Mainos

Vitutusketju

• 10 705 723
  • 56 254

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ilmoitusta ko. paikkakunnan eläinsuojeluun olen kyllä harkinnut itsekin.
Älä harkitse, vaan tee se välittömästi, jos et ole sitä jo tehnyt. Jos et itse halua sitä jostain kumman syystä tehdä, niin laita yv:llä sen kaverin tiedot, niin minä teen sen.

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Minua vituttaa niin sydämen pohjasta Eläkeläiset-yhtyeen musiikki, että ei veri kierrä. Tai kiertää, mutta ylen korkealla paineella. Ainakaan kohta ei kierrä. Parempi lakata ajattelemasta, näin voimme auttaa Liisaa.

Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Elämäni taatusti typerin päätös oli lopettaa nuuskan käyttäminen... Melkein 20 vuotta tasaisen nikotiinin saannin kanssa eläneenä se on hieman hankalaa. Erehdy polttamaan 1 savuke ja kas, nyt menee 2-4 askia päivässä. Ei muuten, mutta kun tässä pitäisi sotkea pyörällä pitkin Espanjaa vielä. Keuhkot lienee suurimmalta osin ryittynä pitkin läntistä juuroppia.

Tulis edes joku sweduturisti vastaan, jolta ostaa koko reissuun budjetoitu pois, mutta ei. Saatana.

Suosikkijoukkue
HIFK
Onneksi ajoin autolla sen verran kovaa kuoppaan että saa hommattua uuden öljypohjan. Parhaassa tapauksessa ei edes tarvitse lähteä lomareissulle heti maanantaina, koska sen korjauttaminen on näköjään ihan vitun helppoa.

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Elämäni taatusti typerin päätös oli lopettaa nuuskan käyttäminen... Melkein 20 vuotta tasaisen nikotiinin saannin kanssa eläneenä se on hieman hankalaa. Erehdy polttamaan 1 savuke ja kas, nyt menee 2-4 askia päivässä.
I feel for you, mate. Itse en ole ikinä nuuskankäyttöä lopettanut ja siinä ohessa olen epätasaisen säännöllisesti tupakoinut, varsinkin ryypiskellessä, mutta varsinkin kesälomalla tulee tupruteltua jonkin verran enemmän ja aina loman loppua kohden tupakointi on lähtenyt enemmän tai vähemmän lapasesta. Nytkin tässä taas totuttelen painamaan pelkän gäjssin voimalla. Tuu nyt kotiin sieltä kehitysmaista ja käy hakemassa täysi lasti Haparandasta, niin kyllä se siitä!

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Vittu kun sapettaa duunin sopimusruokalan menuu. Listalla komeilee, ei toista vaan peräti kolmatta kertaa tällä viikolla jotain broileripohjaista mätinkiä. Safkalle hintaa vähän päivästä riippuen kuuden euron molemmin puolin.

Ei uppoa broilerimoska, ainakaan tuohon hintaan. Vaihtoehtoina löytyy toki eksoottista jauheliha-munakoisovuokaa, kasvisoptiota en kehtaa edes harkita. Heh. Taisi tulla pizzapäivä.

Ehkä vähän lapsellista marista ruuasta, mutta kyllä tuo broilerin ylivalta pistää kerta toisensa jälkeen vihaksi.

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Voimia sinne. Muista aina että naapurilla menee vielä huonommin. Ilman minkäänlaista lomaa oltu vajaa 1.5 vuotta "paskahommissa" putkeen, ja 4vk loma edessä vasta lokakuu-marraskuun alku. Mutta en valita, olen esimerkkinä.

Mulla ei varsinaisesti oikeaa lomaa ole tainnut ikinä olla jos ei jotain lukion kesälomia laske tähän mukaan. Sitä on joko töissä, saikulla tai työttömänä. Nykynen soppari loppuu näillä näkymin elokuun viimeinen päivä ja voisin siinä välissä pitää pari viikkoa "lomaa" ennen ku menen uuteen duuniin. Tosin ei oo hirveesti varaa venailla jos joku tarjoaaki heti syyskuun alusta sopparia..

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Älä harkitse, vaan tee se välittömästi. Jos et itse halua sitä jostain kumman syystä tehdä, niin laita yv:llä sen kaverin tiedot, niin minä teen sen.

Täältäkin ilmoittautuu vapaaehtoinen. Ei viitsi kirjoittaa, mitä muuta haluaisi ko. kusipäästä tehtävän kuin rikosilmoituksen.

Vituttaa työpaikka yleensä ja etenkin se, että joutuu istumaan pikkupomotuurauksen takia sisätiloissa kiinni tietokoneessa. Sadannen kerran: a change would do you good.

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Alkanut valkenemaan tässä pikkuhiljaa, ettei pankeissa ole enään rahaa.

Ja samalla alkanut vituttamaan, että pankkirosvon urani on pahasti myöhässä. Myöhäisheränneisyyteni vituttaa, koska olisihan tuo sentään perinteinen ammatti ja harvalla on munaa. Joo.

Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Ja samalla alkanut vituttamaan, että pankkirosvon urani on pahasti myöhässä. Myöhäisheränneisyyteni vituttaa, koska olisihan tuo sentään perinteinen ammatti ja harvalla on munaa. Joo.

Venäjällähän ei oo ongelmaa pankkiryöstöjen kanssa, kun kaikki tietää, ettei semmosta kalustoa pysty paikalle raahaamaan, että pystyis edes nimellisen summan ruplia kuskaamaan pois sieltä.

"ryöstin pankin venäjällä ja nyt...nyt ottasin big macin ja ison juoman, ei...pieni juoma sittenki, ei rahat riitä muuten maitoon, ku seki on kotona taas loppu, hiton akka kun juo aina maitoa, jois vettä niinkun muutkin. Aina pitää olla akalle rahtaamassa maitoa ja leipää...miks en vois olla sinkku ja elää niinkun haluan, aina se eukko on käskemässä mitä tehdä...mäkämäkämäkämäkä"

henkke

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins
Matinkylän metroaseman pintakaivuutöiden aloitus VITUTTAA!

Vasta toista viikkoa mennään eikä varsinaisesti tarvitse arpoa, herääkö aamulla herätyskelloon kun kaivinkonekuski on jo ennen kuutta liikenteessä.
Niinkin vaatimattomalla yhdistelmällä kuin mies + kaivuri saa aikaan käsittämättömän vittumaisia sekä kovia ääniä! >:(

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
...heräsinpä vittumaiseen alaselkäkipuun... Golf-rundit peräkkäisinä päivinä on näköjään liikaa rappeutuneelle?

Paul Kemp

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Beatles 1965-1970
Turistit vituttaa taas, niin suomalaiset kuin muualta tulevatkin. Koko ajan vaaputaan kuin ankat tiellä, koko ajan pysähdellään eteen kameran kanssa, ei katsota sinne tänne poukkoilevien toukkien perään ja ennen kaikkea EI OSATA VÄISTÄÄ. Painukaa vittuun ja viekää Hymerinne sekä mansikkahattunne samalla sinne mihin aurinko ei paista.

orpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canucks, Kärpät
Vituttaa, että ahistaa ja on paha olla kokoajan. Mieluummin ois normaalisti ja positiivinen, nauttis kesästä ja vähäpukeisista naisista, mutta kokoajan vaan ahistaa eikä mikään kiinnosta.

Vittu!

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Vittu mitä paskaa. Opintotukea ei sitten ilmeisesti maksetakaan ensi kuun alussa, vaikka koulu alkaa 10. päivä. Vitun vitun vitun vitun vitun vittu! Saatana...

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Vittu! Harvoin on vituttanut näin paljon. Törmäsin ylimieliseen minäminäminä vittutemuutmistäänmitääntiedä mulkkuun. Ime parsaa. Saatana.

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Ei nyt vituta mutta vituttaa silti, juttelin tossa naamakirjassa tatuoinneista ja kerroin ottavani syksyn aikana aika paljon kuvaa kroppaani. Sit yksi spede tuli sanomaan sen mikä ärsyttää kaikkein eniten "hei mieti nyt miltä sit näytät vanhana".

Voi helvetti että mua kiinnostaa tällä hetkellä miltä näytän vanhana, jos vituttaa vanhana tatuoinnit niin sitten vituttaa. Otan tatuointeja sen takia kun tahdon ottaa ja tää spede vielä kehtasi sanoa "mieti nyt vielä tarkkaan, ei näitä asioita harkita viikkoa ja sitten otetaan". VITTU! Ensinnäkin tuo hänen olettamus siitä kuinka kauan olen harkinnut asiaa meni aivan puihin. ARGH. pakko ryypätä tänään kunnolla.

Talentti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Spurs, SaPKo, Ässät
Joo nyt loppu toi veikkaaminen (ainakin vähäksi aikaa) mikä siinä on että aina yksi kohde kosahtaa ja aina ihan lopusssa?! Tänäänkin joukkue X johtaa vieraissa 0-3, mutta ajassa 88. peli onkin 4-4. Eihä tuo nyt paljoa syö, mutta tämä oli jo 20 kerta tällä viikolla kun viimeisen 5 minuutin aikana vedot kusee!

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Ei nyt vituta mutta vituttaa silti, juttelin tossa naamakirjassa tatuoinneista ja kerroin ottavani syksyn aikana aika paljon kuvaa kroppaani. Sit yksi spede tuli sanomaan sen mikä ärsyttää kaikkein eniten "hei mieti nyt miltä sit näytät vanhana".

Oletko miettinyt? ;)

Vituttaa tämä minun unirytmittömyys. Menin sitten Wanajafestareiden jälkeen suht päissäni nukkumaan ja nyt jo hereillä. Otetaan pois ne mitä jäi ja sitten nukutaan taas.
Sitten on taas päiviä jolloin voisin suht helposti nukkua 24h.
Voisin jalostaa jotenkin itseni nukkumaan talviunet.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy