Vitutusketju

  • 10 567 519
  • 56 146

Paul Kemp

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Beatles 1965-1970
En tiedä onko sentään vituttaa oikea termi, mutta apaattiset ja pimeydestä valittavat ihmiset alkavat rasittaa. Marraskuuhan on mitä parhainta aikaa painaa duunia ja opintoja, kun ei tarvi stressata hienojen ulkoilukelien missaamista. Turvat kiinni ja sorvin ääriin sekä vähän kahvia kuppiin myös.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Narsistit. Miksi pitää loukata ihmisiä uudestaan ja uudestaan? Rakastamani nainen oli kerran narsistin vallan alla ja nyt kun sen miehen uusi suhde ei toimi, hän palaa takaisin tuon rakastamani naisen luo ja saa heti hänet takaisin valtaansa.

Kuinka pahasti se mies tuota naista kohteli ja silti saa hänet takaisin tuosta vaan. En voi ymmärtää... Kun minä yritin puhua järkeä, minä saan siitä palkinnoksi välien katkeamisen ja totaalisen hylkäyksen. Vituttaa. Surettaa.
 

tiikeri

Jäsen
Kyttäävät naapurini, haistakaa vittu! Eli jonkin verran harmittaa kyttäävät naapurin kusipäät.

Vituttaa naapurit ylipäätään. Ihan sama mihin muuttaa, niin näitä saatanan vatipäitä jokapaikassa. Milloin haukkuu piskit, milloin pelataan palloa sisällä ja milloin riehutaan muuten vaan. Paskamagneettina on hyvä olla.
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Vituttaa se, kun eilen tajusi kuinka riippuvaiseksi sitä on tullut Jatkoajasta. Kun eilen ei päässyt keskustelupalstalle katsomaan matsin jälkeisiä kommentteja yms, niin hetken joutui kyllä miettimään, että mitäköhän sitä rupeaisi tekemään, kun kerran joka iltainen rutiini loisti poissaolollaan.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Vituttaa se, kun eilen tajusi kuinka riippuvaiseksi sitä on tullut Jatkoajasta. Kun eilen ei päässyt keskustelupalstalle katsomaan matsin jälkeisiä kommentteja yms, niin hetken joutui kyllä miettimään, että mitäköhän sitä rupeaisi tekemään, kun kerran joka iltainen rutiini loisti poissaolollaan.

Huomasin itsessäni sen että piti pika kirjamerkeistä kokoajan klikata jatkoaika ja automaattisesti selata keskusteluun, tämä tapahtui todella usein ihan huomaamatta. Kyllä tämä koukuttaa.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Vituttaa trokarit ja liikkeet, jotka pistävät liput myyntiin etuajassa! En ois halunnutkaan viettää vappua Jyväskylässä! Mennään sitten Pakkahuoneelle...

Stna!
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Narsistit. Miksi pitää loukata ihmisiä uudestaan ja uudestaan? Rakastamani nainen oli kerran narsistin vallan alla ja nyt kun sen miehen uusi suhde ei toimi, hän palaa takaisin tuon rakastamani naisen luo ja saa heti hänet takaisin valtaansa.

Kuinka pahasti se mies tuota naista kohteli ja silti saa hänet takaisin tuosta vaan. En voi ymmärtää... Kun minä yritin puhua järkeä, minä saan siitä palkinnoksi välien katkeamisen ja totaalisen hylkäyksen. Vituttaa. Surettaa.

I feel you. Rakastan erästä naista aivan tajuttomasti, joka on noin kolme vuotta sitten eronnut exästään. Tämä exä kohteli naistaan kun paskaa, pakotti tämän muuttamaan toiseen maahan hänen peräänsä, todennäköisesti petti useamman kerran ja muutenkin käyttäytyi kuin todellinen kusipää, mikä hän tietenkin on. Silti tuntuu, että tämä rakastamani nainen ei ole vieläkään päässyt kunnolla yli tästä ja se on syy miksi meidän juttu ei etene.

Selityksiä on ollut jos jonkinlaisia. "Olen sitoutumiskammoinen, en ole valmis mihinkään vakavaan, plaaplaaplaa, ei johdu susta, olisit täydellinen poikaystävä, mussunmussun". Pahoin pelkään, että jos tämä kyseinen kusipää ottaisi yhteyttä jälleen ja haluaisi palata yhteen, olisi se taas menoa. No minkä mä sille toisaalta voin.

Eli, vituttaa naiset ja kusipäät.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Wittu, että vituttaa. Vitun vittu. Vittu joo. Ei helpottanut yhtään. Voi vitun vittu. Tässäpä tärkeimmät perjantain kunniaksi...
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Mikä vittu tässä on niin vitun vaikeaa:

HYVÄ otsikko: "HIFK voitti Lahdessa"

MUTTA jos Granlundin ovat tehneet jotain pelissä, otsikko menee tällä tavalla:
"Ilmaveivi-Granlundit johdattivat IFK:n voittoon, katso kuvat kultaleijonasta!"

JA jos Granlundit eivät loistaneet: "Aneemisen vaisu IFK voitti Pelicansin - katso kuvat ilmaveivaaja-kultaleijona-Mikke-Mikael Granlundista!"


Kaikki kunnia Granlundeille, mutta alkavat nousta inhoamanipelaajat listalla kohisten jokaisen Granlund teki sitä Granlund teki tätä Granlund veivasi Granlund sai pesää uutisen jälkeen. Vaikka ei sen niin pitäisi mennä, lehdistöhän niistä tuollaisia leipoo.


...Tosin Sean Avery vituttaa minua enemmän sen takia, että hän viihtyy kaikissa hinttari-muotigaaloissa ja teeeweessä, kuin hänen kaukalossa tehtyjen tekojensa takia. Joten suokoon minulle oikeus vihata Granlund otsikoita ja niitä idioottimaisia "reporttereja" jotka näitä uutisia tekevät.
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Voihan vittu sentäs tuon tentaattorin kanssa! Tentissä kolme kysymystä neljästä oli laadittu väärän koealueen perusteella. Näitähän ei sitten oteta arvostelussa mukaan, vaikka jotenkuten niihin osasin vastatakin. Luonnollisesti se ainut, joka koealueeseen kuului ja täten arvostellaan, meni minulta aivan ohi hilseen ja todella hikisesti väkersin siihen jotain. Mutta tuo tuskin riittänee ja hylsyhän sieltä mitä ilmeisimmin tulee. Kiitti näistä!
 

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
Alkaa tulla mitta täyteen tätä jääkiekkoväkivallan päivittelyä. Ei millään jaksaisi lukea enää yhtäkään kommenttia aiheesta. Toivottavasti huomenna annetaan asianmukaiset pelikiellot (ei peliäkään kellekään) ja asian puiminen voidaan jättää siihen.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Vituttaa kun aamulla on aina niin saatana tukossa pää. Alkaa kuumottaa vai kuuppaa yhtäkkiä ja olo on hyvin tukkoinen. Ei varsinaisesti kunnolla nuhakaan ole, ihme meininkiä.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vituttaa ihmiset, jotka soittavat suutansa ja "pilkkaavat" toisten virheitä ja sitten kun menee mainitsemaan hänen tekemisiään niin alkaa huutelu "selkäänpuukottaja" etc. Luulisi aikuisen ihmisen tajuavan ja ymmärtävän, että joitain asioita on pakko tehdä vaikka ei yhtään kiinostaisi kyseinen aihe!


Samoin myös ihmiset, jotka hankkivat kotieläimiä ja vannovat ja uskovat, että on heillä aikaa ja rahaa hoitaa niitä, mutta sen jälkeen alkaakin tunkemaan vastuuuta ulkopuolisille ihmisille, jotka eivät ole mitenkään sitoutuneet kyseisen eläimen hoitamiseen. On ne ihmiset niin ihania. Tai tässä tilanteessa kylläkin yksi henkilö. Kaverin tyttöystävä siis olettaa, että jätkällä joka on 5 päivää mettässä rämpinyt on kiinnostusta hoitaa jotain rakkia sen 2 päivää, kun on lomilla ja tämän ajan muija saa rellestää ja juosta pitkin kyliä. Muutenkin kyllä kyseinen naishenkilö aiheuttaa verisuonten katkeilua minulla, sekä useammalla jätkän kavereilla.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Räikkösen paluu vormuloihin vetuttaa. Kimille itselleen varmaan ihan jees ratkaisu, mutta tämä tietää sitä, että MTV3:n formulahehkutus räjähtää käsiin ihan totaalisesti. Sitä ei kestä penttikään.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Räikkösen paluu vormuloihin vetuttaa. Kimille itselleen varmaan ihan jees ratkaisu, mutta tämä tietää sitä, että MTV3:n formulahehkutus räjähtää käsiin ihan totaalisesti. Sitä ei kestä penttikään.

Minusta on hyvä, että Kimi palaa. Nyt on edes jotain, miksi hehkuttaa, kun on jotain mielenkiintoa. Enemmän se on näinä aikoina vituttanut, kun hehkutetaan joka tuutista ja itse lajissa ei ole ollut mitään seurattavaa. Se hehkutus vituttaa, mutta nyt siihen on edes pieni syy.
 

Kole13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Flunssa tulossa, nokka vuotaa ja kurkkua kutittaa. Mun tuurilla vielä puhelin soi parin tunnin unien jälkeen ja pyytävät töihin, voihan sitä sitten mennä kokeilemaan, lähtee sitten työterveyteen tarvittaessa.
 

Paul Kemp

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Beatles 1965-1970
Vituttaa espoolaisen änkyttäjän paluu formuloihin, koska nyt maikkarin f1-löyhytys kaiken maailman mustakareineen pääsee taas kunnon kierroksille. Jäämies! Lotus! Suomiiiiiii! Kimiiiiii! Ja sitten hungaroringille huoriin. Olisi saanut kiinnostus tähän lajiin kuolla pois tästä maasta.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Vituttaa ...

Niin - tähän voisi kai lisätä, että semminkin vituttaa, kun 13-kertaista maailmanmestaria ei ole kunnolla edes mainittu oikeastaan missään mediassa. Kysehän on tietysti enduroajaja Juha Salmisesta, joka palkittiin vast'ikään Vuoden moottoriurheilijana.

Tiedättekös, kuka muuten on Pekka Päivärinta - ettekö? Nyt vituttaa...
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
mixu on out. Yksi palstan persoonista gone, voihan vitalis. Faslapsi tee haiku tämän suuren palstaneron poislähdöstä.

Jaa. No tehdään.

Mixu hesasta
Tuo ystävä homojen
Pois vietiin, raukka

Aika köyhä, vaikka itse sanonkin.
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
mixu on out. Yksi palstan persoonista gone, voihan vitalis. Faslapsi tee haiku tämän suuren palstaneron poislähdöstä.
Vitalis nimenomaan. Suru lienee samaa mittaluokkaa kuin sitten joskus Norjassa Breivikin kuollessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös