Vitutusketju

• 10 698 730
  • 56 253
Suosikkijoukkue
Tappara
Alkaa vituttamaan Granlundin ja Pulkkisen jargonit Urho tv:n ulkopelimainoksessa. 6 kertaa ottelun aikana sama vitun mainos. Olisiko ollut vaikeaa haastatella useita pelaajia molemmista joukkueista ja laittaa näitä sit randomisti näytille?

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Parempi tänne on avautua. Vituttaa aivan suunnattomasti, sillä exä pyörinyt päässäni taas viikon päivät. Etenkin eilen kun yhteisen kaverin kanssa puhuin ja sain kuulla taas kaikenlaista. Se on helppo olla jälkiviisas, mutta miksi en osannut luopua suhteesta silloin kun itseäni satutettiin pahemman kerran. Koitin antaa anteeksi ja parantaa suhdetta niin eiköhän tämä helvetin ämmä itse jätä sitten minut. Vituttaa myös se ettei todennäköisesti se ämmä rakastanut/välittänyt musta sen vertaa mitä kertoi. Vai mitä kertoo se, että 2-3 viikon jälkeen erosta hän tapailee jo uutta. Huvittavinta tässä kaikessa oli se, että osa eron syystä oli se, että exä tarvitsi omaa aikaa ja halusi olla sinkkuna. Tämän jälkeen alkoi kuitenkin tapailemaan ja nytten jo seurustelee. OIKEIN VITUN MAHTAVAA!

Ei tästä pääse kun ylöspäin.

J.Petke

Jäsen
Parempi tänne on avautua. Vituttaa aivan suunnattomasti, sillä exä pyörinyt päässäni taas viikon päivät.

Mielestäni aina kun ihmiset eroaa niin kenenkään ei tarvitsisi kertoa mitään syytä niin säästyttäisiin monelta valkoiselta valheelta. Niitä on tullut itse selitettyä ja niitä on varmasti selitetty itsellenikin. Sanottaisiin vaan, että "ei tavata enää" ja lähdettäis himaan. Tai sitten voisi palata nuoruusvuosiin ja pistää kaveri kertomaan.

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mielestäni aina kun ihmiset eroaa niin kenenkään ei tarvitsisi kertoa mitään syytä niin säästyttäisiin monelta valkoiselta valheelta. Niitä on tullut itse selitettyä ja niitä on varmasti selitetty itsellenikin. Sanottaisiin vaan, että "ei tavata enää" ja lähdettäis himaan. Tai sitten voisi palata nuoruusvuosiin ja pistää kaveri kertomaan.

Miks ei pitäisi kertoa syytä? Miks pitäis heittää valkoisia valheita? Jos ollaan monet kuukaudet/vuodet oltu yhdessä niin miksi pitäisi vaan heittää "ei tavata enään"? Kyllä se toinen jonkinlaisen selityksen tarvitsee ja sillä on oikeuskin siihen. Kyllä itelläni olisi ollut paljon tuskallisempi ero, jos en olisi saanut minkäänlaista syytä. Itse en ole eron syitä valehdellut vaan sanonut suoraan asiat miten ne on. Itse olen vain oppinut kertomaan perustelut valinnoilleni ja sitä kautta myös vaadin niitä muilta. Etenkin tälläisissä asioissa, joten miksi en saisi tuollaisessa asiassa pyytää selitystä. Se saattaa satuttaa siinä kohtaan, mutta pidemmässä juoksussa on vain eduksi, että tiedät oikean syyn eroon.

Seppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät
Mtv3 uutisoi, että Norrena löi Pikkaraista jalkoväliin. Ja sitten tarjoavat vielä videomateriaalia tilanteesta, missä selvästi näkyy, että Norrena huitaisee Pikkaraista ulkopolveen/-reiteen. Vitun maikkari!

SKA1946

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvä jääkiekko
On alkamassa mielenkiintoinen jääkiekko-ottelu AK Bars - Lokomotiv ja kuvittelin, että Tatarstanin TV näyttää sen suorana lähetyksenä kuten yleensä.

Vitut: sieltä tulee jääpallon MM -finaali Suomi - Venäjä, jonka olin ohjelmoinut toiselta kanavalta nauhoitukseen.

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Hammas lohkesi. Kunhan ensin saa köyhä ajan, arvelen että läpimätä paska koko luu ja sitten tehdään juurihoitoa niin ettei se puudutus taas oikein toimi. Tuskin maltan odottaa!

Makkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Tänään alkaa koeviikko ja tässä ollaan vielä ylhäällä katsomassa jotain NHL-höntsää. Sitten koetilanteessa vituttaa kun ei muista mitään kun väsyttää niin paljon

TheT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Leijonat, Montreal Canadiens
Mikä perkele siinä on, että aina pitää maksaa erikseen? Omassa kaveriporukassa yksi viilaa aina korttia ja muut hoitavat tilisiirtona kyseiselle hepulle tai sitten seuraavassa illanvietossa pistetään rahat kulkemaan toiseen suuntaan. Ja totta kai kaikki apinat vielä maksavat kortilla, perkeleen hidasta!! Sitten vielä ymmärtäisi jos olisi hieman isompaa summaa, mutta muutaman euron takia...

Puster

Jäsen
Mikä perkele siinä on, että aina pitää maksaa erikseen?
Tämä vitutti minuakin pitkään. Vaihdoin sitten kaveriporukkaa.
Jos jokainen siinä porukassa suurinpiirtein aina ottaa sen kolmostuopin, niin miksi pitäisi koko ajan laskea niitä kolikoita ja varsinkaan suunnitella jotain tilisiirtoja?

Tällä hetkellä vitutukset ovat aika vähissä. Oikeastaan vain tämä järjetön väsymys ja se, että vielä tunnin verran saa istua haukottelemassa töissä.

Mustis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuopion Palloseura, Kalevan Pallo
Tällä hetkellä vituttaa suunnattomasti kiekkokirjoittelussa runsaasti viljelty termi "muuan"

Esimerkiksi "Kauden 2009-2010 KalPan kapteenina toimi muuan Sami Kapanen"

Vittu että vituttaa tuon sanan viljely!

lexicon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, THFC
Mikä perkele siinä on, että aina pitää maksaa erikseen?

Mutta ainahan ei juoda samaan tahtiin. Pitääkö sitten kuivin suin venata seuraavan tarjoamisia tai vaihtoehtoisesti istua sitten puolentoista juoman kanssa? Englannissa kun asuin tavallaan vitutti tämä koko "your round, my round" -meininki koska tämmöisenä perus oluenlipittäjänä otti aina rahallisesti takkiin kun muille ostettiin sitten milloin mitäkin tuplavodkaspriteja.

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Yksi viime vuosien paskimmista päivistä alkaa taittua. Ei mitään erikoisen pahaa ole sattunut, mutta koko ajan pientä paskaa on tullut visiiriin. Väsy painaa henkisesti ja fyysisesti. Iltapalalle ja nukkumaan. Huomenna on uusi päivä.

Belenoss

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Ottawa ja Real Madrid
Joku pölli duunipaikalta mun hanskat tänään. Sinäänsä suuresta varkaudesta ei ole kyse mutta vituttaa kun pientä eläintä, munpuolestani olisi voinut kantaa vaikka kaljaa ulos joka ei millään tapaa olisi ollut minun pienestä palkastani pois...

Jos oletetaan että ko tyyppi tulee hanskani kädessä asioimaan niin voinko hakea ns kunnian palautusta ilman pelkoja potkuista?

Juna

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tällä hetkellä vituttaa suunnattomasti tämä maksukanavien puskeminen joka paikkaan. Tai ymmärtäähän sen, että oikeasti hyvät kanavapaketit maksavat, mutta joku helvetin 4sportpro2!? Miten voi tuokin kanava olla nykyään maksullinen. Vittu siellä näy mitään muuta kuin uusintoja ja nekin ovat pääasiassa joistain kuukauden takaisita golfkilpailuista. Siitäkö pitäisi vielä maksaa?

Nyt tein eväsleivät ja pelit&pensselit valmiiksi, että pääsee katsomaan kanavan ainoaa kiinnostavaa ohjelmaa eli illan sm-liigakierroksen parhaita paloja aina niin asiantuntevan Osku Grönmanin säestämänä. Mutta vitut. Kyllä tuo kanava vielä viikonloppuna meikäläisellä näkyi, mutta ilmeisesti muuttunut tästä kuusta lähtien maksulliseksi? Ja tuokin pro2:n lähetys on muuten uusinta. Sama ohjelma näkyy jollain 4sportpro1:llä kaksi tuntia aiemmin. Mitä vitun järkeä? Milloinkahan tulee 4sportpro3 ja 4sportpro4, joilta voisi katsoa samat lähetykset vaikkapa puoleltaöin ja aamukuudelta. Tottakai maksullisina versioina.

d2uce

Jäsen
Tällä hetkellä vituttaa suunnattomasti tämä maksukanavien puskeminen joka paikkaan. Tai ymmärtäähän sen, että oikeasti hyvät kanavapaketit maksavat, mutta joku helvetin 4sportpro2!? Miten voi tuokin kanava olla nykyään maksullinen. Vittu siellä näy mitään muuta kuin uusintoja ja nekin ovat pääasiassa joistain kuukauden takaisita golfkilpailuista. Siitäkö pitäisi vielä maksaa?

Ei kai siitä tarvitse maksaa jos ei tilaa? Ja miksi tilaisi, jos kerran ohjelmatkin on ihan paskoja?

scholl

Jäsen
Vituttaa, kun en pysty tänään tuottamaan mitään tekstiä ja pitäisi lähteä treenaamaan. Pää on jumissa, ei ole yksinkertaisesti nyt tänään pystynyt kirjoittamaan mitään. Pitäisiköhän laittaa tietokone syrjään ja vääntää jotain frameworkia kynällä ja paperilla. Sitten jakaa sitä snadimpiin osiin ja ryhtyä huomenna niiden palojen kimppuun. Nyt on olo, että seisoskelen tsunamia vastaan tässä. Koko homma on periaatteessa päässä, mutten saa paperille.

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Olin jo viikkoja sitten sopinut tapaamisen tänään klo 10.45 erääseen paikkaan. Liikenneruuhkista ja parkkipaikkojen etsimisestä johtuen melkein myöhästyin, mutta olin oven takana lähes minuutilleen. Painoin ovisummeria niin keltainen odota-valo syttyi ja paloi saatana puolituntia. Edellinen vieras istua jökötti minulle varatulla ajalla ja meikäläisen loppupäivän aikataulut kusi siihen. Pääsin siis ineen vasta noin 11.15 ja vitutti todella paljon.

Kaikenmaailman vitun byrokraatit paperinkääntäjät ja paskantärkeät pikkutakit saisivat painua hevonperseeseen! Ihmistä pompotellaan milloin minnekin ja pitäisi siinä sivussa vielä omiakin asioita ehtiä ja jaksaa hoitaa. Olen niin väsynyt tähän kaikkeen.

Mukavaa yrittää täytellä tuollaista virallista Kelan lappua, kun ei ymmärrä joistakin kysymyksistä yhtään mitään ja että mihinhän se rasti pitäisi laittaa... Koskaan tuollaista ei ole tullut eteen, mutta mikäs tässä täytellessä, kun osaa sentään nimen ja osoitetiedot... Ai niin joo, onhan siinä paljon muutakin. Jipii!

Nettipankkitunnukset tarvitsen myös, mutta enhän minä sellaisia omista... Vituttaa.

Juna

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei kai siitä tarvitse maksaa jos ei tilaa? Ja miksi tilaisi, jos kerran ohjelmatkin on ihan paskoja?
Taisin kirjoittaa, että siellä on yksi hyvä ohjelma, mutta ilmeisesti luit vain sen mitä halusit. Ja pelkästään yhden ohjelman takia ei ehkä kannata maksaa.

Ja ylipäätään pointtini oli se, että maksukanavien jatkuva yleistyminen vituttaa. Ja kun tämä on vitutusketju niin saanen siitä avautua.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy