Oma sössiminen vituttaa rankasti ja samalla lentofirman touhut jne.
Tuli tuossa varattua lentoliput ja puhuin puhelimeen samalla ja tuli väärin tilattua takaisinmatka (tulo keskiyön jälkeen. Piti tilata se joka olis tullut monta tuntia aikasemmin). No äkkiä soitto firmaan ja peruminen onnistuikin yllättävän kivuttomasti. Noh varasin sitten systeemit uusiksi, mutta perhana, ei enään hyväksykkään korttiani. Soitto takaisin sinne ja ne kehui että kaikki on ok siellä, soita pankkiin. Ei mitään, Visaan soitto ja sieltä kehuttiin, että lentofirma oli varannut summan siitä ekasta perutusta lennosta eikä vielä vapauttanut sitä ja että meikäläisen limitit paukkui. Kehuttiin että paras tapa on nostaa limittiä nettipankin kautta, kun muutos tulee voimaan kuulemma heti. No sitten nostin limitit ja menin varaamaan uudestaan ja ei taaskaan onnistunut. Kokeilin PayPalin kautta ja ei sieltäkään onnistunut, katetta ei kuulemma ole. Kaikista hauskinta on että PayPal muisti lähettää kuitin maksustani e-mailin kautta. Eli meitsi on "periaatteessa" ostanut kaksi lentolippua mitä ei oikeastaan ole olemassa. Näin minun Visani kehuu.
Kaikista hauskinta on, että kesti kauan että sain vastauksen lomastani pomoltani joka on tyypillinen "emmätie, ehkä" tyyppi. Sitten kun sain vihdoin vastauksen ja tiedon koska lomani on, niin lennon hinta oli pompahtanut 70€ ylöspäin (tunti aikasemmin tarkistin ja oli pienempi). Silloin vitutti huolella. Katsotaan nyt kuinka paljon tämä lentolippu pompahtaa siihen mennessä, kun lentofirma päivittää systeeminsä (tämän takia helvetinmoinen kiire varata liput). Vituttaa huolella, varsinkin kun itse olen mennyt sössimään aluksi.