Vitutusketju

  • 10 587 220
  • 56 164

Spiit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vituttaa kaikki A:n ja Ö:n väliltä.. eikä vähiten se, että tietää vittuuntuvansa loppujen lopuksi melko typeristä ja turhista asioista.
 

Pleksi(t)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ei auttanut boikotti eikä Adblock plus, Iltalehden mainosbanneri muistutti miksi en sivuille enää menee. Eka otsikko heti: Eto'ota ei vuvuzelat etoa.
Voi vittu miten vitsikästä! Ja niin hienoa kieltä! Aaargh!
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa sen n. 12v. pojan puolesta, joka joutui istumaan mutsinsa ja tämän kavereiden kanssa Haltialan kartanon kesäterassilla. Akat olivat kyllä ihan selvinpäin ja asiallisina, mutta kertaakaan sen n. 30min. aikana, mikä istuttiin viereisessä pöydässä tenavien ja ystävien kanssa, ei kukaan kiinnittänyt tähän poikaan tai hänen sisareensa mitään huomiota. Ämmät olivat niin keskittyneitä puimaan sitä, miten hankalaa on löytää kunnollista ihmissuhdetta ja miesten kanssa elämisen vaikeutta, että lapset saivat olla täysin vailla huomiota. Poika joi vettä 1,5 litraa ko. aikana ja vaikka vedestä tykkäisikin, veikkaan, että enimmäkseen joi sitä siksi, että joku sanoisi edes, että nyt sitten ravataan vessassa koko loppuilta. Mutta ei.

Mikä vittu ihmisiä vaivaa. Mulle ei tulisi mieleenkään puhua tuollaisista asioista herkässä iässä olevien lasten kuullen. Eikä tulisi mieleenkään istua kälättämässä täysin lapsi ignooraten. Olisivat vaikka ohjanneet lapsen kotieläintilan puolelle eläimiä ihmettelemään, mutta ei. Kukaan ei sanonut pojalle sanaakaan.

Sinänsä musta on ihan ok, että lapsia otetaan mukaan terasseillekin, jos kyseessä on kahvilatyyppinen terassi, eikä mikään baari. Ei sitä nyt tarvitse isompienkaan lasten kanssa pelkästään heidän pillinsä mukaan koko ajan tanssia, vaan aikuiset voivat myös tavata omia frendejään lapset mukana. Mutta käsittämätöntä on se, ettei kukaan aikuisista jutellut pojan kanssa mitään. Kyllä mä vastaavassa tilanteessa olisin pyrkinyt jotain pojankin kanssa juttelemaan. Varsinkin, kun poika vielä yritti olla yksi jengin jäsenistä nauraen aikuisten naisten jutuille, mistä ei varmastikaan ollut todellista käsitystä.

Niin, ja sen pojan pikkusysteri kävi repimässä useita syreenin oksia syöttääkseen niillä lampaita. Siis ei mitään pikkurisuja, vaan ihan tuuheita ja pitkiä varsia. No, lampaat toki tykkäsivät ja tyttö olikin niiden keskuudessa hyvin suosittu hahmo. Vaikea kuitenkaan uskoa, että niitä on sinne istutettu lampaiden syötäväksi. Mutta kun tyttö itsekseen touhusi ja mutsi istui kavereineen terdellä, eipä kukaan ollut kieltämässäkään. Minä tosin sanoin ihan ystävällisesti ensimmäisen oksan nähtyäni, että ei varmaan kannata enempää hakea, kun ei ole sitä tarkoitusta varten siinä. Mutta eipä ollut mun kehoituksillani ja puheillani vaikutusta.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ei auttanut boikotti eikä Adblock plus, Iltalehden mainosbanneri muistutti miksi en sivuille enää menee. Eka otsikko heti: Eto'ota ei vuvuzelat etoa.
Voi vittu miten vitsikästä! Ja niin hienoa kieltä! Aaargh!
Sehän pitäisi olla että Eto'ota ei edo.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Väsyttää niin, että ei meinaa pysyä silmät millään auki, tänään kyllä pitää oikeasti laittaa pää tyynyyn kun kotiin täältä pääsen. Miten vitussa pysyy hereillä vielä 8 tuntia, aargh!
 

Aishoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, Turku
Marja Tyrni ja se vitun "tilaanytmarjatyrninhittisuutmakiakspuhelimeesisoittoääneksi"-mainos telkkarissa.... VITTU!, vituttaa niin ettei veri kierrä. Ei kai kukaan täysjärkinen tosiaan maksa tuosta soittomölystä? (Ääneksihän tuota ei voi kutsua) Eikö tuo vitsi vanhentunut jo aikoja sitten? Voi vitun pallivaha sentään!
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Vituttaa, kun ei uni tule. Työt alkaa 7.30. Onneksi töihin on matkaa 20 metriä, mutta silti olisi mukavaa, jos nukkuisi jo tähän aikaan. Pari tuntia pyörinyt sängyssä eikä millään tule uni.
Yleensä laivan tärinä ja tasaisen pieni keinunta vaivuttaa uneen, mutta ei tänä yönä.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Yleensä laivan tärinä ja tasaisen pieni keinunta vaivuttaa uneen, mutta ei tänä yönä.

Tuota tuota. Tästähän saa informaation, että olet laivalla matkassa? (Edit. eli siis "ei tänä yönä", joten et olekaan laivalla) Mitä taas huoleesi tulee niin se on kyllä pirullista jos ei meinaa usi tulla. Varsinkin sillon sillon kun pitäisi. Tällöin täytyisi vain muistaa antaa unen odottaa ja istuutua jonkin medialähteen eteen. Esimerkiksi internettiin ja Jatkoaikaan on hyvä kirjautua kuten teit.

Itseä vituttaa suunnattomasti tämä huoneeni toimistotuoli jossa istun. Mennyt ainakin kaksi rengasta rikki arviolta kuudesta tai seitsemästä ihan parin päivän sisällä. Eikä tämä ole kuin vuoden vanha! Vanhan vaihdoin tähän kyseiseen kappaleeseen siis n. vuosi sitten.
 
Viimeksi muokattu:

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Tuota tuota. Tästähän saa informaation, että olet laivalla matkassa? (Edit. eli siis "ei tänä yönä", joten et olekaan laivalla) Mitä taas huoleesi tulee niin se on kyllä pirullista jos ei meinaa usi tulla. Varsinkin sillon sillon kun pitäisi. Tällöin täytyisi vain muistaa antaa unen odottaa ja istuutua jonkin medialähteen eteen. Esimerkiksi internettiin ja Jatkoaikaan on hyvä kirjautua kuten teit.

Laivalla matkassa juu ja töissä myös. Tälläkin hetkellä. Tarkoituksena oli siis ilmaista, että normaalisti laivan tärinä ja keinunta keinuttaa myös minut sikeään uneen, mutta viime yönä ei näin käynyt vaan valvoin vittu neljään. 6.55 soi kello, joten olen ollut pirteä näky aamulla. 8 kuppia kahvia parissa tunnissa piristi henkisesti ja piristi myös suoliston elämää mukavasti. Alkoi kakkaravi.
 

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tiistaina välit poikki tyttöystävän kanssa ja eilen mutsi sairaalaan kun munuaiset lopetti toimintansa...... Onneksi on jo perjantai, niin ei ehdi enää mitään isompaa tälle viikolle. Vittu.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Tää on lähellä vitutusta, veti hiljaiseksi/sanattomaksi tai mikseipä vaikka suorastaan pysäytti. Nuori nainen tajuttomana keskellä kävelykatua, parikymmentä ihmistä istuu torin penkeillä ja yrittää olla tuijottamatta sekä samaan aikaan kymmenkunta ihmistä kävelee kyseisen naisen ohi. Mukana myös yksi lapsiperhe kahdella skidillä varustettuna jotka ovat varmaan isältään kyselleet "mikä toi on?".

Usko ihmisyyteen kuitenkin palasi kun kaksi nuorta miestä ryntäsi paikan päälle n. 40metrin päässä olleelta terassilta. Tuossa jos olisin jäädyttäny kuvan ja lähteny mittanauhan kanssa katteleen niin luulisin et joku 40 ihmistä oli tätä naista lähempänä mitä nuo nuoret miehet.

Ihme ja kumma kun nämä kyseiset miehet alkoivat naista herätellä niin johan siihen äkkiä tuli ympärille yksi jos toinenkin tuijottamaan mitä tapahtuu.
 

Rapukäsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tää on lähellä vitutusta, veti hiljaiseksi/sanattomaksi tai mikseipä vaikka suorastaan pysäytti. Nuori nainen tajuttomana keskellä kävelykatua, parikymmentä ihmistä istuu torin penkeillä ja yrittää olla tuijottamatta sekä samaan aikaan kymmenkunta ihmistä kävelee kyseisen naisen ohi. Mukana myös yksi lapsiperhe kahdella skidillä varustettuna jotka ovat varmaan isältään kyselleet "mikä toi on?".

Usko ihmisyyteen kuitenkin palasi kun kaksi nuorta miestä ryntäsi paikan päälle n. 40metrin päässä olleelta terassilta. Tuossa jos olisin jäädyttäny kuvan ja lähteny mittanauhan kanssa katteleen niin luulisin et joku 40 ihmistä oli tätä naista lähempänä mitä nuo nuoret miehet.

Ihme ja kumma kun nämä kyseiset miehet alkoivat naista herätellä niin johan siihen äkkiä tuli ympärille yksi jos toinenkin tuijottamaan mitä tapahtuu.
Herää kysymys, että mitä itse teit? Seurasit tiukasti tapahtumia, jotta voisit sitten myöhemmin raportoida niistä yksityiskohtaisesti Jatkoaikaan? Onneksi sentään joku toimi.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Herää kysymys, että mitä itse teit? Seurasit tiukasti tapahtumia, jotta voisit sitten myöhemmin raportoida niistä yksityiskohtaisesti Jatkoaikaan? Onneksi sentään joku toimi.

Kävelin kyseisen kadun oikeaa puolta kulkien kohti kyseistä naista, ajatuksissani ja väsyneenä töistä. Jossain vaiheessa hahmotin hahmon makaavan keskellä katua ja iski ensimmäisenä sellainen "mitä vittua" olo eikä oikein tienny mitä tässä ajattelis. Samalla hetkellä huomasin muutaman metrin edelläni, kadun vasemmalla puolella kuinka mainitsemani kaksi mieshenkilöä lähtivät kulkemaan suht rivakkaa vauhtia kohti kyseistä makaavaa daamia. Tässä vaiheessa jotenkin aloin hahmottamaan tilannetta ja jotenki kummasti ehdin kaiken keskellä nähdä myös miten ihmiset kulkivat aivan tuon naisen vierestä.

Jossain vaiheessa kuulin kuinka miehet puhuttelivat naista (ei vastannu) ja jossain vaiheessa kuvioihin tuli myös kolmas mies puhelin kädessä. Kenties minun olisi pitänyt vielä täysin ensiaputaidottomana juosta pää kolmantena jalkana siihen viereen pätemään ja ihmettelemään tilannetta. Tai jopa Jatkis-tyylisellä asenteella mennä vittuileen niille jätkillä, että mitä saatanaa ne alkaa siinä päteen - onks ne jotain vitun sankareita?

Hienoa kuitenkin, että sinä löysit (tai ainakin yritit löytää) lisää negatiivisia asioita tästä tilanteesta.
 

b4b

Jäsen
Juuri näin thego... On se hienoa että joku on aina vittuilemassa et mitä ite teit häh?! Itse arvostan jo sitä että joku viitsii tuoda tämmöisen asian edes julkisuuteen. Minun mielestä on hienoa että reagoit edes jollain tapaa kyseiseen tilanteeseen! Tämmöiset tapaukset vaan syö miestä joka jossain aivolohokon syövereissä luulee että joku ehkä vois joskus myös minusta ja muista välittää... Utopiaa??
Mutta perkele kun itse ollaan tontissa ja ehkä selvitään (ehkä jopa kahden kaukaisen sankarin toimesta) niin eikös me jumalauta olla täällä ja muualla itkemässä et "kukaan ei välittäny" tai "ne vaan käveli ohi" "mis oli mediheli..."... kui ne ei muka tienny et mul on diabetes!!! Vittu!!!

Pitäiskö tässä nyt joku ryssien hyökkäys tapahtua taas ennenkuin tajutaan että "kaveria" ei jätetä! Kiva yrittää kasvattaa lasta/lapsia tähän paskaan. Jos opetat lastasi väittämään ja huolehtimaan myös toisista niin tiedät että joku runkkari tulee tätä käytttämään hyväkseen ja taas toisinpäin... Onko sekään nyt se hyvä vaihtoehto? Onkohan minun ja sinun äidillä ja isällä ollu samat ajatukset vai onko meistä vaan tullut viimeisen 20v aikana näin perkeleen kylmiä ja tunteettomia paskakasoja?!
Ollaanko me oikeasti niin julmia et me ei haluta tehdä yhtään mitään toisten "pussiin" jos me ei itse hyödytä siitä mitenkään?
Oikeasti se kun mutsini veti noin 10v sitten viimeisen henkäyksen ja minuutii ennen sitä totesi katsoen meitä lapsia silmiin että: kiva lähteä kun tietää että jotain hyvää saanut aikaan...
Niin on se vittu varma että itsekkin haluan kelata saman tyyliisiä asioita kuolinvuoteellani. Mitä oikeasti merkkaa ne "tärkeet" asiat silloin? Ois se vitun hienoo lähtee täältä ja kelata et okei firmat meni konkurssiin ja lätkätähden uraa ei ikinä tullu ym... mut jumalauta sille pikkulapselle tuli perkeleesti lisää vuosia täällä... Minun tekojeni ansiosta.. Ois se hienoo lähtee se ajatus mielessä, siis minun mielestä!

Pitäisköhän sitä lähtee johonkin lataamoon kun tuntuu että näitä tulee päivittäin ja aina ne iskee yhtä lujaa?! Ja jotenkin tuntuu että hulluhan mä oon ku oikeesti välitän... Vittu!

Edit: Unohtu toi killerin viesti vitutuksen sekaan. Voimia ja tsemppiä sinne!
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Eläpä b4b välitä. Keskustelupalstat on täynnä vässyköitä urpoja, jotka on kyllä joka käänteessä mulkku soirona kertomassa suut vaahdossa, miten pitää toimia tai olisi pitänyt toimia, olipa kyse mistä hyvänsä. Antaa poikain pullistella, se on vain tapa ilmaista että kanttia ei itsellä olisi koskaan puuttua mihinkään epäkohtaan. Nimimerkille thego pisteet tästä hommasta.
 

b4b

Jäsen
Joo tiedän että näitä urpoja ja trolleja ym. löytyy mutta nämä jutut on silti minun vitutuskynnyksen ylittänyt jo kauan sitten, mulla alko tänään kesäloma että luulis että ei vituttais mutta silti...
Vittu välitän vaik henki menis.... vittu!!
 

Jeppe_68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Meikkis on säästänyt viime kuukaudet leegoremonttiin. Haluaisin hoidattaa tuon purukalustoni säälliseen kuntoon juurikin suomessa niin, että nukutuksessa tuo hoidettaisiin. Fyrkka oli hyvinkin tilillä kun saavuin Suomeen. Suomeen saavuttuani piti vielä noutaa anoppi ensivierailulle tänne Kituniemeen. Meikä lähtee painaan kohti Helsinki-Vantaata niin eikö turbo hajoo Baijrerilaisesta. Tonni. Korvaava auto 5 tonnii. Paikka etuhampaasta lähtee hetkenä minä hyvänsä. Vituttaa. Nimimerkillä "Perseauki vaikka hammaslääkäriin".
 
Vesisade vituttaa armottomasti. Tässä se taas nähdään, minäkin olen mestari vittuuntumaan säästä. Toisaalta ihan hyvä kun on viileää suuren hellejakson jälkeen, koska nyt voi nukkua yöllä hyvin, mutta tuota vesisadetta en voi sietää. Vittu.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Olen viettänyt viimeiset 8 vuotta ilman kavereita. Se vituttaa.

Minulla on kyllä jokunen ystävä, siitä saan olla kiitollinen. Mutta se harmittaa ja toisinaan jopa vituttaa kun olen kuvitellut, että kotipaikkakunnallani asuvat ystävät olisivat todellisia ystäviäni mutta eipä asia taidakaan olla niin. Muille kavereilleen heillä kyllä riittää aikaa, on grillausta, kalastamista, picniciä mutta jostain kumman syystä kun minä olen ehdottanut jotain yhteistä tekemistä tai vastaavaa niin aikaa ei tunnu löytyvän millään vaikka on vapaata viikonvaihdetta tms.

Toisaalta eivät ne ystävätkään taida olla ikuisia.

vlad.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Ei taas sitten oltu baarissa köyhiä eikä kipeitä. Voi vitun vittu, tuntuu fiksulta yrittää kääntää rahan käyttöä fiksumpaan suuntaan ja päästää sitten itsensä vapaaksi baarissa. Kyllä vittu kannattaa säästää jossain euro kun isä sitten vähän juhlii...
Ei oo pitkilleen ollu kyllä tämmöstä morkkista baari-illan jälkeen, perkele.

Yhdessä asiassa olin ollu jopa "fiksukin". Kaverille ja minulle oli tullu siskokset ehdottomaan siirtymistä siskoista vanhemman kämpälle Korsoon, varmaan kahvin juontiin. En lähteny...

Saatanan saatana

terveisin köyhä ja kipeä
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kyllä hyvät ystävät ovat ikuisia.

Minulla on niitä jokunen, mutta muutama on valitettavasti jo kuollut. Se vituttaa, palataksemme ketjun aiheeseen.
 

Seppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät
ei saatana!! telkkarissa huutaa joku vitun hälytys että hangossa?!?! missä edes mahtaa olla, palaa joku helvetin halli. jotai rotia. toivottavasti palaa kivijalkaan asti ni ei ole niin paljoa purkamista sitten. voi hangon keksi sentää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös