Vitutusketju

  • 10 548 426
  • 56 138

Egonomic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Mestis KalPa
Tuota samaa lihanpalaan rotanmyrkkyä on sattunut täällä parikin kertaa kuukauden sisään eripuolilla kaupunkia. Jostain sain kuulla sellaista tietoa, että lehdissä ei asiasta kerrottaisi koska pelättiin vain "ilmiön" lisääntymistä. Koirapuistoissa ja eläinlääkäreissä oli ainakin asiasta ilmoituksia.

Ilmeisesti täälläpäin ei edes eläinlääkärit tai poliisit ole kuulleet asiasta mitään, joten ilmeisesti taas "hassunhauska" keksintö joltain.. Ja tosiaankin olettaisi, että asiasta kuulisi muutakin kuin ainoastaan naamakirjan kautta.
 

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
MITÄ VITTUA NYT TAAS? DNA:n kaapelilähetys poikki tunti sitten. Netti ja tv on kaapelin kautta eli eivät toimi. Jos siellä tehdään esim muutostöitä onko liikaa vaadittu ilmoittaa niistä etukäteen? Onko operaattori korvausvelvollinen katkoksista aiheutuneista taloudellisista kuluista? Vittu että taas vituttaa. Saatanan torpeedot.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Ja tämähän siis on tosiaankin huhu, joka tuolla facebookin välityksellä nyt kiertää. En epäile etteikö tuo totta voisi ollakin, mutta kyllä minua suuresti ihmetyttää, että siitä asiasta ei ole mitään virallista uutista olemassa. Kuitenkin "viisi jo kuollut ja useampi kuolemaisillaan". Sen verran olen tarkkaan noita paskalehtien sivuja lukenut, että tällaisissa tapauksissa jo yhdenkin sairastuneen koiran tapaus uutisoidaan yleensä.
Jos asia on totta, niin vituttaa minuakin, mutta odottaisin kyllä jotain virallista tiedotusta asiasta.

Oolrait, minä en ole naamakirjassa tähän törmännyt. Kuulemani mukaan paikkakunnalla on joka tapauksessa lynkkaamismeininkiä havaittu, joten jos kyseinen huhu perättömäksi osoittautuu, niin sitten vituttaa sen naisen puolesta.
 

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt on vähän yli kaksi kuukautta luettu yhtäjaksoisesti ilman vapaapäiviä pääsykokeisiin ja vitutus on aika rajaton. Onneksi on enää yhdeksän päivää jäljellä H-hetkeen, mutta onhan tämä silti vittumaisen rasittavaa puuhaa vaikka loppu häämöttää jo...
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Nyt on vähän yli kaksi kuukautta luettu yhtäjaksoisesti ilman vapaapäiviä pääsykokeisiin ja vitutus on aika rajaton. Onneksi on enää yhdeksän päivää jäljellä H-hetkeen, mutta onhan tämä silti vittumaisen rasittavaa puuhaa vaikka loppu häämöttää jo...

Ja mieti sitä fiilistä, jos et pääsekään sisään. Itselläni alkaa pääsykokeet kahden tunnin päästä, monen kuukauden lukeminen voikin mennä ihan hukkaan....
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
En tiedä, minne olette hakemassa, mutta saa niissä pääsykokeissa soveltaakin. Toki jos kyseessä on joku oikeustieteellinen, niin ehkä silloin on vain osattava nippelit ulkoa. Voisi kuitenkin tehdä nupille ja ihan kovalevyllekin hyvää antaa tiedon jäsentyä pienillä välipäivillä. Jos kaksi kuukautta on aikaa pelkästään lukea, niin kyllä sinne yksi lepopäivä viikossa mahtuu aivan varmasti.
 

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En tiedä, minne olette hakemassa, mutta saa niissä pääsykokeissa soveltaakin. Toki jos kyseessä on joku oikeustieteellinen, niin ehkä silloin on vain osattava nippelit ulkoa. Voisi kuitenkin tehdä nupille ja ihan kovalevyllekin hyvää antaa tiedon jäsentyä pienillä välipäivillä. Jos kaksi kuukautta on aikaa pelkästään lukea, niin kyllä sinne yksi lepopäivä viikossa mahtuu aivan varmasti.

Olen juurikin tuonne oikikseen hakemassa ja ei tässä enää pysty mitään vapaapäiviä viettämään, kun loppusuoralla viiletetään(vappuna tuli luettua vain muutama tunti ja HIFK:n mestaruusjuhlissa niin ikään luin muutaman tunnin, mutta ei minulla ole ollut yhtään lukuvapaata päivää tämän 2kk aikana). Pitäähän noissa oikiksenkin kokeissa soveltaa, mutta tosin sääntöjen pohjalta.

Minä olen vähän semmoinen tyyppi, että jos en kurinalaisesti suorita hommia niin sitten lipsun velvoitteista, joten tämä on ihan välttämätöntä minun tapauksessani. Vituttaahan tämä silti vaikka tiedostankin omat vahvuuteni ja heikkouteni ja koska kitiseminen on niin kivaa oli pakko tännekin vuodattaa omaa pahaa oloaan!

PS. Ja Numelle tiedoksi, että minä olen kyllä nappaamassa tuon opiskelupaikan, vitutuksesta huolimatta tai siitä johtuen(?), en ala edes siitä väittelemään kanssasi ;)
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
En tiedä, minne olette hakemassa, mutta saa niissä pääsykokeissa soveltaakin. Toki jos kyseessä on joku oikeustieteellinen, niin ehkä silloin on vain osattava nippelit ulkoa. Voisi kuitenkin tehdä nupille ja ihan kovalevyllekin hyvää antaa tiedon jäsentyä pienillä välipäivillä. Jos kaksi kuukautta on aikaa pelkästään lukea, niin kyllä sinne yksi lepopäivä viikossa mahtuu aivan varmasti.

Tänä vuonna on tavoite kirjoittaa ihan hulluna, vaikka sitten asian vierestä. Yhteiskuntaopin yo meni päin mäntyä kun olin kirjoittanut oikeat asiat liian lyhyesti ja suppeasti. Tietenkin minussakin on vikaa, mutta kyllä tämä järjestelmäkin välillä kusee, 1,5 sivun esseellä ei voi saada täysiä pisteitä kuulemma. Välipäiviä olen kyllä pitänyt ja kirja on kohtalaisesti hallussa, nyt se h-hetki on käsillä. Hallintotieteelliseen siis olen hakemassa.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Minä olen vähän semmoinen tyyppi, että jos en kurinalaisesti suorita hommia niin sitten lipsun velvoitteista, joten tämä on ihan välttämätöntä minun tapauksessani. Vituttaahan tämä silti vaikka tiedostankin omat vahvuuteni ja heikkouteni ja koska kitiseminen on niin kivaa oli pakko tännekin vuodattaa omaa pahaa oloaan!
Juuei, kitiseminenhän on suorastaan hienoa välillä, suon sen sinulle kyllä mielelläni. Itsekin tykkään kitistä milloin mistäkin. Eikä sua varmasti tässä vaiheessa tippaakaan kiinnosta, mutta ajattelin vain, että ehkä joku kuuden päivän lukuviikko voisi tehdä ihan eetvarttia kokonaisuuden kannalta, jos kokonaisaika on kuitenkin kuukausia. Kai olet kuitenkin nukkunut hyvin?
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Elämäni ensimmäiset ylinopeussakot. Vitun kyttääjät, valvokaa niitä teinejä juomassa vaikka ennemmin, älkää vainotko minua ohituskaistalla.
Teinit vastaavat: "Vitun kyttääjät! Menkää valvomaan kaahareita maanteillä älkääkä pilatko meidän viatonta hauskanpitoa."
 

julle-jr

Jäsen
Ja mieti sitä fiilistä, jos et pääsekään sisään.
Tai sitä fiilistä kun vihdoin pääset sisään, opiskelet 5-6 vuotta vuodattaen satoja sammiollisia verta, hikeä ja kyyneliä ja sitten huomaatkin, että ei tällä koulutuksella työllisty muuhun kuin kortistoon tai korkeintaan niihin tehtäviin mihin täysin kouluttamattomatkin voivat hakea. Amistason tehtäviin et pääse, kun ei ole sitä amiskoulutusta eikä kukaan muutenkaan halua ottaa yliopistokaveria mihinkään suorittaviin töihin, koska kukaan ei usko että pysyisit hommassa kovin kauaa.
 
Viimeksi muokattu:

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vituttaa kun iltapäivälehtien etusivut huutaa että nyt nautitaan helteestä ja kyllä on niin ihanaa kun on kesä jne. En tiedä mikä minua vaivaa, mutta kyllä meikäläistä vitutta kun lämpömittari menee yli +25 celsiuksen. Ei vaan tunnu hyvältä. Ai niin, mutta kun ei saa valittaa. Tuokin toteamus vituttaa tässä yhteydessä.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Vituttaa kun iltapäivälehtien etusivut huutaa että nyt nautitaan helteestä ja kyllä on niin ihanaa kun on kesä jne. En tiedä mikä minua vaivaa, mutta kyllä meikäläistä vitutta kun lämpömittari menee yli +25 celsiuksen. Ei vaan tunnu hyvältä. Ai niin, mutta kun ei saa valittaa. Tuokin toteamus vituttaa tässä yhteydessä.

Aina saa valittaa, se on pienen ihmisen ilmainen oikeus ja hupi, valittaminen kannattaa aina. Itsekin valitan ja kitisen liiasta kuumuudesta, jos ei muuta riemua niin aina joku hellefanaatikko hermostuu ja alkaa mussuttamaan jotain.
 

Leitti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wild, SaiPa, RM
Vituttaa kun iltapäivälehtien etusivut huutaa että nyt nautitaan helteestä ja kyllä on niin ihanaa kun on kesä jne. En tiedä mikä minua vaivaa, mutta kyllä meikäläistä vitutta kun lämpömittari menee yli +25 celsiuksen.

Ihan sama homma. Jos lämpötila on yli 25 ja aurinko paistaa, se on aivan helvetin tuskaa miulle. Ensinnäkin en omista autopaikkaa ja jos/kun se auto on tien vieressä pari tuntia auringon paistaessa, siellä on se 60 varmaan. Toiseksi vuokra-asuntoni on semmoisella paikalla, mihin sattuu aurinko paistamaan suoraan helvetin isoon ikkunaan n. 3 iltapäivällä ja olo täällä ei todellakaan ole mukava.

Ai niin, mutta kun ei saa valittaa. Tuokin toteamus vituttaa tässä yhteydessä.

Jep ja sillä ei ole mitään väliä onko valittanut talvella kylmyydestä, kesällä saa silti valittaa kuumuudesta.
 

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Alkaa hieman vituttaa suurehkon rakennusliikkeen kanssa asiointi. Luulisi aikuisten ihmisten osaavan hoitaa duuninsa ilman, että asiakas joutuu jatkuvasti valvomaan niiden hoitoa.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vituttaa ystävän tyttöystävä. Ärsyttää ja vituttaa katsella miten hän suoraan sanottuna tossuttaa toista ja miten toinen alentuu hänen tahtoon. Monet suunitellut asiat ovat kusseen tämän tyttöystävän takia, koska hän on halunnut juuri silloin aivan jotain muuta. Minä sekä pari muutakin ystävää olemme kaulaa myöten täynnä tuota hirviötä. Itse olen sen suoraan naiselle ilmoittanut, joka onkin johtanut siihen etten illanviettoihin tai muihin lähde missä tämä nainen mukana, koska siitä ei tule muuta kuin riitelyä. Koitan puolustella jätkän puolia ja omiakin. Nainen vain kinaa takaisin ja loppujen lopuksi suuttuu jätkälleen, koska hänen ystävänsä on kusipäitä. Ei auta jätkälle puhuminen, että koittaisit pitää puoliaan.
 

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei vittu, mitenkähän tästä viikosta selviää. Jossain vaiheessa viikkoa, yritän viivyttää mahdollisimman myöhäiselle, pitäisi mennä auttamaan siskon häiden valmistelussa. Ei siinä nyt mitään kovin pahaa mutta kun siellä on porukkaa säheltämässä ihan tarpeeksi. Päällimmäisenä isoäiti josta on tullut vanhemmiten aika ikävä ihminen, kaikki pitäisi mennä hänen mielen mukaan ja pyrkii puuttumaan parhaansa mukaan muiden elämiin, itse olen säästynyt yllättävän vähällä mutta muilta kuullut valitusta senkin edestä. Ja sitten olisi vielä ne häät lauantaina, puoli sukua kyselemässä että mitäs Gleb tekee nykyään, paha vaan kun ei itsekään tiedä, käy siinä sitten selittään miten ei mitään elämässään saa aikaiseksi.

Pois jääminen ei ole vaihtoehto eikä edes kännikään kun on alkoholittomat häät, Vittu!
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Vituttaa kun Stanley Cupin finaaleissa pelaa kaksi itselle aivan vitun hmv-jengiä. Lisäksi vituttaa se, että näistä kahdesta vielä Canucks voittaa koko paskan.

Pientä on siis vitutus tällä hetkellä, hyvä niin.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Ihmiset ja käytöstavat tai siis niiden puute jälleen kerran.
Vitun vittu, kun on pakko tulla huutamaan siihen väliin, kun selkeästi näkevät, että on palvelutilanne edellisen asiakkaan kanssa kesken.
Eli suht pientä täälläkin.
 

J.Petke

Jäsen
Ihmiset ja käytöstavat tai siis niiden puute jälleen kerran.
Vitun vittu, kun on pakko tulla huutamaan siihen väliin, kun selkeästi näkevät, että on palvelutilanne edellisen asiakkaan kanssa kesken.
Eli suht pientä täälläkin.

Tämä on kyllä käsittämätöntä. Ei nyt huutaen aina mutta sellainen:

"mä kysyn nopeasti tässä välissä"
"joo"
"mä oon vähän miettinyt tuota mun tulevan talon lämmitysmuotoa......."

Myös ne asiakkaat ottavat päähän ketkä tulevat viisi minuuttia ennen sulkemisaikaa ja olettavat, että siellähän ne myyjät asuvat kaupassa eikä kenenkään tee edes mieli lähteä kotiin. Myös etuilevat asiakkaat vituttaa.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
En oikeastaan ymmärrä, miksi siihen myyjän ja toisen asiakkaan viereen pitäisi jäädä patsastelemaan, jos välistä voi kysäistä, että onkohan näitä kaapeleita/kenkiä/vuotaraaputtimia enää varastossa, vai oliko kaikki hyllyssä. Kai se sitten ahdistaa roimasti. Eri asia tietenkin, jos tyyppi jatkaa juttuaan pidemmälle.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
En oikeastaan ymmärrä, miksi siihen myyjän ja toisen asiakkaan viereen pitäisi jäädä patsastelemaan, jos välistä voi kysäistä, että onkohan näitä kaapeleita/kenkiä/vuotaraaputtimia enää varastossa, vai oliko kaikki hyllyssä. Kai se sitten ahdistaa roimasti. Eri asia tietenkin, jos tyyppi jatkaa juttuaan pidemmälle.

Hmm. Jos minulta kysytään, missä kaikkialla kiertoajelu Helsingissä vierailee ja paljonko ajelu maksaa, niin ei ole missään määrin kohteliasta tulla siihen väliin huutamaan:"VITTTUUUUU, MISSÄ ON KARAOKE?!?!?"
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös