Jälleen kerran vituttaa suunnattomasti naiset liikenteessä. Kaikki tämän päiväiset koomailut ja "läheltä piti"-tilanteet aiheutti järjestään nainen. Hieman huonompi keli ja sekoilu saa alkaa.
Jälleen kerran vituttaa suunnattomasti naiset liikenteessä. Kaikki tämän päiväiset koomailut ja "läheltä piti"-tilanteet aiheutti järjestään nainen. Hieman huonompi keli ja sekoilu saa alkaa.
KRIÄÄÄH! Vituttaa nyt tää nykyinen tilanne ja kyllä, siinä on nainen osallisena.
Häh? Sinä vastasit puheluun, joten mistäpä tuossa nyt voisi tietää, että tilanne kuulumisien kyselyyn on jotenkin huono. Tuolla kuvauksella moka on sun, sorry vaan.KRIÄÄÄH! Vituttaa nyt tää nykyinen tilanne ja kyllä, siinä on nainen osallisena. Välillä ollaan niin ystävällisiä ja kerrotaan sellaisia asioita mitä haluun kuulla ja sitten toisena hetkenä on sitä
- Hei, mitäpä sulle kuuluu
- Vittu, mä syön nyt!
- No syö sitten, en mä sitä tiennyt kun sulle soitin.
- Aha
<click>
Ja siis hän lopettaa puhelun, en minä. Toistan sen vielä kerran. KRIÄÄÄÄH!!!
Häh? Sinä vastasit puheluun, joten mistäpä tuossa nyt voisi tietää, että tilanne kuulumisien kyselyyn on jotenkin huono. Tuolla kuvauksella moka on sun, sorry vaan.
Luin lainaukseni uudelleen, mutta en vieläkään ymmärrä, mitä nainen teki väärin kirjoituksen perusteella. Avatkaa toki asiaa, jos olen käsittänyt jotain väärin.Mä kyllä ymmärsin tuon niin kuin Pakkipari sen kertoi mutta mitäs siitä. Olen varmasti yhtä sekaisin alkuperäisen viestin kirjoittajan kanssa.
Luin lainaukseni uudelleen, mutta en vieläkään ymmärrä, mitä nainen teki väärin kirjoituksen perusteella. Avatkaa toki asiaa, jos olen käsittänyt jotain väärin.
Luin lainaukseni uudelleen, mutta en vieläkään ymmärrä, mitä nainen teki väärin kirjoituksen perusteella. Avatkaa toki asiaa, jos olen käsittänyt jotain väärin.
Nykyään kansallisvaltioiden aika on muutenkin ohi. EU:ssa saa itse päättää, mikä on se osa, mitä kannattaa ja minulle se ei ole ainakaan Suomi.
Jumakauta IFK ei ole työväen seura. Sen pitää pelata Töölössä ja antaa Ponnareiden sekä muiden kommariseurojen mennä Kallioon. Yritätkö ujuttaa kommariaatetta IFK:hon vai miksei Pitkäsilta merkkaa mitään?
KRIÄÄÄH! Vituttaa nyt tää nykyinen tilanne ja kyllä, siinä on nainen osallisena. Välillä ollaan niin ystävällisiä ja kerrotaan sellaisia asioita mitä haluun kuulla ja sitten toisena hetkenä on sitä
- Hei, mitäpä sulle kuuluu
- Vittu, mä syön nyt!
- No syö sitten, en mä sitä tiennyt kun sulle soitin.
- Aha
<click>
Ja siis hän lopettaa puhelun, en minä. Toistan sen vielä kerran. KRIÄÄÄÄH!!!
Oisko tällä mitään osuutta asiaan... Mene ja tiedä. Olen linkannut uutiseen joka kertoo DDOS-hyökkäyksestä.
No olishan se liian hienoa ollutkin pitää ensimmäistä kertaa elämässä 4 viikon kesäloma.
Kumpi on tärkeämpää...säilyttää duuni tai pitää täyspitkä kesäloma?
tekee mieli vetää pää täyteen viinaa ja unohtaa kaikki.