Herää kysymys, että mitä itse teit? Seurasit tiukasti tapahtumia, jotta voisit sitten myöhemmin raportoida niistä yksityiskohtaisesti Jatkoaikaan? Onneksi sentään joku toimi.Tää on lähellä vitutusta, veti hiljaiseksi/sanattomaksi tai mikseipä vaikka suorastaan pysäytti. Nuori nainen tajuttomana keskellä kävelykatua, parikymmentä ihmistä istuu torin penkeillä ja yrittää olla tuijottamatta sekä samaan aikaan kymmenkunta ihmistä kävelee kyseisen naisen ohi. Mukana myös yksi lapsiperhe kahdella skidillä varustettuna jotka ovat varmaan isältään kyselleet "mikä toi on?".
Usko ihmisyyteen kuitenkin palasi kun kaksi nuorta miestä ryntäsi paikan päälle n. 40metrin päässä olleelta terassilta. Tuossa jos olisin jäädyttäny kuvan ja lähteny mittanauhan kanssa katteleen niin luulisin et joku 40 ihmistä oli tätä naista lähempänä mitä nuo nuoret miehet.
Ihme ja kumma kun nämä kyseiset miehet alkoivat naista herätellä niin johan siihen äkkiä tuli ympärille yksi jos toinenkin tuijottamaan mitä tapahtuu.
Herää kysymys, että mitä itse teit? Seurasit tiukasti tapahtumia, jotta voisit sitten myöhemmin raportoida niistä yksityiskohtaisesti Jatkoaikaan? Onneksi sentään joku toimi.
Vituttaa, kun ei ole kavereita.
Olen viettänyt viimeiset 8 vuotta ilman kavereita. Se vituttaa.
Kyllä hyvät ystävät ovat ikuisia.
Ei sitä tiedäkään, mutta aavistaa voi.Mistäs sitten tietää, että kyseessä on hyvä ystävä? Juuri ennen kuin kuolet?
Joo, kuulin myös radiosta että joku tärkeä viranomaistiedote on tulossa. Ja sitten sanotaan että Hangossa palaa teollisuushalli! Miksi jumaliste viattomia ihmisiä kiusataan näillä joutavilla tiedotteilla? Vitutti niin, että meinasin vetää ranteet auki.ei saatana!! telkkarissa huutaa joku vitun hälytys että hangossa?!?! missä edes mahtaa olla, palaa joku helvetin halli. jotai rotia. toivottavasti palaa kivijalkaan asti ni ei ole niin paljoa purkamista sitten. voi hangon keksi sentää.
Joo, kuulin myös radiosta että joku tärkeä viranomaistiedote on tulossa. Ja sitten sanotaan että Hangossa palaa teollisuushalli! Miksi jumaliste viattomia ihmisiä kiusataan näillä joutavilla tiedotteilla? Vitutti niin, että meinasin vetää ranteet auki.
Vituttaa yks vitun ääliö, joka "osti" multa äänilevyjä. Jätin levyt sille perjantaina ja sovittiin, että se maksaa mulle tänään ne käteisenä. Äsken tuli viesti, että hän miettii vielä, kun pitäis omiakin levyjä myydä ja plaa plaa plaa. Todennäköisesti se on "ripannu" ne koneelleen ja purkaa jossain vaiheessa kaupat.
No oma vikahan se on, kun en heti vaatinut maksua, mutta luulin että sen verran pystyy luottamaan, että kun kaupat tehdään, niin ostaja pitää omista velvollisuuksistaan kiinni.