Vitutusketju

  • 10 647 377
  • 56 188

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Joku pälli ilmeisesti spoilasi Diilin voittajan sarjan ketjuun. Onneksi joku varoitti muokkauksessaan siitä etukäteen ja poistuin takavasemmalle. Peukku hänelle!
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Mulla vituttaa se, että aina kokeen jälkeen porukka alkaa analysoimaan jokaista tehtävää ja kyselee "mitä laitoit siihen kohtaan". Mun mielestä on tarpeeksi vittumaista tehdä se koe sen yhdenkin kerran - ei todella innosta jutella siitä montaa tuntia sen jälkeen.

En ole kyllä tehnyt mitään koetta moneen vuoteen, mutta hiukan saman tyylinen tilanne meneillään. Miksi naisten pitää aina analysoida joka saatanan asiaa niin paljon? Miksi minä en ole, kuten muut naiset? :D
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oli huuto.netissä PSP-konsoli itsellä myynnissä. No siitä tehdään huuto 92€ ja sen jälkeen tulee joku nollataulu ja korottaa hinnan 100€ ja ilmoittaa sitten ettei otakaan konsoli, koska on ostanut konsolin toisaalta huuto.netistä. Eli hupihuutaja. Ja tämä ekan tarjouksen tehnyt kaveri ei halua ostaa konsolia, niin nyt se jäi myymättä ja kauhee rahapula päällä. Kyllä sylettää!
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Oli huuto.netissä PSP-konsoli itsellä myynnissä. No siitä tehdään huuto 92€ ja sen jälkeen tulee joku nollataulu ja korottaa hinnan 100€ ja ilmoittaa sitten ettei otakaan konsoli, koska on ostanut konsolin toisaalta huuto.netistä. Eli hupihuutaja. Ja tämä ekan tarjouksen tehnyt kaveri ei halua ostaa konsolia, niin nyt se jäi myymättä ja kauhee rahapula päällä. Kyllä sylettää!
Muistappa kirjoittaa vihaista palautetta! Sehän toimii myös, jos vaatii tietyn verran niitä pisteitä huutajilta. Tosin saattaa karsia ostajia.

Kusipäistä toimintaa kyllä, varmaan huutanut montaa laitetta kerralla ja katsonut minkä saa halvemmalla. Joskus ymmärrään perumisen jos sattuu tulemaan jotain yllättäviä menoja, mutta tuo ei kyllä siltä kuullostanut.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Muistappa kirjoittaa vihaista palautetta! Sehän toimii myös, jos vaatii tietyn verran niitä pisteitä huutajilta. Tosin saattaa karsia ostajia.

Kusipäistä toimintaa kyllä, varmaan huutanut montaa laitetta kerralla ja katsonut minkä saa halvemmalla. Joskus ymmärrään perumisen jos sattuu tulemaan jotain yllättäviä menoja, mutta tuo ei kyllä siltä kuullostanut.

Vihainen palaute laitettu ja nyt odotellaan ns. kostopalautetta. Kaverin ura huuto.netissä ei kyllä alkanut kovinkaan hyvin kun tuollaista paskaa harrastaa. Ehdin jo oikein pakatakin konsolin jne kun olin varma, että yli 90€ saan siitä, ja sitten tulee tuollainen ihmisjäte ja pilaa kaiken.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Vihainen palaute laitettu ja nyt odotellaan ns. kostopalautetta. Kaverin ura huuto.netissä ei kyllä alkanut kovinkaan hyvin kun tuollaista paskaa harrastaa. Ehdin jo oikein pakatakin konsolin jne kun olin varma, että yli 90€ saan siitä, ja sitten tulee tuollainen ihmisjäte ja pilaa kaiken.
No mutta hei, nyt mulla on kanssavituttaja aiheesta rahattomuus! Loppukuulle about 10€ rahaa. Hyvin menee, mutta menkööt. Ehkä laiharin kannalta hyvä, ettei ole varaa syödä kuin kaapista löytyvää purkkitomaattikeittoa.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No mutta hei, nyt mulla on kanssavituttaja aiheesta rahattomuus! Loppukuulle about 10€ rahaa. Hyvin menee, mutta menkööt. Ehkä laiharin kannalta hyvä, ettei ole varaa syödä kuin kaapista löytyvää purkkitomaattikeittoa.

No tuohon verrattuna mulla meneekin sitten hyvin, sillä peräti 25€ rahaa ja sillä pitäisi kaksi viikkoa elää, ruokkia itseni ja kaksi kissaa jne. Huoh, milloinkahan tämä rahattomuus oikein mun elämässä loppuu? Kuntouttava työtoimintakin alkaisi ilmeisesti piakkoin (ajankohta auki), mutta vaikka se alkaisi huomenna niin ei se auta tähän hätään. Vituttaa!
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vituttaa Google. Tuo käyttäjän opastaminen ja asioiden tekeminen käyttäjän puolesta alkaa mennä jo ihan järjettömäksi! Äsken lueskelin Metrolive.fi -sivustoa ja siellä oli joku otsikko jossa oli mainittu muusikko Masi Hukarinen, ja aloin miettimään että mistä tuo nimi on tuttu. Mutta kun laittaa Googleen hakusanaksi "Masi Hukarinen" niin Googlepa päättääkin hakea sanoilla "Pasi Häkkinen". Onneksi kuitenkin kysyy sitten kohteliaasti että haluatko kenties hakea sanoilla "Masi Hukarinen". No vittu haluan, siksihän minä sen saatana siihen kirjoitin!
 

Woofer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Barca
Vituttaa aivan uskomattomasti kannattaa Ilvestä ja Ankkoja. Uskomattoman paskat valinnat tullut tehtyä aikoinaan. Tai no, Ilvekseksi kasvettiin, mutta kuitenkin. Molemmat rämpii, molemissa on aivan kassalla oleva valmentaja ja molempien tulevaisuus enemmän tai vähemmän auki. Kiva kun alkaa kiekkokauteen loppumaan kiinnostus jo hyvissä ajoin ennen joulua. Millos ne MM-kisat taas alkaakaan?
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Vituttaa tuo jokatuutista tuleva ilmaveivipaska. Ilmaveivivertailuja jo urheiluruudussakin.

Vitun media.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Vituttaa tuo jokatuutista tuleva ilmaveivipaska. Ilmaveivivertailuja jo urheiluruudussakin.

Vitun media.

Juuri olin tulossa postaamaan samaa. YLE Urheilun sivuillakin voi hienosti vertailla näitä maaleja. Voi Mikke, Mikke...olisitpa ilmaveivin sijasta tehnyt vaikka helvetillisen maalinedushässäkän päätteeksi sääntöjen rajamailla tapahtuneen räkämaalin. :)
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Vituttaa Google. Tuo käyttäjän opastaminen ja asioiden tekeminen käyttäjän puolesta alkaa mennä jo ihan järjettömäksi!

Olen kaiketi kertonut tämän täällä aiemminkin, mutta menköön toistamiseen. Paras omalle kohdalle sattunut Googlen "Tarkoititko..?" -viisastelu tapahtui kun etsin tietoja Sakon AIII-kivääristä. Siis niinkuin A ja roomalainen kolmonen.

Kirjoitan hakukenttään Sako AIII. Google kysyy "Tarkoititko sähkö aiiii!!! ?" Ja tarjoaa linkkiä videoon jossa mies kusee sähköpaimeneen.

Eikä se videolinkki edes toiminut.
 
Suosikkijoukkue
Sydämellä pelaavat
Olen kaiketi kertonut tämän täällä aiemminkin, mutta menköön toistamiseen. Paras omalle kohdalle sattunut Googlen "Tarkoititko..?" -viisastelu tapahtui kun etsin tietoja Sakon AIII-kivääristä. Siis niinkuin A ja roomalainen kolmonen.

Kirjoitan hakukenttään Sako AIII. Google kysyy "Tarkoititko sähkö aiiii!!! ?" Ja tarjoaa linkkiä videoon jossa mies kusee sähköpaimeneen.

Eikä se videolinkki edes toiminut.

Tuo viistastelu pienestä mittakaavasta huolimatta kyllä vituttaa. Kun kuvaukset olisivat edes sinne päin, kuten Arto Ruotanen "tarkoitiko -harahasyöttö" tai Seppo Hovi "tarkoititko -Pianon soittelu peniksellä" mutta kun ei...
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Mikä siinä on, että aina löytyy niitä, jotka rupeavat hoitamaan omia asioitaan kännykällä ollessaan kirjastossa? Ja aina nämä puhelut vain kestävät aivan liian kauan ja sisältävät äärimmäisen tylsää dialogia sekä puheäänenä on mahdollisimman kaikuva ja kova rääkynä.

Kuinka tuollaisessa hälyssä pystyy yhtään keskittymään lukemiseen?

Vituttaa edelleen.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Mikä siinä on, että aina löytyy niitä, jotka rupeavat hoitamaan omia asioitaan kännykällä ollessaan kirjastossa? Ja aina nämä puhelut vain kestävät aivan liian kauan ja sisältävät äärimmäisen tylsää dialogia sekä puheäänenä on mahdollisimman kaikuva ja kova rääkynä.

Kuinka tuollaisessa hälyssä pystyy yhtään keskittymään lukemiseen?

Vituttaa edelleen.

Mihin lukemiseen? Kirjastothan ovat nykyään "koko kansan olohuoneita", joissa melutaso on välillä kuin Manowarin keikalla, koko ajan on sirkusta, tapahtumaa ja häslinkiä. On kahvilaa, on nuorisotalojen ja kirjastojen yhdistelmiä saman katon alla, jossa karaoke soi ja pleikkarien efektit pauhaavat kakaroiden juostessa ja huutaessa hulluna, on skitsoja sekakäyttäjiä ja on elämää suurempaa draamaa, kun pari erilaista rikastavaa kulttuuria kohtaavat toisensa asiakastietokoneilla nyrkkitappelun merkeissä (mahdollisesti vahvistettuna kotimaisella mustalla hevosella jolla ovat lääkkeet jääneet talleille). Välillä on bändejäkin soittamassa pihalla, kesällä vetää torvisoittokunta ja sisällä joskus progebändi.

En ole henkilökohtaisesti koskaan muuten ymmärtänyt, miksi joku tulee ylipäätään lukemaan kirjastoon johonkin pääsykokeisiin yms. Lukisivat kotonaan, jos tuhansien päivän aikana kirjastossa käyvien ihmisten liike ja ääntely ärsyttää. Jos ei ole muutenkaan keskittymiskykyä lukea teosta ilman sensorista deprivaatiota, niin eipä silloin yleensä ole kovinkaan kaksista saumaa menestyä opinnoissa. Tosimieshän lukee kasvatustieteiden kognitiivisia skeemoja täysin syventyneenä, vaikka vieressä mustalaisleiri muuttaisi taivaaseen ja Playboy-malli ottaisi suihin.

Se minua erityisesti vituttaa, että ne ihmiset, jotka tulevat kirjaston lehtienlukupuolelle lukemaan jotain vitun iltapäivälehteä tai Hymyn kaltaista hömppälehteä ovat todennäköisimmin niitä ihmisiä, jotka katsovat asiakseen mennä valittamaan joko muille asiakkaille tai virkailijoille siitä, että "täällä ei saa lukea rauhassa" tai vaatimaan, että henkilökunta menee puuttumaan jonkun ihmisen kännykkään puhumiseen tai normaaliin keskusteluun, vaikka nämä toimet ovat täysin sallittuja.

Monesti nämä episodit päättyvät siihen, että haudanhiljaisuutta ja kirkkorauhaa vaativa paskalehtien lukija saa itse hysteerisen kohtauksen ja korottaa omaa ääntään niin, että se kiinnittää jokaisen muun lukijan huomion ja saa heidän keskittymisensä herpaantumaan. Siinä sitten suu vaahdossa vaaditaan esimiestä paikalle ja luvataan, että vähintään potkut ovat tiedossa koska kärttyisä käppänä tai skitso sekakäyttäjä niin nyt vaatii. Painuisivat helvettiin häiritsemästä muita ihmisiä, erityisesti veronmaksajia jotka näidenkin päivät kirjastossa luuhaavien elämäntapakusipäiden elatuksen maksavat, kirjastojen lehtitilauksista nyt puhumattakaan.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
En ole henkilökohtaisesti koskaan muuten ymmärtänyt, miksi joku tulee ylipäätään lukemaan kirjastoon johonkin pääsykokeisiin yms. Lukisivat kotonaan
Jos ei ole saatavilla jostain tietystä kirjasta lainattavaa kappaletta mutta käsikirjastokappale on, niin se on vähän pakko lukea siellä.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vituttaa oma kömpelyys. Olen ollut saatanan kömpelö ja loukkaantumisherkkä jostain teini-iästä asti, en tiedä että juontaako tämä juurensa murrosiän erittäin nopeasta kasvupyrähdyksestä jossa mittaa tuli lyhyessä ajassa aika paljon lisää. Äskenkin kämppää imuroidessani saldona oli yksi vertavuotava haava kämmenselkään ja kuhmu päähän, eikä ollut todellakaan eka kerta kun siivotessani törmäilen ja isken jäseniäni johonkin kaappien kulmiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös