Vitutusketju

  • 10 585 167
  • 56 163

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Vituttaa Windows Vista. Harvinaisen paska käyttis. Läppärit muutenki, Vistakone ei suostu pyörittään 90% mun peleistä (mm. NHL 2008, NHL 2006 toimisi).
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Apteekista saa sellasta suuvettä, jota tappaa kaikki bakteerit suusta. Ei saa käyttää pitkään, mutta aftoihin ja tollasiin tulehduksiin just täydellinen. Suosittene. Ei tarvi reseptiä.

Nimi oli muistaakseni Paroex tai joku vastaava

Tätä minullekin lääkäri suositteli viisaudenhampaan poiston jälkeen - muistaakseni pari viikkoa max., muuten muuttaa liikaa suun flooraa eikä siitäkään hyvää seuraa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Apteekista saa sellasta suuvettä, jota tappaa kaikki bakteerit suusta. Ei saa käyttää pitkään, mutta aftoihin ja tollasiin tulehduksiin just täydellinen.
Joo kiitos vinkistä.

Oon nyt alkanut miettimään, että voisikohan tuo mun suussa oleva "patti" olla juurikin tuo afta tai joku muu vastaava, kun en suoranaisesti muista, että olisin puraissut poskea tai muutakaan vastaavaa. Koskaan aiemmin en ole tuollaista suussani nähnyt. Netistä oon nyt hieman lueskellut. Odottelen tässä nyt kuitenkin vielä muutaman päivän. Tänään kun tuo on ehkäpä hieman pienempi kuin eilen, jolloin se oli kaikkein suurimmillaan. Toissapäivänä kun käväsin Tallinnassa päiväseltään ja sillä reissulla se taisi vähän ärtyä lisää. Noh.

Edit. Joo nettiä selailin. Ihminen on vainoharhainen. Tieto lisää tuskaa. Voi voi Tatjana minkä teit. Rahat takas.
 
Viimeksi muokattu:

Timppa73

Jäsen
Enää ei vituta niin pahasti kaktus kurkussa, hain apteekista strepsils imeskelytabletteja (niitä punaisia) ja kaktus pysyy pois yhdellä tabletilla noin 2-4h. Helpottaa nukahtamista ja ei tarvi koko ajan olla nieleskelemässä.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Enää ei vituta niin pahasti kaktus kurkussa, hain apteekista strepsils imeskelytabletteja (niitä punaisia) ja kaktus pysyy pois yhdellä tabletilla noin 2-4h. Helpottaa nukahtamista ja ei tarvi koko ajan olla nieleskelemässä.

Ihan totta? Vaikuttaako nuo todella joillekin noin? Minulle noista ei ole minkäänaista hyötyä. Hyvän makuisia toki.

Suuri muutos tuli elämään ja se tietysti lyötiin puuntakaa suoraan silmille. Vituttaa niin paljon ettei siitä pysty edes puhumaan.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Hahaa, kaiken maailman kiireiden jälkeen olisi viikonloppuna vihdoin aikaa saattaa keittiöremppa loppuun, mutta kurkkua raastaa, päätä jomottaa, väsyttää ja räkä valuu. Tulihan tässä silmätulehduksessa tehtyä jo varsinainen remppaosuus. Kaikenlaista. Kivaa.
 

Rembrandt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Montreal Canadiens
Vituttaa nämä pakkaset. Astmaatikon keuhkot huutaa hoosiannaa. PRKL. 6 tuntia urheilua viikossa pitää astman normaalisti hyvin kurissa mutta nämä kuivat pakkaset on myrkkyä.
Vituttaa ettei ole rikas. Voisin asua trooppisessa ilmastossa pysyvästi enkä vain tehdä kuukauden reissua sinne joka talvi. Ei astma vaivaa kun ilman kosteus lähentelee sataa.

Sama vika. Oletko kokeillut hengityksen lämmitintä?
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Vituttaa hieman, että heitin periaatteessa neljä vuotta elämästä hukkaan, kun jätän nyt opiskelun kesken. Uusi koulupaikka tiedossa uudella paikkakunnalla, mutta aika lähtökuopissa ollaan. Laitaa tullut otettua jo ihan kiitettävästi, ja rahat nollilla.

Noh, ei se mitään. Nuoriahan tässä vielä ollaan, mutta kun periaatteessa en ole luovuttajatyyppiä, enkä haluaisi "epäonnistua" tässäkin asiassa.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Joka kerta, kun Flames ottaa lukua, alkaa vituttaa. Nyt vitutustani lisää Sidney Crosby.
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Oon nyt alkanut miettimään, että voisikohan tuo mun suussa oleva "patti" olla juurikin tuo afta tai joku muu vastaava, kun en suoranaisesti muista, että olisin puraissut poskea tai muutakaan vastaavaa. Koskaan aiemmin en ole tuollaista suussani nähnyt.

Voi olla afta mutta tarkistapa myös ettei joku hammas ole väärässä asennossa (ts. poistokunnossa). Itse asiassa sitä tuskin itse havaitsee mutta liäkär/suuhygienisti kyllä. Viisarithan yleensä poistetaan siksi kun ne alkavat harittamaan ja raatelemaan poskea.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Vituttaa kännissä uhoavat ihmiset. Eilenkin pikkujouluissa sai taas hävetä silmät päästä toisten puolesta. Hauskaa sunnuntaitaita vitun pöljät.
 

Yläpesä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Vituttaa hieman, että heitin periaatteessa neljä vuotta elämästä hukkaan, kun jätän nyt opiskelun kesken.

Ota tarkkaan tulosteet suorittamistasi opinnoista ja arvosanoista, ja vaikka tarkemmat kurssiselosteet mitä pitävät sisällään. On aivan mahdollista että voit noita vielä hyödyntää uusissa opinnoissa tai vielä myöhemminkin. Osaaminen ei silti koskaan mene hukkaan. Tsemppiä uuteen innostavaan alkuun!
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Vituttaa.

Joku apina oli käynyt viime yönä hajottamassa kotikadullani pysäköitynä olleita autoja, omaani muiden muassa. Toinen takalamppu oli lyöty täysin paskaksi, ja naapureiden autoille oli tehty sama juttu. Yhteensä vahinkoa oli tehty noin kymmenelle autolle.

Menin tietysti kyttikselle tekemään ilmoituksen asiasta, mutta tuskinpa asia koskaan selviää. Nyt ei muuta kuin vakuutuspapereita täyttämään ja omavastuuosuutta makselemaan. Vittu.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Yritys aloittaa yt-neuvottelut. Ei taida olla saumoja määräaikaisen sopparin uusimiselle. Vittu.

No niin, vuosi on kulunut, firma vaihtui tammikuussa ja kappas, sähköpostissa odotteli kutsu yt-neuvotteluihin. Vaikka nyt onkin sopimus mallia voimassa toistaiseksi, niin alkoihan tämäkin viikko taas varsin mallikkaasti.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
No ei tässä nyt mitään vakavaa, mutta vituttaa kuitenkin:

Maikkarin Tulosruutuun on pesiytynyt tuo sama vitun otsikointitapa kuin iltapäivälehtiin ja viihdesivustoille, eli linkissä annetaan liioitteleva kuva itse uutisesta. Tulosruudun tapauksessa se tarkoittaa sitä, että kun siinä ruudun alareunassa juoksee ne otsikot, niin otsikko voi olla tyyliin "Suurseura antoi huippupelaajalle potkut" ja kun menee lukemaan uutisen netistä, niin joku Manu on myynyt jonkun tusinapelaajansa Fulhamiin tms. Miksei voi laittaa siihen että "Manu myi Töttöröön Fulhamiin"? Tai siis kyllä minä tiedän miksi, että saataisiin vierailuja nettisivuille, mutta vituttaa se. Ja jos olisin tv-mainostaja, en välttämättä tykkäisi hyvää, että maikkari siirtää uutisointiaan nettisivuille.
Oikeasti ei olla kauhean kaukana siitä tilanteesta, että alareunassa juoksee skuuppi "SM-liigan tulokset tänään: 3-4, 0-2, 5-1, 1-2ja., 7-4, katso netistä otteluparit!"
Ja ehdottoman hyvä on, että netissä on kainalojuttuja ja taustoja, joita ei ehditä telkkarissa käsitellä, mutta liian pitkälle on nyt menty, ja ne taustajututkin on hömppää yleensä.

Nimimerkillä "Beniciota vituttaa, lue maikkarin netistä miksi!"
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Maikkarin Tulosruutuun on pesiytynyt tuo sama vitun otsikointitapa kuin iltapäivälehtiin ja viihdesivustoille, eli linkissä annetaan liioitteleva kuva itse uutisesta. Tulosruudun tapauksessa se tarkoittaa sitä, että kun siinä ruudun alareunassa juoksee ne otsikot, niin otsikko voi olla tyyliin "Suurseura antoi huippupelaajalle potkut" ja kun menee lukemaan uutisen netistä, niin joku Manu on myynyt jonkun tusinapelaajansa Fulhamiin tms. Miksei voi laittaa siihen että "Manu myi Töttöröön Fulhamiin"? Tai siis kyllä minä tiedän miksi, että saataisiin vierailuja nettisivuille, mutta vituttaa se.
Sama asia vituttaa, ja vaimo siitä saa kotona aina kuulla kun kiroilen ja päivittelen noita uutisotsikoita mitä ruudun alalaidassa vilisee.

Luonnollisesti itsekin ymmärrän miksi sitä tehdään, mutta vituttaa se silti ja on tosiaan kunnon seiskapäivää/iltapäivälehtimeininkiä.

Toissa lauantaina yksi otsikoista oli "Forssell ei mahtunut edes Hannoverin vaihtopenkille", puolisen tuntia myöhemmin sattui YLE:n teksti-tv:ltä silmään eurofutiksen tuloksia selaillessani että Forssell oli kokoonpanosta sivussa flunssan vuoksi. Ihme ettei ollut "mahtunut" kokoonpanoon.

Muutenkin juuri nämä "Huippufutaaja aiheutti hämmennystä käytöksellään"-otsikot on aivan perseestä. Kyseessä on Tulosruutu, ja käsittääkseni ennen vanhaa niissä oli tapana kertoa se itse uutinen eikä vaan vittuilla ja vihjailla katsojille. Laittakaa siihen nimi ja mitä tapahtui, ennen kuin menee hermo..
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa.

Joku apina oli käynyt viime yönä hajottamassa kotikadullani pysäköitynä olleita autoja, omaani muiden muassa.
CLIP
Nyt ei muuta kuin vakuutuspapereita täyttämään ja omavastuuosuutta makselemaan. Vittu.

Eikös ilkivaltatapaukset korvata täysimääräisenä ilman omavastuuosuuden vähentämistä? Näin ainakin oli oman autoni kohdalla, vaikka silloin oli kyse enemmän jonkun rahtarin mokasta/huolimattomuudesta kuin ääliöiden ilkivallasta. No ilkivaltana meni läpi eikä omavastuuosuutta vähennetty korvauksesta. Yhtiö oli silloin IF.

Tuollaiset ääliöt saa verenpaineen kohoamaan. Miksi, oi miksi?
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Eikös ilkivaltatapaukset korvata täysimääräisenä ilman omavastuuosuuden vähentämistä? Näin ainakin oli oman autoni kohdalla, vaikka silloin oli kyse enemmän jonkun rahtarin mokasta/huolimattomuudesta kuin ääliöiden ilkivallasta. No ilkivaltana meni läpi eikä omavastuuosuutta vähennetty korvauksesta. Yhtiö oli silloin IF.?

Oletko nyt aivan varma asiasta? Ettet vain tarkottaisi bonuksen alentumista, jota ei ilkivaltakorvauksen yhteydessä tapahdu? Ainakin nykyään kaksi tarkistamaani yhtiötä (IF ja Lähivakuutus) vähentävät 150 euron omavastuun ilkivaltakorvauksesta. Uskoisin että muut yhtiöt toimivat samalla tavalla.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oletko nyt aivan varma asiasta? Ettet vain tarkottaisi bonuksen alentumista, jota ei ilkivaltakorvauksen yhteydessä tapahdu? Ainakin nykyään kaksi tarkistamaani yhtiötä (IF ja Lähivakuutus) vähentävät 150 euron omavastuun ilkivaltakorvauksesta. Uskoisin että muut yhtiöt toimivat samalla tavalla.

Tapauksesta on useampi vuosi (muistaakseni sattui syksyllä 2005), eikä paperit ole enää saatavilla. Taisipa olla niin, että omavastuuosuuden vähentämisestä selvisi sillä, että vei auton korjaamoon ja vakuutusyhtiö kuittasi laskun. Bonukset eivät alentuneet, se on varma juttu. Rahallisesta korvauksesta ov-osuus olisi kai vähennetty? Ei jaksa muistaa, mutta melkoista sumplimista ne neuvottelut olivat.
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Eikös ilkivaltatapaukset korvata täysimääräisenä ilman omavastuuosuuden vähentämistä?

Tarkistin asian papereista, ja valitettavasti 150 euron omavastuu siellä komeili. Enemmän tosin vituttaa kaikki paperisota, vaiva ja tekijän ääliömäisyys kuin rahallinen menetys. Kiitos kuitenkin palstaveljille asiaan paneutumisesta.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Eilen kun join pullollisen vodkaa, niin koitin aina ennen nielaisua vähän purskutella sitä tuolla toisessa poskessa, mutta ei auttanut, oikeastaan päinvastoin. Pitäisköhän sitä mammanpoikana mennä ihan lääkäriin.

Ihan oikeilla lääkkeillä olet koittanut. Aikamoisen kuolemantaudin olet kyllä hommannut, kun ei pullollisella vodkaa parantunut.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Vituttaa tietokonepeli Heroes of Might and Magic. En meinaa caada Campaingia läpi, kun kolme vastustajaa on selvästi liittoutunut keskenään. Mulla on eniten linnoja ja isoimmat joukot, mutta paljonpa auttaa kun nuo hyökkää vuorotelleen isoilla joukoilla just mun kimppuun eivätkä voi keskenään tapella ollenkaan.

Lisäksi ne tekee aina mun joukoille taian, että ne voi liikkua about kaks ruutua. Vituttaa, saatana!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös