Vitutusketju

  • 10 548 808
  • 56 138

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
no sorry
En minä hyvä mies
kehu. Tuo on vain oikeasti iso lovi pelkästään vedonlyönnistä elävän tuloihin. Ja se vituttaa.

E. ja nimeenomaan se, että se oli ihan omaa hölmöyttä

Eikös tälläisessä elämässä nyt ole aivan saatanan suuret riskit ilman omaa hölmöyttäkin?
 
Eikös tälläisessä elämässä nyt ole aivan saatanan suuret riskit ilman omaa hölmöyttäkin?

Riskinsä on aina, mutta kohteensa /bookerinsa oikein valitsemalla on voi tehdä ns. varmaa rahaa (pl. nettihäiriöt, omat mokat).

E. tänpäiväinen moka oli poikkeisellisen suuri vs normi-la voitot, norm voitot la on 300-900, eli melein maksimiin päästiin kuitenakin.
 
Viimeksi muokattu:

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Riskinsä on aina, mutta kohteensa /bookerinsa oikein valitsemalla on voi tehdä ns. varmaa rahaa (pl. nettihäiriöt, omat mokat).

E. tänpäiväinen moka oli poikkeisellisen suuri vs normi-la voitot, norm voitot la on 300-900, eli melein maksimiin päästiin.

Mä haluisin oppia tämän.
Voisitko alkaa mun mentoriksi? :)
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Ymmärrän ironian. Mutta valitettasti en voi :) Epäilen, että jos moni alkaisi käytttää saittejani/metodejonia, voisi tulla stoppi. Itse sain jo yhdelle saitille hyvin tiukan panosrajan.

Ei tässä ollut pätkääkään ironiaa, vaan ihan oikea tarve kerrankin haalia rahaa jostain.
Itse olen ollut jo yli 20 vuotta tappion puolella, joten voittoakin olisi joskus kiva tehdä.
Tappiot johtuvat 90-luvun asuntokaupoista. Velkaa riittää vielä muutama vuosi.
 
Ei tässä ollut pätkääkään ironiaa, vaan ihan oikea tarve kerrankin haalia rahaa jostain.
Itse olen ollut jo yli 20 vuotta tappion puolella, joten voittoakin olisi joskus kiva tehdä.
Tappiot johtuvat 90-luvun asuntokaupoista. Velkaa riittää vielä muutama vuosi.

Ok, ymmärrän. Mutta em. syistä en valitettasti voi antaa edes vinkkiä :(

Mutta kai olet edes kelannut kaikki bonukset? Bonusten jälkeen vain etsimään Betfairia isompia kertoimia. Betfair on on siis kaikki kaikessa, sen voin sanoa. Myös Betdaq kannattaa avata.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Ok, ymmärrän. Mutta em. syistä en valitettasti voi antaa edes vinkkiä :(

Mutta kai olet edes kelannut kaikki bonukset? Bonusten jälkeen vain etsimään Betfairia isompia kertoimia. Betfair on on siis kaikki kaikessa, sen voin sanoa. Myös Betdaq kannattaa avata.

No yv:llä vähän vinkkiä. En kerro kellekään!
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Kaikkihan meni KK-meiningissä kivasti, mutta sitten kävi seireenien kutsu kaupungille... siellä näin kynäniskojen kokoontumisajot ja niiden koetukset naisväkeen muassamme. Ei sinänsä, ettemme kollektiivisesti nauranneet noille...

Niin vain kävi, että yksi niistä naisueista oli yksi tärkeä vallan. Ehken naisasiamiesketjun kamaa tämä, mutta kun ei vain voi ymmärtää ristiinrastiin ja taas uudelleen samaa rataa meneviä "viestejä".

Ehkä se todellakin on pakko siittää mitä ehtii, jottei tarvi tuollaisia miettiä. Se jos jokin vituttaa.
 
Nimim Isle of Manille. Lienen sitten vässykkä, muuta se "poika" tuli vaan luonnostaan, viittaamatta yhtään mihinkään. Vaikka se sielläHML:n sunnalla olisi vittuiluna otettu.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Hieman joo pistää vituttamaan tuo MTV3. Ja oikeastaan myös se, joka ensimmäisenä sanoi, että leijonat odottavat edelleen Rinnettä MM-kisoihin. Jos olisin Rinne, niin en varmaan lähtisi Slovakiaan, vaikka tippuisinkin. Ihan vaan vittuiluna maajoukkuejohdolle, joka ei kunnioita seurapelejä yhtään.

Samalla vituttaa myös Komarovin loukkaantuminen ja se, että Jalonen ei ilmeisesti ota hänen tilalleen Joensuuta. Taitaa tulla tilalle joku Jalosen vanha saunakaveri HPK:n ajoilta.
Mutta jos tuleekin J.Ruutu, niin editoin tämän pois. :)

EDIT: Ainakin YLE:n Twitterin mukaan Joensuu treenaa Ruudun paikalla, mutta ei tästä aiheesta enempää täällä.
 
Jos nyt menee jatkossakin perseelleen, niin annan ystävän neuvon. Mene töihin.

Kiitos, ystävä. Lähdin omatoimisesti viime vuonna tökkimään, kun olin kerännyt tarpeeksi pääomaa ja ryhdyin lyömään vetoa (taustalla oli toki kaikennäköistä firman sisällä). Onneksi noita mokia ei satu usein :) Mutta kyllä veikkausisin, että palkansaajalta jos häviäisi 1000EUR, niin kyllä se sattuisi.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Vituttaa tämä saatanallinen närästys.

Onko tullut juotua light-limuja/mehuja? Itse pääsin tuosta saatanan närästyksestä lopettamalla nämä. Luulin, että johtui kohdallani kahvista, mutta eipä johtunut, vaan aspartaamista ja siitä toisesta keinomakeuttajasta. On todella vittumainen vaiva kyllä, kun oikein pahana on.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Onko tullut juotua light-limuja/mehuja? Itse pääsin tuosta saatanan närästyksestä lopettamalla nämä. Luulin, että johtui kohdallani kahvista, mutta eipä johtunut, vaan aspartaamista ja siitä toisesta keinomakeuttajasta. On todella vittumainen vaiva kyllä, kun oikein pahana on.
Mulle ei sovi xylitolikaan. Pistää mahan aivan sekaisin - samoin kuten nuo aspartaamit ja muut vastaavat tuotteet.
 

Sphinx

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Betfair on on siis kaikki kaikessa, sen voin sanoa. Myös Betdaq kannattaa avata.

Siis ei kai tuo nyt mitään salatiedettä ole tai sitten en ole ollenkaan kärryillä. Esimerkiksi tämän illan AS Bari - AS Roma -otteluun Betfairilla tarjottiin jokunen aika sitten Roman vierasvoitosta kerrointa 1,38. Samaan aikaan StanJames.comissa tarjotaan tasapelille kerrointa 5,50 ja Barin kotivoitolle kerrointa 11,00 eli sijoittamalla vaikkapa 1000 euron panoksen siten, että olisi pelannut StanJames.comissa Barin voittoa 91,15 eurolla ja tasapeliä 182,30 eurolla sekä Betfairissa Roman voittoa 726,55 eurolla olisi pelin päättyessä tasan tai Barin voittoon jäänyt voiton puolelle 2,65 euroa ja Roman voiton tapauksessa 2,64 euroa. No tällä hetkellä Betfairissa on kerroin Roman voitolle pudonnut 1,35:een, mutta tasapelille tarjotaan jopa kerrointa 5,60.

Eli aikamoista näpräämistä vaativa harrastus sille kenellä on muutama tuhat euroa ylimääräistä heittää kaikkiin vetosivustoihin kiinni.

Edit. Kohteessa Almeria - Sevilla voisi vastaavalla tavalla tehdä livevedossa tällä hetkellä 1000 euron panoksella noin 35 euron takuuvoiton Betfairin, Betfredin ja VictorChandlerin kertoimia hyödyntämällä.
 
Viimeksi muokattu:
Siis ei kai tuo nyt mitään salatiedettä ole tai sitten en ole ollenkaan kärryillä. Esimerkiksi tämän illan AS Bari - AS Roma -otteluun Betfairilla tarjottiin jokunen aika sitten Roman vierasvoitosta kerrointa 1,38. Samaan aikaan StanJames.comissa tarjotaan tasapelille kerrointa 5,50 ja Barin kotivoitolle kerrointa 11,00 eli sijoittamalla vaikkapa 1000 euron panoksen siten, että olisi pelannut StanJames.comissa Barin voittoa 91,15 eurolla ja tasapeliä 182,30 eurolla sekä Betfairissa Roman voittoa 726,55 eurolla olisi pelin päättyessä tasan tai Barin voittoon jäänyt voiton puolelle 2,65 euroa ja Roman voiton tapauksessa 2,64 euroa. No tällä hetkellä Betfairissa on kerroin Roman voitolle pudonnut 1,35:een, mutta tasapelille tarjotaan jopa kerrointa 5,60.

Eli aikamoista näpräämistä vaativa harrastus sille kenellä on muutama tuhat euroa ylimääräistä heittää kaikkiin vetosivustoihin kiinni.

Kyllä se näpräämistä moisena onkin eikä tietenkään mitään salatiedettä ja tuottoprossat eivät ole häävejä. On kuitenkin muitakin tapoja, joita itse käytän.

Mutta ei tästä sen enempää osaltani. Tänään on mennyt toistaiseksi hyvin, ei typeriä mokia :)
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Yle areena. Pitäisi ilmeisesti olla joku megasuperhypernetti, jotta se toimisi ilman latailua n. 10 sekunnin välein. Sitten jos laitan pauselle lataamaan, niin se katkeaa kokonaan, jos kusella käymiseen menee yli minuutti... voi Helvetti kun tänään taas meni järki, 5min pätkän katsomisen meni yli 10 min... sitten oli vain pakko jättää katselu kesken.

Harkitsen palautteen lähettämistä, mutta tuskin se mitään auttaisi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös