Vitutusketju

• 10 698 871
  • 56 253

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Suosittelen kaikille niille, joita lapset vituttaa, yrittämään seuraavaa lähestymistapaa: onnittelet itseäsi siitä, että ko. lapsi ei ole sinun omasi.

Kun kohtaat kirkuvan lapsen kaupassa, vitutuksen sijaan ajattelet, että onneksi pääset kyseisestä mölytoosasta eroon heti, kun ostokset on maksettu. Eli viim. vartin sisään. Ja se on pieni aika ihmisen elämässä. Sen jälkeen voit mennä kotiin, avata keskioluen, nostaa jalat pöydälle, katsoa tv:tä tai lukea lehteä. Nauttia rauhasta ja hiljaisuudesta.

Sen sijaan lapsen vanhemmat joutuvat luultavasti taistelemaan lapsen kanssa ihan kaikesta mahdollisesta tasan siihen saakka, kun tenavasta sammuu virta. Ja uskokaa kun sanon, että aina lapsen käytös ei johdu siitä, että vanhemmat ovat epäonnistuneet kasvattajina tai eivät laita lapselleen rajoja. Mä en suostu ainakaan vielä pitämään itseäni huonona vanhempana, vaikka mun 3v. välillä makaa pitkin pituuttaan esim. Mäkissä, koska haluaa lelun. Ja koska koko päivä on ollut yhtä taistelua, huonoa käytöstä ei millään leluilla palkita. Siinähän haluaa. Tokihan ojennan lasta ja pyydän ensin ystävällisesti ja myöhemmin ehkä vähän vähemmän ystävällisesti olemaan hiljaa, mutta koska huomiotahan tuo hakee, yhtään ylimääräistä huomiota en anna. Vasta, jos tilanne sitä vaatii, nappaan kiinni ja mennään ulos kalistelemaan sarvia. Mutta jos olen yksin kahden lapsen kanssa ja tilauksen tekeminen on kesken, paha siitä on ulos lähteä. Olen pahoillani, mutta temperamentiltään kovapäisestä lapsesta on pakko koulia yhteiskuntakelpoinen ja joskus se valitettavasti tapahtuu myös muualla kuin kotona neljän seinän sisällä. Onneksi lapselle tuntemattomia miehiä on usein paljonkin liikkeellä ja tilanne raukeaa usein siihen, että tuntematon setämies sanoo lapselle jotain nasevaa ja skidille tulee ujostus.

Meillä on alakerrassa n. 3v. tenava, joka huutaa joka ikinen yö monta tuntia. Sen sijaan, että se vituttaisi mua, olen autuaan onnellinen siitä, että hän huutaa alakerrassa eikä esim. korvan juuressa. Mä voin kääntää kylkeä ja jatkaa unia. Kunnes joku meillä näkee pahoja unia ja mä joudun nousta lohduttamaan oman uneni kustannuksella.

Mua vituttaa just nyt se, että mä en saa oikein mitään aikaiseksi.

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Huvittaa tällä palstalla tapahtuva profiloituminen. Jos pyrin tuomaan hiukan tasapainoa sinkkujen vikinään jonkin itkevän lapsen aiheuttamasta vitutuksesta, niin kai se sitten on vuosien saatossa sitä, että tungen lapsia joka paikkaan.

Asialla voi olla jotain tekemistä sen kanssa, että aina ja joka jumalan kerta kun joku viittaakaan lapsiin negatiivisessa sävyssä, voi olla 100-prosenttisen varma siitä, että sinä kirmaat paikalle muistuttamaan, että kaikki lapset eivät ole samanlaisia, ja lapseton ei voi ikinä ymmärtää, että blaahblaahblaah ;)

Vielä lopuksi: mulla on monia lapsettomia kavereita, ja meillä voi vierailla täysin ilman vanhemmaksi käännytystä. Silti huvittavaa on se, että useimmiten jutun kääntyessä lapsiin aloite tulee sinkulta tai lapsettomalta pariskunnalta, ja aika usein vieläpä siten, että onneksi meillä ei ole noita muksuja suunnitelmissa.

Minua vituttaisi kutsua moukkia kavereikseni.

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Asialla voi olla jotain tekemistä sen kanssa, että aina ja joka jumalan kerta kun joku viittaakaan lapsiin negatiivisessa sävyssä, voi olla 100-prosenttisen varma siitä, että sinä kirmaat paikalle muistuttamaan, että kaikki lapset eivät ole samanlaisia, ja lapseton ei voi ikinä ymmärtää, että blaahblaahblaah ;)
En varmasti aina, mutta kieltämättä aika usein. Rajoittuneisuutta vastaan on taisteltava. Nuorempien kohdalla on toivo siitä, että aika tekee tehtävänsä, mutta onhan se huvittavaa, että moni aikuinen vittuuntuu jostain satunnaisesta muksusta vieläpä sellaisissa asiayhteyksissä, joissa siihen ei sen kummempaa fiksua syytä ole.

Niin, ja lisäksi lapseton ei vain voi ymmärtää.

Minua vituttaisi kutsua moukkia kavereikseni.
Aika mustavalkoista. Ihan hyviä tyyppejä ne ovat, mutta ihmisillä on tapana lipsautella vaikka mitä ajattelemattomuuttaan. Ihmissuhteisiin liittyvissä asioissa ne asiat ovat vain hiukan arempia kuin vaikkapa musiikkityyliin tai lempijoukkueeseen liittyvissä heitoissa. Eikö sinusta tuntuisi tyhmältä kuulla ihmettelelyä omaa parisuhdettasi kohtaan? Silti lasten ihmettely on jotenkin sallitumpaa, kun ne huutavat kaupassakin ja kaikkea.

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
En varmasti aina, mutta kieltämättä aika usein. Rajoittuneisuutta vastaan on taisteltava. Nuorempien kohdalla on toivo siitä, että aika tekee tehtävänsä, mutta onhan se huvittavaa, että moni aikuinen vittuuntuu jostain satunnaisesta muksusta vieläpä sellaisissa asiayhteyksissä, joissa siihen ei sen kummempaa fiksua syytä ole.

Ihanko vakavissasi kuvittelet, että ihmiset alkavat pitää lapsista enemmän jos sinä jankkaat, kuinka lapset ovat erilaisia ja esim. huudolle voi olla joku syy? Voin kertoa, että ihan noin se ei toimi. Pikemminkin ihmisiä voi jopa alkaa ahdistaa se, että joku aloittaa saarnan välittömästi jos joku uskaltaakin sanoa lapsista jotain muuta kuin positiivista, jolloin negatiivinen mielikuva lapsista ja etenkin heidän vanhemmistaan sen kun kasvaa. Rehellisesti sanottuna olen onnellinen, että läheskään kaikki vanhemmat eivät ole yhtä kapeakatseisia ja herkkähipiäisiä kuin sinä.

Vaikka huudolle kuinka olisi syy, se ihan oikeasti vituttaa silti, jos on olosuhteiden pakosta sitä kuunneltava.

Eikö sinusta tuntuisi tyhmältä kuulla ihmettelelyä omaa parisuhdettasi kohtaan? Silti lasten ihmettely on jotenkin sallitumpaa, kun ne huutavat kaupassakin ja kaikkea.

Niin, minähän EN sanonut, että toisen lasten ihmetteleminen on sallittua tai edes kohteliasta. Vaan päin vastoin. Meillä päin ei ole tapana arvostella kavereiden tai ystävien valintoja, jolleivät ne ole absoluuttisesti huonoja, kuten vaikka lapsen hankkkiminen JOS omakaan elämä ei ole reilassa tai parisuhde väkivaltaisen ihmisen kanssa.

Tämä osaltani tällä erää. Avartavaa viikonloppua sinnekin.

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Ihanko vakavissasi kuvittelet, että ihmiset alkavat pitää lapsista enemmän jos sinä jankkaat, kuinka lapset ovat erilaisia ja esim. huudolle voi olla joku syy? Voin kertoa, että ihan noin se ei toimi. Pikemminkin ihmisiä voi jopa alkaa ahdistaa se, että joku aloittaa saarnan välittömästi jos joku uskaltaakin sanoa lapsista jotain muuta kuin positiivista, jolloin negatiivinen mielikuva lapsista ja etenkin heidän vanhemmistaan sen kun kasvaa.
Ei tässä ole mistään pitämisistä kyse, vaan ihan vain suhteellisuudentajusta. Niin, eikä järjenkään käyttö kiellettyä ole. Vai pidätkö jokaista häiritsevästi käyttäytyvää aikuista automaattisesti vastenmielisenä?

Rehellisesti sanottuna olen onnellinen, että läheskään kaikki vanhemmat eivät ole yhtä kapeakatseisia ja herkkähipiäisiä kuin sinä.
Jopas sinä herneet nykäisit. Aika paljon uskallat sanoa ottaen huomioon, että et minua kuitenkaan tunne. Oikeastaan aika loukkaava kommentti, mutta jos siitä iloa saat, niin ole hyvä.

Vaikka huudolle kuinka olisi syy, se ihan oikeasti vituttaa silti, jos on olosuhteiden pakosta sitä kuunneltava.
Joo, taisin niin itsekin mainita. Ottaahan se päähän, mutta ei siitä tarvitse mitään migreeniä muodostaa.

Niin, minähän EN sanonut, että toisen lasten ihmetteleminen on sallittua tai edes kohteliasta. Vaan päin vastoin. Meillä päin ei ole tapana arvostella kavereiden tai ystävien valintoja, jolleivät ne ole absoluuttisesti huonoja, kuten vaikka lapsen hankkkiminen JOS omakaan elämä ei ole reilassa tai parisuhde väkivaltaisen ihmisen kanssa.
Tässä toistin itseäni turhaan. Hauskasti saat silti väännettyä ystäväpiirinikin urpoksi, mutta edelleen, ole hyvä.

Tämä osaltani tällä erää. Avartavaa viikonloppua sinnekin.
Kiitos ja kuin myös mitä enemmissä määrin.

Steyer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jatkoaika HC, Colorado Avalanche
Kaverit soittelee kännissä Kalliosta ja Sohosta, jonne mun olisi pitänyt kans lähtee. Ainut vaan, et mulla on aamulla TENTTI, perkele!!

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Voin kertoa, että tällä hetkellä vituttaa ankarasti.
Tyttöystävän piti lentää Manilasta Suomeen juuri nyt. Tottakai lentokenttävero on noussut ja akka tuhlannut rahansa tuliaisiin. Sitten kun vihdoin sai meikäläisen herätettyä, käskin myydä kännykkänsä ekalle vastaantulijalle, mutta oli jo liian myöhäistä.
Rahanmenon lisäksi (n. 1100 euroa) vituttaa se, että mulla ei ole varaa ostaa uutta lippua viisumin voimassaoloaikana. Eli vituttaa jo etukäteen se tuleva paperisota Suomen suurlähetystön kanssa. Ja lisäksi en näe kultsia moneen kuukauteen. Perkele, känni päälle!

Suosikkijoukkue
HIFK ja brändin juojat. NP#35.
Eihän tämä iso vitutuksen aihe ole, mutta laitetaan nyt tänne.

Laitoin Samsungin puhelimen kiinni läppäriin USB:llä. Avasin Kies-ohjelman ja Kies kysyy "uudempi versio Kies:istä tarjolla. Ladataanko?). Ei muuta kuin dorkana "yes"-nappulaa ja nyt odotellaan latautumisen loppumista. Luvassa on ainakin uusi HÄIKÄISEVÄMPI ulkoasu. Voi sviddu!

Mental note: jos ohjelma toimii niin kuin haluat ÄLÄ turhaan päivitä sitä! Toivottavasti uusi Kies löytää puhelimeni USB-portista.

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Akka. Lähinnä sen käytös. Melkeen tekisi mieli ryypätä. Perkele.

Here here! Nyt ei vituta, kun se nukkuu. Soitin eilen, että ei tarvitse tulla turhaan niin aikaisin kun on sovittu, jos hällä kuitenkin on hauskaa. Sovittiin, että tulee yhdeltä. Heräsin puoli viisi, ämmästä ei näkynyt jälkeäkään. Oli naapurissa. Sitten se tuli kotiin ja sai kaiken käännettyä jotenkin mun syyksi. Vanhojakin kaiveltiin huolella. Heitti mun puhelimenkin lattiaan, kumma kyllä luuri kesti tuon osuman.

Vittu jos sitä seksiä ei olisi, niin eiköhän me miehet ois tapettu nuo paskanjauhajat aikoja sitten sukupuuttoon. Se on jo melko vakio, että jos akka on tehnyt jotain tyhmää, kuten luistanut sovituista asioista tai vastaavaa ja sanon asiasta, niin ämmän ainut keino käsitellä tilanne on alkaa vittuilemaan mulle vanhoista asioista, vaikka sillä(kin) saralla mulla voisi olla enemmän sanottavaa. Kun ämmä saa mun hermot menemään, niin siinähän sitten ollaan.

Ja vittu että vituttaa sekin, että tuon naisen käyttäytyminen muuttuu lyhytjänteisempään ja aggressiivisempaan suuntaan kolmen tuopin jälkeen. "Emmä juonu ku kolme ishoo..." Vai oliko se viisi, no kuitenkin. Pakkoko sitä alkoholia on kurkkuunsa kaataa, jos käyttäytyy sitten tuolla lailla, jos ei nyt joka kerta, niin huomattavan usein. Tajua ämmä rajoitteesi!

Ja vähän, mutta vain vähän, vituttaa myös se että kyllä mä tota naista rakastan koko sydämestäni.

Viimeksi muokattu:

FreezingHell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Here here! Nyt ei vituta, kun se nukkuu. Soitin eilen, että ei tarvitse tulla turhaan niin aikaisin kun on sovittu, jos hällä kuitenkin on hauskaa. Sovittiin, että tulee yhdeltä. Heräsin puoli viisi, ämmästä ei näkynyt jälkeäkään. Oli naapurissa. Sitten se tuli kotiin ja sai kaiken käännettyä jotenkin mun syyksi.
Ootko siis laittanu muijalle kotiintuloajat? Laita se pariksi viikoksi arestiin niin oppii, prkl.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Sitten se tuli kotiin ja sai kaiken käännettyä jotenkin mun syyksi. Vanhojakin kaiveltiin huolella.

Vittu jos sitä seksiä ei olisi, niin eiköhän me miehet ois tapettu nuo paskanjauhajat aikoja sitten sukupuuttoon.

Juuri näin, saatana. Aamen. Vittu! Semmonen on vitutus päällä, että lähellä on, etteikö mun vuoden projekti kaadu ihan just.

Niin, hiljaista täällä on. Akka ku ei ikinä suostu puhumaan mistään asiasta, mikä olisi minulle tärkeää ja sitten sen jonninjoutavia jaarituksia pitää kuunnella. En siis edes tiedä minne toi on karannut.

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ootko siis laittanu muijalle kotiintuloajat? Laita se pariksi viikoksi arestiin niin oppii, prkl.

Sisälukutaitosi on huikea :D

Käyttämäni termi sovittiin viittaa siihen, että kellonaika oli yhteisesti sovittu. Ei siis määrätty, vaan sovittu. Ja ei siitäkään lipsuminen ole maailmanloppu, mikäli ilmoittaisi asiasta. Olen kuitenkin perusluonteeltani sen verran huolehtiva, etten tykkää herätä tyhjästä kodista kolme tuntia sen jälkeen kun toisen olisi pitänyt tulla kotiin. Siinä ehtii tulla kaikenlaisia ajatuksia mieleen.

FreezingHell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sisälukutaitosi on huikea :D

Käyttämäni termi sovittiin viittaa siihen, että kellonaika oli yhteisesti sovittu. Ei siis määrätty, vaan sovittu. Ja ei siitäkään lipsuminen ole maailmanloppu, mikäli ilmoittaisi asiasta. Olen kuitenkin perusluonteeltani sen verran huolehtiva, etten tykkää herätä tyhjästä kodista kolme tuntia sen jälkeen kun toisen olisi pitänyt tulla kotiin. Siinä ehtii tulla kaikenlaisia ajatuksia mieleen.
En ole vielä tähän mennessä itse huomannut sisälukutaidossani mitään ongelmia. Nyt siinä saattoi olla, koska minulle muodostui tekstistäsi kuva pariskunnan yhteiselämästä, jossa ämmän kotiintuloajat "sovitaan". Tämän mahdollisuuden todennäköisyyttä lisäsi seuraavat tekijät.

A) Puhe ämmien hakkaamisesta ilman seksiä tjsp. Epäilemättä tehokeino, mutta silti vähän hassua kirjoittaa mitään tämänkaltaista. Ilmeisesti sivistyksessäni oli aukko, koska en tiennyt tämän olevan kaunokirjallisuudesta tunnettu ilmaisu. B) "Soitit ettei tarvitse tulla niin aikaisin kotiin kun on sovittu". Kyllä tää mun mielestä kuulostaa aika armopalan jakamiselta. C) Flaidis kännyköitä heitellen viiden aikaan aamuyöstä. Kuulostaa aika suoraan Varissuo/Jakomäki-akselilta.

Koska päätelmä ei ollut 100% varma, laitoin siihen perään sen kysymysmerkin, minkä varmaan huomasit ilman sisälukutaitoakin. Siinä oli siis perässä kysymysmerkki, ei piste.

Tämä huolestumisaspekti on epäilemättä hyväksyttävä syy sovitulle kotiintuloajalle, ja jos ei 3,5h aikana saa lähetettyä edes tekstiviestiä on ainakin jonkinasteinen vittuuntuneisuus paikallaan.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Eikö tämä vitun lumi ala jo riittämään? Äsken tein lumitöitä takapihalla ja mittasin parhaasta kohtaa seinän vierestä (mihin tuuli oli kinostanut lunta) 1,4 metriä. Ja aukeammillakin kohdilla oli lunta karvan alle metri. Ja parasta aikaa tulee tuota saatanan paskaa lisää.

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Eikö tämä vitun lumi ala jo riittämään? Äsken tein lumitöitä takapihalla ja mittasin parhaasta kohtaa seinän vierestä (mihin tuuli oli kinostanut lunta) 1,4 metriä. Ja aukeammillakin kohdilla oli lunta karvan alle metri. Ja parasta aikaa tulee tuota saatanan paskaa lisää.

Sieltä pääsee kyllä aina pois, jos se lumi noin paljon vituttaa. Itseäni vituttaa lähinnä lumen puute ja sellainen geneerinen nollakelipaska. Kunnon talvi 20 asteen pakkasen ja metrisen lumipeitteen kera on parasta!

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Sieltä pääsee kyllä aina pois, jos se lumi noin paljon vituttaa.

Ai vittu että minua sitten vituttaa ihmiset jotka tulee aina tämän vakiofraasin kanssa lässyttämään että "pääseehän sieltä pois" jos kiroaa säitä. Usko pois että olisin jo lähtenyt jos elämä olisi niin helppoa että voisi vaan lähteä kun joku asia, esim. säät, alkaa vituttamaan!

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Puhe ämmien hakkaamisesta ilman seksiä tjsp. Epäilemättä tehokeino, mutta silti vähän hassua kirjoittaa mitään tämänkaltaista. Ilmeisesti sivistyksessäni oli aukko, koska en tiennyt tämän olevan kaunokirjallisuudesta tunnettu ilmaisu.

Ei muistaakseni ollut Keltaisessa Leskessä tätä ilmaisua, mutta filmatisoinnissa Karl. E. Miesmann käyttää tuota.

Soitit ettei tarvitse tulla niin aikaisin kotiin kun on sovittu". Kyllä tää mun mielestä kuulostaa aika armopalan jakamiselta.

No, ei se nyt kuitenkaan ole armopala. Enkä ymmärrä edes, että miten tuosta saa sellaisen kuvan. Tosin mun näkemys ei ehkä ole kovin objektiivinen. Kuitenkin, soitin siksi, että ei tarvitse pitää kiinni ajasta joka on sovittu, että ole vaan kauemmin jos on hauskaa jne. Armopala? Ei mun mielestä.

Flaidis kännyköitä heitellen viiden aikaan aamuyöstä. Kuulostaa aika suoraan Varissuo/Jakomäki-akselilta.

Kieltämättä. Tuo naiseni on humalassa sellainen kuin aiemmin kirjoitin, äkkipikainen ja aggressiivinen. Minä en kuitenkaan sitä flaidista aloittanut. En huutanut, en provosoinut, ilmoitin vaan olevani pettynyt. Taisin tehdä sen liian rauhallisella äänellä, koska sekin riitti provosoinniksi. Lisäksi beefiin vedettiin mukaan mun somewhat rikollinen menneisyyteni ja viime syyskuussa menehtynyt entinen tyttöystäväni. Kumpikin asioita, joiden ei todellakaan pitäisi vaikuttaa nykyiseen tilanteeseen ja joka tapauksessa mielestäni asioita, joista on äärimmäisen mautonta alkaa vittuilemaan, vieläpä niin, että huomaa sanojen tarkoituksen olevan ainoastaan satuttaa.

Koska päätelmä ei ollut 100% varma, laitoin siihen perään sen kysymysmerkin, minkä varmaan huomasit ilman sisälukutaitoakin. Siinä oli siis perässä kysymysmerkki, ei piste.

Tämä huolestumisaspekti on epäilemättä hyväksyttävä syy sovitulle kotiintuloajalle, ja jos ei 3,5h aikana saa lähetettyä edes tekstiviestiä on ainakin jonkinasteinen vittuuntuneisuus paikallaan.

Mielestäni on jossain määrin ylimielistä kuvitella tietävänsä vieraan ihmisen tilanteen yhden viestin perusteella. Ollaksesi objektiivinen sun pitäisi päästä sekä mun, että avovaimoni pään sisälle. Mutta toisaalta en odota objektiivisuutta, itsehän tänne avauduin ja sanakäänteet olivat sen verran provosoivia, että tilasin tämän keskustelun itselleni.

Huolestumisaspekti on huomattava, kun ottaa huomioon viimeaikaiset tapahtumat, joista en (syistä jotka varmasti ymmärrät) tänne halua kirjoittaa. Sanon vaan, että mulla on syitä olla huolissaan huomattavasti enemmän, kuin keskivertokansalaisella. Tai näin ainakin uskoisin.

Saitko?

FreezingHell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mielestäni on jossain määrin ylimielistä kuvitella tietävänsä vieraan ihmisen tilanteen yhden viestin perusteella. Ollaksesi objektiivinen sun pitäisi päästä sekä mun, että avovaimoni pään sisälle. Mutta toisaalta en odota objektiivisuutta, itsehän tänne avauduin ja sanakäänteet olivat sen verran provosoivia, että tilasin tämän keskustelun itselleni.

Saitko?
Enköhän mä pikku hiljaa.

Sen verran vielä kuitenkin, että en näkisi sillä yhteyttä ylimielisyyteen. Keskustelupalstalla luetaan viesti, saatetaan muistaa tai olla muistamatta jotain taustatietoja ja vastataan tämän epätäydellisen informaation pohjalta, jos vastauskynnys sattuu sillä hetkellä ylittymään. Juuri tänä lauantain luppohetkenä se sattui ylittymään kysymyksen verran, koska tekstissä oli muutama värikkäästi/epätäydellisesti kerrottua kohtaa, joiden pohjalta ei voinut olla täysin varma, että kyseessä oli pelkästään huolehtimisaspekti.

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin, ja lisäksi lapseton ei vain voi ymmärtää.

Itse ainakin olen varsin hyvin ymmärtänyt, että maailma on ylikansoittunut, ja miljoonat lapset ovat vailla kotia. Olen myös ymmärtänyt, että oikeasti lapsirakkaat ihmiset pyrkivät tarjoamaan kodin näille kodittomille.

jsavolai

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat,TiTu,Akaan Kiekko,Pelicans
Eikö tämä vitun lumi ala jo riittämään? Äsken tein lumitöitä takapihalla ja mittasin parhaasta kohtaa seinän vierestä (mihin tuuli oli kinostanut lunta) 1,4 metriä.

Mjoo, tätä pitää kompata. Onneksi ton taka"pihan" putsaus vei vain tunnin mutta nyt sitä saatanan valkosta ainetta on semmonen 1.5m tasanen laakio tossa loppuosalla.

Noh joo. Saapahan ainakin kaljat hyvin kylmään kun tunkee tohon lumikasaan ne kesällä.

Niin ja mikä vituttaa, no se että että harja otti ja hajosi kesken terassin puhdistamisen. Viime kerralla hajos lapio, nyt aattelin että tänä talvena uudet Firskarssin varret ja homma on kivaa ja vehkeet ei hajoa niin paskan marjat.

Homman tietysti kruunaa se että yöllä luikahtaa katolta lumet nyt putsatulle alueelle sitten ja homma uusiksi...

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Taas yleistä vitutusta ilmassa. Alle listattuna muutamia syitä:

-Tein eilen kaksi vetoa, ensimmäinen meni jo vituiksi, toinen menossa vahvasti samaan suuntaan.
-En ole koko päivänä saanut aikaiseksi lähteä ulos
-Selkä kipeä
-Vähän nälkäkin jo
-TPS on ottamassa turpaan Ilvekseltä

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy