Mainos

Vitutusketju

• 10 701 696
  • 56 253

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Urpoilin viikonloppuna jurrissa itselleni nätit palovammat molempiin käsiin. Sairauslomalla kärvistellään ensi keskiviikkoon asti, hävettänyt ihan jonkin verran aina kun on saanut tästä saavutuksesta lääkärille/hoitajalle/työnantajalle kertoilla. Naaman höylääminen ei onnistu, hampaat saan onneksi joten kuten pestyä. Unirytmi heilahtanut ihan päin vittua jo tässä parin lomapäivän aikana.
Kerro nyt, että mitä sä teit? Ei saa heittää pikku tiiseriä ja sitten sulkea portteja... :)

Steyer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jatkoaika HC, Colorado Avalanche
Närästää niin vietävästi! Muuten vetäisin noit närästyslääkkeit mut toisen lääkityksen takia en uskalla; toinen lääke ei suosittele sekiksiä närästyslääkkeitten kanssa. Rupee vituttaa niin ettei veri kierrä, ohennuslääkkeitäkään ei saa ilmeisesti käyttää.

Pörö

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Närästää niin vietävästi! Muuten vetäisin noit närästyslääkkeit mut toisen lääkityksen takia en uskalla; toinen lääke ei suosittele sekiksiä närästyslääkkeitten kanssa. Rupee vituttaa niin ettei veri kierrä, ohennuslääkkeitäkään ei saa ilmeisesti käyttää.
Ootkos kokeillut ihan tavallisesta kaupasta saatavaa Samarinia. Se on hedelmäsuolaa eikä pitäisi olla vaarallista minkään lääkkeen kanssa yhteiskäytössä. Tietysti apteekista kysymällä senkin voi vielä varmistaa.

Mustis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuopion Palloseura, Kalevan Pallo
Tämä linkki sopisi ehkä muihinkin ketjuihin, mutta tämän ketjun otsikko kuvaa parhaiten tuntemuksiani tämän luettuani:

Suomen kovimmat julkkiskaunottaret keskelle viidakkoa Subin uutuussarjassa (@MTV3)

Julkkiksia, joista kolmasosasta en ole ikinä kuullutkaan ja loppujen kohdalla toivoisin etten olisi ikinä kuullut. Ja vielä "kaunottaria". On kyllä omalaatuinen kauneuskäsitys jos noita akkoja kaunottarina pitää.

Kiitti vitusti, nyt alko vituttamaan.

Ei saatana, yksi noista oli chat juontaja...ja julkkikseksi tituleerasivat perkeleet.

Ai perkele, että voi vituttaa tollanen paska. Siinä on kyllä koottu valtakunnan vittumaisimman oloset lärvit samaan ohjelmaan. Siitä pisteet tuottajille.

Steyer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jatkoaika HC, Colorado Avalanche
Ootkos kokeillut ihan tavallisesta kaupasta saatavaa Samarinia. Se on hedelmäsuolaa eikä pitäisi olla vaarallista minkään lääkkeen kanssa yhteiskäytössä. Tietysti apteekista kysymällä senkin voi vielä varmistaa.
Ainii, no niinpä tietysti. Kiitokset vihjeestä/muistutuksesta. Kohta on varmasti parempi olo

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Joku pälli ilmeisesti spoilasi Diilin voittajan sarjan ketjuun. Onneksi joku varoitti muokkauksessaan siitä etukäteen ja poistuin takavasemmalle. Peukku hänelle!

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Mulla vituttaa se, että aina kokeen jälkeen porukka alkaa analysoimaan jokaista tehtävää ja kyselee "mitä laitoit siihen kohtaan". Mun mielestä on tarpeeksi vittumaista tehdä se koe sen yhdenkin kerran - ei todella innosta jutella siitä montaa tuntia sen jälkeen.

En ole kyllä tehnyt mitään koetta moneen vuoteen, mutta hiukan saman tyylinen tilanne meneillään. Miksi naisten pitää aina analysoida joka saatanan asiaa niin paljon? Miksi minä en ole, kuten muut naiset? :D

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oli huuto.netissä PSP-konsoli itsellä myynnissä. No siitä tehdään huuto 92€ ja sen jälkeen tulee joku nollataulu ja korottaa hinnan 100€ ja ilmoittaa sitten ettei otakaan konsoli, koska on ostanut konsolin toisaalta huuto.netistä. Eli hupihuutaja. Ja tämä ekan tarjouksen tehnyt kaveri ei halua ostaa konsolia, niin nyt se jäi myymättä ja kauhee rahapula päällä. Kyllä sylettää!

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oli huuto.netissä PSP-konsoli itsellä myynnissä. No siitä tehdään huuto 92€ ja sen jälkeen tulee joku nollataulu ja korottaa hinnan 100€ ja ilmoittaa sitten ettei otakaan konsoli, koska on ostanut konsolin toisaalta huuto.netistä. Eli hupihuutaja. Ja tämä ekan tarjouksen tehnyt kaveri ei halua ostaa konsolia, niin nyt se jäi myymättä ja kauhee rahapula päällä. Kyllä sylettää!
Muistappa kirjoittaa vihaista palautetta! Sehän toimii myös, jos vaatii tietyn verran niitä pisteitä huutajilta. Tosin saattaa karsia ostajia.

Kusipäistä toimintaa kyllä, varmaan huutanut montaa laitetta kerralla ja katsonut minkä saa halvemmalla. Joskus ymmärrään perumisen jos sattuu tulemaan jotain yllättäviä menoja, mutta tuo ei kyllä siltä kuullostanut.

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Muistappa kirjoittaa vihaista palautetta! Sehän toimii myös, jos vaatii tietyn verran niitä pisteitä huutajilta. Tosin saattaa karsia ostajia.

Kusipäistä toimintaa kyllä, varmaan huutanut montaa laitetta kerralla ja katsonut minkä saa halvemmalla. Joskus ymmärrään perumisen jos sattuu tulemaan jotain yllättäviä menoja, mutta tuo ei kyllä siltä kuullostanut.

Vihainen palaute laitettu ja nyt odotellaan ns. kostopalautetta. Kaverin ura huuto.netissä ei kyllä alkanut kovinkaan hyvin kun tuollaista paskaa harrastaa. Ehdin jo oikein pakatakin konsolin jne kun olin varma, että yli 90€ saan siitä, ja sitten tulee tuollainen ihmisjäte ja pilaa kaiken.

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihainen palaute laitettu ja nyt odotellaan ns. kostopalautetta. Kaverin ura huuto.netissä ei kyllä alkanut kovinkaan hyvin kun tuollaista paskaa harrastaa. Ehdin jo oikein pakatakin konsolin jne kun olin varma, että yli 90€ saan siitä, ja sitten tulee tuollainen ihmisjäte ja pilaa kaiken.
No mutta hei, nyt mulla on kanssavituttaja aiheesta rahattomuus! Loppukuulle about 10€ rahaa. Hyvin menee, mutta menkööt. Ehkä laiharin kannalta hyvä, ettei ole varaa syödä kuin kaapista löytyvää purkkitomaattikeittoa.

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No mutta hei, nyt mulla on kanssavituttaja aiheesta rahattomuus! Loppukuulle about 10€ rahaa. Hyvin menee, mutta menkööt. Ehkä laiharin kannalta hyvä, ettei ole varaa syödä kuin kaapista löytyvää purkkitomaattikeittoa.

No tuohon verrattuna mulla meneekin sitten hyvin, sillä peräti 25€ rahaa ja sillä pitäisi kaksi viikkoa elää, ruokkia itseni ja kaksi kissaa jne. Huoh, milloinkahan tämä rahattomuus oikein mun elämässä loppuu? Kuntouttava työtoimintakin alkaisi ilmeisesti piakkoin (ajankohta auki), mutta vaikka se alkaisi huomenna niin ei se auta tähän hätään. Vituttaa!

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vituttaa Google. Tuo käyttäjän opastaminen ja asioiden tekeminen käyttäjän puolesta alkaa mennä jo ihan järjettömäksi! Äsken lueskelin Metrolive.fi -sivustoa ja siellä oli joku otsikko jossa oli mainittu muusikko Masi Hukarinen, ja aloin miettimään että mistä tuo nimi on tuttu. Mutta kun laittaa Googleen hakusanaksi "Masi Hukarinen" niin Googlepa päättääkin hakea sanoilla "Pasi Häkkinen". Onneksi kuitenkin kysyy sitten kohteliaasti että haluatko kenties hakea sanoilla "Masi Hukarinen". No vittu haluan, siksihän minä sen saatana siihen kirjoitin!

Woofer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Barca, Rory McIlroy
Vituttaa aivan uskomattomasti kannattaa Ilvestä ja Ankkoja. Uskomattoman paskat valinnat tullut tehtyä aikoinaan. Tai no, Ilvekseksi kasvettiin, mutta kuitenkin. Molemmat rämpii, molemissa on aivan kassalla oleva valmentaja ja molempien tulevaisuus enemmän tai vähemmän auki. Kiva kun alkaa kiekkokauteen loppumaan kiinnostus jo hyvissä ajoin ennen joulua. Millos ne MM-kisat taas alkaakaan?

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Vituttaa tuo jokatuutista tuleva ilmaveivipaska. Ilmaveivivertailuja jo urheiluruudussakin.

Vitun media.

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Vituttaa tuo jokatuutista tuleva ilmaveivipaska. Ilmaveivivertailuja jo urheiluruudussakin.

Vitun media.

Juuri olin tulossa postaamaan samaa. YLE Urheilun sivuillakin voi hienosti vertailla näitä maaleja. Voi Mikke, Mikke...olisitpa ilmaveivin sijasta tehnyt vaikka helvetillisen maalinedushässäkän päätteeksi sääntöjen rajamailla tapahtuneen räkämaalin. :)

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Vituttaa Google. Tuo käyttäjän opastaminen ja asioiden tekeminen käyttäjän puolesta alkaa mennä jo ihan järjettömäksi!

Olen kaiketi kertonut tämän täällä aiemminkin, mutta menköön toistamiseen. Paras omalle kohdalle sattunut Googlen "Tarkoititko..?" -viisastelu tapahtui kun etsin tietoja Sakon AIII-kivääristä. Siis niinkuin A ja roomalainen kolmonen.

Kirjoitan hakukenttään Sako AIII. Google kysyy "Tarkoititko sähkö aiiii!!! ?" Ja tarjoaa linkkiä videoon jossa mies kusee sähköpaimeneen.

Eikä se videolinkki edes toiminut.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy