Vitutusketju

• 10 688 893
  • 56 246

Patajokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Jokerit, Man C, Real Zaragoza
Minua vituttaa ettei minulla ole vara harrastaa golfia. Ehkä vielä joku päivä. Vitutuksia on monenlaisia ;)

Lopeta tupakointi. 365*4.50€ > 600€ (mulla golfin vuosikulut). Vituttaa ihmiset jotka valittaa kustannuksista, vaikka kyse on priorisoinnista. Niin köyhää työtöntä ei ole, millä ei oo vara vetää perjantaisin Karhu-koomia (en viittaa TykkiJutilaan, Jutilaan ehkä).

Suosikkijoukkue
Arsenal
Heitä pöntön pohjalle paperia ennen kakkimista, niin johan loppuu molskahtelut :).

Tämä voisi olla myös Tyhmien kysymysten ketjussa, koska itseäni kyseinen asia ei voi fyysisten rajoitteiden takia vituttaa koskaan, mutta tuntemaani kaveria tämä voi vituttaa ja rajusti. Siksi se on purettava tänne ja heti. BOL tuskin on oikea henkilö tähän vitutukseen vastaamaan, mutta ehkä joku, jota on senteillä suotu...

Miten istumakakkaa henkilö, jonka mela on suunnattoman pitkä? Itse ainakin pissin kakkiessani 100 % varmuudella, joten pakkohan se on sinne pöntön suuntaan änkeä. Miten tuommoinen 30 cm:n mela? Sehän osuu sinne kakkaveteen ja ihan varmasti vituttaa! Vai pissitäänkö ensin seisaaltaan ja sitten istutaan pöntölle halko jalkovälissä reunalla lepuuttaen? Sehän on hankalaa ja varmasti vituttaa. Onko iso kulli vitutuksen aihe?

Minua vituttaa kun en tiedä miten ison kullin kanssa paskahuussissa touhutaan.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Miten istumakakkaa henkilö, jonka mela on suunnattoman pitkä? Itse ainakin pissin kakkiessani 100 % varmuudella, joten pakkohan se on sinne pöntön suuntaan änkeä. Miten tuommoinen 30 cm:n mela? Sehän osuu sinne kakkaveteen ja ihan varmasti vituttaa! Vai pissitäänkö ensin seisaaltaan ja sitten istutaan pöntölle halko jalkovälissä reunalla lepuuttaen? Sehän on hankalaa ja varmasti vituttaa. Onko iso kulli vitutuksen aihe?

Kerran unohdin sujauttaa kullin pöntön puolelle ja kuset lorahti kintuissa olleille housuille. Se vitutti.

Todettakoon kuitenkin rehellisyyden nimissä, että tämä ei johtunut kullin suuruudesta vaan ujo katkarapunen oli saatu houkuteltua juuri ja juuri plusmerkkiseksi, mutta pisun se päätti ampua tahdonvastaisesti vaakasuorassa tuuheasta piilopaikastaan.

Eli en tiedä, mutta tiedostan tilanteen. Se on toistuvasti mielessäni. Harmittaa.

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Miten istumakakkaa henkilö, jonka mela on suunnattoman pitkä? Itse ainakin pissin kakkiessani 100 % varmuudella, joten pakkohan se on sinne pöntön suuntaan änkeä. Miten tuommoinen 30 cm:n mela? Sehän osuu sinne kakkaveteen ja ihan varmasti vituttaa! Vai pissitäänkö ensin seisaaltaan ja sitten istutaan pöntölle halko jalkovälissä reunalla lepuuttaen?

Istuu pöntöllä takakenossa, kuitenkin mahdollisimman takana, ettei lerssi ota posliiniin. Jos kyseessä on matala pönttö, niin jäpittää sissipasan tyylisesti selän ja jalkapohjien varassa. Joissakin tapauksissa, kuten voimakkaissa vatsakrampeissa ja niiden jälkeisissä varpusparvissa (esim. näin kesäisin yritys syödä 2 litraa jäätelöä tunnin sisällä) heppi ottaa väkisinkin kontaktia johonkin. Saunassa laudeliina on pitkämelaisille aika ehdoton.

En ole kyllä kuullut, että kenelläkään olisi lepotilassa 300mm kanuuna.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miten istumakakkaa henkilö, jonka mela on suunnattoman pitkä?
Saamarin neekerit. Painuisivat takaisin sinne Afrikkaan. Hitto vievät inttikaverin kanssa meiltä muilta kaikki naiset.

Kuka korvaa? Uus jako. Hei, uus jako.

Täällä jatkoajassakaan ei enää taida olla sitä yhtä tyttöä, joka antaa kaikille (heh heh).

Tämä viesti sisältää huumoria.

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Saunassa laudeliina on pitkämelaisille aika ehdoton.

Eipä ole siitäkään iloa jos takaseinään nojatessa vartti lerssistä roikkuu edelleen yli lauteen reunan. Pötköllä käydessä usein käytäntönä on olalla lepuutus. Mikäli ränni tuntuu täyttyvän tulvavedestä, ei muuta kuin tiukka ote puolivälistä ja silmä kohti lavuaaria. Yksinkertaista nääs.

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kestovitutus jota tässäkin ketjussa on monasti käsitelty: jättihelteet ja se, ettei niistä saa valittaa. Tänään töissä menin manaamaan kun on niin saatanan kuuma että paikallaankin hikoaa kolme litraa minuutissa ja annas olla, kun työkaveri alkoi heti paasaamaan kuinka "tämä on niin harvinaista herkkua tämä helle, ei saa valittaa ei saa valittaa, ensin valitetaan että on liian kylmä ja sitten että on liian kuuma, eisaavalittaaaaaaa!"

Vittu, mä kyllä tykkään kesästä, mutta en mistään helvetin 35 asteen tappohelteistä ilman minkäännäköistä tuulenhönkäystä. Miksei voi olla sellainen mieto 22 astetta hennolla tuulenvireellä? Sama juttu talvella, kyllä mä talvesta tykkään mutten niistä 30 asteen pakkasista. Sellainen about -5 astetta ja lumihiutaleita hiljalleen, siinä on kunnon talvisää.

Eli siis vituttaa kaikki äärimmäisyydet säätiloissa, tai siis lähinnä lämpötiloissa. Ja tietysti se ettei koskaan saa valittaa koska on niin vitun hienoa että sisällä maatessa hikoilee sohvan märäksi tai kouluun/töihin aamulla lähtiessä saa sormet jäässä starttailla autoa ja skrapata ikkunoita kolme varttia.

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kestovitutus jota tässäkin ketjussa on monasti käsitelty: jättihelteet ja se, ettei niistä saa valittaa.
Eilisessä Ilta-Paskassa oli uutisjuttu jossa oli haastateltu ihmisiä uimarannalla ja kun kaikilla on niin saatanan mukavaa tässä helteessä. Sitten oli pienmpi otsikko jossa luki:

Nauti nyt, ensi viikolla viilenee.

Se on kyllä saletti homma että meikäläinen nauttii ensi viikolla ihan oikeasti. Eikä haittaa vaikka vähän sataa ja ukkostaa. Siinä sitä on kunnon kesäfiilistä.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Vituttaa kuumuus. Nukkuminenkin on yks saatanan urheilusuoritus, kuolee vielä nestehukkaan nukkuessaan... Ja talvi-ihminen olenkin, silloin saa sentään päättää: onko kuuma vai kylmä, vai kenties jotain siltä väliltä. Nyt vaihtoehdot on luokkaa: a) makaa liikkumatta alasti lattialla. Jos hengität, on vitun kuuma. b) Tee jotain, kuolet vartissa nestehukkaan.

Viime talvena kovimmat pakkaset (Hangossa, bout -25) nautin ulkona kävellen. Vaatteita vaan päälle niin ei siellä kylmä tullut.

Mutta toki vuodenaikojen vaihtelut on hyvä asia. Jatkuva kuumuus vaan on perseestä.

Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Viime talvena kovimmat pakkaset (Hangossa, bout -25) nautin ulkona kävellen. Vaatteita vaan päälle niin ei siellä kylmä tullut.

Mutta toki vuodenaikojen vaihtelut on hyvä asia. Jatkuva kuumuus vaan on perseestä.
Sama homma. Minä suorastaan nautin viime talvena esim. kauppaan kävelemisestä n. 33 asteen pakkasissa. Tarpeeksi päälle, niin se on mitä mahtavin tunne. Ja jos vielä pikkusen sattuu palelemaan, niin se sisätiloihin pääsemisen tunne kyllä korvaa sen mahtavasti.

Mutta nimenomaan vuodenaikojen vaihtelu onkin se hienoin asia josta Suomessa pidän. Tosin yli 25 astetta on tällaiselle liikahikoilijalle yhtä helvettiä, mutta minkäs teet. Tänäänkin meni kevyet 9 1,5 litran pullollista vettä.

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Ei tästä nukkumisesta tule vittuakaan. Eikä oikeastaan mistään muustakaan näin kuumalla. Jos jotakuta ei tällainen helle vituta niin on miehessä vikaa ja peiliinkatsomisen paikka.

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Ei tästä nukkumisesta tule vittuakaan. Eikä oikeastaan mistään muustakaan näin kuumalla. Jos jotakuta ei tällainen helle vituta niin on miehessä vikaa ja peiliinkatsomisen paikka.

Täällä tuijotetan peiliin. Kovin on hepposet helteet ja lievä pettymys (ei vitutus) sen suhteen päällä. Tosin täällä etelässä viileähkö tuuli vaikuttaa asiaan.
Löylyä lissää, eihän tää tunnu missään.

Vituttaa koiranvihaajat, joita on näköjään suht paljon. Tämä uusi koiramaailma on yllättänyt, sillä ennen olin 100% kissaihminen ja moisia urpoja ei tullut koskaan vastaan.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
...Vituttaa koiranvihaajat, joita on näköjään suht paljon. Tämä uusi koiramaailma on yllättänyt, sillä ennen olin 100% kissaihminen ja moisia urpoja ei tullut koskaan vastaan.

Selitys siihen on varsin yksinkertainen. Kissoja ei ole syytä vihata, koska ne eivät mekasta, pasko pitkin katuja ja hyökkäile ihmisten kimppuun.

Vituttaa koiranomistajat, jotka antavat koiriensa mekastaa, paskoa pitkin katuja ja hyökkäillä ihmisten kimppuun.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kissoja ei ole syytä vihata, koska ne eivät mekasta, pasko pitkin katuja ja hyökkäile ihmisten kimppuun.

Juuri tänä aamuna heräsin siihen kun naapurin katti kolisteli ikkunalaudalla, eilen näin kun toisen naapurin katti kusi takapihani laatoille ja sitten vieläpä myöhemmin illalla tunkeutui sisään avoimesta takapihan ovesta eikä suostunut lähtemään ulos. Kimppuun eivät kyllä ole vielä hyökänneet vaan eipä ole ikinä hyökännyt yksikään koirakaan kimppuun.

Vituttaa siis kissanomistajat jotka antavat elukoidensa kulkea vapaana naapureiden riesana.

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Vitutusta aiheuttaa tällä hetkellä eniten se, että kotimme lähiympäristön upeat chillailunurmikot muuttuvat näin helteillä avoroskiksiksi. Onko niin vitun vaikeaa pakata roskansa mukaan siihen samaan reppuun, jossa on ne paikalle roudannutkin? Nyt saastat lojuvat nurtsilla paikallisten asukkaiden kiusana ja lähitalojen asukkaat näitä nurtseja sitten yleisen viihtyvyyden takia siivoilevatkin. Kostoksi laiskapaskoille auringonpalvojille kusetankin koiriamme aamuisin aina parhailla (ja siten myös illalla roskaisimmilla) aluella.

Patajokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tästä olen samaa mieltä. Kissan pitäminen vapaana taajamassa on vastoin lakia. Ilmeisesti koiran paskattaminen jalkakäytävälle ei ole?

Entäs tällänen spekulatiivinen tapaus. Mä pidän meidän kissaa omassa juoksunarussaan meidän pihalla. Naapurustossa on toki kuitenkin myös koiria, jotkut pitävät niitä vapaana, susikoiraa kävelyttää koiran kokoinen pikkutyttö ja saattaahan viereisen talon koira päästä joskus vahingossa karkuunkin.

No mitäs metsästysvietin omaava koira tekee jos näkee kissan? Ja miten narussa kiinni oleva kissa voi puolustautua(, vaikka sitä ei sen omalla pihallaan tarttis joutua tekemään). Eli jos naapurin koira on meidän pihalle kissamme kimpussa, saanko mä hakata koiran lapiolla hengiltä? Mihin koiran raato palautetaan vai voiko sen jättää kepin nokassa rajapyykille varoitukseks?

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
...Eli jos naapurin koira on meidän pihalle kissamme kimpussa, saanko mä hakata koiran lapiolla hengiltä? Mihin koiran raato palautetaan vai voiko sen jättää kepin nokassa rajapyykille varoitukseks?

Kyllä minä ainakin latoisin surutta lapiolla kuonoon, jos jonkun idiootin koira juoksentelisi vapaana pihamaallani.

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Entäs tällänen spekulatiivinen tapaus. Mä pidän meidän kissaa omassa juoksunarussaan meidän pihalla... jne

Meidän nurkilla kyse ei ole edes spekulaatiosta, vaan eräässä kämpässä elelee kissa, joka ulkoilee juoksunarussa. Valitettavasti vaan ei pysy omalla tontillaan, vaan seisoskelee usein keskellä kävelytietä tai sitten on onnistunut luikertelemaan ulos pannastaan. Tämän kämpän lähistöllä joudumme varomaan koiriemme (joita kuljetetaan aina taluttimessa) kanssa, sillä mikäli toinen koiristamme pääsisi kissan kanssa lähikontaktiin, niin kattiparasta jäisi märkä läntti jäljelle.

Kissanomistajista vituttavat ne vastuuttomat, jotka antavat kattiensa kulkea vapaana kusemassa lasten hiekkalaatikoihin ja tappamassa pikkulintuja. Jos tällainen kissakulkija eksyisi pihaani kuseskelemaan, niin päästäisin koiran asialle.

Muuten ei ole kissoja vastaan mitään, nättejä eläimiä.

Patajokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kyllä minä ainakin latoisin surutta lapiolla kuonoon, jos jonkun idiootin koira juoksentelisi vapaana pihamaallani.

Niin aion latoa minäkin, mietityttää vaan että saanko siitä penaltia?

Ja useimmiten kissat on kyllä niin saatanan äkäsiä puolustautuessaan, että ei se koira pakosti voitolle jää. Vituttaa vaan mahdollisuuskin, varsinki ku meidän eläin pysyy valjaissaan ja tonttimme rajojen sisäpuolella.

Tosiaankin, vituttaa ihmiset jotka ei huolehdi lemmikeistään, oli lemmikit sitten kissoja tai koiria (mulla on ollut molempia). Mutta vahinkojahan sattuu ja kissat ja koirat on kuitenki pohjimmiltaan petoja, vaikka ne kuin hyvin kasvattais.

Eli summa summarum, kaikki hengiltä hyttysestä norsuun, jotka ylittävät tontin rajan.

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Eli summa summarum, kaikki hengiltä hyttysestä norsuun, jotka ylittävät tontin rajan.

Tämäntapaisista tilanteista on syntynyt sanonta: Lyödä kuin vierasta sikaa.
Mieleistä syötävää löytänyttä isoa sikaa ei ollut helppoa karkoittaa omalta tontilta. Sikoja oli kulkenut yleisesti irrallaan ennen autojen yleistymistä.

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
Lopeta tupakointi. 365*4.50€ > 600€ (mulla golfin vuosikulut). Vituttaa ihmiset jotka valittaa kustannuksista, vaikka kyse on priorisoinnista. Niin köyhää työtöntä ei ole, millä ei oo vara vetää perjantaisin Karhu-koomia (en viittaa TykkiJutilaan, Jutilaan ehkä).

Tunnetaanko me?? Vai mistä sä mun tupakanpolttelut tiedät? Ihan oikeassa sä olet, että kyse todellakin on priorisoinnista. Itse harrastin "kalliita autoja" ja niitten tuunausta muutaman vuoden ja sain kyllä myös kuulla, että "ei minulla vaan ole varaa". Kunhan saan tässä raha-asioita vähän edes parempaan suuntaan, niin ihan varmasti aijon alkaa sitä golfia pelaamaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy