Vitutusketju

  • 10 542 086
  • 56 130

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Vituttaa, kun kukaan ei jaksa tehdä mitään. Kaikki keneltä kysyy, vastaavat vain "nääh, ei jaksa". Mikä ihme ihmisiä vaivaa? Ensin odotetaan kuukausikaupalla, että tulee kesä, jotta voisi sitten olla ulkona. Nyt, kun se kesä on täällä, niin ei kukaan kuitenkaan jaksa sieltä omasta kolostaan liikkua. Ihme jengiä.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nimimerkki -OO-: Itikka vittuili minulle viime yönä. Sen vittupään takia heräsin ennen aikojaan. Et ole siis ainoa jonka vitutuskerroin nousee itikan ininästä.

Miten niitä voi riittää sinnekin? Minä kun olin ihan varma että ne kaikki pyörii tuossa minun terassillani (ja osa sisällä).
 
Miten niitä voi riittää sinnekin? Minä kun olin ihan varma että ne kaikki pyörii tuossa minun terassillani (ja osa sisällä).

Ilmankos niitä ei näkynyt tuolla maalla viikonloppuna. Paarman perkeleitä olikin sitten enemmän ja pari lihanpalasta saivat meikäläisen jalasta napattua. Vituttaa siis nyt kun noita kohtia hieman kutittaa ja on ihan helvetin isot jäljet. Itikoiden pistoista taas ei jää koskaan mitään jälkiä.

Varsinainen vitutuksen aihe on kuitenkin taas meidän pomo. Pyysin erästä viikonloppua vapaaksi. Mutta toki tuo kusipää oli laittanut koko viikonlopun töitä, mutta se perjantai on vapaa. Ja seuraava maanantai. Vittu en enää ikinä siltä jätkältä mene kysymään yhtään vapaita. Yleensä kysynkin niitä meidän ajomestarilta, mutta nyt hänkin käski sitten niitä kysellä tältä toiselta pomolta. Vittu oliskaan lähtenyt Jyväskylään ralleja kattomaan.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Kissallakin oli ollut krapula. Kyllä oma vitutus lieventyi huomattavasti kun luki nuo edelliset, etenkin kun maestro ei toiminut. Ikävä juttu kyllä.

Itseä vituttaa tämä noin kuukauden kestänyt hengen pihinä aamulla. Tiedä mikä saatanan allergia tai muu hauska juttu tässä on takana. Yöllä juuri kun olin nukahtamassa, tippui peilin ruutu seinästä. Tässä sentään kävi uskomaton munkki kun tipahti vaatekasani päälle, niin pysyi jopa ehjänä. Vitutti vain kun juuri olin nukahtamassa. Eipä siitä sitten taas tullutkaan mitään.

Krapulakin on vähän ja se vituttaa, ei nykyään voi ottaa juuri mitään ilman pientä heikkoa oloa.
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Itikat vitutti. Ja tavallaan vituttaa yhä. Maalaan teille mielikuvan.

On kaunis kesäpäivä viime viikolla. Ruutiveijari tyttöystävänsä kanssa on matkalla kohti mustikkametsää. Metsä sijaitsee pk-seudulla ja on tarkkaan varjeltu salaisuus. Matka taittuu normaalin iloisesti, onhan Ruutiveijari erinomaista seuraa.

Pariskunta saapuu metsänreunaan, josta Ruutiveijari urheana, hämmentävän voimakaspiirteisenä, nuorena miehenä tarpoo naistaan opastaen metsän siimekseen. Tielle kuuluu vain eläimellinen, nyt jo metsän varjoista villiintyneen luolamiehen, karjunta helvetillisestä mustikoiden määrästä.

Pari metriä metsään sisälle. Kaksi paarmaa säärelle, toinen pistää. Toinen nilkka aivan piukassa hyttysiä, ihoa tuskin näkyy. Ruutiveijari kiljaisee ja alkaa juoskemaan ympyrää. Paarmat seuraavat ja pistelevät samaan kohtaan säärtä uudelleen. Tässä vaiheessa on idiootiksi havaittava Ruutiveijari juossut jo keskelle metsää. Miksei metsästä pois, sitä kysyy moni vielä jälkeenpäin. Ja nyt jo kolme paarmaa kannoillaan. Ja Ruutiveijari kirkuu, itkeä pirauttaa ja heittelee ukemeja sammalten yli.

Lopulta kaksikko löytää metsästä ulos ja bussipysäkin. Mutta paarmat eivät hellitä. Muut pysäkin odottajat siirtyvät hiljalleen kauemmas itkun sekaista break dancea vääntävästä Ruutiveijarista.

...

Ja ne vitun paarmat seurasivat vielä bussiinkin. Siellä ne jossain metsässä nyt ovat, mun poimija ja ämpäri. Vittu.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Itikat vitutti. Ja tavallaan vituttaa yhä. Maalaan teille mielikuvan.

Viitsitkö maalailla vähän selkoa, että oliko nyt pahempina itikat (jotka ainakin minä miellän sääskiksi) vai paarmat? Itikat pysyy poissa karkoitteilla, mutta paarmanperkeleet ovatkin sitten ikävämpi juttu. Yliherkkyys paarman puremalle tuli taas todettua, perjantaina moinen napsaisi jalkapöydästä ja räpylä on edelleen sen verran voimakkaasti turvonnut, ettei kävely kenkä jalassa ota luonnistuakseen.
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viitsitkö maalailla vähän selkoa, että oliko nyt pahempina itikat (jotka ainakin minä miellän sääskiksi) vai paarmat?
Pahimpia oli ihan kaikki. Tuo toinen jalka on aivan punainen niistä hyttysenpistoista ja kutiaa aivan typerän paljon. Ei sitä viitsi raapiakaan, kun se sattuu enemmän kuin helpottaa. Toisessa sitten taas on paarmanpuremia useampia, jotka vain yksinkertaisesti sattuvat. Niillä oli jonkinlainen diili, eri ammattiliitot tai jotain, kun molemmat porukat valitsi oman jalan johon pistää/purra.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Itseä vituttaa tämä noin kuukauden kestänyt hengen pihinä aamulla. Tiedä mikä saatanan allergia tai muu hauska juttu tässä on takana. Yöllä juuri kun olin nukahtamassa, tippui peilin ruutu seinästä.
Ettei vaan olisi alkava astma tulossa? Astmaa voi olla joko allegisena tai sitten ns sisäsyntyisenä. Astma yleensä aiheuttaa juuri hengityksen vinkumista (varsinkin yöllä, aamuyöllä), kun taas päivällä oireet ovat yleensä pienempiä. Tuo on helppo diagnosoida lääkärissä (vähän puhallustestejä, avaavalla lääkkeellä ja ilman jne), lisäksi nykyään lääkkeet on niin tehokkaita että ne vievät oireet useimmilta lähes kokonaan. Jos vaiva jatkuu -> lääkäriin.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Uskoisin kyllä, että kyseessä on vain jokin allergia. Aina ollut ihan keskivertoa tai ehkä hieman paremmat tulokset testeissä yms. Ja ei oikein muuten mitään ole ollut, mutta aina aamulla tuossa 4-8 on tuo tukala vaihe, etenkin jos on ollut ikkuna auki. Itseasiassa kerran kun oli kaikkein pahin vinkuna, eli oikein ei tahtonut millään saada tarpeeksi ilmaa, otin avokin astmapiipusta tai jostakin ja auttoi kyllä heti.

Ja sitten itse aiheeseen, jossa työkaveri suolaa sitten oikein kunnolla meikäläisen. Saatana kusipää, en tiedä mikä sitä riepoo. Olen vastannut kysymykseen oikein, ja asiakkaat ovat keskenään sekoittaneet kaksi eri asiaa. Olen antanut ohjeistuksen oikein ja nyt ne jotain kitisee tänne asiasta. Työkaveri siihen vastaamaan ja kiertäen kysymään minulta. No kyllä sitten sähköpostista lukemalla sain asian selville ja selvitettyä työkaverille. Kivasti ei viitsinyt asiasta mainita asiakkaalle, vaikka asiasta lähetti eteenpäin vielä infoa. Mitä vittua! Pahoitteli, että on annettu väärää tietoa, saatanan paska. Jos olevinaan vaikka pelkää, että olen viemässä hänen työpaikkaa, se on aivan turha pelko. Työharjoittelun jälkeen lähden kirkuen täältä helvettiin.

Saatana sentään, sillä ollut vielä neljä viikkoa tuossa lomaa, varmaan pisaraakaan viinaa ottanut sekään kun noin vittumainen on heti kärkeen. Uskomattoman tylsä ihminen noin muutenkin.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Uskoisin kyllä, että kyseessä on vain jokin allergia. Aina ollut ihan keskivertoa tai ehkä hieman paremmat tulokset testeissä yms. Ja ei oikein muuten mitään ole ollut, mutta aina aamulla tuossa 4-8 on tuo tukala vaihe, etenkin jos on ollut ikkuna auki. Itseasiassa kerran kun oli kaikkein pahin vinkuna, eli oikein ei tahtonut millään saada tarpeeksi ilmaa, otin avokin astmapiipusta tai jostakin ja auttoi kyllä heti.
Edelleen, kuulostaa vieläkin mahdolliselle astmalle, juuri tuo kuvailemasi oireiden paheneminen aamuyöllä..
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Edelleen, kuulostaa vieläkin mahdolliselle astmalle, juuri tuo kuvailemasi oireiden paheneminen aamuyöllä..

Vituttaahan se jos astma saatana tulee. Tulkoon, sama se tässä on. Ei kai siinä ole lääkäriin mentävä, jos vähän on tukkoinen olo aamulla ja menee kuitenkin itsestään ohi?
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Ei kai siinä ole lääkäriin mentävä, jos vähän on tukkoinen olo aamulla ja menee kuitenkin itsestään ohi?

Jos se on jatkuvaa, niin ehdottomasti. Se vain pahenee hoitamattomana ja jos oikein pahaksi yltyy, niin eihän sitä tiedä miten käy. Muistaakseni olen lukenut, että olet kovia tupakkamiehiä. Nyt se saattaa kolahtaa ns. omaan nilkkaan.

Nim. astmaatikko.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Vituttaahan se jos astma saatana tulee. Tulkoon, sama se tässä on. Ei kai siinä ole lääkäriin mentävä, jos vähän on tukkoinen olo aamulla ja menee kuitenkin itsestään ohi?

Tuskin... niin kauan kun sen kanssa pärjää... nimimerkki 5-6 vuotta samoja oireita eikä pahasti vaivannut. Sitten eräänä yönä heräsin siihen että tukehdun ja oli kuin yrittäisi tukkoisen mehupillin kautta vetää henkeä... eikä se siitä helpottanut ihan heti. Helvetillinen olo, kun luulee että hukkuu kuivalle maalle.
 
Muuten hyvin menneistä ajotunneista jäi vituttamaan tuo yksi oma paha huolimattomuusvirhe tänään, kun takaa tulevan pyöräilijän päälle olin jo ajamassa käännyttyäni oikealle. Vitutusta hieman lisää se fakta, että yksi tauno oli aikoja sitten oman mummon päälle ajellut unohdettuaan sen punaisen liikennevalon. Opettaja tietenkin nyt näki kyseisen pyöräilijän jo aikoja ennen kuin hän auton sitten pysäytti.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Helvetti sentään, tässähän alkaa terveys raakasti prakaamaan kun on vähentänyt alkoholin käyttöä ja muutenkin rauhoittunut huomattavasti. Ensin maha ja nyt sitten keuhkotkin vielä.

Naiset ovat pilanneet maailman.
 

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
Vituttaahan se jos astma saatana tulee. Tulkoon, sama se tässä on. Ei kai siinä ole lääkäriin mentävä, jos vähän on tukkoinen olo aamulla ja menee kuitenkin itsestään ohi?

Astma on nykypäivänä helposti hoidettavissa ja hallittavissa, lääkkeet ovat sen verran tehokkaita. Jos oireesi ovat astmaa, vaikuttaa se alussa vittumaiselta taudilta mutta hyvän lääkityksen turvin sen kanssa pystyy elämään helposti. Itse olen sairastanut yli 10 vuotta ja nykyään ainoat pahemmat ongelmat ovat flunssan ja kovan pakkasen yhteydessä, niistäkin selviää nostamalla lääkeannosta tilapäisesti. Kannattaa vain ajoissa mennä lekurille.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Nyt pisti vituttamaan ihan tosissaan. Miten ihmiset voivat olla näin välinpitämättömiä, sairaita ja julmia?

Vartti: Nainen virui aseman hississä yli vuorokauden

Jonkun perheen lapset kävivät katsomassa, että joku on jumissa, vanhemmat olivat katsoneet että juu, niin taitaa olla. Paljon oli ihmisiä kulkenut ja ovet ovat läpinäkyvät.

Miten jumalauta on mahdollista, että vilkkaasti liikennöidyllä asemalla on mennyt kokonainen vuorokausi, eikä paikalle silti ole osunut ketään, jolla olisi ripaus ihmisyyttä jäljellä?
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Gagne -> Ylipalkattu seiskapakki+4. kierroksen varausvuoro.

Tätä ennen ylihintainen Soyray, finaaleissa flopanneen molarin pitäminen, Mezarov... Onko Pena saanut kesätöitä Homerin pajalta?
 

b4b

Jäsen
Everyman for himself... Pistää vieläkin vituttamaan tommonen vaikka toisessa ketjussa kerroin välittäväni "vain" läheisistäni... Ehkä näin taas näin vähän vähemmän vittuuntuneena ihmisenä osaan taas katsoa asioita suht oikealta kantilta. Asiaan sano pappi. Vituttaa nimenomaan tämä nykyajan ihmisissä : Kaikilla olevinaan niin perkeleenmoinen kiire että ei muka olisi aikaa kysyä että, terve onko joku vinksallaan?! Tarviitko jeesiä?! Ei vaan: vitut toi mulle kuulu, antaa mummon virua hississä...Mikä vittu meitä vaivaa??
Hyvä opettaa lapset tavoille siinä samalla; kato jantteri tosta mummosta ei kukaan välitä minkään vertaa eli opi ja elä vain itseäsi varten... Per**le minuutti jonkun elämästä että olisi soittanut apua mutta ei... Sori nyt ei pysty ku CSI alkaa...
On tää vittu hienoa että meistä tulee pikkuhiljaa "kunnon kansalaisia" jotka eivät uskalla tehdä/sanoa enään mitään eikä millään tasolla osaa asettaa itseään toisen kenkiin! AmeriKKKa here we come! Kaikki hyvin niin kauan kunhan vaan et ITSE ole yksin hississä jumissa,torilla saamassa turpaasi tai joku varastamassa omaisuuttasi tai sairas... Tässä olemme ja kutsumme SuomiFinlandiaa hyvinvointiyhteiskunnaksi... Miksi????
Onko tämä se mitä haluat viestiä jälkikasvullemme?
Pysähdy kerrankin ja mieti!
Mitä luulet että näillä opeilla lapsesi tekevät kun on aika hoitaa sinua/hankkia sinulle apua...Kuka siilloin nauraa... Itse ainakin yritän kasvattaa lapseni välittäämään, mutta toisaalta taidankin olla nykyaikainen anarkisti...
Haistakoot mun puolesta jumala,amnesty international,unicef,kettutytöt ja timo jutila.... pitkän pas**n mutta entä jos joskus edes jeesattais sitä kaveria joka apua tarvii??
Ja vitutuksen aiheeseen; eiköhän joku vitun raato löydä tästäkin viestistä jotain minkä pystyy lisäämään "hyvät naurut netistä" palstaan...

En osaisi itse paremmin sanoa: Youtube - Blood For Blood : Ain't Like You
http://www.youtube.com/watch?v=m-4gJXdPSSw
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Postilaatikkoon kannettiin tänään sakkolappu. Kameratolppa välähti viikko sitten ja nyt tuli penaltya. Jos jotain postitiivista asiasta hakee, niin onneksi nopeus pysyi sen verran alhaisena, että selvisin rikesakolla (100€). Päiväsakot olisivatkin tulleet jo huomattavasti kalliimmaksi. Silti olo on kuin olisi syönyt pihlajanmarjoja.
 
Suosikkijoukkue
Tappara
Alkaa vituttaa noi YleX:n kesäjuontajat. esim. työmatkalla kotiin ajellessani vaihdoin useasti kanavaa kun Matleena ja Ari heittivät "hauskaa" läppää. Toisilla kanavilla vituttaa sitten ne mainokset..
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Alkaa vituttaa noi YleX:n kesäjuontajat. esim. työmatkalla kotiin ajellessani vaihdoin useasti kanavaa kun Matleena ja Ari heittivät "hauskaa" läppää. Toisilla kanavilla vituttaa sitten ne mainokset..

Nykyäänhän on mahdollista polttaa cd:lle haluamiaan biisejä, jos radiokanavia ei pysty kuuntelemaan.

Ja levyjä saa edelleenkin myös ostaa kaupasta, sellaisia joissa on musiikki valmiina. Ei tarvitse polttaa mitään.

Totta. Polttamisen mainitsin siksi, että saa ainakin haluamansa kappaleet, ettei sitten tarvitse valittaa huonoista biiseistä ostetulla levyllä.

Vituttaa kun on lomautukset päällä, eikä ole juurikaan mitään tekemistä päivisin.
 
Viimeksi muokattu:

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Nykyäänhän on mahdollista polttaa cd:lle haluamiaan biisejä, jos radiokanavia ei pysty kuuntelemaan.
Ja levyjä saa edelleenkin myös ostaa kaupasta, sellaisia joissa on musiikki valmiina. Ei tarvitse polttaa mitään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös