Vitutusketju

• 10 698 002
  • 56 253

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Jälleen kerran vituttaa suunnattomasti naiset liikenteessä. Kaikki tämän päiväiset koomailut ja "läheltä piti"-tilanteet aiheutti järjestään nainen. Hieman huonompi keli ja sekoilu saa alkaa.

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jälleen kerran vituttaa suunnattomasti naiset liikenteessä. Kaikki tämän päiväiset koomailut ja "läheltä piti"-tilanteet aiheutti järjestään nainen. Hieman huonompi keli ja sekoilu saa alkaa.

Tosiaan sillä ei ole mitään väliä onko talvi, kesä, kevät taikka syksy, joka päivä saa varoa kun naisia autojensa tulee joka puolelta. Toiset ovat liian varovaisia ja ajavat aina +10km/h alinopeutta, ja toiset änkevät pienimpäänkin väliin ja eivät tuntuu, etteivät ajattele muita kuin itseään liikenteessä.

E: Toki poikkeuksiakin löytyy.

I ro1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät ja JM Aaltonen
Tuli mieleeni, että kuinka paljon romua syntyy kolareista näillä niin sanotuilla talvikeleillä. Eli monetko kolarit ovatkin todellisuudessa vakuutuspetoksia!! Autossa joku vika ja ei muuta kuin vahingossa jonkun naisen syyksi kolari. Helppoa kui heinänteko??

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
KRIÄÄÄH! Vituttaa nyt tää nykyinen tilanne ja kyllä, siinä on nainen osallisena. Välillä ollaan niin ystävällisiä ja kerrotaan sellaisia asioita mitä haluun kuulla ja sitten toisena hetkenä on sitä

- Hei, mitäpä sulle kuuluu
- Vittu, mä syön nyt!
- No syö sitten, en mä sitä tiennyt kun sulle soitin.
- Aha
<click>

Ja siis hän lopettaa puhelun, en minä. Toistan sen vielä kerran. KRIÄÄÄÄH!!!

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
KRIÄÄÄH! Vituttaa nyt tää nykyinen tilanne ja kyllä, siinä on nainen osallisena. Välillä ollaan niin ystävällisiä ja kerrotaan sellaisia asioita mitä haluun kuulla ja sitten toisena hetkenä on sitä

- Vittu, mä syön nyt!
- Aha
<click>

Häh? Sinä vastasit puheluun, joten mistäpä tuossa nyt voisi tietää, että tilanne kuulumisien kyselyyn on jotenkin huono. Tuolla kuvauksella moka on sun, sorry vaan.

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Häh? Sinä vastasit puheluun, joten mistäpä tuossa nyt voisi tietää, että tilanne kuulumisien kyselyyn on jotenkin huono. Tuolla kuvauksella moka on sun, sorry vaan.

Mä kyllä ymmärsin tuon niin kuin Pakkipari sen kertoi mutta mitäs siitä. Olen varmasti yhtä sekaisin alkuperäisen viestin kirjoittajan kanssa.

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mä kyllä ymmärsin tuon niin kuin Pakkipari sen kertoi mutta mitäs siitä. Olen varmasti yhtä sekaisin alkuperäisen viestin kirjoittajan kanssa.
Luin lainaukseni uudelleen, mutta en vieläkään ymmärrä, mitä nainen teki väärin kirjoituksen perusteella. Avatkaa toki asiaa, jos olen käsittänyt jotain väärin.

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Luin lainaukseni uudelleen, mutta en vieläkään ymmärrä, mitä nainen teki väärin kirjoituksen perusteella. Avatkaa toki asiaa, jos olen käsittänyt jotain väärin.

Siis eikö Pakkipari soittanut ja naisihminen ollut ruokailemassa? Jos näin niin, kyllähän neidon käyttäytyminen ollut hieman epäsovinnaista.

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals

Astunko nyt kuinka pahasti miinaan, jos sanon, että se oli nimenomaan Pakkipari, joka soitti ja nainen oli se tiuskiva osapuoli?

SGD

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei raha kiekkoa
Nykyään kansallisvaltioiden aika on muutenkin ohi. EU:ssa saa itse päättää, mikä on se osa, mitä kannattaa ja minulle se ei ole ainakaan Suomi.

Jumakauta IFK ei ole työväen seura. Sen pitää pelata Töölössä ja antaa Ponnareiden sekä muiden kommariseurojen mennä Kallioon. Yritätkö ujuttaa kommariaatetta IFK:hon vai miksei Pitkäsilta merkkaa mitään?

Kaveri osaa kirjoittaa, välillä ollaan aikaansa edellä ja välillä vajaat sata vuotta jäljessä. Nostan hattua.

Ketjun aiheeseen liittyen, välillä meinaa vähän jurpia tapa pysäköidä auto sporakiskoille "koska on lunta". Onneksi tuosta kärsivät yhtä lailla muutkin autoilijat, kun eivät mahdu enää kaduilla toistensa ohi. Siinähän seisovat.

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jees, näinhän tuossa on jotain logiikkaakin. Hahmotin tuon nurinkurisesti siten, että lopettajana oli nainen, ja puhelimen sulkemisesta joka toinen vuorosana teki aloittajaksi naisen. Mun moka, sorry.

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool

- Vittu, mä syön nyt!
- Aha
<click>

Täytyykin itse laittaa tuosta "inspiroituneena" omakohtainen tapaus.

Oltiin laittamassa keittiössä ruokaa ja sitten otettiin lautaset mukaan ja mentiin olohuoneeseen syömään (joo, aika junttimaista...). Itse menin hieman ensin ja pistin telkkarin päälle. Avokki tuli n. 10-15sek siitä ja huomasi, että telkkarista tuli joku eläimiin liittyvä rääkkäys-juttu tms.
Itse en ollut vielä ehtinyt edes katsoa mitä ruudussa näkyi, kun leikkasin ensimmäistä suupalaa. Siitä sitten otti kohtalaiset pultit, kun telkkarista piti pistää tulemaan jotain sellaista järkyttävää kamaa! Ja vaikka sanoin, että en mä edes ehtinyt kanavaa vaihtaa, niin hermot sillä meni. Taisi olla "se aika kuukaudesta." Aika hämmentävä tilanne...

orpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canucks, Kärpät
Vittujes,viime yönä tililtä on tehty noin 2000€ katevarauksia! "Mukavia" rosvoja ku jättivät sentään vähän käyttörahaa näin joulun odotuksen kunniaksi! Voi vittu että vituttaa,vaikka ilmeisesti nää varaukset ei mee mun piikkiin. Kyttikselle rikosilmotusta tekeen ja pankkikonttoriin reklamaatiolomaketta täytteleen...huoh tätä nykymaailman paskaa!

Entiä,miten ja mistä nuo varaukset on tehty. Jos kortti on kopioitu esim.automaatilla ja sitten nosteltu rahaa/maksettu kaupoissa nii einö sit pitäs nähä,mistä on nostettu/ostettu? Vai voiko kopioitua korttia käyttää nettimaksuissakin? Ite en tota Masteria oo koskaan nettiostoissa käyttäny,vaan aina Visaa.

Vituttaa.

orpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canucks, Kärpät
Oisko tällä mitään osuutta asiaan... Mene ja tiedä. Olen linkannut uutiseen joka kertoo DDOS-hyökkäyksestä.

Jaa'a paha mennä sanomaan,voihan tuoki olla syynä? Ois vaan kiva tietää,et mistä ja miten (mikä maa,kauppa yms.?) nuo varaukset on tehty nii helpottais saamaan syynki selville? Tuskin noita nettikaupoissa tai pankissa on tehty,ku eikai kortin kopioiminen sinne vaikuta,tunnusluvut ym.on ihan erit.

Weber80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Työpaikka vituttaa. Ensin pistivät porukkaa pihalle ja nyt tässä poltellaan kertyneitä lomapäiviä ja odotellaan työsuhteen päättymistä. No ei siinä mitään, nyt tuli viestiä, että perutaan irtisanominen. Keskustellaan vaihtoehdoista jouluviikolla. Sinne asti tietysti ollaan edelleen lomalla. No vittu, jos työt nyt sitten jatkuu, niin mikäs sen mukavampaa kuin pitää ensikesän lomat nyt.

No olishan se liian hienoa ollutkin pitää ensimmäistä kertaa elämässä 4 viikon kesäloma.

Laakamato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers (Jokerit)
Missä tahansa otteluennakossa tms. taisteluparit mallia molari vs. molari. Varsinkin Tammisen televisiossa ilmoittamana. Paljonko tuollaisesta maksetaan? Meinaan tohon pysty ketä tahanas keharikin. Suojatyöpaikkoja vammaisille, kiekkostudioon vaan ja terveet oikeisiin töihin. Telakalle tai saatana tukkimetsään. Huudelkoon taukokopissa pojille viivelähdöistä ja taisteluparista Sthill vs. kataja.

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Vittu, nyt on elämäntilanne päin vittua! Kauheeta vääntöä pään sisällä eikä mistään ota vittu mitään selvää. Ylipitkää päivää töissä, parisuhdeasiat menossa tätä menoa päin helvettiä ja lisäksi pitäisi opparia vääntää perhanan nopealla aikataululla. Motivaatio tapissa, not.

Aina kun rupeaa näitä asioita miettimään, eli jatkuvasti, tekee mieli vetää pää täyteen viinaa ja unohtaa kaikki.

VITUTTAA!

tutzba

Jäsen
tekee mieli vetää pää täyteen viinaa ja unohtaa kaikki.

Älä sitä tee. Olet pihalla kuin lumiukko seuraavan päivän, torkut missä sattuu, et siivoa tai tiskaa ja lopulta päädyt tappelemaan ja huutamaan pää punaisena kumppanisi kanssa samalla kun sinua heitellään roskilla joita et ole vienyt ulos, syöt pahvilta maistuvaa kaupan pakastepyttipannua, podet helvetillistä krapulaa vielä yhdeltätoista illalla ja kaiken lisäksi muistat, että tänään on deadline yhdelle tehtävälle.

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Seuraavaan verokorttiin laitan kyllä sellaisen tulorajan ettei sitä tarvitse joka vuosi muuttaa vähintään kerran. Helvetin provikat peruspalkan päällä ja saatanan luontaisedut, vittu.

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Vituttaa, kun LastFM ei enää toimi kunnolla. Sen jälkeen kun LastFM ja iTUnes päivittyivät, ei lastFM enää ole osannut luetteloisa iPodilta kuunneltua musiikkia. iTunesin kyllä, mutta ei jälkeenpäin enää siis iPodkuunteluja (iTunes ne kyllä rekisteröi).

Meni sitten n. 1000 kappaletta hukkaam muutamalta viime kuulta, ja tältäkin viikolta sitten reilusti päälle sata. HELVETTI!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy