Mainos

Vitutusketju

• 10 701 901
  • 56 253

d2uce

Jäsen
Iltalehti ja heidän Mikael Gralund hehkutus. Kaveri iskee HARJOITUSOTTELUSSA maalin ja IL saa sitä etusivun uutisen.

Granlund laukoi jälleen maalin Minnesotassa! | Jääkiekko | Iltalehti.fi

Kävin katsomassa Wildin sivuilla koosteet lauantain ja sunnuntain harjoitusmatseista ja kyllä siellä Minnesotassakin tuo Granlundin hehkutus on ihan hyvin hallussa.

Esimerkiksi tuo IL:n jutussa mainittu onetimer maali tulee koosteessa useammalla hidastuksella, kun muista maaleista ei tule uusintaa lainkaan. Lisäksi kuuluttajan hehkutukset ovat ykkösvarauksen kohdalla hieman erilaisia, kuin muiden pelaajien maalien jälkeen.

Ja olihan se lauantain rankkarimaali melko hieno taas.

Siim72

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L.A. Kings
Vituttaa kun tekevät rapun edessä asvaltti-töitä. Meteli vielä menee, mutta tuo haju on erittäin epämiellyttävää.

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Vituttaa kun korvat olleet lukossa jo viisi päivää peräkkäin. Yskityttää myös koko ajan.

Mikä vittu korvien aukeamiseen auttaisi....

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Vituttaa kun korvat olleet lukossa jo viisi päivää peräkkäin. Yskityttää myös koko ajan.

Mikä vittu korvien aukeamiseen auttaisi....

Menet sairaanhoitajalle ja se aukaisee sulta korvat. Itse älä edes yritä, koska lopputulos on entistä pahempi tukos. Kokemusta on. Varsinkin jos siis vaikusta johtuu.

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menet sairaanhoitajalle ja se aukaisee sulta korvat. Itse älä edes yritä, koska lopputulos on entistä pahempi tukos. Kokemusta on. Varsinkin jos siis vaikusta johtuu.

Ei tepsi edes ns liioiteltu haukotteleminen. Jos ei ole tänään auennut niin huomenna pitää tilata lääkäriaika. Vituttaa kun ei paljoa kuule mitään.

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Ei tepsi edes ns liioiteltu haukotteleminen. Jos ei ole tänään auennut niin huomenna pitää tilata lääkäriaika. Vituttaa kun ei paljoa kuule mitään.

Siis, jos kyse on vaikusta, niin sinne ruiskutetaan sellaista liuottavaa ainetta ruiskulla ei se haukottelemalla lähde. Tosin terveydenhoitaja saattaa vain kertoa sinulle sen apteekista saatavan litkun nimen ja käskeä ruiskuttelemaan kotiisi.

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Siis, jos kyse on vaikusta, niin sinne ruiskutetaan sellaista liuottavaa ainetta ruiskulla ei se haukottelemalla lähde. Tosin terveydenhoitaja saattaa vain kertoa sinulle sen apteekista saatavan litkun nimen ja käskeä ruiskuttelemaan kotiisi.

Lueskelin netistä noista korvatulehduksista kun itellä on samalla myös nuhaa ja yskää ja saattaa näyttää siltä, että jonkinlainen tulehdus kaiketi olisi.. Ja vaimolla oli hetki sitten(tai on siis sama edelleen päällä, että hänelläkin on korvat lukossa). Tosin hänellä ne aukeaa joskus, mutta mulla ei ole auennut kertaakaan viimeisen viiden päivän aikana.

Mietin että olisiko itsellä kyseessä jokin korvatulehdus tai muu vastaava.

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Lueskelin netistä kun itellä on samalla myös nuhaa ja yskää. Ja vaimolla oli hetki sitten(tai on siis sama edelleen päällä, että hänelläkin on korvat lukossa).

No ihan mahdollistahan tuo on. Poskiontelontulehduksessa monesti korvat on "lukossa". Kävisin kuitenkin ehkä näyttämässä, jos on pitempään jatkunut. Eihän tuo nyt niin mukavaa ole. Kerran oli toinen korva lukossa melkein viikon ja kyllähän se vitutti. Olin myös flussassa silloin. Se tulehdus oli ilmeisesti jotenkin sitä vaikun kehittymistä lisännyt (yleensä minulla ei sitä juuri ole). Pääsin sen ruiskun kanssa leikkimään, kun viimein sain aikaiseksi lähteä lääkärissä käymään. Auttoi kyllä.

Suosikkijoukkue
HIFK

No jos se on vaikusta tukossa, niin apteekista saa mm. removaxia, jolla saa noi vahatulpat liukenemaan. Jos se on tulehduksesta tukossa, niin sitten lääkärireissu edessä. Yleensä tulehduksessa korvasta tulee pahanhajuista keltavihreää mönjää korvasta, joskus tulehdus on taas välikorvassa ja se on sitten antibioottikuurin paikka.

Eli kokeilisin liuottaa sitä veke ja jos ei parissa päivässä aukea, niin sitten lääkäriin. Ja lääkäriin samantien jos se on kipeä samaan aikaan tai tulee kipeäksi, ei siitä lääkärireissusta haittaa tossa tapauksessa ole. Ja jos se on muuten antibioottihoitoa vaativa flunssa tai poskiontelontulehdus, niin tuleepahan samalla hoidettua sekin.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko

Kyllä ne itsekin saa ihan hyvin auki kun ostaa apteekista Remo Waxia, ja nimenomaan sen pakkauksen missä tulee mukana sellainen pieni kuminen pumppu. Sillä minä olen kyllä aina saanut ihan hyvin korvat auki vaikka minulla on sellaiset korvakäytävät että menevät hyvin herkästi ja usein tukkoon.

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Kyllä ne itsekin saa ihan hyvin auki kun ostaa apteekista Remo Waxia, ja nimenomaan sen pakkauksen missä tulee mukana sellainen pieni kuminen pumppu. Sillä minä olen kyllä aina saanut ihan hyvin korvat auki vaikka minulla on sellaiset korvakäytävät että menevät hyvin herkästi ja usein tukkoon.

Itse olin Remowaxin takia päivän kuurona, kun oli niin perkeleesti sitä vaikkua, ettei kaikki lähteny ja tuli sen ansiosta korvatulehdus. Paras tapa on laittaa yöksi remowaxit korvaan ja sitten seuraavana päivänä käydä siellä sairaanhoitajalla niin lähtee varmasti korvat puhtaaksi. Mutta riippuu korvista todella paljon, mulla paras tapa on tämä.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Itse olin Remowaxin takia päivän kuurona, kun oli niin perkeleesti sitä vaikkua, ettei kaikki lähteny ja tuli sen ansiosta korvatulehdus. Paras tapa on laittaa yöksi remowaxit korvaan ja sitten seuraavana päivänä käydä siellä sairaanhoitajalla niin lähtee varmasti korvat puhtaaksi. Mutta riippuu korvista todella paljon, mulla paras tapa on tämä.

Minä olen huomannut että itse tehtynä paras tulos tulee kun laittaa tosiaan yöksi Remo Waxit korviin ja sitten aamulla ruuttaa sillä pumpulla vettä korvaan niin kauan että sieltä korvista valuu ihan kirkasta ja puhdasta vettä eikä yhtään "sattumia". Ja senkin jälkeen vielä voi muutaman pumpullisen ruutata ihan varmuuden vuoksi. Ja se vesi pitää ruutata sinne korvaan ehdottomasti niin kovalla paineella kun sillä kumipumpulla vaan aikaiseksi saa.

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vituttaa tuo median paisuttelu. Jostain enintään 3000 henkilön piknikistä väännetään etusivujuttu, miten oli pahoinpitelyjä etc etc. Samaan aikaan oli hyvin pienellä miten Porin jazzeilla monia pahonpitelyjä.. Myös poliisin kertomus miten juopuneet ihmiset estivät poliiseilta pääsyn puistoon. Siis mitä vittua ne on poliiseja. Väistymiskäskyä, jos ei mene perille niin parinkympin muistutus. Ei luulisi olevan noin vaikeaa.

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Joku saatanan apina (tai apinat) oli tumpannut Kakskerranjärvellä bajamajan veteen ja oli uponnut ilmeisen tiukasti pehmeään pohjaan. En mä siellä uimassa käy, mutta eipä tarvitse toistaiseksi käydä kenenkään muunkaan. Harvinaista kusipäisyyttä ja vituttaa sekin, että eipä tuosta taida ikinä kukaan jäädä kiinni.

Bajamajasta tuli vesivessa | Turku | yle.fi

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Elohiiri juuri alahuulen alapuolella. Tämä voittaa jopa sen kerran, kun oli elohiiri kummassakin silmässä.

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jalka kipisissä seuraavat 11 viikkoa. Ehtihän sitä viettää 2 päivää kesälomaakin, ennen kuin napsahti.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jalka kipisissä seuraavat 11 viikkoa. Ehtihän sitä viettää 2 päivää kesälomaakin, ennen kuin napsahti.

Tervetuloa joukkoon iloiseen! Minä tosin sain juuri omani pois mutta ehdin kyllä ihan riittävästi "nauttia" helteistä tuon piinaajan kanssa. Onneksi sain kuitenkin lohdutukseksi vielä ortoosin vähäksi aikaa jalkaan...

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tervetuloa joukkoon iloiseen! Minä tosin sain juuri omani pois mutta ehdin kyllä ihan riittävästi "nauttia" helteistä tuon piinaajan kanssa. Onneksi sain kuitenkin lohdutukseksi vielä ortoosin vähäksi aikaa jalkaan...
Kiitos, kiitos. Eniten sylettää se, että ensin lääkäri sanoi kipsin olevan jalassa 6-8 viikkoa. Tämä siis reilu viikko sitten kun ensimmäinen kipsi laitettiin. Tänään se oli muuttunut 12 viikoksi, kun kipsi vaihdettiin (viikko siis "jo" pidetty). Toki osasin tuohon varautua, kun googlettelin kantapään murtumia netistä. Yleensä ottaen aina 10-12 viikkoa kipsiä jalassa joutuu pitämään.

Tekemisen puute ja nukkumisen vaikeus tässä ehkä on vittumaisimpia piirteitä tällä hetkellä. Kipua ei juurikaan enää ole.

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil

Aika syvältä, etenkin nyt kun troopillisten ilmanalojen on mainittu saapuvan isänmaahamme. Miten muuten tuollaisessa tapauksessa lomat kuluvat? Kai voit jäädä saikulle, jotta varsinainen loma ei kulu?

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Aika syvältä, etenkin nyt kun troopillisten ilmanalojen on mainittu saapuvan isänmaahamme. Miten muuten tuollaisessa tapauksessa lomat kuluvat? Kai voit jäädä saikulle, jotta varsinainen loma ei kulu?

Mielestäni voi jos saikku on pidempi kuin x päivää (stetson-harrison menetelmällä heitän 7 päivää) eli silloin ei lomapäivät kulu.

thv294

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Tottenham Hotspur
Mielestäni voi jos saikku on pidempi kuin x päivää (stetson-harrison menetelmällä heitän 7 päivää) eli silloin ei lomapäivät kulu.

Ainakin valtiolla se menee niin, että yli 7 vrk:n kestävä saikullaolo katkaisee loman, kun vaan itse sitä pyytää ilman aiheetonta viivytystä. Siis niin, että ne ensimmäiset työkyvyttömät 7 vrk on normaalia lomaa, ikään kuin "omavastuuta".

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy