Rattlehead
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Gundit
Krapula ja työpäivä sai taas ihmettelemään, että kuinka vitun tyhmä sitä voikaan olla.
Vituttaa kun korvat olleet lukossa jo viisi päivää peräkkäin. Yskityttää myös koko ajan.
Mikä vittu korvien aukeamiseen auttaisi....
Menet sairaanhoitajalle ja se aukaisee sulta korvat. Itse älä edes yritä, koska lopputulos on entistä pahempi tukos. Kokemusta on. Varsinkin jos siis vaikusta johtuu.
Ei tepsi edes ns liioiteltu haukotteleminen. Jos ei ole tänään auennut niin huomenna pitää tilata lääkäriaika. Vituttaa kun ei paljoa kuule mitään.
Siis, jos kyse on vaikusta, niin sinne ruiskutetaan sellaista liuottavaa ainetta ruiskulla ei se haukottelemalla lähde. Tosin terveydenhoitaja saattaa vain kertoa sinulle sen apteekista saatavan litkun nimen ja käskeä ruiskuttelemaan kotiisi.
Lueskelin netistä kun itellä on samalla myös nuhaa ja yskää. Ja vaimolla oli hetki sitten(tai on siis sama edelleen päällä, että hänelläkin on korvat lukossa).
Mietin että olisiko itsellä kyseessä jokin korvatulehdus tai muu vastaava.
Vituttaa kun korvat olleet lukossa jo viisi päivää peräkkäin. Yskityttää myös koko ajan.
Mikä vittu korvien aukeamiseen auttaisi....
Mietin että olisiko itsellä kyseessä jokin korvatulehdus tai muu vastaava.
Epäilen hämähäkkejä, kunnon pesä pääsi sisällä.
Eikös tälläistä jollakin ollut vai oliko se pesä peräti anuksessa?
Menet sairaanhoitajalle ja se aukaisee sulta korvat. Itse älä edes yritä, koska lopputulos on entistä pahempi tukos. Kokemusta on. Varsinkin jos siis vaikusta johtuu.
Kyllä ne itsekin saa ihan hyvin auki kun ostaa apteekista Remo Waxia, ja nimenomaan sen pakkauksen missä tulee mukana sellainen pieni kuminen pumppu. Sillä minä olen kyllä aina saanut ihan hyvin korvat auki vaikka minulla on sellaiset korvakäytävät että menevät hyvin herkästi ja usein tukkoon.
Itse olin Remowaxin takia päivän kuurona, kun oli niin perkeleesti sitä vaikkua, ettei kaikki lähteny ja tuli sen ansiosta korvatulehdus. Paras tapa on laittaa yöksi remowaxit korvaan ja sitten seuraavana päivänä käydä siellä sairaanhoitajalla niin lähtee varmasti korvat puhtaaksi. Mutta riippuu korvista todella paljon, mulla paras tapa on tämä.
Jalka kipisissä seuraavat 11 viikkoa. Ehtihän sitä viettää 2 päivää kesälomaakin, ennen kuin napsahti.
Kiitos, kiitos. Eniten sylettää se, että ensin lääkäri sanoi kipsin olevan jalassa 6-8 viikkoa. Tämä siis reilu viikko sitten kun ensimmäinen kipsi laitettiin. Tänään se oli muuttunut 12 viikoksi, kun kipsi vaihdettiin (viikko siis "jo" pidetty). Toki osasin tuohon varautua, kun googlettelin kantapään murtumia netistä. Yleensä ottaen aina 10-12 viikkoa kipsiä jalassa joutuu pitämään.Tervetuloa joukkoon iloiseen! Minä tosin sain juuri omani pois mutta ehdin kyllä ihan riittävästi "nauttia" helteistä tuon piinaajan kanssa. Onneksi sain kuitenkin lohdutukseksi vielä ortoosin vähäksi aikaa jalkaan...
Jalka kipisissä seuraavat 11 viikkoa. Ehtihän sitä viettää 2 päivää kesälomaakin, ennen kuin napsahti.
Aika syvältä, etenkin nyt kun troopillisten ilmanalojen on mainittu saapuvan isänmaahamme. Miten muuten tuollaisessa tapauksessa lomat kuluvat? Kai voit jäädä saikulle, jotta varsinainen loma ei kulu?
Mielestäni voi jos saikku on pidempi kuin x päivää (stetson-harrison menetelmällä heitän 7 päivää) eli silloin ei lomapäivät kulu.