Vitutusketju

  • 10 548 333
  • 56 138

maniakos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jotain naapuriani vitutti seitsemän vuotta vanhan kerrostalohuoneiston pintamateriaalit niin paljon, jotta koko kämppä oli laitettava uuteen uskoon. Nyt minuakin alkaa vituttaa, kun olen kuunnellut tuota remonttia kuukausitolkulla. Pora laulaa läpi päivän ja illalla kaivetaankin sitten vasarat esiin. En taida olla ainoa ketä tämä terrorisointi haittaa, kun viikonlopun aikaan oli ilmaantunut remppamiehen pahoitteluviesti ilmoitustaululle.

Ja uusintavitutus kun muistin juuri, että siinä viestissä sanottiin remontin valmistunevan tämän vuoden puolella. Vittu!

Kerrostaloelämä on välillä ihanaa.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
HS: Kolumni - Palloliiton hiljainen protesti.

Itselläni ei mitään tuota "kultaisen sukupolven"-matsia vastaan tietenkään olisi ollut, mutta kirjoituksen marttyyriasenne ärsyttää. Ihmeellistä itsesääliä ja kitinää. Jotenkin tuo mahdollinen profiilin nosto kiteytyy boldattuun osioon:

HS kirjoitti:
Hänen (Paatelainen) tehtävänään on nostaa lajin profiilia, hankkia voittoja ja tuottaa positiivisia uutisia.

Pelatkaa paremmin, niin näillä kirjoituksilla voisi olla jotain painoarvoakin. Sinällään tämä lajien välinen nokitettelu on tyhmää, mutta eivät tällaiset vuodatukset tilannetta ainakaan paranna.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kertaalleen jo kehosta häätänyt saatanan syyhyt ja täit ja taas se jyllää. Vitun kiva työpaikka mulla. Voi vitun ristuksen perkele!!!! Ihmetellytkin, kun taas kutisee.... Tekis mieli tappaa taas kaikki, mutta meen vain saunaan ja vedän kännit ja huomenna rapulassa töihin.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Miksi, Oi miksi!?

Miksi piti heikentää palstan luettavuutta ja muuttaa linkit sinisiksi? Kai sitä nyt idioottikin tajuaa painaa sitä linkkiä jos se on alleviivattu ilman mitään hassuja värejäkin. Jos taas alleviivatun tekstin klikkaaminen ei tee mitään, ei kyseessä silloin ole linkki!
Kuka tästä on valittanut? Kuka on kaiken takana? Kenet pitää hakata?

Emme pyydä, vaan vaadimme muutosta takaisin!

Silmiin sattuu tuollainen värikirjo...

VITTU!
 
Seitinohuen vitutuksen Jokereiden valmennusjulkistuksesta vielä kestäisi mutta flintstonen itkupotkuraivarien leviäminen jokikiseen Jokeriosion ketjuun pistää mittarit pahasti punaiselle. Tätä puusilmäistä mesoamista on luvassa sitten vähintään vuoden verran, flintin vihalistalta ei ole poispääsyä edes kuolemassa.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Miksi, Oi miksi!?

Miksi piti heikentää palstan luettavuutta ja muuttaa linkit sinisiksi? Kai sitä nyt idioottikin tajuaa painaa sitä linkkiä jos se on alleviivattu ilman mitään hassuja värejäkin. Jos taas alleviivatun tekstin klikkaaminen ei tee mitään, ei kyseessä silloin ole linkki!
Kuka tästä on valittanut? Kuka on kaiken takana? Kenet pitää hakata?

Emme pyydä, vaan vaadimme muutosta takaisin!

Silmiin sattuu tuollainen värikirjo...

VITTU!
Minä. Ilo olla avuksi!

Mua sen sijaan ei vituta se, että linkit erottuu alleviivatusta tekstistä ilman ongelmia.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tätä puusilmäistä mesoamista on luvassa sitten vähintään vuoden verran, flintin vihalistalta ei ole poispääsyä edes kuolemassa.
Minä pystyn kyllä elelemään flintin negaraivareiden kanssa, mutta pientä vitutusta aiheuttaa tosiaan tuo, että homma ei ihan heti tule loppumaan. "Flintin lista" on pysyväisyydessään peruskallion luokkaa ja luoja armahtakoot sitä, kuka tuolle listalle joutuu.
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa autoilijat. Tai siis, kiitos kaikille hyville ja huomaavaisille kuskeille, mutta olette vähemmistössä. Tänään seisoskelin kadun reunassa ylittääkseni tien suojatietä pitkin paikassa, jossa ei ole liikennevaloja. Laskin, että ohi posotti 21 autoa ennen kuin se kahdeskymmenestoinen koki asiakseen pysähtyä ja päästää yli. Mikä parasta, viereiseltä kaistalta tuli ohi toinen auto joka paskat välitti tietä antavasta herrasmiehestä vaan ajoi suoraan ohi ja noin metrin päässä meikäläisestä, alle olisin jäänyt jos en olisi ollut hereillä. Minä kun olen elänyt siinä uskossa tähän asti, että jos suojatietä on ylittämässä jalankulkija, auton kuuluu pysähtyä ja päästää tämä tien yli. Ei tarvitse mennä kun länsinaapuriin niin kyllä ruotsalaisautoilijoilta tämä onnistuu. Mikä se täällä sitten on niin helvetin vaikeaa?

Toinen autoiluun liittyvä vitutuksen aihe liittyy parkkisakkoihin ja ylinopeuskameroihin. Pari viikkoa sitten iltapaskassa oli juttu tyyliin "tässä Helsingin pahimmat sakkorysät - katso mitä paikkoja kannattaa välttää". Lisäksi ainakin jossain vaiheessa IPhonelle oli saatavilla ohjelma, joka näytti kartalta ylinopeuskamerat ja käsittääkseni jotkut navigaattoritkin osaavat varoittaa näistä peltipoliiseista. Tarkoittaako tämä siis, että sakkopaikalle on ihan OK jättää autonsa kunhan ei jää kiinni ja ylinopeuden ajamista kannattaa välttää vain sen takia ettei saisi sakkoja? Kai nämä lait ihan syystä on värkätty eikä ihmisten kiusaksi. Miksei muista rikoksista väsätä otsikoita tyyliin "Missä pääkaupunkiseudulla on helpointa pölliä kaljalava jäämättä kiinni? Katso kuvat!" tai "täällä poliiseilla on vähiten partioita - katso, missä kannattaa raiskata teinityttöjä!" Meikäläisenkin naapurissa vähän väliä joku valopää jättää autonsa suoraan keskelle pelastustietä jos ei vapaata parkkiruutua löydy. Seuraavalla kerralla soitan jonkun hinaamaan sen helvettiin siitä, täysin edesvastuutonta toimintaa. Joku kerta vielä syttyy tulipalo tai jollekin iskee sairaskohtaus, eikä pelastushenkilökunta pääse ajoissa paikalle kun citymaasturin omistajalla on ihan omat käsitykset parkkipaikoista. Vitun juntit.

Yhdyn myös tuohon aikaisempaan vitutukseen jalankulkijoista, jotka eivät käytä heijastinta. Fillarilla polkiessa varsinkin siinä käy usein itselle pahemmin jos joku pimeään maastoutuja ilmestyy tyhjästä eteen.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Yskä täyttää tänään kolme viikkoa. Ihan kiva joo, tosin alkaisi tämä kyllä riittää. Hyvin on tullut nukuttua useampikin yö tänä aikana, joten voisi tietty huonomminkin olla.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Miksi, Oi miksi!?

Miksi piti heikentää palstan luettavuutta ja muuttaa linkit sinisiksi? Kai sitä nyt idioottikin tajuaa painaa sitä linkkiä jos se on alleviivattu ilman mitään hassuja värejäkin. Jos taas alleviivatun tekstin klikkaaminen ei tee mitään, ei kyseessä silloin ole linkki!
Kuka tästä on valittanut? Kuka on kaiken takana? Kenet pitää hakata?

Emme pyydä, vaan vaadimme muutosta takaisin!

Silmiin sattuu tuollainen värikirjo...

VITTU!

Ihan parasta mitä tälle palstalle on tapahtunut pitkään aikaan. Tai no pariin päivään, kiitti mixusta btw. Näkee linkit nyt puhelimellakin, kun Opera Mobile ei jostain syystä niitä alleviivauksia näyttänyt.

Vituttaa pikkujoulut, helvetti että ihmiset on tyhmiä.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Ihan parasta mitä tälle palstalle on tapahtunut pitkään aikaan. Tai no pariin päivään, kiitti mixusta btw. Näkee linkit nyt puhelimellakin, kun Opera Mobile ei jostain syystä niitä alleviivauksia näyttänyt.

Samaa mieltä, helpottaa luettavuutta puhelimella eikä tarvi jokaista alleviivaustakaan tarkistaa. Vähän erikoiselta toki näyttää alkuun sininen teksti, mutta tuskin enää parin päivän päästä edes noteeraa mitenkään. Hyvä muutos.

Minua vituttaa se, että töissä joutuu paikkailemaan esimiehien virheitä, ilman että ne edes tajuaa tehneensä virheen.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Vituttaa autoilijat....

Kommentoidaan tätä asiaa hieman, vaikka ihan oikein vitutettu onkin.

Sille on olemassa ihan syykin, miksi esim. minä en juurikaan tuppaa pysähtelemään noiden kaksikaistaisten teiden suojateiden eteen. Nimittäin juurikin nämä mainitsemasi kaverit, jotka posottavat siitä toiselta kaistalta ohi ilman pysähtymistä. Ajan päivittäin aamu- ja iltapäiväruuhkassa tuollaisten suojateiden ohitse, ja vaaratilanteita tulee nähtyä aina silloin tällöin, kun joku avulias tyyppi päättää päästää jalankuljat tuollaisessa kohdassa ylitse. Muutenkin ruuhka-aikoihin tuo hidastaa liikennettä melko lailla.

Itse päästin aikoinaan inssissä kuvailemallasi tavalla kaksikaistaisella tiellä (jossa ei siis liikennevaloja) jalankulkijat tien yli, ja inssin vastaanottaja totesi tuon jälkeen, että ei kannata ottaa tavaksi, juuri noiden laput silmillä vetävien kaistapäiden takia. Piti jopa pienimuotoisen saarnan asiasta, ja lopulta tuo oli ainoa asia josta ko. hemmolla oli valittamista ajossani. Silloin tuntui hieman turhalta nipottamiselta, mutta vuodet ratin takana ovat opettaneet, että ihan hyvä neuvo on kyseessä.
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Itse päästin aikoinaan inssissä kuvailemallasi tavalla kaksikaistaisella tiellä (jossa ei siis liikennevaloja) jalankulkijat tien yli, ja inssin vastaanottaja totesi tuon jälkeen, että ei kannata ottaa tavaksi, juuri noiden laput silmillä vetävien kaistapäiden takia. Piti jopa pienimuotoisen saarnan asiasta, ja lopulta tuo oli ainoa asia josta ko. hemmolla oli valittamista ajossani. Silloin tuntui hieman turhalta nipottamiselta, mutta vuodet ratin takana ovat opettaneet, että ihan hyvä neuvo on kyseessä.

Mä sain taas ainoan varoituksen insissä, juuri siitä, että en antanut jalankulkijalle tietä, joten vähän ihmetyttää inssin kommentti. Omalla kohdalla jalankulkija oli toki n 5 m:n päässä suojatieltä, mutta silti sain asiasta varoituksen. Olisi kyllä vituttanut, jos tuohon olisi inssi mennyt.

Sori offtopicista.
 

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, LeKi, Tappara
Vituttaa autoilijat. Tai siis, kiitos kaikille hyville ja huomaavaisille kuskeille, mutta olette vähemmistössä. Tänään seisoskelin kadun reunassa ylittääkseni tien suojatietä pitkin paikassa, jossa ei ole liikennevaloja. Laskin, että ohi posotti 21 autoa ennen kuin se kahdeskymmenestoinen koki asiakseen pysähtyä ja päästää yli. Mikä parasta, viereiseltä kaistalta tuli ohi toinen auto joka paskat välitti tietä antavasta herrasmiehestä vaan ajoi suoraan ohi ja noin metrin päässä meikäläisestä, alle olisin jäänyt jos en olisi ollut hereillä. Minä kun olen elänyt siinä uskossa tähän asti, että jos suojatietä on ylittämässä jalankulkija, auton kuuluu pysähtyä ja päästää tämä tien yli. Ei tarvitse mennä kun länsinaapuriin niin kyllä ruotsalaisautoilijoilta tämä onnistuu. Mikä se täällä sitten on niin helvetin vaikeaa?
Tämä pitää todellakin paikkaansa. Suomessahan se on just perushommia, että vedetään puskurissa kiinni ja jalankulkijoita ei väistetä, ennen kuin ovat oikeasti jäämässä auton alle. Oikeastaan olen tullut siihen tulokseen, että kadun ylittäminen on mahdotonta ellei sitten oikeasti itse vain mene rohkeasti siihen tielle, että auto tajuaa pysähtyä. Olen itse tästä syystä nimenomaan pyrkinyt päästämään kävelijät tien yli, sillä tuon vittumaisuuden on saanut kokea niin monta kertaa.

Toista se tosiaan on Ruotsissa. Tukholmassa kerran ajeltiin kaverin kanssa kaistalla, joka oli päättymässä, mutta ei itse tajuttu sitä. Ruotsalaiset sitten antoivat reilusti tilaa tulla siihen väliin ja oikeasti viittoivat, että tulkaa tänne. Suomessa tuo jono olisi aivan varmasti vedetty niin tiukaksi, että ei mitään asiaa mihinkään väliin ja samalla otettu tiukka tuijotus eteenpäin.
 

Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Arsenal FC
Toista se tosiaan on Ruotsissa. Tukholmassa kerran ajeltiin kaverin kanssa kaistalla, joka oli päättymässä, mutta ei itse tajuttu sitä. Ruotsalaiset sitten antoivat reilusti tilaa tulla siihen väliin ja oikeasti viittoivat, että tulkaa tänne. Suomessa tuo jono olisi aivan varmasti vedetty niin tiukaksi, että ei mitään asiaa mihinkään väliin ja samalla otettu tiukka tuijotus eteenpäin.

Sama homma myös Tallinnassa. Kyllä saa jalankulkija tietä todella helposti, eikä tarvitse välttämättä edes suojatiellä olla. Uskomattoman hienosti toimii.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Oikeastaan olen tullut siihen tulokseen, että kadun ylittäminen on mahdotonta ellei sitten oikeasti itse vain mene rohkeasti siihen tielle, että auto tajuaa pysähtyä.

Olen juntti landepaukku, mutta minusta Suomen systeemi on hyvä. En anna tietä jalankulkijalle, joka väijyy jossain jalkakäytävän tienoilla eikä tiedä tullako vai ei. Perkele, kävelkää tien yli, ja autot antavat tietä. Samoin kun olen jalankulkijana, niin kävelen yli sitten kun huvittaa, enkä ole koskaan ollut lähelläkään jäädä alle. Kyllä siellä jalkakäytävällä saa odotella vaikka koko päivän, kyllä niitä autoja tulee. Toki jos ei ole kiire, niin saatan odotella ja päästää autot ensin ja hyökätä sitten vasta suojatielle.
 
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Samsung. Tarkemmin sanottuna Samsung Galaxy i1900 ja Samsung Kies. Haistakaa muuten vaan perse. Ei tartte kännykkää päivittää kun mikään kolmesta pc.stä ei tunnista luuria, on Win7 ja Visvaa ja ei silti. Ja on käyty kaikki foorumit läpi ettien apua ja ohjeita, mut ei. Ainoa apu on ollut että ota muistikortti ja SIM-kortti irti. EI vittu voi olla niin päin persettä tehtyä ohjelmaa.
 

Alejandro

Jäsen
Olen juntti landepaukku, mutta minusta Suomen systeemi on hyvä. En anna tietä jalankulkijalle, joka väijyy jossain jalkakäytävän tienoilla eikä tiedä tullako vai ei. Perkele, kävelkää tien yli, ja autot antavat tietä. Samoin kun olen jalankulkijana, niin kävelen yli sitten kun huvittaa, enkä ole koskaan ollut lähelläkään jäädä alle. Kyllä siellä jalkakäytävällä saa odotella vaikka koko päivän, kyllä niitä autoja tulee. Toki jos ei ole kiire, niin saatan odotella ja päästää autot ensin ja hyökätä sitten vasta suojatielle.
Tule tänne Lappeenrantaan. Saat kävellä jo puolessavälissä suojatietä ja siltikin auto meinaa aja yli. Eikä nyt ole kyse itänaapureistamme.
 

Teloch

Jäsen
To-pe yöllä päätti pari vuotta sitten paikattu hammas, että nyt pistetäänkin kunnon tulehdus juureen. Perjantaina sitä tohtori jo ehti ihmettelemään ja siinä vauhdissa kirjoittelikin antibiootit ja särkylääkkeet. Puudutuspiikki nyt ei luonnollisestikaan tulehduksessa auttanut paskan vertaa, mutta eipä auttaneet hampaaseen tungetut möhnätkään, sen enempää kuin särkylääkkeet ja antibiootitkaan tähän päivään mennessä. Pitänee huomenna aamulla soitella taas tohtorille ja kysyä voiko tälle tehdä mitään, vai pitääkö tässä vain nolla-unilla kärvistellä ja odotella jos nuo nappulat alkaisivat tehoamaankin jossain vaiheessa ennen 16. päivän lääkäriaikaa.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Mä sain taas ainoan varoituksen insissä, juuri siitä, että en antanut jalankulkijalle tietä, joten vähän ihmetyttää inssin kommentti. Omalla kohdalla jalankulkija oli toki n 5 m:n päässä suojatieltä, mutta silti sain asiasta varoituksen. Olisi kyllä vituttanut, jos tuohon olisi inssi mennyt.
Tuo on kaksipiippuinen miekka ja ymmärrän molemmat näkökannat. Huomautuksen antanut inssi on pykälien mukaan oikeammassa. Hyvän neuvon antanut inssi on myös oikeassa. Minä en haluaisi joutua tilanteeseen, jossa noudatan tiukasti liikennesääntöjä, mutta tavallani edesautan yliajoa viereisen kaistan kaistapään vetäessään Audilla koulumatkalla olleen kersan yli.

Tämä on ihan puhtaasti liikennekulttuuripoliittinen juttu. Esimerkiksi Keski-Euroopassa on paikoitellen yleistä antaa tietä jalankulkijalle, joka suojatien kohdalla tekee pienenkin eleen lähteäkseen ylittämään katua. Siellä kaikki ovat tottuneet käytäntöön ja homma toimii. Täällä ollaan totuttu autoilijoiden kaikkivoipaisuuteen ja jalankulkijat ovat äärimmäisen varovaisia ihan vaan selvitäkseen hengissä liikenteessä. Pääasia on, että suurinpiirtein kaikki pelaavat samojen sääntöjen mukaan.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
To-pe yöllä päätti pari vuotta sitten paikattu hammas, että nyt pistetäänkin kunnon tulehdus juureen. Perjantaina sitä tohtori jo ehti ihmettelemään ja siinä vauhdissa kirjoittelikin antibiootit ja särkylääkkeet. Puudutuspiikki nyt ei luonnollisestikaan tulehduksessa auttanut paskan vertaa, mutta eipä auttaneet hampaaseen tungetut möhnätkään, sen enempää kuin särkylääkkeet ja antibiootitkaan tähän päivään mennessä. Pitänee huomenna aamulla soitella taas tohtorille ja kysyä voiko tälle tehdä mitään, vai pitääkö tässä vain nolla-unilla kärvistellä ja odotella jos nuo nappulat alkaisivat tehoamaankin jossain vaiheessa ennen 16. päivän lääkäriaikaa.
Etkö muka pääse päivystyksen kautta porailtavaksi? Mulla on ollut tässä syksyn mittaan muutama käynti lekurilla, ja ohjeistuksena oli, että jos alkaa jomotella, niin samantien vain päivystykseen. Kerran piti mennäkin.
 

Teloch

Jäsen
Etkö muka pääse päivystyksen kautta porailtavaksi?

Toki, jos tarpeeksi jaksaa vääntää. Käytännössä mitään kunnon paikkaustoimia ei kukaan tee ennen tuota 16. päivää, ellei sitten yksityiselle lähde. Tokihan sinnekin sitten mennään, jos naama tuntuu sulavan.
Mielenkiintoista muutenkin tämä porilainen päivystyspolitiikka, jossa päivystykseenkin pitää varata aika ja niitä varattavia aikoja on ilmeisesti jokaisella hammaslääkärillä tasan yksi per päivä. Siinähän sitten toivot että ns. omalla lääkärillä on se aika jäljellä, koska muille lääkäreille ei edes päästetä. Perjantainakin sai käydä tuolissa pariin otteeseen, muitten potilaitten aikojen välissä, kun ensin neuvotteli tohtoritädin kanssa asiasta puhelimitse. Ei vastannut ihan meikäläisen käsitystä päivystyksestä, mutta näillä mennään.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Ok. Täytynee sitten olla tyytyväinen oman kaupungin tilanteeseen, koska olen ollut nyt kolmen eri lääkärin operoitavana, joista yksi teki tarkastuksen ja varasi lähimmät ajat toiselle, jolla on päävastuu hampaistani. Sitten tuon yhden päivystysajan kävin pyörähtämässä toisella puolella kaupunkia. Aamulla soitin ja sain valita ajoista itselleni sopivimman. Kahteen mennessä oli juurihoito ohitse.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös