Huvittaa tällä palstalla tapahtuva profiloituminen. Jos pyrin tuomaan hiukan tasapainoa sinkkujen vikinään jonkin itkevän lapsen aiheuttamasta vitutuksesta, niin kai se sitten on vuosien saatossa sitä, että tungen lapsia joka paikkaan.
Vielä lopuksi: mulla on monia lapsettomia kavereita, ja meillä voi vierailla täysin ilman vanhemmaksi käännytystä. Silti huvittavaa on se, että useimmiten jutun kääntyessä lapsiin aloite tulee sinkulta tai lapsettomalta pariskunnalta, ja aika usein vieläpä siten, että onneksi meillä ei ole noita muksuja suunnitelmissa.
En varmasti aina, mutta kieltämättä aika usein. Rajoittuneisuutta vastaan on taisteltava. Nuorempien kohdalla on toivo siitä, että aika tekee tehtävänsä, mutta onhan se huvittavaa, että moni aikuinen vittuuntuu jostain satunnaisesta muksusta vieläpä sellaisissa asiayhteyksissä, joissa siihen ei sen kummempaa fiksua syytä ole.Asialla voi olla jotain tekemistä sen kanssa, että aina ja joka jumalan kerta kun joku viittaakaan lapsiin negatiivisessa sävyssä, voi olla 100-prosenttisen varma siitä, että sinä kirmaat paikalle muistuttamaan, että kaikki lapset eivät ole samanlaisia, ja lapseton ei voi ikinä ymmärtää, että blaahblaahblaah ;)
Aika mustavalkoista. Ihan hyviä tyyppejä ne ovat, mutta ihmisillä on tapana lipsautella vaikka mitä ajattelemattomuuttaan. Ihmissuhteisiin liittyvissä asioissa ne asiat ovat vain hiukan arempia kuin vaikkapa musiikkityyliin tai lempijoukkueeseen liittyvissä heitoissa. Eikö sinusta tuntuisi tyhmältä kuulla ihmettelelyä omaa parisuhdettasi kohtaan? Silti lasten ihmettely on jotenkin sallitumpaa, kun ne huutavat kaupassakin ja kaikkea.Minua vituttaisi kutsua moukkia kavereikseni.
En varmasti aina, mutta kieltämättä aika usein. Rajoittuneisuutta vastaan on taisteltava. Nuorempien kohdalla on toivo siitä, että aika tekee tehtävänsä, mutta onhan se huvittavaa, että moni aikuinen vittuuntuu jostain satunnaisesta muksusta vieläpä sellaisissa asiayhteyksissä, joissa siihen ei sen kummempaa fiksua syytä ole.
Eikö sinusta tuntuisi tyhmältä kuulla ihmettelelyä omaa parisuhdettasi kohtaan? Silti lasten ihmettely on jotenkin sallitumpaa, kun ne huutavat kaupassakin ja kaikkea.
Ei tässä ole mistään pitämisistä kyse, vaan ihan vain suhteellisuudentajusta. Niin, eikä järjenkään käyttö kiellettyä ole. Vai pidätkö jokaista häiritsevästi käyttäytyvää aikuista automaattisesti vastenmielisenä?Ihanko vakavissasi kuvittelet, että ihmiset alkavat pitää lapsista enemmän jos sinä jankkaat, kuinka lapset ovat erilaisia ja esim. huudolle voi olla joku syy? Voin kertoa, että ihan noin se ei toimi. Pikemminkin ihmisiä voi jopa alkaa ahdistaa se, että joku aloittaa saarnan välittömästi jos joku uskaltaakin sanoa lapsista jotain muuta kuin positiivista, jolloin negatiivinen mielikuva lapsista ja etenkin heidän vanhemmistaan sen kun kasvaa.
Jopas sinä herneet nykäisit. Aika paljon uskallat sanoa ottaen huomioon, että et minua kuitenkaan tunne. Oikeastaan aika loukkaava kommentti, mutta jos siitä iloa saat, niin ole hyvä.Rehellisesti sanottuna olen onnellinen, että läheskään kaikki vanhemmat eivät ole yhtä kapeakatseisia ja herkkähipiäisiä kuin sinä.
Joo, taisin niin itsekin mainita. Ottaahan se päähän, mutta ei siitä tarvitse mitään migreeniä muodostaa.Vaikka huudolle kuinka olisi syy, se ihan oikeasti vituttaa silti, jos on olosuhteiden pakosta sitä kuunneltava.
Tässä toistin itseäni turhaan. Hauskasti saat silti väännettyä ystäväpiirinikin urpoksi, mutta edelleen, ole hyvä.Niin, minähän EN sanonut, että toisen lasten ihmetteleminen on sallittua tai edes kohteliasta. Vaan päin vastoin. Meillä päin ei ole tapana arvostella kavereiden tai ystävien valintoja, jolleivät ne ole absoluuttisesti huonoja, kuten vaikka lapsen hankkkiminen JOS omakaan elämä ei ole reilassa tai parisuhde väkivaltaisen ihmisen kanssa.
Kiitos ja kuin myös mitä enemmissä määrin.Tämä osaltani tällä erää. Avartavaa viikonloppua sinnekin.
Akka. Lähinnä sen käytös. Melkeen tekisi mieli ryypätä. Perkele.
Ootko siis laittanu muijalle kotiintuloajat? Laita se pariksi viikoksi arestiin niin oppii, prkl.Here here! Nyt ei vituta, kun se nukkuu. Soitin eilen, että ei tarvitse tulla turhaan niin aikaisin kun on sovittu, jos hällä kuitenkin on hauskaa. Sovittiin, että tulee yhdeltä. Heräsin puoli viisi, ämmästä ei näkynyt jälkeäkään. Oli naapurissa. Sitten se tuli kotiin ja sai kaiken käännettyä jotenkin mun syyksi.
Sitten se tuli kotiin ja sai kaiken käännettyä jotenkin mun syyksi. Vanhojakin kaiveltiin huolella.
Vittu jos sitä seksiä ei olisi, niin eiköhän me miehet ois tapettu nuo paskanjauhajat aikoja sitten sukupuuttoon.
Ootko siis laittanu muijalle kotiintuloajat? Laita se pariksi viikoksi arestiin niin oppii, prkl.
En ole vielä tähän mennessä itse huomannut sisälukutaidossani mitään ongelmia. Nyt siinä saattoi olla, koska minulle muodostui tekstistäsi kuva pariskunnan yhteiselämästä, jossa ämmän kotiintuloajat "sovitaan". Tämän mahdollisuuden todennäköisyyttä lisäsi seuraavat tekijät.Sisälukutaitosi on huikea :D
Käyttämäni termi sovittiin viittaa siihen, että kellonaika oli yhteisesti sovittu. Ei siis määrätty, vaan sovittu. Ja ei siitäkään lipsuminen ole maailmanloppu, mikäli ilmoittaisi asiasta. Olen kuitenkin perusluonteeltani sen verran huolehtiva, etten tykkää herätä tyhjästä kodista kolme tuntia sen jälkeen kun toisen olisi pitänyt tulla kotiin. Siinä ehtii tulla kaikenlaisia ajatuksia mieleen.
Eikö tämä vitun lumi ala jo riittämään? Äsken tein lumitöitä takapihalla ja mittasin parhaasta kohtaa seinän vierestä (mihin tuuli oli kinostanut lunta) 1,4 metriä. Ja aukeammillakin kohdilla oli lunta karvan alle metri. Ja parasta aikaa tulee tuota saatanan paskaa lisää.
Sieltä pääsee kyllä aina pois, jos se lumi noin paljon vituttaa.
Puhe ämmien hakkaamisesta ilman seksiä tjsp. Epäilemättä tehokeino, mutta silti vähän hassua kirjoittaa mitään tämänkaltaista. Ilmeisesti sivistyksessäni oli aukko, koska en tiennyt tämän olevan kaunokirjallisuudesta tunnettu ilmaisu.
Soitit ettei tarvitse tulla niin aikaisin kotiin kun on sovittu". Kyllä tää mun mielestä kuulostaa aika armopalan jakamiselta.
Flaidis kännyköitä heitellen viiden aikaan aamuyöstä. Kuulostaa aika suoraan Varissuo/Jakomäki-akselilta.
Koska päätelmä ei ollut 100% varma, laitoin siihen perään sen kysymysmerkin, minkä varmaan huomasit ilman sisälukutaitoakin. Siinä oli siis perässä kysymysmerkki, ei piste.
Tämä huolestumisaspekti on epäilemättä hyväksyttävä syy sovitulle kotiintuloajalle, ja jos ei 3,5h aikana saa lähetettyä edes tekstiviestiä on ainakin jonkinasteinen vittuuntuneisuus paikallaan.
Enköhän mä pikku hiljaa.Mielestäni on jossain määrin ylimielistä kuvitella tietävänsä vieraan ihmisen tilanteen yhden viestin perusteella. Ollaksesi objektiivinen sun pitäisi päästä sekä mun, että avovaimoni pään sisälle. Mutta toisaalta en odota objektiivisuutta, itsehän tänne avauduin ja sanakäänteet olivat sen verran provosoivia, että tilasin tämän keskustelun itselleni.
Saitko?
Niin, ja lisäksi lapseton ei vain voi ymmärtää.
Eikö tämä vitun lumi ala jo riittämään? Äsken tein lumitöitä takapihalla ja mittasin parhaasta kohtaa seinän vierestä (mihin tuuli oli kinostanut lunta) 1,4 metriä.