Vitutusketju

  • 10 542 005
  • 56 130

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Sen vielä ymmärtää, että fylliä otetaan dekolteehen, mutta huuliin....ei näin saatana.

Mikä ihme kauneusihanne toi on, että laitetaan kumia huuliin. Millä tavalla nainen on mielestään kauniimpi kun huulet ovat kuin autonrenkaat? Mikä naisia vaivaa?

Ehkä hän oli nähnyt Tuksun kuvan netissä ja päättänyt, että just tota mä haen, toi on mun staili.
http://www.google.fi/imgres?imgurl=...dsp=22&ved=1t:429,r:20,s:121&biw=1257&bih=604

Linkissä example.

Vituttaa, että väsyttää jatkuvasti vaikka nukkuisi kuinka helvetisti tahansa. Liiasta nukkumisesta tämä tosin arvatenkin johtuukin.
 

kesäesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, KalPa
Hohhoh. Kerrankin kun ei ole herätystä aamulla niin päivä menee muuten vain kirjaimellisesti perseelleen. Puolenpäivän aikaan herätessäni lähdin alkajaisiksi suihkuun, ja sieltä tultuani rymysin hienosti suihkun lattialle. Kävelin tuskan vuoksi puolikyykyssä tietokoneelle, jossa huomasin että KalPa on hommannut sentteri Peter Olveckyn joka pelaa jo tänään. Tein ruokaa, söin ja ostin JYP - KalPa pelin Urholta juuri Olveckyn takia, sillä KalPa ei ole tehnyt pitkään aikaan maalia Hippoksella. Pari minuuttia tästä ja ilmoitetaan että mies ei pelaakaan. Matsia pelattu kolme minuuttia ja KalPa menee johtoon. Tulosvetokin meni saman tien ohitse.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kolmas jakso Pacificissa. Ei jumalauta mitä paskaa. Luulisi tuolla budjetilla saaavan nyt vittu jotain muuta aikaiseksi kuin perisuomalaista peitonheilutuksen näyttämistä. Vetäkää vittu päähänne.
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Kolmas jakso Pacificissa. Ei jumalauta mitä paskaa.

Paitsi että oli pettymys (katsominen jäi ekaan jaksoon), ne joka helvetin väliin tuutatut mainokset ärsyttävät. Luulisi Ylellä tajuttavan, että jos sama saatanan pätkä näytetään 852 kertaa päivässä, se ei varsinaisesti lisää intoa tutustua ko. sarjaan.

Vähän sama juttu kuin omaa erinomaisuuttaan (usein vielä katteettomasti) jutuissaan toitottavissa lehdissä: lukematta jää.
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
IFK
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Yhyy. Heti aamusta alkaa vituttaa, kun lueskelee päin persettä otsikoituja kirjoituksia ja Minna Kaupin saamasta negatiivisesta ryöpystä, kun nyt on vähän railakkaammin tuuletellut pokaalin kanssa.

Asia 1.

Finnair lisää lentoja Australiaan otsikoi komeasti Taloussanomat. Hieno homma, että lisäävät. En kyllä tiennyt, että lentävät omalla kalustollaan sinne. Eivät lennä, eivätkä lennä jatkossakaan.
Kyseessä uutinen yhteistyön aloittamisesta Qantasin kanssa. Qantasin Bangkok-Australia- ja toukokuusta lähtien Singapore-Australia-lennoille tulee AY:n koodi.

Asia 2.

Minna Kaupille kasapäin kakkaa niskaan, koska vähän tuuletti voittoaan "ei-hillitysti". Antakaa nyt ihmisen, hyvä ihme sentään, tuulettaa, jos voittaa jotain luultavasti ainutkertaista.

Ensimmäinen linkki Taloussanomiin, toinen linkki Iltalehden urheiluun.
 

MarkusMaggot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaljaliigalaiset
Antakaa nyt ihmisen, hyvä ihme sentään, tuulettaa, jos voittaa jotain luultavasti ainutkertaista.

Tähän vahva sama. Ihmetyttää tässä maassa, että mitään kaavasta poikkeavaa ei missään nimessä saisi tehdä. Palkinnot pitäisi ottaa vastaan hillitysti, kiittää jumalaa ja vanhempia sekä välttää ehdottomasti sanan "jee" käyttöä. Vaan jos vaikka peukkua näytät kameralle, niin johan siellä jollain on seiväs niin syvällä perseessä, että avautumisen ryöppy on hallitsematon.

Kummaa touhua.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Kolmas jakso Pacificissa. Ei jumalauta mitä paskaa. Luulisi tuolla budjetilla saaavan nyt vittu jotain muuta aikaiseksi kuin perisuomalaista peitonheilutuksen näyttämistä. Vetäkää vittu päähänne.

Ystäviltäni olen jotain satunnaista kuullut Pacificista, että on pettymys verrattaessa kaikkien aikojen helmeen, Band of Brothersiin. Silti olen tyytyväinen, että sain joululahjaksi kirjan The Pacific, täytyy joskus ajan kanssa perehtyä siihen. Hienosti ovat läheiset huomanneet lukuharrastuksen suuntauksen, sotahistoria uppoaa. Tosin tämä nyt lienee kirjoitettu hivenen draaman kaareen, veikkaisin.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Kolmas jakso Pacificissa. Ei jumalauta mitä paskaa. Luulisi tuolla budjetilla saaavan nyt vittu jotain muuta aikaiseksi kuin perisuomalaista peitonheilutuksen näyttämistä. Vetäkää vittu päähänne.
Kannattaa silti jaksaa seurata loppuun. Ainakin omasta mielestäni nousi BoBin tasolle loppupuoliskolla, kun Sledge ja Snafu nousivat päähenkilöiksi. Olikohan nyt jaksot 3 ja 4, jotka olisi voinut tiivistää yhteen pakettiin. Loistava sarja kuitenkin, vaikkei kokonaisuutena BoBille pärjääkään. Mikä nyt pärjäisi.
 

Nimetön

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Jets, Maajoukkue
Lunta tulee kuin Esterin perseestä konsanaan ja asiakkaita on käynyt hurjat 0 kappaletta tänään. Rupeaa tämä jokapäiväinen jatkoajan lukeminenkin vituttamaan, kun ei muuta töitä ole. Työkaverikin lähti kotona käymään ja toinen lähti ajoon. Tässähän tuntee itsensä niin älyttömän hyödylliseksi, kun päivän kaksi ainutta työtehtävää on kolata lunta pois ja keittää kahvia. Lumenkin kun kolattua saa tulee tunnin päästä 2 senttiä lisää. VITTU !!!


Ei mulla muuta
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Tänäänhän saa linkittää oikein urakalla Iltasanomien sivuilta juttuja tähän ketjuun.

Teinijätkät heittelivät jääpaakkuja sillalta moottoritiellä ajavien autojen päältä.
Perkele, vanhan ajan selkäsauna olisi aivan oikea ratkaisu noille nulikoille.
Jumalauta sentään, ei paljon järki pakota.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Perjantaina piti lähteä Eckerö Linellä Tallinnaan, mutta äsken sieltä soitettiin, että se laiva on vielä telakalla. Pitäkää pillunne perkele.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Perjantaina piti lähteä Eckerö Linellä Tallinnaan, mutta äsken sieltä soitettiin, että se laiva on vielä telakalla. Pitäkää pillunne perkele.

Silloin kun tulin laivalta, kyseinen paatti jatkoi matkaa saman tien telakalle, joten naurahdan tälle hillitysti.

Vituttaa Kelan byrokratia, kuten erästä aiempaakin kirjoittajaa. Voiko se olla noin vitun vaikeaa?! Aina.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Hermot menee tämän uuden E10 bensan kanssa. Ensin sanotaan, että bensa sopii autooni ja nyt uuden listauksen mukaan besa onkin sopimatonta kärryyni. Onneksi olen tankannut kyseistä besaa vain kerran. Tästä lähtien tankkaan sitten kalliimpaa 98:a ja kerään suuremmat bonukset.
 
Hiukan kismittää pizzataxi yms. "laaturavintoloiden" toiminta kotiinkuljetuksissa, joka jaksaa aina yllättää. Harvemmin yksikään tilaus onnistuu 100% hyvin. Joko on a.) väärä tai puuttuva täyte b.) väärä limu c.) sirukorttilaitetta ei olla otettu mukaan, vaikka tilauksessa on sanottu maksettavan kortilla tai d.) tilaus kestää iäisyyden. Ihan perusjutut kuten kebab ranskalaisten alle tai pizzan valmiiksi slicettaminen on useimmin mission impossible.

Toki voi sanoa, että miksi tilaa näistä paikoista, mutta monesti on tilanteita, jolloin ei yksinkertaisesti jaksa tehdä itse ruokaa. Nyt 1,5h odottamisen jälkeen sain väärän huoneenlämpöisen juoman ja kylmän lätyn käteen eli eines uunin kautta napaan. Lisäksi EMV-laite oli ties missä ja käteisellä piti maksaa. Täytteet sentään taisi olla jokseenkin oikein... hintaa tälle "palvelulle" tuli 14,10€.

Oli ajatuksena lähteä katsomaan illan jokeripeli, mutta nyt kun safka-case venyi, niin täytyy tyytyä radiokuunteluun.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Asun kerrostalon ylimmässä kerroksessa ja nyt rappukäytävän lamppu on ollut palaneena vajaan viikon. Kerroksessa on 3 muutakin asuntoa, mutta kukaan muu ei palaneesta lampusta ilmoita, jos en minä. Viime kerralla samassa tilanteessa noin 1-1,5 vuotta sitten ilmoitin lampusta isännöitsijälle (joka asuu samassa talossa) ja ensimmäinen kysymys oli: "Saatko sen itse vaihdettua?". No en saa ja oli sen joku käynyt sitten parin päivän päästä vaihtamassa. Minua ei kyllä tuo niin suuresti häiritse, että alkaisin siitä ilmoittamaan.
 

tutzba

Jäsen
1) Pari kuukautta sitten ostettu mp3-soitin stoppasi tänään yhtäkkiä. En ole tiputtanut sitä, akku on täynnä jne. Kuuntelin musiikkia pihalla ja yhtäkkiä loppui. Yritin laittaa päälle, mutta mitään ei tapahdu. EDIT: Olee, nyt se taas toimii kun aikani juttelin mukavia!

2) Ryhmätehtävät vs. yksilötehtävät. Duunaan tosissani kaikki itsekseen tehtävät hommat ja saan vitosen jokaisesta, ryhmätehtävistä tulee jotain kolmosta ja nelosta ja sitten kurssista tulee nelonen arvosanaksi. Miksi edes pitää olla jotain arvosteltavia ryhmätehtäviä kun minä olen parempi kuin niistä saadut arvosanat?

Pieniä asioita, eli kai siitä pitää olla iloinen.
 
Viimeksi muokattu:

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
2) Ryhmätehtävät vs. yksilötehtävät. Duunaan tosissani kaikki itsekseen tehtävät hommat ja saan vitosen jokaisesta, ryhmätehtävistä tulee jotain kolmosta ja nelosta ja sitten kurssista tulee nelonen arvosanaksi. Miksi edes pitää olla jotain arvosteltavia ryhmätehtäviä kun minä olen parempi kuin niistä saadut arvosanat?

Pieniä asioita, eli kai siitä pitää olla iloinen.

Koska työelämässä saattaa joutua tilanteeseen, jossa et ole ainoana vastuussa jostakin projektista. Tästä syystä koulussani olen tehnyt varmaan sen lähemmäs sata ryhmätyötä tai projektia. Aluksi jaksoi vetää tosissaan, sittemmin jäänyt kiltisti taka-alalle ja juuri koulun aloittaneet tytöt saavat tehdä työn. Sitten kun tehdään PP:t ja esitetään se, hoidan homman, jotta pimut saavat sen haluamansa nelosen sieltä. Niillä riittää intoa ja ihan ok sisältöäkin tuottavat, mutta esiintymisessä vielä on hirvittävä matka "huipulle".

Niinkin yksinkertainen asia kuin power point. Onko sellaisten tekeminen niin helvetin vaikeaa? Tarpeeksi vähän asiaa per sivu ja siitä sitten itse kerrot enemmän kuuluvalla äänellä ja rauhallisesti. Helvetti.

Eniten vituttaa taas vaihteeksi KELA. Onko se byrokratia oikeasti noin helvetin hankalaa siellä, en voi käsittää. Oli myös mukava herärä vuokraisännän soittoon. Tosin asia oli positiivinen, joten ei siinä mitään.
 

tutzba

Jäsen

Mutta miksi ryhmätöiden arviointi pitää olla osana minun arviointia? Ymmärrän kyllä sen, että reenataan ryhmätöitä ja tehdään porukalla, ei siinä mitään. Mukavaahan se on. Mielestäni minun pitäisi kuitenkin saada se numero, jonka ansaitsen omilla näytöilläni. Ryhmätöissä on aina muutama tyyppi jotka tekevät tosissaan ja loput vaan pyörii mukana sanomatta ja tekemättä mitään. Miksi heille pitää antaa sama arvosana työstä, jonka tekemiseen he eivät ole vaikuttaneet mitenkään ja kääntäen, miksi minä saan huonomman numeron sen takia, että kaikki eivät tee duuniaan?

Ei se aina ole niin helppoa saada koko ryhmää tekemään yhdessä töitä vaikka kuinka yrittäisi.

Edit: Eikä tämä nyt oikeasti niin paljoa vituta minua kuin tekstistä ehkä voisi ymmärtää. Nelonen, vitonen, se nyt on melkeinpä ihan sama. Kyllähän sitä kuitenkin aina sen paremman ottaisi jos voisi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös