HIFK. Vittu, ne häviää jo omat treeninsäkin. Onneksi sentään Pelleilläkin on tappioputki päällä, sen ajatteleminen lämmittää hieman.
Vituttaa Rauman Lukko ja Rauli Urama. Vittu jos kaikki pelit hävitään niin hävittäisiin edes tyylillä. Lukolla tänään Lahdessa 0 taklausta.
Kun kaukosäädin häviää tai menee rikki, on siinä yksi elämän vittumaisimmista asioista...
Eli kokemusta on ihan tarpeeksi.
Sohvatyynyjen alla/välissä/sohvan alla.Digiboxin kaukosäädin hukassa, ei löydy mistään vaikka koko kämppä kohta käännetty ympäri.
Tuosta tuli mieleen, että kun mie olin ala-asteella, siis joskus -83, tuli markkinoille avaimenperiä jotka alkoivat piipata kun niiden lähettyvillä vihelsi. Miks helvetissä samaa ominaisuutta ei saa kännyköihin, silmälaseihin ja kaukosäätimiin?Soittaa toisella kaukosäätimellä siihen kadonneeseen, niin jo löytyy.
Niin oli juu. Ja mä sain sellaisen joskus sellaiseen aikaan kun äänenmurros oli kukkeimmillaan. Ja sehän piipitti aina kun meikä vähän kieKAISI. Eivät antaneet isot veljet armoa, muistavat nuo ihanat hetket vieläkin, 25 vuoden jälkeen.Tuosta tuli mieleen, että kun mie olin ala-asteella, siis joskus -83, tuli markkinoille avaimenperiä jotka alkoivat piipata kun niiden lähettyvillä vihelsi. Miks helvetissä samaa ominaisuutta ei saa kännyköihin, silmälaseihin ja kaukosäätimiin?
Vituttaa sikafarmarit. Aion propagoida mahdollisimman montaa jättämään kinkun ostamisen väliin tänä jouluna.
On se niin saatanan hyvää.
Onnea yritykseen. Itsehän aion ~8-kiloisen silavaisen potkan taas hyvissä ajoin hamstrata, ja jos aikaisemmat joulut toimivat edelleen referenssinä niin Tapanina toisen moisen. On se niin saatanan hyvää.
Kiitos, eiköhän sitä muutaman pysty aina käännyttämään, kotiväen nyt ainakin. Henkilökohtaisesti koen joulukinkusta tykkäämisen "saatanan hyvänä" lähinnä osoituksena kehittymästä makuaistista(sen saman lihan voisi laittaa aika paljon paremminkin, kun on kerta ostanut), mutta tapakulttuurin voimaa ei sovi aliarvioida.
Lohi on kalojen sika.No, maistuupahan se lohi tavallistakin paremmalta tämän vuoden pakkopullajouluna.
Lohi on kalojen sika.
Ei sen tarvitsekaan olla a-luokan lihaa. Jotkut ruoat vain kuuluut tehdä tietyistä osista ja sillä siisti.Mulla ei oo mitään eettistä syytä olla syömättä joulukinkkua, mutta onhan se tosiaan aika b-luokan lihaa.
JJ Lehto. Ensin ei muista, sitten muisti palaakin yllättäen, että kaveri ajo. Pistää vihaksi. Salettiin ei istu päiväkään.