Vitutusketju

  • 10 549 745
  • 56 138

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Kyseessä on vain MM-kisat, mutta aina kun hävitään Tshekeillä, alkaa vituttamaan. Ei kuitenkaan yhtä paljon kuin jos häviäisi Jenkeille tai Ruotsille.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kyseessä on vain MM-kisat, mutta aina kun hävitään Tshekeillä, alkaa vituttamaan. Ei kuitenkaan yhtä paljon kuin jos häviäisi Jenkeille tai Ruotsille.
Tsekkiä vastaan kun joutuu maalintekokilpailuun, niin tietäähän sen miten siinä käy. Näitä ja Veli Venäjää vastaan pitäisi aina hoitaa varsinaisella. Ei ole maalintekijöitä, johan se nähtiin turnauksen aikana.

14 maalia seitsemässä ottelussa. Hyvä Suomi! Ja näilläkö olisi muka ANSAITTU paikka välieriin? Ei helevetti...
 

Poro24

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Spotify tarjoaa tämän joka keväälle sopivan kappaleen:

Yhtä en saa...
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Tsekki voitti, Venäjä voitti, Ruotsi voitti, Montreal on voittamassa ja perseessä on finni. Näillä mennään saatana.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Suikkanen Venäjälle.. Vituttaa aivan suunnattomasti. Siinä taisi olla TPS:n ensi kausi. VITTU!!

Ymmärrän kyllä vitutuksen vallan hyvin. Raha puhuu.
Kyselkää vaikkapa Rautakorpea tilalle.

Vituttaa nämä kitutunnit.
 

Slibard

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vein auton huoltoon ja soittivat, että siihen pitäisi tehdä vielä 1.500 euron jarruremontti. Just... Tulee kalliit kilometrit, kun vuodessa tulee ajettua joku 15.000 km. Pitäisiköhän siirtyä vuokra-autoihin?
 

Kilvenkantaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Suomen tappio vitutti eilen pari sekuntia rankasti, sen jälkeen ei tuntunut tappiota kummemmalta. Tänään joku tuli selittämään siitä, miten Suomi on paska kun ne aina häviää tärkeät pelit, ei osaa voittaa isoja maita, ei osaa tehdä maaleja, pelaajat ei osaa pelata ja vaikka mitä muuta. Tämä tyyppi seuraa kiekkoa tasan arvokisojen verran, eikä taida erityisemmin arvostaa sitä tai ymmärtää sitä. Mulla kilahti aika pahasti. Jos mä jotain vihaan, niin sitä että kun tulee pataan kaikki haukutaan pelaajista pelipaitoihin. Taisin luetella siinä kaikki Suomen tärkeät arvokisavoitot kymmenen vuoden ajalta -nekin joita en itse ole katsonut- ja sain melko osaaottavia katseita osakseni. Mä en ole hullu, mä olen erittäin kyllästynyt suomalaiseen tapaan olla tyytymätön aina ja kaikkialla. Mulle on ihan sama vaikka kahdet edelliset MM-kisat on päättyny jo puolivälieriin, koska helvetti soikoon, ei Suomi voi joka vuosi olla finaalissa. Mä en myöskään tajua sitä, miksi -95 mestaruudesta puhuttaessa vedetään esiin kortti, ettei siellä ollut maiden huippupelaajia. Entäs sitten? Venäjällä on kaksi edellistä MM-kultaa ja Vancouverissa putosivat jo puolivälierissä erittäin löysän turnauksen jälkeen, eikä kukaan puhu vähättelevästi kahdesta MM-kullasta.

Joskus ottaa kyllä päähän olla suomalainen suomalaisten joukossa, mutta sittenkin, en vaihtaisi hetkeäkään pois, en edes jääkiekon osalta tai siis etenkään jääkiekon osalta. Sitä luulisi, että suomalaisista kasvaa henkisesti vahvoja, mutta eihän nuo masennus yms. muut tilastot ihan tue tätä logiikkaa.
 

Outsider

Jäsen
Vein auton huoltoon ja soittivat, että siihen pitäisi tehdä vielä 1.500 euron jarruremontti. Just... Tulee kalliit kilometrit, kun vuodessa tulee ajettua joku 15.000 km. Pitäisiköhän siirtyä vuokra-autoihin?

Pitää ihan mielenkiinnosta kysyä, että millä autolla ajat ja mitä toi 1500€ pitää sisällään?

Just nyt ei vituta oikein kovasti mikään, kun rankka yhden työpäivän työviikkokin on jo takana, aurinko paistaa ja imperial state electricin debyytti soi myspacesta.
 
Kaikki on ollut ihan täydellisesti vituillaan jo todella kauan. Tämähän se on paras ketju, johon voi "hukuttaa" murheet. Tai itseasiassa hukutan niitä toisella tavalla. Ei mun toiminnassa ole ollut mitään järkeä pitkään aikaan. Vituttaa ja masentaa helvetisti. Ihan kaikki. Yhtään positiivista asiaa ei tule mieleen. Hmm... tai no jos jotain miettii, niin kohta voi aloitella sulkapallokauden. Mikäs siinä isän kanssa palloa läiskiessä. Siitä hommasta tulee aina hyvä mieli. Polkupyörä löytyy, mutta ei sillä rojulla jaksa pitkään polkea. Isoista ongelmista en uskalla jutella koulussa tai muualla kenellekään. Apua pitäisi löytyä, niin voisi ehkä näyttää paremmalta. Kavereita ei ole yhtään, vietän kaiken ajan yksin. Eikö olekin hienoa olla yksin ja sellainen, jolle kukaan ei tule juttelemaan? Ei kestä kasetti nähdä jotain toista jätkää onnellisena jonkun muijan kanssa. Mielessä on käynyt, että menen hakkaamaan tuon tyypin parin oluen jälkeen. Lista jatkuu ja jatkuu...

Tällaista paskaa se elämä on jollakin.
 
Itse aina lohdutan itseäni sillä, että jollakin on _aina_ asiat huonommin kuin itselläni! En tiedä auttaako sinua, mutta tässä vinkkini, kun en vaikeuksistasi ole kauhean hyvin perillä :)

Tottahan tuo on, mutta... Ei tuollainen ajattelu poista niitä asioita, jotka vaivaa omaa itseään. Se voi vaan auttaa hetken, mutta isot ongelmat eivät katoa mihinkään, jos niille ei kykene itse tekemään mitään. Ei tulevaisuus kovin hyvältä näytä suoraan sanottuna. Sitä vaan kuvittelee, että asiat paranee itsestään ja kohta huomaa että on jo liian myöhäistä ja ollaan matkalla kohti alkoholismia jne. Ei vaan pysty itse tekemään mitään ratkaisevaa ja tuntuu että kukaan muukaan ei välitä, vaikka tärkeimmät lähimmäiset kyllä tietää että minulla on sairaus (ei hengenvaarallinen), joka voi kenties saatana vaikuttaa asioihin! Ei kuitenkaan koskaan tajuta kysyä yhtään mitään noista asioista.

Eiköhän se sitten aikanaan valkene heillekin, kun kuulee että minulla on viisisataa (500) tuntia poissaoloja koulussa ja neljäsataa (400) näistä on luvattomia. Tai sitten aletaan haukkumaan paskaksi ihmiseksi, eikä osata katsoa pintaa syvemmälle. Niinhän se aina on mennyt. Tai oikeastaan, ei ne mulle enää osaa/halua sanoa tuolla tavalla. Aikuisuus on tullut eikä paluuta ole. Ei sen silti kai pidä tarkoittaa, että ollaan täysiä vässyköitä jos ja kun huomaa että en tule kauhean hyvin juttuun heidänkään kanssaan. No joo, ennen joulua pääsen koulun kyllä läpi, mutta tulevaisuus huolestuttaa ja paljon. Intti, työelämä, omilleen muuttaminen... Paljon jännittäviä (hah, siinäpä se yksi avainsana on...!) asioita tulossa eteen. Pitäisi jotenkin noista asioista selvitä. Intti sana kuulostaa ylitsepääsemättömältä, jos en saa sitä ennen lääkitystä kuntoon. Tosin aikaa on hoitaa muut asiat kuntoon, kun minun lähtöni tulisi olla heinäkuussa 2011.

Ai niin, saan ehkä kesätöitä! Jotain positiivistakin löytyy. Isäni tätä meni kysymään, kun uskalsin sentään tämän asian ottaa esille. Hyvät rahat ja poissaolokorvauksia kouluun liittyen tulisi siinä samalla. Ei nuolaista, ennen kuin tipahtaa... Kyllähän tuo olisi kauhea katastrofi, jos en tätä isän avulla kysyttyä työpaikkaa saisi kesäksi. Sitten oltaisiin taas sormi suussa.

Naisasioista ei tarvitse mitään mainitakaan. Parempi että olen hiljaa. Kolme yritystä ja kolmet pakit kertoo kaiken. Komea saldo. Viimeisimmistä pakeista voin tosin syyttää vain itseäni, kun olin liian pahasti juovuksissa. Turha yrittää mitään selittää, kun ei nuo naiset kuitenkaan miesten koottuja selityksiä (vaikka se selitys olisi totta...) usko.

Avauduin kunnolla. Tämä foorumi on muuten todella hieno paikka ja täällä voi sentään jutella asioista suoraan. Paljon hyviä kavereita koko paikka täynnä! :) Kiitos.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Makuuhuoneeni tuolla puolen ulkona on nurmikko ja siellä näyttää olevan nyt syystä tai toisesta jonkun tyypin kännykkä. Ei muuten haittaisi, mutta kun on näemmä jonkun niin jännän ihmisen puhelin, että sinne on jo puolisen tuntia yritetty soittaa parin minuutin välein ja eivät ole äänet ihan pienellä siinä pelissä. Ei millään jaksaisi lähteä vasaran kanssa ulos, mutta kohta on kai pakko.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
"Lähdin normaalisti kaverini kanssa koululta, kun näin taustapelistä, että eräs puolituttu tulee takaa ohi ja kovaa. Hän ajoi töyssyyn, menetti pyöränsä hallinnan ja törmäsi pysäköityyn autoon.

- Minä en paennut paikalta, vaan odotin ainakin 20 minuuttia, jolloin ambulanssit ja poliisitkin olivat jo paikalla. Siellä oli hirveä sählinki ja sokki. Ei poliisi tai ketkään kyselleet multa mitään. Sitten mun piti lähteä, koska meillä oli kiire mökille, poika kertaa tapahtunutta."
Puolituttu kaveri todennäköisesti ei enää kävele koskaan, mutta tällä jampalla on kiire mökille. Jep. Okei voihan toi pitääkin paikkansa, että silminnäkijä on antanut väärän lausunnon (epäilen kuitenkin), mutta silti todella tyhmä kommentti. Todella junnumeininkiä.

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=2157231

Linkki: IS:n uutinen Helsingissä sattuneesta prätkäonnettomuudesta, lainaus yläpuolella tästä uutisesta.

Olisi mukava tietää kuinka paljon kouluissa tehdään liikennevalistustyötä nykyään. Silloin kun allekirjoittanut oli yläasteikäinen, pari-kolme kertaa vuodessa oli liikennekasvatusta koulussa ja vähintään kerran vuoteen oli sellainen videosessio juhlasalissa, että ei tullut mopopojille tai -tytöille kauheasti mieli kaahailla, kun oli nähnyt aitoa tilannekuvaa onnettomuuksista, mitä oikeasti voi sattua kun osuu ja kovaa.

Iltapäivällä joku sekopää veti Korson aseman kohdalla noin 40 km/h ajavan henkilöauton ohi bussipysäkin (sellainen pitkä) kautta ja meinasi lähteä pyörän peräpää alta, 50 metriä myöhemmin sitten meinasi vielä törmätä parkkialueelta tulleen auton kylkeen. Ei olisi paljoa tarvinnut paskempi tuuri olla mukana, kun se shortsit jalassa skootteriansa kuskaava juniori olisi päättänyt elämänsä siihen paikkaan tai ainakin hyvästellyt kävelykykynsä. Näitä "hurjapäitä" on tässä pääkaupunkiseudulla saanut todistaa tämän kevään aikana jo useita. Skootterien suosio kasvaa vuosi vuodelta ja sitä kautta varmasti myös onnettomuusmäärät lisääntyy. En voi kuvitella tyhmempää tapaa pilata tulevaisuus, kuin pelleilemällä skootterilla ja yleensä vielä niin, että pitää kavereille esittää.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Käy hakemassa puhelin ja vastaa siihen. Voihan olla, että puhelimen hukannut ihminen yrittää soittaa siihen toivoen, että vastaaja/löytäjä kertoisi missä puhelin on.

En kyllä oikeastaan viitsi, asun Hervannassa ja meno on ollut täällä tänään oikeasti sen verran höyrypäisen näköistä pitkin iltaa, etten selväpäisenä lähde enää tuonne ulos seikkailemaan. Se puhelinkin jo viimein hiljeni, vaikka siellä nurmikolla se näyttää yhä olevan. :)
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Vuokra nousis tuommoset 60 euroa, 520 -> 580 eli saatanasti. Vessaan tehtiin remontti ja pitäähän se jonkun maksaa, saatana ja kyllä sitä vuokraa jo tälle vuodelle nostettiinkin ja taitaa siellä vuokrasopimuksessa joku indeksikorotus olla mainittuna, mutta ei sitä killata, jos kämppään tehdää joku vitun elintasoremontti, perkele.
 

J.Petke

Jäsen
Avauduin jo aiemmin pomosta joka oli kussut palkankorotukseni puoleen. Nyt sitten eilen menin laittamaan kaverin siitä tilille ja sanoin, että ei tämä homma näin voi mennä. Jos ei puhuttu palkankorotus mene läpi niin pitää neuvotella sopimus uudestaan. Sanoin myös, että jätän koko vastuualueeni hoitamisen jos tuo palkka ei nouse tuolle sovitulle tasolle. Selityksiähän riitti perkeleesti ja äijä meni tietenkin omien esimiestensä selän taakse. Se keskustelu päättyi siihen kun oma esimieheni ei enää osallistunut keskusteluun vaan oli hiljaa..

Iltäpäivällä sitten tuli ilmoittamaan, että saan tuon sovitun palkan mutta oli kuulemma vaatinut perkeleesti puhumista toimitusjohtajaa myöden. Jos en tietäisi paremmin niin voisin jopa uskoa mutta kun äijällä on tapana puhua 90% paskaa niin uskon, että hän alunperin esittikin tuon palkkapyynnön puolet pienempänä. On kivaa kun on mulkku pomona.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Avaudutaanpas nyt tänne asiasta, joka on ruvennut vituttamaan todella rankasti sen jälkeen, kun on ruvennut selviämään asian vakavuus.

Reipas vuosi sitten armeijassa meni polvi hajalle. Eturistiside, kierukka, rustot ja hirveästi nestettä. Siellä ei ensimmäiset kolme lääkäriä edes tutkineet polvea, vaan tyrkkäsivät vähän särkylääkettä matkaan ja ilmoittivat, että kyllä se siitä muutamassa päivässä paranee. No neljäs lääkäri sitten hoiti hommansa ja totesi, että eturistiside on rikki, tämä jätkä lähtee kotiin. Sitten alkoi valtava sota vakuutusasioista. Se päättyi loppujen lopuksi siihen, että valtionkonttori päätti, ettei työkykyni ole heikentynyt riittävästi, joten he eivät korvaa. Yllä olevasta listasta voitte kerrata mitä oli rikki ja tehdä oman arvionne työkyvystäni. No lääkäreiltä tietenkin tuli työntekokielto. Vasta viime syksynä rupesi olemaan polvi vähän kasassa, kunnes sama polvi meni uudestaan. Nyt ollaan jälleen leikkausjonossa. Ja en ehtinyt saamaan töitä sillä välillä, mitä se oli työkuntoinen. Toisin sanoen polven hajoaminen intissä on aiheuttanut pitkäaikaistyöttömyyden, johon saattaa auttaa uudelleen kouluttautuminen, joka taas sitten ottaa pari vuotta lisää. Myös urheilun olen joutunut jättämään kokonaan pois. Ennen pelasin salibandya kilpatasolla, sekä puulaakifutista ja muita urheilulajeja harrastuspohjalta. Kaikki joudun jättämään. Juokseminen ei onnistu, koska polvilumpio on niin väljällä. Rullaluistelu sama homma. Uinti ei nappaa. Pyöräily on vähän siinä ja siinä, että pystyykö. Kuitenkin, mitäs h******iä sitä rupeaa harrastamaan? Pitsinnypläystä, shakkia?

Tietenkin monilla muilla on vielä pahempia ongelmia. Minä en sentään taistele hengestäni, kuten esim. velipoikani talveen asti. Silti nämä asiat pistävät vituttamaan. Onpa tosi mukavaa päivät pitkät kyyhöttää kämpillä ja katsoa telkkaria tai olla netissä. Keppien kanssa kun ei viitsi hirveästi liikkua. Toisin sanoen työllistymismahdollisuudet seuraavan vuoden sisään on noin 5 % ja mitään urheilua (joka on ollut ennen lähestulkoon koko elämä) en pysty harrastamaan. Jotakin vähempi ikäviä asioita, kuten naisasiat on myös, mutta niistä en viitsi kirjoittaa. Ne kun eivät ole läheskään tätä vitutusastetta!
 

MadMike

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HML Huskies, Fremantle Dockers, Western Force
Reipas vuosi sitten armeijassa meni polvi hajalle. Eturistiside, kierukka, rustot ja hirveästi nestettä. Siellä ei ensimmäiset kolme lääkäriä edes tutkineet polvea, vaan tyrkkäsivät vähän särkylääkettä matkaan ja ilmoittivat, että kyllä se siitä muutamassa päivässä paranee. No neljäs lääkäri sitten hoiti hommansa ja totesi, että eturistiside on rikki, tämä jätkä lähtee kotiin.

Eikös tässä täyty jo potilasvahingon tunnusmerkit? Nuori mies ja selvät leikkausindikaation täyttävät vammat polvessa sekä tietysti se, että 3 ensimmäistä lääkäriä ei ole edes tutkinut vammautunutta polvea asiaankuuluvasti. www.pvk.fi ja sieltä luet kaikki kohdat läpi ja otat vielä yhteyttä niin eiköhän he neuvo mitä voisit tehdä.

Edit. Jokaisella hoitolaitoksella on potilasasiamies, joka neuvoo tällaisissa asioissa. Ehkä tämä on ensimmäinen henkilö, johon kannattaa ottaa yhteyttä.

Kyllä siitä jalka vielä tulee, älä huoli sen puoleen. Leikkaus ja kunnon kuntoutus, niin avot!
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Voihan vitun vittu! Mökkireissu meinaa peruuntua ihan vain sen takia että osa jengistä tykkää mieluummin nyhjätä kotona kuin lähteä mökille saunomaan ja grillaamaan. Eikö ne saatana tajua ettei käyttämättömästä elämästä saa rahoja takaisin.

- Tinke-80
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Voihan vitun vittu! Mökkireissu meinaa peruuntua ihan vain sen takia että osa jengistä tykkää mieluummin nyhjätä kotona kuin lähteä mökille saunomaan ja grillaamaan. Eikö ne saatana tajua ettei käyttämättömästä elämästä saa rahoja takaisin.

Tapahtui aika sopivasti juuri sillä viikolla kun YLE Teema on rummuttanut punkkien vaaroista. Ehkä tämä olisi juuri ollut se viikonloppu kun puutiaiskuume olisi iskenyt? Yritä ajatella myös positiivista puolta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös