Vitutusketju

  • 10 591 436
  • 56 164

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Eihän tuosta ollut kyse. Ryyppääminen tapahtui vasta sen jälkeen, kun oli ollut poissa töistä.

No mun mielestäni tuon voi ymmärtää kummin päin vaan, mutta jos "sairauspoissaolo" ei johtunut darrasta vaan siihen pyrkimisestä niin vittu monoa saman tien!
 

J.Petke

Jäsen
No ihan vaikka siksi, että tuollaiselle itsekkäälle laiskalle paskahousulle ei pitäisi maksaa latiakaan liksaa kyseisestä päivästä! Ja perään shaatana kirjallinen varoitus luvattomasta ja aiheettomasta poissaolosta... Jos prkl on darra niin sitten ilmoitetaan suoraselkäisesti pomolle, että meni turhan pitkään ja nyt en pysty tulemaan töihin oksentelemaan! Ja tämän jälkeen kärsitään ne seuraukset jotka tuosta tulee!

Minulla vaan on ollut tapana huolehtia ensin omat asiani ennen kuin lähden muiden asioista huolehtimaan. Itse harrastin tuota "mä kerron äidille"-tekniikkaa ala-asteella enkä sen jälkeen ole sitä tehnyt. Minä menisin itse kertomaan sille kaverille mitä hänen tempauksestaan pidin enkä lähtisi millekään pomolle heti namimaan.

Ja eikö tämä hemmo ollut nimenomaan eilen baarissa eikä työpäivää edeltävänä iltana?

Kyllähän suomalaisen suoraselkäisen työntekijän on koko elämänsä omistettava yritykselle ja vapaa-aikanakin mielellään voisi muutamia työjuttuja tehdä. Sairaslomalle ei saa jäädä jos ei ole pää irti sillä muutenhan pystyy kyllä ihan hyvin tekemään töitä. Kiitoksena tästä työurasta sitten viimeisellä portilla taputetaan selkään niin kyllä se on ollut sen arvoista se. Kyllähän perimmäinen tarkoitus koko elämällä on omistaa se työnantajalle kun se on ollut niin kiva, että antaa nimellisen korvauksenkin siitä vielä.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Kyllähän suomalaisen suoraselkäisen työntekijän on koko elämänsä omistettava yritykselle ja vapaa-aikanakin mielellään voisi muutamia työjuttuja tehdä. Sairaslomalle ei saa jäädä jos ei ole pää irti sillä muutenhan pystyy kyllä ihan hyvin tekemään töitä.

Aika hyvä haku kun puhutaan kaverista jonka pitää olla sairaana kotona, mutta ihmeparantumisen myötä sujahtaa baariin, pää irti... Mutta ei siinä mitään, toivottavasti ei törmätä tämän sankarin kanssa työhaastattelussa.
 

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
Onhan noissa hommissa monta näkökulmaa.
Eniten se nappaa niihin, kenen homma olis huolehtia että on tarpeeksi töissä porukkaa, ja kuitenkin rajalliset resurssit.

Voihan sitä miettiä niinkin että olet varannut parturin, ja ovessa onkin "sairaana"-lappu, ja parturi kävelee samalla vastapäiseen baariin kavereidensa kanssa.

Ei voi vituttaa.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Ja eikö tämä hemmo ollut nimenomaan eilen baarissa eikä työpäivää edeltävänä iltana?

Ryyppääminen tapahtui vasta sen jälkeen, kun oli ollut poissa töistä.

[kimeä teinipissiksen ääni]So?[/kimeä teinipissiksen ääni]

Jos ei päivällä pysty tulemaan töihin, niin ei kyllä pitäisi illalla pystyä lähtemään ryyppäämäänkään. Näitä puolustelevia mielipiteitä ja niiden pysyvyyttä voisi kysellä myös sen jälkeen, jos olisi vaikkapa joutunut tällaista "sairasta" peräti omilta vapailtaan tulemaan paikkaamaan (eikös tällaista joviaaliutta odoteta jossain duuneissa?) tai painanut päivän kahden edestä duunia. Sitten seuraavana aamuna luet, että ukko ollut dokaamassa illan..

Tietysti riippuu paljon työyhteisöstä miten tuollaiseen suhtaudutaan. Toki ns. ihan oikeissa töissä ja pysyvimmissä työsuhteissa tuollaisen luulisi tuollaisen käytöksen olevan aikalailla vähissä ylipäätään. Jos ei ole, niin paskan sietääkin tippua raittailta. Kaikkien etuhan se on.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos ei päivällä pysty tulemaan töihin, niin ei kyllä pitäisi illalla pystyä lähtemään ryyppäämäänkään.
Eihän se nyt välttämättä noinkaan mene. Eihän tässä nyt edes selvinnyt se, että onko se ollut jossakin yökerhossa ympäripäissään ja tanssinut niska limassa aamuun asti vaiko esimerkiksi istunut pubin nurkkapöydässä seinää tuijotellen ja samalla juonut pari hassua kaljaa, joka nyt ei paljoa enempää energiaa kuluta kuin se, että jos kotona istuisi sohvalla kuumemittari perseessä ja katselisi telkkarista leffoja. Eihän tässä vissiinkään edes tiedä millaista työtä se tekee. Ja krapulan takiahan se siis ei ole ollut töistä pois. Ehkäpä se on esimerkiksi aamu seiskalta ollut kipeä, mutta ei enää esim. ilta kymmeneltä, eli 15 tuntia myöhemmin..
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
vaiko esimerkiksi istunut pubin nurkkapöydässä seinää tuijotellen ja samalla juonut pari hassua kaljaa

Sulla on kyllä noinkin kovaksi nappomieheksi helvetin tylsä käsitys ikimuistoisesta illasta.

Nyt facebookissa kiitellään kavereita ikimuistoisesta ja pitkäksi venyneestä baari-illasta


Ehkäpä se on esimerkiksi aamu seiskalta ollut kipeä, mutta ei enää esim. ilta kymmeneltä, eli 15 tuntia myöhemmin..

No eihän tuossa sitten luulisi olevan mitään ongelmia, vaikka joku rotta pomolle asian laulaisikin?
 

Wilson-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Ööö... Oletko ny ihan aikuisten oikeesti tosissas? Mielestäni litti (huom. pienellä kirjoitettu) teki itse ihan jumalattoman alhaisen teon lähtiessään pakoon Lahdesta kun oli ensin tiputtanut joukkueen divariin. Ei näin toimi oikea johtaja.

Lahti. Helsinki. Lahti. Lahti. Helsinki... Litmaselle ikuinen :keskari:

Hienoa jalkapallokulttuuria Lahdelta että keneltäkään ei hyväksytä tällaista sopuputkupallorahahuorausta!

Tähän osittain sama. Tuollaien patsaiden tärveleminen on junttimaista ja turhaa. Voi sen mielipiteen esittää muullakin tavalla kuin tärvelemällä paikkoja.

Mutta mitä Litmasen siirtoon tulee, niin aivan käsittämätöntä. Alkoi oikein vituttamaan lahtelaisten puolesta joten oikeaan ketjuun kirjoitan. Vaikka en futista kovinkaan aktiivisesti seuraa niin silti, mitä vittua Jari? Luulin ettei Jari pelaa enää rahan tai hekilökohtaisten tavoitteiden takia.

Mutta jokainen tekee toki omat päätöksensä. Jos ainoa syy Litmasen siirtoon oli tippuminen divariin niin ihmettelen kyllä suuresti.
 

Hanslankari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aktiivinen aloitteellinen rohkea sakki
Vituttaa ihan suunnattomasti Teukan puolesta Anaheimin tippuminen. Saatana
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Vituttaa, kun joillakin ihmisillä on joku pakonomainen tarve paukoa ilman syytä ihmisiä turpaan. En vaan jotenkin osannut ajatella, että se voisi käydä omallekin kohdalle. Onneksi ehdin kääntään pään, niin on vaan korva halki. Nää jantterit toivonmukaan saavat joskus kokea nöyryytyksen. Toki nöyryyttävää saattoi olla sekin, että seurueen tytöt eivät ilahtuneet hänelle, joten isottelulla ei todennäköisesti ainakaan pääse siveettömyyksiä harrastamaan.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Vituttaa, kun joillakin ihmisillä on joku pakonomainen tarve paukoa ilman syytä ihmisiä turpaan.
Sillä voi kuitenkin lohduttautua, että joskus tulee sellainen kaveri eteen joka pätkäisee takaisin ja hieman kovemmalla voimalla. Niin tuollaisille vatipäille yleensä tapahtuu. Mua vituttaa myös tarpeeton väkivalta.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Vittu, että osaa vituttaa. Lainasin kaverille kitaraa erääseen tilaisuuteen/kissanristiäiseen ja jätkä ei viitsinyt käyttää kitaralaukkua kuljettaessaan kepin paikanpäälle jonkun kaverinsa kyydillä. En tiedä miten tämä on edes onnistunut, mutta noustessaan autosta oli jotenkin saanut runtattua kitaran auoton ovea vasten sellaisella voimalla, että kaula poikki. VITTU!

Mitään rahaa tältä on turha odotella, vaikka lupasi (tietysti) korvata "kun saa rahaa". Tyhmä kun olen, en myöskään ole vakuuttanut tätä. Kitara oli OVATION 1769-ADII5. En edes viitsi sanoa paljonko tuo maksoi saatana ettei katkea viimeinenkin verisuoni päästä.
 

J.Petke

Jäsen
Sano jannulle, että saa tutkia mihin vakuutukseen hän pystyisi tuon laittamaan. Jos ei ole omia niin auton, juhlapaikan, vapaa-ajan tai johonkin muuhun.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Jos ei ole omia niin auton, juhlapaikan, vapaa-ajan tai johonkin muuhun.

Tuolta suunnalta on aivan turha odotella mitään. Saisi tämän kai jotenkin oman kotivakuutuksen piiriin ympättyä, mutta se edellyttäisi vakuutuspetosta. Olen siitä omituinen viheltäjä, että joku panee hanttiin kyseisen manööverin kanssa. Kiinnihän tuosta ei jäisi millään, mutta kyse onkin periaatteesta.

Kyllähän tuohon voi kaulan vaihtaa, mutta ei ole ollenkaan sama ja kitaran arvo (uudelleen myyntihinta) romahtaa aivan pohjalukemiin. Pitää nyt miettiä ja repiä hiuksia päästä.
 

HemmoP

Jäsen
Jos kitaranrikkojalla ei ole koti/vastuuvakuutusta, niin melko goodbye.

Auton, juhlapaikan tai "tai johonkin muuhun" vakuutukseen ei rikottu irtain tavara sovi kovin helposti. Jos sinulla on vakuutukset ok, niin kysy vakuutusyhtiöstä neuvoa. Voi olla, että sinun oma vakuutuksesi korvaa jos vakuutusyhtiö pystyy perimään vahingon "kaveriltasi" tai antaa oikeusapua kuinka periä vahingon aiheuttamat kulut pois, eli korjaus ja arvonaleneminen.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Jos kitaranrikkojalla ei ole koti/vastuuvakuutusta, niin melko goodbye.

En ole varma onko retaleella edes omia kalsareita, mutta minkään sortin vakuutusta ei ole. Siitä olen varma.

"Juhalapaikka" oli ihan yksityinen koti. Ristittävänä ei tosin ollut kissa, vaan ilmeisesti jonkun muksu. Eniten tässä vituttaa se, että retale on oikeasti aivan helvetin hyvä tyyppi ja oikein hyvä kaveri. Tiedän, että hän on todella pahoillaan tapahtuneesta ja kuinka vaikeaa hänen oli tulla asia minulle ilmoittamaan nenätysten. Ilmeestä päätellen odotti saavansa turpaansa.

Katsotaan miten saisi vahingot minimoitua. Ex:n äiti on vakuutusvirkailija (tms). Taidan kysellä häneltä hieman neuvoja josko jotain olisi tehtävissä.

Ps: Kiitos auttamisyrityksistä Petke ja Hemmo.
 

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
Kylläpä voi olla taas niin vitun vaikeeta! Eli eniten vituttaa oma asenne.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Woehan pinppi. Jokakeväinen katu- ja siitepöly yhdistettynä flunssaan aiheuttaa lievästi sanottuna aika paskan olon.
Vittu!
 

Lombardi18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, Washington Capitals, Manchester United
Jo perinteeksi muodostunut kevät flunssa painaa kivasti päälle. Lämpöä se 37,5-38,5 kolmatta päivää putkeen lisäksi nenä tukossa ja kurkku kipeänä. Pää tuntuu sille kuin se voisi räjähtää minä hetkenä tahansa. Normaalia flunssaahan tuo on jota jokainen potee jossain vaiheessa, mutta ajankohta vituttaa joka vuosi yhtä paljon. Lisäksi vituttaa se fakta että flunssan tuloa on käytännössä mahdotonta estää. Vaatteita olen pitänyt vieläkin päällä ihan riittävästi, esim. pipot ja takit edelleen aina päälllä kun lähtee ulos. Silti vain jostain tämä vitun virus aina kaivautuu esille.

Tästä on hyvä lähteä valmistautumaan vapun viettoon. Saatanan saatana, että osaa ärsyttää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös