Vituttaa. Vittu mitä paskaa tämä ihmisen elämä.
Tähän sama.
Vituttaa. Vittu mitä paskaa tämä ihmisen elämä.
... Pitäisiköhän tehdä se pahin, eli kirjoittaa tekstari Kalevan tekstaripalstalle?
Ilman muuta, kuvaile saukon ampuja tarpeeksi hyvin, jotta poliisi pääsee jäljille.
Erehdyinpä lueskelemaan Jatkoajan virallista homoketjua. Ei ole jumalauta todellista, millaista paskaa pari nimimerkkiä suoltaa ilmeisesti ihan tosissaan. Itsellä ei ollut aiemmin kovinkaan vahvaa mielipidettä pinnalla oleviin homoasioihin, mutta nyt kannatan kyllä 100% niin adoptio- kuin kirkkovihkimisoikeuksiakin jo pelkästään tämän maan kisapuistojen ja mixujen kiusaksi.
Kypsää.
Vituttaa tuo homokeskustelu, antaisitte sen olla sille tarkoitetuissa ketjuissa ettei sitä samaa paskaa levitettäisi kaikkialle ympäri keskustelupalstaa.
No sori, yritän muistaa kysyä seuraavan kerran arvon Snagarilta luvan ennen kuin kirjoitan Vitutusketjuun.
Ei haittaa, mutta kiellät siis minua vittuuntumasta tuosta paskastasi? Täytyykö minun kysyä siis arvon jiimolta lupa ennen kuin kirjoitan Vitutusketjuun?
Anteeksi, ymmärsin ilmeisesti kirjoituksesi "...homokeskustelu, antaisitte sen olla sille tarkoitetuissa ketjuissa..." väärin niin, etten olisi saanut kirjoittaa vitutuksestani Vitutusketjuun.
En ymmärtänyt että olit kovinkin vittuuntunut, tulkitsin tekstistäsi että tulit levittämään vain omaa propagandaasi tähän ketjuun. Et olisi meinaan ainoa.
Joka kerta henkilöstöravintolassa ruokaillessani kaiuttimista aivan perkeleenmoisella nasaalilla kajahtava "TERVEISIN TUNTEMATON POTILAS".
Joku näistä avaamattomista muistutuslaskuista sattui kuitenkin olemaan sen toisen tilauksen lasku jonka siis olin tyystin unohtanut.
En ymmärrä miten rahatilanne paranee sillä ettei ei avaa laskuja? Kuvitteleeko ihminen että niistä laskuista haihtuu eräpäivät ja summat jos kuori pysyy kiinni?
Kesäloma alkaa tänään. Luvassa vettä, vettä ja lisää vettä.
Tervetuloa kerhoon. Itselläni meni eron ja yötyön myötä unet. Tammikuun 09 olinkin kotona opettelemassa nukkumista ihan unilääkkeiden kera eli saikkua pukkasi reippaasti. Unet sain takaisin, mutta nykyään teen taas vuorotöitä, niin alkaa olla merkit taas ilmassa. Viime yön olin töissä ja täällä sitä kukutaan....Vituttaa kun ei saa nukuttua. Meni nukkuun monelta tahansa, kuinka väsyneenä tahansa, niin aina herää 4-6 tunnin päästä, vaikkei ole velvollisuutta herätä mihinkään. Tämän jälkeen alkaa loputon pyörintä sängyssä, vaikka vielä väsyttäisikin, mutta uni vaan ei tule. Tosin nykyään nousen sängystä heti suosiolla.
Voi surkeus. Kesäloma ja kaikki.
Vituttaa kun väsyttää näin helvetisti ja huomenna pitää vielä painaa töitä heti aamulta aikaisin koko päivä.