Vitutusketju

• 10 698 871
  • 56 253

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nettipankkitunnukset tarvitsen myös, mutta enhän minä sellaisia omista... Vituttaa.

Tervetuloa 1990-luvulle!

Etkös sä Jomppa ole joku parikymppinen jannu? Jos sulla ei ole nettipankkitunnuksia, niin miten ihmeessä sä olet maksanut laskut? Maksuautomaatilta? Tiskiltä? Vai etkö ole maksanut laskuja? Äiti maksanut?

Nythän on niin, että sä olet aikuinen ihminen ja aikuisilla ihmisillä on velvollisuuksia ja kaikenlaisia muita epämiellyttäviä juttuja, jotka nyt vaan kuuluu hoitaa. Kai sä nyt olet edes sen verran seurannut ympäröivää maailmaa, että selviät yksinkertaisista perusasioista? Vai etkö vain viitsi? Ei kuulu sulle? Ei kiinnosta?

Marssit pankkiin ja pyydät nettitunnukset. Ne tulee sulle himaan. Sitten menet sinne Kelaan ja pyydät apua niiden lappujen kanssa. Tai kysyt täältä. Ja kun sä sitä apua saat, niin painat sen päähäsi.

Melkein vituttaa, että niin moni nuori on joko pihalla tai ei vain viitsi.

Tsemppiä Jomppa! Kyllä se siitä :).

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Haistapa Canal+ paska. Minkähän helvetin takia ihminen syytää rahaa tuolle sysipaskalle organisaatiolle kilotolkulla? Kahdeltatoista piti siis alkaa jälkilähetys Copa del Reyn ottelusta, kun suorana sitä ei tietenkään saatu jonkun kohlopalloliigan ihansamaottelun takia. No nyt sieltä tulee kuitenkin jotain Serie A:n kertausharjoitusta.

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Etkös sä Jomppa ole joku parikymppinen jannu? Jos sulla ei ole nettipankkitunnuksia, niin miten ihmeessä sä olet maksanut laskut? Maksuautomaatilta? Tiskiltä? Vai etkö ole maksanut laskuja? Äiti maksanut?

Sulla on nyt arvon BOL jäänyt tämä Jompan viesti huomioimati. Siellä kysellään miten maksetaan lasku.
Tsemppiä Jomppa minunkin puolestani ja ota nyt hyvä mies selvää asioista. Vaikka sitten tältä palstalta. Helpottaa elämää jatkossa, kun on selvittänyt asioita.
Minua vituttaa huonosti nukuttu yö. Tylsää on.

Bruno;3504958 begin_of_the_skype_highlighting**************3504958******end_of_the_skype_highlighting begin_of_the_skype_highlighting**************3504958******end_of_the_skype_highlighting kirjoitti:
Tsemppiä Jomppa minunkin puolestani ja ota nyt hyvä mies selvää asioista. Vaikka sitten tältä palstalta. Helpottaa elämää jatkossa, kun on selvittänyt asioita.

No olenhan minä yrittänyt ottaa asioista selvää. Olen tälläkin palstalla kysellyt vaikka minkänlaisia kysymyksiä...

Tein juuri äsken jonkun verkkopalvelusopimuksen Osuuspankin sivuilla ja sieltä pitäisi tulla sitten soitto, jonka jälkeen menen henkilökohtaisesti juttelemaan sinne pankkiin? Vai?

BOL: Minun ei ole koskaan tarvinnut maksaa laskuja omissa nimissä... Mihin niitä tunnuksia silloin olisi tarvittu? Niinpä.

Viimeksi muokattu:

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No olenhan minä yrittänyt ottaa asioista selvää. Olen tälläkin palstalla kysellyt vaikka minkänlaisia kysymyksiä...

Tein juuri äsken jonkun verkkopalvelusopimuksen Osuuspankin sivuilla ja sieltä pitäisi tulla sitten soitto, jonka jälkeen menen henkilökohtaisesti juttelemaan sinne pankkiin? Vai?

BOL: Minun ei ole koskaan tarvinnut maksaa laskuja omissa nimissä... Mihin niitä tunnuksia silloin olisi tarvittu? Niinpä.

Älä käsitä väärin, tarkoitukseni ei missään nimessä ole haukkua sua ja tavallaan tämä viesti on ihan väärässä ketjussakin, mutta... Miten ihmeessä parikymppinen jannu ei osaa hoitaa asioita? Onko niin, että teillä kotona vanhemmat ovat tehneet kaiken sulle valmiiksi, eikä asioista ole koskaan edes keskusteltu? Etkö koskaan ole nähnyt, kun vanhempasi maksavat laskuja?

Se on hyvä, että kysyt edes täältä, koska kyllähän täältä avun saa vaivaan kuin vaivaan. Itsekin kyselen jonkun mielestä tyhmiä, koska esim. monet tekniikkaan liittyvät asiat ovat mulle teoriamielessä ihan hepreaa. Mutta mun on pakko ihmetellä sitä, millaiset eväät sulle on himasta annettu. Eihän sua voi heittää kylmään maailmaan ilman perusasioiden opettamista. Ja näitä asioita olisi pitänyt alkaa käydä pikkuhiljaa läpi jo joskus 10v. sitten, "taso" kerrallaan. Ja kyllä se on niin, että ympäristöään pitää koko ajan havainnoida. Ei voi elää laput silmillä. Tai voi, mutta elämästä tulee aika helvetin hankalaa, kun koko ajan tulee "suuria yllätyksiä" Ja monet niistäkin ovat monesti negatiivisia, tai vähintään seuraukset ovat.

Mikset Jomppa mennyt suoraan pankkiin?

Vitutus on turhan vahva sana, mutta sanotaanko nyt näin, että harmittaa, kyrsii ja ihmetyttää vanhemmat, jotka eivät vaadi lapsiltaan mitään. Eikä nyt ole osoitettu suoraan Jomppa_Koolle.

Oikeasti vituttaa kiire, joka ei johda yhtään mihinkään. Vittu.

TheT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Leijonat, Montreal Canadiens
Mutta ainahan ei juoda samaan tahtiin. Pitääkö sitten kuivin suin venata seuraavan tarjoamisia tai vaihtoehtoisesti istua sitten puolentoista juoman kanssa?

Kyse oli tässä tapauksessa asiakkaista, itse olin siis myyjäosapuoli. Baarissa nyt on harvoin sama tahti, varsinkin isommalla porukalla, mutta aina voi napata sen uuden vaikkapa kusitauon aikana jos muut hidastelevat.

Tällä hetkellä ottaa päähän katkonaiset unet, saisi nyt edes yhdet pitkät sikeät vaikka kerran viikossa. Äskeinen viisituntinen taitaa olla ennätys tälle duuniputkelle.

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Vituttaa, ettei jotkut tunnista trollia trolliksi, vaikka se löisi naulalla otsaansa kyltin jossa lukee, että se on trolli.

Ja vituttaa vähän sekin, että tuli kirjoitettua näinkin turha viesti. Toivottavasti se vituttaa muitakin.

Hanhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, AS Roma

Kysy näistä asioista vanhemmiltasi. He jos ketkä tietää miten nämä asiat hoidetaan ja mitä juuri sinun tulee tehdä. Älä täältä kysele joka asiaa.

Ettei mene off-topiciksi niin vituttaa, etten ehdi tänään HIFK-HPK -matsiin. Jää kauden ensimmäinen peli vieläkin näkemättä. Kun Kerho on vieraillut täällä Helsingissä niin on aina ollut jotain muuta menoa. Laiskuuttani en ole jaksanut käydä Hämeenlinnassa. Noh, baarissa nään viimeisen erän..

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kysy näistä asioista vanhemmiltasi. He jos ketkä tietää miten nämä asiat hoidetaan ja mitä juuri sinun tulee tehdä. Älä täältä kysele joka asiaa.

Minkäpäs takia noita ei voisi täältäkin kysyä? Kun täällä kuitenkin on näitä "Sekalaisten kysymysten ketjuja" ja "Tyhmien kysymysten ketjuja" yms. niin miksipä noita ei hyödyntäisi. Kenenkäänhän kun näihin ei ole pakko vastata jos ei halua, eikä ole oikeastaan mikään pakko lukeakaan.

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Minkäpäs takia noita ei voisi täältäkin kysyä?

Nimenomaan, jos yksinäiset vanhukset osaisivat käyttää internettiä ja jatkoaikaa, eivätkö hekin kysyisi täältä verkkopankkiin liittyviä kysymyksiä? Ei heillekään kaikki nykyajan meiningit ole itsestäänselvyyksiä.

kesäesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, KalPa
Vituttaa tää suomalainen journalismi. Esimerkiksi uutisotsikot tyyliin; "Zimbabwessa kilometrin kokoinen tsunami uhkaa koko maan asukaskuntaa!

Tuo ei ole se vituttava asia, vaan se vitutus tulee AINA tuollaisen otsikon jälkeen tulevasta otsikosta;

"Kaksi suomalaista hengenvaarassa Zimbabwen tsunamissa"

Suoraan sanottuna mua ei kiinnosta vitunkaan vertaa monta suomalaista, ruotsalaista tai ugandalaista ihmistä kyseisessä paikassa silloin on. Saa sapen kiehumaan.

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
^Mä taas kuulen mielelläni, onko siellä Suomalaisia vai ei. Koska jos on, saattaapi olla joku tuttu, jolloin asia oikeasti kiinnostaa ja koskettaa.
Jos ei ole, ei kiinnosta koko uutinen.

Theofilus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tänään on kyllä ollut ja on edelleenkin niin vituttava päivä että vittu sentään. Ensin 15-vuotiaalla koiralla petti pumppu (menisi toki veti surullisesti -hiljaisesti -ketjuun, mutta nyt on vaan vitutus päällä) ja sitten päälle vielä armoton krapula. Ja sekin ihan turhaan kun piti mennä kuuntelemaan jotain vitun Red dramaa ja ottaa sitten kunnon pohjat siellä. Päätä särkee, joka vitun paikkaan kolottaa eikä mikään onnistu ja kun näistä syistä ei millään jaksanut lähteä SaiPan matsiin niin eiköhän tuo URHO:kin vittuile. Vittu mitä paskaa. Päällimmäisenä toki mielessä rakkaan perheenjäsenen menetys, jota ei kyllä korvaa mikään. Päivärutiinit menee ihan uusiksi, kun ei voi enää käyttää hyvää ystävää ulkona. Vituttaa.

Ainiin ja ettei unohdeta, niin kaikki vitun preliminäärikokeet sun muut yo-shitit jotka ei nyt tällä hetkellä kiinnosta niin odottaa nurkan takana. Jee.

J.Petke

Jäsen
"Kaksi suomalaista hengenvaarassa Zimbabwen tsunamissa"

Suoraan sanottuna mua ei kiinnosta vitunkaan vertaa monta suomalaista, ruotsalaista tai ugandalaista ihmistä kyseisessä paikassa silloin on. Saa sapen kiehumaan.

Täsmälleen.

Toisessa maassa kuolee ihmisiä ja sekasorto on traaginen mutta onneksi kaikki suomalaiset pääsi tänne kotiin. Ei sillä niin väliä kuinka monta perhettä sinne oloihin jäi, onneksi Holopaiset pääsi "hieman kyllä myöhästyneellä lennolla" kotiin. Kotimatkallakin kuulemma VR oli myöhässä.

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Miten voi taas vituttaa jääkiekko niin saatanasti että meinaa pää räjähtää.

Siis ihan kirjaimellisesti, särkee päätä ihan jumalattomasti. Eikä muuten särkenyt vielä puoli seitsemältä...

Vuotuinen kesätyövitutus alkaa masentamaan jo kunnolla. Tällä kertaa toiveissa työ Lappeenrannasta. Eekoo taitaa olla suurin työllistäjä, mutta kesätyöpaikkojakaan ei ole haussa. Eikä sielläkään ole oikein omaa koulutusta vastavaa hommaa. Ei sillä, etteikö Eekoon hommat kelpaisi tässä tilanteessa.

Minulle kelpaisi omaa alaa edes jotenkin sivuava tuettu (yliopisto maksaa osan harjoitteluajan palkasta) harjoittelupaikkakin, mutta ei niin ei. Ideat vähissä ja ne harvat, joista on tullut kysyttyä, ovat niuhoja jopa harjoittelun kanssa.

Aika perinteistä paskaahan tällainen on. Joulukuussa vielä odotellaan ns. oman alan töitä/harkkapaikkoja ja helmikuun alussa joudun etsimällä etsimään edes jotain duunia. Maaliskuussa sitten kelpaakin jo laittaa hakemusta puhelinmyyntityöhön.

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Vituttaa kun alkaa itse olla sen ikäinen että kavereilleni alkaa tulla omia lapsia. Sitten sitä saa lueskella FB:stä satoja kertoja päivässä samoja juttuja vauvoista ja siitä kuinka ihania ne on blaablaablaa. Tuntuu että kaikilla läheisillä naisilla on ihan helvetinmoinen vauvakuume. Okei tosi kiva juttu, mutta älkää sitä mulle toitottako kun juodaan kahvia tai vastaavaa, ellei todella ole tarkoitus siirtyä friends with benefits-tyyliseen ystävyyteen.

Pitäkää pienet söpöt toukkanne, en itse moisia halua vielä kymmeneen vuoteen.

Hanhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, AS Roma
-OO-, tottahan tuo, ei ne ketjut täällä turhaan ole. Toista J_K:n tapauksessa, perusjutuista pitäisi pystyä juttelemaan ihan ihmisten kesken, kasvotusten.

verikuut, viestis oli niin absurdi alusta loppuun, että nauroit varmaan itsekin :D

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Yhdyn Herkkuun, osa "äipöistä" on aivan saatanan rasittavia kakarajuttujensa kanssa. Etenkin jos niitä lässytetään vajaavaltaisen äänellä. Muu maailma lakkaa olemasta, on vain ja ainoastaan se oma pieni ipana, johon liittyvä joka ikinen asia on pakko raportoida riippumatta siitä, kiinnostaako vastaanottajaa eli ei. Pohjat veti duunikaveri, joka lounastunnilla alkoi selostaa kaikista mahdollisista eritteistä, jotka liittyvät raskauteen ja joiden eritystä raskaus muuttaa. 1) Ei kiinnosta, 2) ei kiinnosta duunikaverin eritteet, 3) ei kiinnosta kuulla eritteistä ylipäätään ruokailun aikana.

Kanssaihmisten huomioimista on se, että valikoi puheenaiheita kuulijakunnan mukaan. En minäkään paasaa suu vaahdossa kiekosta ihmisille, joiden mielestä "se on ihan tyhmä ja tylsä laji ja kuinka kukaan voi katsoa sitä". Vastaavasti odotan, ettei mun tarvitse kuulla kaikkia imetys-, vaippa- ja yövalvomisjuttuja.

Ja ennenkuin Sami Sampio, tuo kaikkien vanhempien sankari *) laukkaa paikalle puolustelemaan, niin sanon tässä jo itse, että onneksi on joitain fiksuja vanhempia. Hyvänä esimerkkinä mainittakoon ystäväni BOL, joka snaijaa kyllä, etten liiemmin pidä lapsista ja ottaa sen huomioon. Välillä tulee joitain jopa hauskoja anekdootteja, mutta BOLin kanssa voi myös istua pitkää iltaa ilman halaistua sanaa lapsista.

*) huom. modet, viittaus Kari Grandiin, en tiedä enkä edes arvaile onko Sampion oikea nimi Sami

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Pitäkää pienet söpöt toukkanne, en itse moisia halua vielä kymmeneen vuoteen.

Pahinta on kun näitä toukkia ulkoilutavia tulee jalkakäytävällä vaikkapa kaksi kappaletta vastaan kärryinensä. Ei ne jumalauta väistä senttiäkään, vaan itse on löydettävä oma tilansa ajoradalta tai toiselta puolelta katua.

Joskus yksikin ulkoiluttaja antaa olemuksellaan ymmärtää, että hän kärryinensä on se joka määrää miten jalkakäytävällä kuljetaan.

Patajokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Jokerit, Man C, Real Zaragoza
Yhdyn Herkkuun, osa "äipöistä" on aivan saatanan rasittavia kakarajuttujensa kanssa. Etenkin jos niitä lässytetään vajaavaltaisen äänellä. Muu maailma lakkaa olemasta, on vain ja ainoastaan se oma pieni ipana, johon liittyvä joka ikinen asia on pakko raportoida riippumatta siitä, kiinnostaako vastaanottajaa eli ei. Pohjat veti duunikaveri, joka lounastunnilla alkoi selostaa kaikista mahdollisista eritteistä, jotka liittyvät raskauteen ja joiden eritystä raskaus muuttaa. 1) Ei kiinnosta, 2) ei kiinnosta duunikaverin eritteet, 3) ei kiinnosta kuulla eritteistä ylipäätään ruokailun aikana.
[/SIZE]

Ja mua vituttaa se ku;
a) ihmiset lässyttää lapsilleen. Eikö niille voi puhua normaalilla äänillä, on ne kuitenki ihmisiä lapsetkin?
b) ku jokainen vanhempi kertoo, että miten näppärä ja älykäs heidän Mika-Marko-Petterinsä on X vuotiaaksi? Eikä ne ite ymmärrä, että vanhempien lausuntojen mukaan 90% lapsista on keskiarvoista älykkäämpi/kauniimpi/kehittyneempi. Varsinki X vuotiaaksi...
c) jokaiseen joulu-, juhannus-, isäinpäivä-, äitienpäivä- tms korttiin pitää tunkea sen pikku äpärän* kuva tai pikku tuhraus, muotoa Mika-Marko-Petteri X-v

Terveisiä vaan kavereille ja sukulaisille. Joulukortteja odotellessa.

* avioliiton ulkopuolinen lapsi
Avioton lapsi – Wikipedia

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Joskus yksikin ulkoiluttaja antaa olemuksellaan ymmärtää, että hän kärryinensä on se joka määrää miten jalkakäytävällä kuljetaan.

No älä hemmetissä! Pitäisikö kärryttelijän sitten väistää jalkaisin ilman ylimääräistä kuormaa kulkevia? Järjenkäyttö on sentään vielä nykyäänkin ajoittain sallittua. Se väistää, jolta se helpommin onnistuu.

Tämä ei tietenkään tarkoittanut sitä, että vaikkapa useamman ulkoiluttajan porukan olisi sopivaa tukkia koko jalkakäytävä.

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Ja ennenkuin Sami Sampio, tuo kaikkien vanhempien sankari *) laukkaa paikalle puolustelemaan, niin sanon tässä jo itse, että onneksi on joitain fiksuja vanhempia. Hyvänä esimerkkinä mainittakoon ystäväni BOL, joka snaijaa kyllä, etten liiemmin pidä lapsista ja ottaa sen huomioon. Välillä tulee joitain jopa hauskoja anekdootteja, mutta BOLin kanssa voi myös istua pitkää iltaa ilman halaistua sanaa lapsista.
Joo, on se Sami, mutta vastaavasti taas sampio. Sami + tampio = sampio.

Niin, mua taas vituttaa näissä keskusteluissa "vastapuolen" totaalisen rajoittunut käsitys. Tosiasia on se, että omista asioistaan paasaavat ihmiset hehkuttavat myös muksuistaan. Ei se ole kiinni pelkästään vanhemmuudesta. Sekin on kyllä totta, että vanhemmaksi tuleminen on normaaliolosuhteissa sen luokan kokemus, että turha sitä on yrittää edes selittää lapsettomalla. Ensimmäinen muksu varsinkin. Jos lapsettomalle tapahtuu jokin iso elämänmuutos, niin saattaa kai se jollain tapaa näkyä ja kuulua ulospäinkin. Se on taas tyyppikohtainen juttu, millä tavalla sitä näyttää muille. Itse olin hyvin onnellinen, mutta en minä sitä sen kummemmin hehkutellut. Eritejutut nyt ovat aika pohjanoteerauksia, oli äiti tai ei.

Huvittaa tällä palstalla tapahtuva profiloituminen. Jos pyrin tuomaan hiukan tasapainoa sinkkujen vikinään jonkin itkevän lapsen aiheuttamasta vitutuksesta, niin kai se sitten on vuosien saatossa sitä, että tungen lapsia joka paikkaan. Tosiasiassa mua ei hirvesti sykäytä edes kavereitteni lapset saati tuntemattomat vauvat, vaan koen aivan samanlaista kypsymistä esim. julkisissa huutavan vauvan vuoksi kuin kuka tahansa muukin. Vanhemmuus ja elämänkokemus tuovat kuitenkin perspektiiviä tuollaisiin tilanteisiin, enkä välttämättä jaksa kantaa kovin pitkää ahdistusta sisuksissani normaalielämään liittyvien asioiden vuoksi. Joillain se näyttää olevan ylitsepääsemätön tapaus. No, murheensa kullakin.

Vielä lopuksi: mulla on monia lapsettomia kavereita, ja meillä voi vierailla täysin ilman vanhemmaksi käännytystä. Kerron toki joskus joitain hauskoja tapahtumia perheen sisältä, koska niitä kiistatta tapahtuu lasten kanssa touhutessa. Silti huvittavaa on se, että useimmiten jutun kääntyessä lapsiin aloite tulee sinkulta tai lapsettomalta pariskunnalta, ja aika usein vieläpä siten, että onneksi meillä ei ole noita muksuja suunnitelmissa. Aika vitun moukkamaista sekin on. Kuka kuuntelisi sinkulta samantyylistä huokailua parisuhteeseen liittyen ilman että se tuntuisi missään? Aika usein annan nuo kommentit mennä ohi, mutta joskus pistän pientä piikkiä takaisin, riippuen hiukan tyypistä. Tällä palstalla sitten vähän enemmänkin.

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Lapsiasian kanssa joutui vastakkain viimeksi toissapäivänä, kun yhteen iltatilaisuuteen tultiin puolivuotiaan vauvan ja lastenvaunujen kanssa. Syy: hoitajaa ei järjestynyt. Ihan kiltti muksu ja pysyi suurimman osan aikaa hiljaa (kun ei pysynyt, äiti poistui ulos rauhoittelemaan), mutta ensimmäinen reaktio oli, että voi v-ttu. Pikkulapset, niiden (suht omahyväinen) esittely ja perhelätinä, yleinen lässytys ja keskeytykset kun ei minusta vain kuulu duunijuttuihin.
Toisaalta, ei sekään ole oikein, että vanhempien pitäisi jumittaa vuosikausia neljän seinän sisällä ja jäädä sivuun hommista vain sen takia, että niillä on lapsia - elämäähän se on (mutta ei mun, jumalauta:). Paskat, en tiedä.

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Niinkuin sampio sanoi, jos ihmisellä on taipumusta paasata omista asioistaan niin aivan varmasti paasaa pienistä lapsistaan. Joillakin se lyö pahasti yli, kuten TOq... TQoFEn esimerkissä. Kyllä, on todella vittumaista joutua kuuntelemaan ummet ja lammet jostain vauvasta, jota ei ole edes nähnyt eikä haluakaan nähdä. Jos sitten tilanne on se, että pissasta ja muista eritteistä kerrotaan seikkaperäisesti ruokaillessa, niin tilannehan ei johdu siitä, että joku on tullut tai on tulossa äidiksi, vaan siitä, että se joku on persidiootti jonka ei pitäisi ihmisten ilmoilla liikkua ennen kuin on opetellut tavoille.

Tasapuolisuuden vuoksi on todettava, että ihan samantasoista toimintaa on väkisin tuoda esiin omaa lapsi-inhoaan. "Se eilinen leffa telkkarista oli ihan hyvä, ja kyllä muuten vituttaa kun lapsia on olemassa". Tällä en viittaa yhteenkään Jatkoajan nimimerkkiin, tai en ainakaan TQoFEen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy