Vitutusketju

  • 10 533 712
  • 56 128

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Johan tässä oltiinkin kahtena (ehkä vielä kolmantenakin?) vuonna playoffeissa ja edellisestä jumbosijastakin on jo yli kolme kautta. Johan tässä olikin saatana aika palata samaan vanhaan paskaan.

Kiitos KalPa, Kiitos Sami Kapanen.
 

Paul Kemp

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Beatles 1965-1970
Vituttaa tämä maa nimeltä Suomi tai tarkemmin sanottuna sen oikeusjärjestelmä. Jos nyt et aivan maata kaataviin rikoksiin tai verokarhun huijaamiseen syyllisty, niin voit "kärsiä" tuomiosi kotisohvalla jokin remmi jalassa maaten ja mutsin tekemiä lihapullia syöden. Ei jumalauta, pitäisiköhän itsekin ottaa riski ja tehdä jokin pieni keikka, jos ei tuon pahempaa olisi tarjolla? Sen sijaan muutamakin kuukausi jonkin himokkaan raiskaaja-ranen omaisuutena samassa sellissä saisi miettimään muutaman kerran enemmän.

Taidan mennä lukemaan Papillonia ja fantasioimaan siitä, että voi kunpa Suomellakin olisi ihmisoikeuksia törkeästi rikkova vankisiirtola vaikka Huippuvuorilla. Tai edes yksi gulag vuokrattuna Siperiasta, täydellä palvelulla ja paikallisilla erikoisuuksilla tietenkin.
 

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Päätin sitten katkaista muutamien näkemieni kotiotteluiden putken välttääkseni vitutuksen. Onnistuiko?

Edit: Pari tuntia sitten vielä vitutti, mutta nyt ei enää!
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Kuriirifirma, DPD. Haistakaa vittu. Kaksi (2) kertaa on pitänyt paketti toimittaa meikäläiselle. Eilen olin tietenkin töissä, kun yrittivät päivällä sitä toimittaa ja yksityisille paketit jaetaan kuulemma klo. 16 jälkeen, eli siinä(kin) tapahtui "jokin virhe".
Eipä sitä pakettia kuulunut tänäänkään, vaikka klo. 17:00 jälkeen sen lupasivat.

Haistakaa vielä kertaalleen vittu, saatanan amatöörit.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Tekstitön tammikuu päättyi osaltani tänään ja sen kunniaksi IFK esitti nihkeää sontaa kotihallissaan. Hyi helvetti.
 

Makkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Coloradolta ryöstetty maali. Ehkä pitäisi hieman rajoittaa tätä lätkän seuraamista kun joku tuollainen asia tyyliin pilaa koko päivän, varsinkin kun näyttää että pitkäveto nasahtaa tuohon
 

Makkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Eli ottelu keskeytettiin, kun toisella joukkueella ei enää ollut maalia? Onko silminnäkijähavaintoja maalista?
No nyt tuli hymy huulille, tämä oli sen verran hyvä :D Kuten nyt kaikki varmaan ymmärsivät niin vituttaa siis se, että Colorado teki selvän maalin, jota ei hyväksytty.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Eli ottelu keskeytettiin, kun toisella joukkueella ei enää ollut maalia? Onko silminnäkijähavaintoja maalista?

Sä olet kyllä yks hauskimmista tuntemistani Saipa-kannattajista. ":)"

Vituttaa tuo dpd. Eihän sinne pääse puhelimella edes läpi. Vittu mua vituttaa niin paljon huonosti tehdyt hommat ja työharjoittelu-tasoinen tekeminen.
 

SteelGate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Ilves, Bruins, HC Davos, Tunturi-Kiekko
Tällä hetkellä vituttaa Kiinan suurlähetystö, kun yhtäkkiä vaativatkin viisumihakemuksen mukaan kopiot lentolipuista. Eivätpä ole edellisillä kerroilla vaatineet mitään dokumenttia pileteistä saati hotellivarauksesta! Lisäksi vituttaa suurlähetystön viisumitoimiston aukioloajat, klo 9.00-11.30. Eikö ne perkele voisi tehdä pitempiä työpäiviä, ettei aina tarvitse suunnitella aikataulujansa mahtumaan tuohon aikaikkunaan. Luulisi reilusta miljardista asukkaasta löytyvän työntekijöitä pitämään luukkua auki kauemmin!
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Lisäksi vituttaa suurlähetystön viisumitoimiston aukioloajat, klo 9.00-11.30.

Kas, enkö olekkaan ainut täällä, jota tämä on vituttanut ja rankasti :)
Saisivat perhana opetella täällä pallosilmien keskuudessa pitämään virastoaan auki sen normaalin 8-16. Saatana.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mies. Ensin tulee puhelimessa pienimuotoista erimielisyyttä, johon reagoi paiskaamalla luurin korvaan. Asiallista. Menee vartti ja puhelin soi. Aluksi ajattelin, etten vastaa. Mutta sitten mietin, että kuinka lapsellinen mä nyt sitten olen, jos toinen haluaa pyytää anteeksi. Ja ei, sitä ei tarvitse pyytää anteeksi, että mä vitutin sitä, vaan ainoastaan tapaansa reagoida. Mun mielestä puhelimen korvaan paiskaaminen noinkin mitättömän asian seurauksena on vitun typerää. Mutta mitä vielä! Puhelin toisessa päässä olikin 5-vuotias tyttäremme, joka kysyi, mitä pitää tuoda kaupasta! Vittu, oikeesti!

Mä just toissapäivänä sanoin, että olisi kiva, jos hänkin joskus pyytäisi anteeksi riidan jälkeen. Joskus kumpikaan ei pyydä anteeksi ja asiat palautuu. Ja sekin johtuu siitä, että mun mielestä mykkäkoulut arkisten asioiden erimielisyyksien vuoksi on turhia. Aika usein mä pyydän anteeksi sitä, että sanoin turhan pahasti, jos sanoin. Kuvittelinpa, että olisi ottanut onkeensa ja pyytäisi nyt anteeksi. Ja vitut.

Vitun tunnevammainen ääliö. Ei voi aikuiselle ihmiselle olla niin saatanan vaikeata pyytää anteeksi, jos on urpo. Ihmettelen siksikin, että näistä jutuista on puhuttu avoimesti ja olen sanonut, miten rasittavaa se on, ettei toinen koskaan pyydä anteeksi.

Ollaan sitten puhumatta. Lapsellista, mutta kyllä mäkin tätä voin pelata! Mä voin olla ihan yhtä itsepäinen kusipää. Kiitti vitusti. Pian käymme varmasti keskustelun siitä, miksi heteka ei heilu riittävästi. Just näiden syiden takia. Ei paljon kostuta moinen junttius.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Meillä muija pyysi eilen anteeksi, kun hän alkoi huutamaan laskettuani vettä lavuaarin sinne hänen laittamiensa roskien päälle. Sain raivarit hänen turhasta suuttumisestaan ja olin yllättynyt, kun hän pyysi anteeksi hermostumistaan.

No, nyt vituttaa tyttö, joka lupauksista huolimatta ei lähde mukaan Matkamessuille. Nykyjään pitäisi käyttää joka asiassa käänteispsykologiaa eli olisi pitänyt sanoa, ettei tänään mennä sinne missään tapauksessa. Ei sitä viitsi sinne fledastakaan raahata.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
Ollaan sitten puhumatta. Lapsellista, mutta kyllä mäkin tätä voin pelata! Mä voin olla ihan yhtä itsepäinen kusipää. Kiitti vitusti. Pian käymme varmasti keskustelun siitä, miksi heteka ei heilu riittävästi. Just näiden syiden takia. Ei paljon kostuta moinen junttius.

Jep kosto se on kaiken hyvä alku. Pihtaa ainakin 6kk niin johan oppii olemaan.


yleinen vitutus päällä :)
 

Mapo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pool, Blackhawks
Tällä hetkellä vituttaa Kiinan suurlähetystö, kun yhtäkkiä vaativatkin viisumihakemuksen mukaan kopiot lentolipuista. Eivätpä ole edellisillä kerroilla vaatineet mitään dokumenttia pileteistä saati hotellivarauksesta!

Ei kannata vielä ihan tappiin asti hiilestyä, kohta ne vaatii lisäksi yhden pyöreän ja yhden suorakaiteenmuotoisen leiman niihin.

Itseäni vituttaa edelleen Kiina ja kiinalaiset. Yli vuosi jo kotiutumisesta mutta kahden vuoden aikana kerätty vitutus ei vaan meinaa laantua.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Tällä hetkellä vituttaa aiheettomasti hylätty maali ja uskomaton särky kyljessä ja selässä. Olisiko taas mennyt pari kylkiluuta, vähän samalta tuntui viime kesänä. Meneekö kylkiluut helpommin rikki jos kerran on jotain häikkää? Jostain syövereistä muistelisin, että luu vahvistuu uudestaan luutuessaan, vai onko tämä täysin väärin. Väärä ketjukin kyllä jo tähän nyt. Vituttaa vaan tuo.
 

janbo

Jäsen
Nukuttuasi neljän tunnin unet heräät kuola poskella ja pelästyt nukkuneesi pommiin. Vilkaisu kelloon näyttää herätyksen olevan viiden minuutin päästä. Pesuhuoneen peilistä toteat olevasi ensimmäinen zombi, jonka näet suihkussa. Kahvia, leipää, tuoremehua, D-vitamiinia ja yön NHL-koosteet. Astut ulos ja auto on lumen peitossa. Kun auto on putsattu pääset liikkeelle. On surkea keli ja ihmiset ajavat hiljaa. Liikenne seisoo. Auto lämpenee. Taivaalta tulee lisää lunta, joka sulaa tuulilasiin. Pääset moottoritielle ja sulanut lumi jäätyy. Vasemman puoleinen pyyhkijä on jäässä, jättäen vesikalvon juuri kuljettajan näkökentän A-sektorille. Jääksi se muuttuu n. puolessa minuutissa. Ajaessasi ruuhkaista katua kaupungilla tulee bussi melkein kylkeen. Pääset vihdoin perille..

..huomataksesi olevasi kaksi tuntia etuajassa paikalla.

Maanantai.

Vittu.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
NHL 10 ja "maailmanturnaus". Pelasin Suomella, puolivälierässä Kanadaa vastaan ja hävisin rankkareilla 2-1 varmaan noin. kymmenennellä parilla.

Pikkuasioita, mutta nosti hetkellisen vitutuksen. :)
 

Veijari

Jäsen
TPS salibandy

Kun tuo "isoveli" konttaa niin ajattelin mennä katsomaan reikäpallomatsia kun muutama maailmanmestari pyörittää junnuja (TPS-SSV). No eikös TPS ole jakanut miljoona vapaalippua jossain peruskouluissa ja kun saavun "ovelle" niin ilmoitetaan että halli on täynnä. Minä ja n. 500 muuta henkilöä, joista todennäköisesti suurin osa olisi ollut, minä mukaan lukien, vieläpä maksavia asiakkaita, kääntyivät kantapäillään hallin oven takana ja palasivat kotiin.

Kerrassaan hienoa toimintaa palloseuralta!
 

Knightrider

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
NHL 10 ja "maailmanturnaus". Pelasin Suomella, puolivälierässä Kanadaa vastaan ja hävisin rankkareilla 2-1 varmaan noin. kymmenennellä parilla.

Niin, luulisi että tyhmempikin olisi jo tajunnut, että Canada is NOT Finland. Eiku..

Eipä vituta pahemmin mikään, Turun molempien jääkiekkojoukkueidenkin taaperrus menee jo huvituksen puolelle. Näin meillä.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Vituttaa, kun eräille joutuu vääntämään rautalangasta asiat. Ja silti vängätään vastaan.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Omaa surkeuttaan parkuvat ja loputtomassa itsesäälissä rypevät reppanat vituttavat. Toki sitten se toinenkin ääripää osaa ottaa pannuun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös