Vituttaa sikafarmarit. Aion propagoida mahdollisimman montaa jättämään kinkun ostamisen väliin tänä jouluna.
On se niin saatanan hyvää.
Onnea yritykseen. Itsehän aion ~8-kiloisen silavaisen potkan taas hyvissä ajoin hamstrata, ja jos aikaisemmat joulut toimivat edelleen referenssinä niin Tapanina toisen moisen. On se niin saatanan hyvää.
Kiitos, eiköhän sitä muutaman pysty aina käännyttämään, kotiväen nyt ainakin. Henkilökohtaisesti koen joulukinkusta tykkäämisen "saatanan hyvänä" lähinnä osoituksena kehittymästä makuaistista(sen saman lihan voisi laittaa aika paljon paremminkin, kun on kerta ostanut), mutta tapakulttuurin voimaa ei sovi aliarvioida.
Lohi on kalojen sika.No, maistuupahan se lohi tavallistakin paremmalta tämän vuoden pakkopullajouluna.
Lohi on kalojen sika.
Ei sen tarvitsekaan olla a-luokan lihaa. Jotkut ruoat vain kuuluut tehdä tietyistä osista ja sillä siisti.Mulla ei oo mitään eettistä syytä olla syömättä joulukinkkua, mutta onhan se tosiaan aika b-luokan lihaa.
JJ Lehto. Ensin ei muista, sitten muisti palaakin yllättäen, että kaveri ajo. Pistää vihaksi. Salettiin ei istu päiväkään.
Ei sen tarvitsekaan olla a-luokan lihaa. Jotkut ruoat vain kuuluut tehdä tietyistä osista ja sillä siisti.
Meille on tulossa lähitilan kinkkua, kuhaa isukin verkoilta sekä lohta lähikaupasta. Hyvää ovat kaikki ja meille perinteisiä jouluruokia. Lahnaa tai särkeä en söisi jouluna missään tapauksessa. Hupaisaa muuten, että puhutaan kinkusta huonona lihana ja sitten vedetään mukaan särjet ynnä muut mudansyöjät.
Mulla ei oo mitään eettistä syytä olla syömättä joulukinkkua, mutta onhan se tosiaan aika b-luokan lihaa.
Mitä helvettiä jotkut oikeasti syö, kun kaikki ruoat pitää haukkua?
Joulukinkku on nykynuorille hieman vieras käsite kun aattona voi mennä karvakouran kebulle. Mulle aivan sama eikä ole keltään pois. Tärkeintä on tietää omat mieltymykset ja nauttia niistä omista perinteistä. Ja niin me teemmekin.
Haukkuu mauttomat jouluruoat = haukkuu kaiken ruoan?
Tänään söin kotitekoista (kasvis)bolognesekastiketta. Tänä jouluna menen mieluummin vaikka kebabille, kuin vedän palaakaan kinkkua. Laatikot sen sijaan ovat itse tehtyinä yleensä ihan hyviä, ne einespaskat sen sijaan joutavat suoraan kompostiin.
Argh, taas alkoi jouluvitutus.
Vietätkö tulevan Joulun yksin vai miten tuon kebab-homman meinaat hoitaa? Pointti on lähinnä se, että jos vietetään suvun kesken Joulua(helvettiä) niin etkö todellakaan pysty nauttimaan siellä kinkusta, vaan lähdet mieluummin kebabille?
Mulle tuo kebabille lähtö ei olisi mikään ongelma. Tuolla kebab-ketjussa vaan haukutaan yleisesti kebab, joten siksi tämä yleistys kaikesta paskasta ruoasta. Vituttaa.
Kinkun haukkuminen on toki harmi sinänsä, mutta periaatteessahan kyse on samasta kuin homo tulisi silmät leimuen julistamaan heteromiehelle, kuinka ei tykkää naisista niinku silleen. Ihan hirmuisen harmi!
Kinkun haukkuminen on toki harmi sinänsä, mutta periaatteessahan kyse on samasta kuin homo tulisi silmät leimuen julistamaan heteromiehelle, kuinka ei tykkää naisista niinku silleen. Ihan hirmuisen harmi!
Silli, meressä uiva kala joka haisee sormelta.Siis sillihän on hyvää.