, joka väijyy jossain jalkakäytävän tienoilla eikä tiedä tullako vai ei. Perkele, kävelkää tien yli, ja autot antavat tietä. Samoin kun olen jalankulkijana, niin kävelen yli sitten kun huvittaa, enkä ole koskaan ollut lähelläkään jäädä alle. Kyllä siellä jalkakäytävällä saa odotella vaikka koko päivän, kyllä niitä autoja tulee. Toki jos ei ole kiire, niin saatan odotella ja päästää autot ensin ja hyökätä sitten vasta suojatielle.
Tuo on kaksipiippuinen miekka ja ymmärrän molemmat näkökannat. Huomautuksen antanut inssi on pykälien mukaan oikeammassa. Hyvän neuvon antanut inssi on myös oikeassa. Minä en haluaisi joutua tilanteeseen, jossa noudatan tiukasti liikennesääntöjä, mutta tavallani edesautan yliajoa viereisen kaistan kaistapään vetäessään Audilla koulumatkalla olleen kersan yli.Mä sain taas ainoan varoituksen insissä, juuri siitä, että en antanut jalankulkijalle tietä, joten vähän ihmetyttää inssin kommentti. Omalla kohdalla jalankulkija oli toki n 5 m:n päässä suojatieltä, mutta silti sain asiasta varoituksen. Olisi kyllä vituttanut, jos tuohon olisi inssi mennyt.
Etkö muka pääse päivystyksen kautta porailtavaksi? Mulla on ollut tässä syksyn mittaan muutama käynti lekurilla, ja ohjeistuksena oli, että jos alkaa jomotella, niin samantien vain päivystykseen. Kerran piti mennäkin.To-pe yöllä päätti pari vuotta sitten paikattu hammas, että nyt pistetäänkin kunnon tulehdus juureen. Perjantaina sitä tohtori jo ehti ihmettelemään ja siinä vauhdissa kirjoittelikin antibiootit ja särkylääkkeet. Puudutuspiikki nyt ei luonnollisestikaan tulehduksessa auttanut paskan vertaa, mutta eipä auttaneet hampaaseen tungetut möhnätkään, sen enempää kuin särkylääkkeet ja antibiootitkaan tähän päivään mennessä. Pitänee huomenna aamulla soitella taas tohtorille ja kysyä voiko tälle tehdä mitään, vai pitääkö tässä vain nolla-unilla kärvistellä ja odotella jos nuo nappulat alkaisivat tehoamaankin jossain vaiheessa ennen 16. päivän lääkäriaikaa.