No tätä just tarkoitin. Mulle saisi olla joka päivä ympäri vuoden 30 astetta, kunhan vaan välillä satelisi vähän vettä. Pakkanen on perseestä, ja alle 20 plussaa on jo pakkanen.Vituttaa myös "helteistä" itkijät varsinkin kun täällä ole edes kunnon helteitä nähty eikä ne helteet oikeasti ketään vituta.
Minua taas vituttaa pakkasesta itkijät. Tarpeeksi vaatetta niskaan, niin ei taatusti palele vaikka on minkälainen pakkanen. Vain todellinen idiootti palelee, koska ei osaa pukeutua sään vaatimalla tavalla.Vituttaa myös "helteistä" itkijät varsinkin kun täällä ole edes kunnon helteitä nähty eikä ne helteet oikeasti ketään vituta.
Ihmiselle normaali lämpötila on ns. huonelämpö. Jos ulkona on sitä kylmempää, on luonto tehnyt tepposet. Meidän fysiikkamme kuuluu tuonne välimeren pohjoisrannikon tienoille luontaisesti, niin se vain on. Ne kusipäiset esivanhemmat, jotka kiipesivät tänne vitun pakkaseen olivat kyllä yksiä saatanan sadisteja.Minua taas vituttaa pakkasesta itkijät. Tarpeeksi vaatetta niskaan, niin ei taatusti palele vaikka on minkälainen pakkanen. Vain todellinen idiootti palelee, koska ei osaa pukeutua sään vaatimalla tavalla.
Minua taas vituttaa pakkasesta itkijät. Tarpeeksi vaatetta niskaan, niin ei taatusti palele vaikka on minkälainen pakkanen. Vain todellinen idiootti palelee, koska ei osaa pukeutua sään vaatimalla tavalla.
Maalasin tänään(kin) appiukon taloa. Keikuin noin viidessä metrissä helvetin epävakailla ja vaappuvilla tikkailla. Lämmintä oli varjon puolella noin 29. Olin pelkissä shortseissa, ilman paitaa. Hikoilin, tietenkin, olihan kuuma ja tein töitä. Yht'äkkiä huomasin että hikeni haju vitutti jo itseänikin. Mietin hetkisen, ja päättelin että tuolta haisee pelko. En nimittäin ole koskaan viihtynyt korkealla, ja pakko on myöntää että välillä jo pelotti.Ja mitä hikoiluun tulee, niin se todella voi olla kiusallista niin itselle kuin muillekin.
Miksi ihmeessä kenelläkään olisi saman aikaisesti neljä alle 10-vuotiasta lasta? Eihän siinä ehtisi jokaista edes huomioimaan tarpeeksi, ja se olisi heille ihan vitutusketju-kamaa.Sitten kun herra Nenävuodolla on neljä alle 10-vuotiasta lasta, osannee hän arvostaa lämpötiloja, joissa koko perheen pukemiseen ei kulu tuntia.
Miksi tyylikkyys menisi hyvinvoinnin edelle? Onko siinä jotain järkeä?Edelleen, tyylikkäältä näyttäminen talvikledjuissa on suht haastavaa jo ihan housuista alkaen. Ja siihen pukeutumiseen ja vaatteiden etsimiseen menee tolkuttomasti aikaa. Itselläni on parempaakin tekemistä.
Toppahousuissa näytät aina idiootilta ja farkkujen alle ei mitään voi änkeä.
Kyllä, se on kivaa. Minähän en siltä niin paljoa suojaudukaan, koska sitten minulle tulisi kuuma. Mistä sinä niin päättelit?Toiseksi, jos pakkanen on kerran niin kivaa, niin ei siltä pidä suojauta. En minäkään suojaudu helteeltä vaan nautin siitä.
Kyllä, siellä tuli käytyä viime kesänä jo pariin otteeseen.Ja mitä hikoiluun tulee, niin se todella voi olla kiusallista niin itselle kuin muillekin. Kannattaa varmaan lekurille mainita ellei niin jo ole tehny.
Sitä minäkin olen miettinyt että miksi helevetissä. No, kyllä kaikkia ehtii huomioimaan, kun vain tinkii omista jutuistaan. Eikä se haittaa pätkääkään. Nuorin muuttaa kotoa noin vuonna 2030, ja sitten saan taas tehdä mitä haluan.Miksi ihmeessä kenelläkään olisi saman aikaisesti neljä alle 10-vuotiasta lasta? Eihän siinä ehtisi jokaista edes huomioimaan tarpeeksi, ja se olisi heille ihan vitutusketju-kamaa.
Jotkuthan saa siihen kuulemma kulumaan jopa useita minuutteja, ja silloin voi toki tullakin kuuma. Onneksi mie olen päässyt vähemmällä.Ja sitä paitsi siinä lastentekohommassakin tulee niin perkeleen kuuma. Kuulemma.
Liian kuuma.
Maalasin tänään(kin) appiukon taloa. Keikuin noin viidessä metrissä helvetin epävakailla ja vaappuvilla tikkailla. Lämmintä oli varjon puolella noin 29. Olin pelkissä shortseissa, ilman paitaa. Hikoilin, tietenkin, olihan kuuma ja tein töitä. Yht'äkkiä huomasin että hikeni haju vitutti jo itseänikin. Mietin hetkisen, ja päättelin että tuolta haisee pelko. En nimittäin ole koskaan viihtynyt korkealla, ja pakko on myöntää että välillä jo pelotti.
Vaimo vei auton. Ja tästä tulikin mieleeni, että pitää soittaa huoltoaika, ja pyytää vaihtamaan samalla ilmastoinnin möhnät tuoreisiin, joten oikeastaan kiitos.Eikä oo, väärin vitutettu. Ja jos on, niin laita ilmastointi päälle.
Anopin talo maalataan helteellä. Vakavasti puhuen, ei heinäkuun alkukaan ole vielä välttämättä liian myöhäinen aika maalaukselle, jos ilma vaan on sopivainen.Ei tämmöisellä kelillä pidä suorittaa ulkomaalausta, senhän tietää jo naurismaan aidatkin. Ilma on liian kuumaa ja kosteaa. Maali kuivuu pinnasta liian nopeasti ja siihen muodostuu "nahka", joka irtoaa levyinä muutaman vuoden päästä. Oikea aika ulkomaalaukseen on toukokuussa, kun ilmankosteus ja lämpötila ovat kohdillaan.
Vituttaa tämä saatanallinen kuumuus, jonka vuoksi tänä yönä tuli "nukuttua" huikeat 2-3 tuntia. Käytännössä koko muu aika tuli vain pyörittyä hikisissä lakanoissa ja edes lattiatasolle siirtyminen ei tuonut helpotusta, koska sielläkin oli 27 astetta mittarin mukaan(ylempänä about 30 koko ajan). Onneksi on edes vapaapäivä, niin voi zombeilla rauhassa, perkele.
Syksyyyy! Tänne ja vähän äkkiä.
Uusi ilmastoinnin kompressori, 1000 euroa. Jes!
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että minkälainen ilmastointilaite kyseessä ja sisältääkö kompressorin vaihdon?
2002 Volkkariin ja ilmeisesti pitää. Kyseessä porukoiden auto, mutta myötäelän aika vahvasti, kun kuulin tuon hinnan.