Noosebleed 68686
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP, NY Rangers
Miksi ihmeessä kenelläkään olisi saman aikaisesti neljä alle 10-vuotiasta lasta? Eihän siinä ehtisi jokaista edes huomioimaan tarpeeksi, ja se olisi heille ihan vitutusketju-kamaa.Sitten kun herra Nenävuodolla on neljä alle 10-vuotiasta lasta, osannee hän arvostaa lämpötiloja, joissa koko perheen pukemiseen ei kulu tuntia.
Mutta tuskinpa minä tulen ikinä lämpöä arvostamaan ruumiintoimintojeni vuoksi, olipa elämäntilanne mikä hyvänsä. Ja sitä paitsi siinä lastentekohommassakin tulee niin perkeleen kuuma. Kuulemma.
On hyvin kummallista että on ihmisiä, jotka eivät ymmärrä että jokaisella ei ole täysin samanlainen elimistö. Minulle 15-18 astetta sisällä on ihanne lämpötila. 20 on jo vähän liikaa, ja 22 asteessa alkaa hikoilu vaikka istun paikallani. Eniten vituttaa juuri tuo Gellnerin asenne, että "ei ne helteet ketään oikeasti vituta". Kyllä se vituttaa, kun ei kykene mitään arkisia asioita tekemään. Olen pahoillani, jos kaltaiseni ihmiset vituttavat teitä.
Miksi tyylikkyys menisi hyvinvoinnin edelle? Onko siinä jotain järkeä?Edelleen, tyylikkäältä näyttäminen talvikledjuissa on suht haastavaa jo ihan housuista alkaen. Ja siihen pukeutumiseen ja vaatteiden etsimiseen menee tolkuttomasti aikaa. Itselläni on parempaakin tekemistä.
Toppahousuissa näytät aina idiootilta ja farkkujen alle ei mitään voi änkeä.
Kyllä, se on kivaa. Minähän en siltä niin paljoa suojaudukaan, koska sitten minulle tulisi kuuma. Mistä sinä niin päättelit?Toiseksi, jos pakkanen on kerran niin kivaa, niin ei siltä pidä suojauta. En minäkään suojaudu helteeltä vaan nautin siitä.
Kyllä, siellä tuli käytyä viime kesänä jo pariin otteeseen.Ja mitä hikoiluun tulee, niin se todella voi olla kiusallista niin itselle kuin muillekin. Kannattaa varmaan lekurille mainita ellei niin jo ole tehny.
Tämäpä tästä.
Viimeksi muokattu: