Vitutusketju

  • 10 581 974
  • 56 150

Heinolan Gee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat
Vituttaa oma laiskuus ja siitä aiheutuva saamattomuus. Nämä edellä mainitut tuottaa tällä menolla mulle neljännen vuoden opiskeluihin. Jos joku sisäpiirissä todella näkis mun vehkeilyt niin ihan syystä voisi vetää lättyyn ja kertoa että kaikki on vain mun totaalisen saamattomuuden ja laiskuuden syytä. Itseaiheutettua kaikki.

Mikä siinä on ettei minunkaltainen ihminen millään opi. Ei ala-asteella, ei ylä-asteella, eikä vieläkään, edes muussa elämässä. Hoida ensin ne oikeat hommat ja keskity sitten vasta muihin houkutuksiin. Kun se vaan olisikin niin helppoa.

Mä haluaisin vajota maan alle jos joudun vanhemmille sanomaan et katotaan sit armeijan jälkeen, ei muuten sielläkään mun luonteesta ja vioista ainakaan hyötyä ole, mutta opinpahan sitten.

Mutta tosiaan, jos mä tästä parin päivän urakasta selviän, niin mä selviän ihan mistä vaan. Panosta ainakin on...

Aamulla vuorossa: Yrittäjyyskurssin lopputyö tunnissa valmiiks ja opettajalle :D
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Vituttaa oma laiskuus ja siitä aiheutuva saamattomuus. Nämä edellä mainitut tuottaa tällä menolla mulle neljännen vuoden opiskeluihin. Jos joku sisäpiirissä todella näkis mun vehkeilyt niin ihan syystä voisi vetää lättyyn ja kertoa että kaikki on vain mun totaalisen saamattomuuden ja laiskuuden syytä. Itseaiheutettua kaikki.

Olen jo vuosikausia vedellyt silkan saamattomuuden ja laiskuuden voimilla. Toisinaan vähän oluttakin juonut vahvistaakseni uunoturhapuromaista menoani, vaikka ihan töitäkin teen saadakseni kaljarahaa. Mutta aika mukavasti on kaiken kaikkiaan mennyt.

Laiskuus on ylipäätänsä huomattavan aliarvostettu taiteenlaji: ei joka jannu jaksa makoilla sohvalla päivästä toiseen. Se vaatii keskittymistä, pitää katsoa itseään syvälle sydämeen, johon sattuu jo ajatuskin siitä, että haluatko nyt todella lähteä pelaamaan sitä vitun sulkapalloa. Eihän nyt sellaista, nimittäin ei pidä antautua yhteiskunnan vaatimille houkutuksille ihan noin vaan, pikemminkin ihmiselle pitää antaa mahdollisuus toteuttaa itseään. Esimerkiksi kirjoittamalla tänne.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kurkku on aivan järkyttävän kipeä!

Unet loppui tuossa puolisen tuntia sitten, kun satuin heräämään ja nielaisin. Muutenkin nielu on aivan turvoksissa ja koko ajan tekee mieli niellä...
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Vitutuksen aiheet näin aamutuimaan, ensinnä: Ilveksen joukkueen rakentelu tulevalle kaudelle, hiljaista on kuin huopatossutehtaalla! Toisekseen: Ilves-keskustelu Jatkoajassa, hiljaisempaa on kuin huopatussutehtaalla!
 

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vituttaa oma laiskuus ja siitä aiheutuva saamattomuus. Nämä edellä mainitut tuottaa tällä menolla mulle neljännen vuoden opiskeluihin. Jos joku sisäpiirissä todella näkis mun vehkeilyt niin ihan syystä voisi vetää lättyyn ja kertoa että kaikki on vain mun totaalisen saamattomuuden ja laiskuuden syytä. Itseaiheutettua kaikki.

Ihan kuin olisi itsekirjoittamaa (paitsi tuo neljäs vuosi), vituttaa tosiaan tämä omasta saamattomuudesta johtuva tilanne. Aina miettii että kyllä minä huomenna mutta niin kaikki vaan siirtyy ja siirtyy.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Olen jo vuosikausia vedellyt silkan saamattomuuden ja laiskuuden voimilla. Toisinaan vähän oluttakin juonut vahvistaakseni uunoturhapuromaista menoani, vaikka ihan töitäkin teen saadakseni kaljarahaa. Mutta aika mukavasti on kaiken kaikkiaan mennyt.

Veljeni!!

Kysehän nimenomaan on taiteenlajista. Jo selkärangasta on tultava ymmärrys siitä, milloin voi sluibailla rehellisesti ja milloin on esitettävä tekevänsä jotain. Sillä jos millä pärjää elämässä mukavasti.

Juuri nyt ei isommin vituta mikään, mutta vain siksi, että olen päättänyt, ettei vituta.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Mun suosikkijengit ei voita koskaan mitään.

Lugano on tuossa lähinnä symppaustasolla, joten siitä mestaruudesta ei tartte muistuttaa.
 

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No jos saan paskana olevan koneen, niin sehän on selviö, että uusi on saatava tilalle? En ole tehnyt parissa tunnissa mitään, mikä olisi voinut koneen hajottaa. Jossei uutta heru niin otan samantien yhteyttä kuluttaja-asiamieheen. Multa ei löydy tässä asiassa yhtään joustoa, ei käy rahat takaisin, eikä huolto. Tonni on mulle liian iso raha haaskattavaksi paskaan.

Kaupan purkuun tuskin Gigantti haluaa ensimmäiseksi. Ihmettelen, jos näin tapahtuu.
Huoltoon myyjällä on oikeus.

Itselläni on jonkin verran komeusta elektroniikka-alan jälkimarkkinointipuolelta.
Kuluttaja-asiamiehellä uhkailu ei ainakaan minuun ole vaikuttanut mitenkään. Sieltä saa toki ilmeiseksi erilaisia neuvoja, ohjeita, suosituksia jne, mutta loppupeleissä jos asioista aletaan riitelemään, ei kuluttaja-asiemiehen tai edes Kuluttajariitalautakunnan suosituksilla ole juurikaan merkitystä.

Kerro, miten kävi tietokoneen kanssa. Helpottiko / pahentuiko vitutus. Luulisi, että Gigantin kokoisessa yrityksessä on kokemusta takuuasioiden hoitamisesta. Se ei tietenkään ole mikään tae siitä, että ne hoidettaisiin kunnolla.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pää räjähtää kohta. Karmea flunssa päällä, nenä vuotaa kun mikäkin vesiputous, yskää alkanut myös pukkaamaan päälle ja kaiken lisäksi kurkku aivan helvetin kipeä. Parin tunnin päästä pitäis vielä lähteä työhaastatteluun. Noh, buranan voimalla mennään.
 

ditrim

Jäsen
Laiskuus on ylipäätänsä huomattavan aliarvostettu taiteenlaji: ei joka jannu jaksa makoilla sohvalla päivästä toiseen. Se vaatii keskittymistä, pitää katsoa itseään syvälle sydämeen, johon sattuu jo ajatuskin siitä, että haluatko nyt todella lähteä pelaamaan sitä vitun sulkapalloa. Eihän nyt sellaista, nimittäin ei pidä antautua yhteiskunnan vaatimille houkutuksille ihan noin vaan, pikemminkin ihmiselle pitää antaa mahdollisuus toteuttaa itseään. Esimerkiksi kirjoittamalla tänne.

Kysehän nimenomaan on taiteenlajista. Jo selkärangasta on tultava ymmärrys siitä, milloin voi sluibailla rehellisesti ja milloin on esitettävä tekevänsä jotain. Sillä jos millä pärjää elämässä mukavasti.

AAH, sielun toveruutta!

Syvältä lähtevä laiskuus ja näköissaamattomuus johtaa parhaimmillaan kaikista kovimpaan kustannustehokkuuteen. Anna aina vain prosentti, mutta tavoittele sillä maksimia. Loppujen lopuksi sinusta kasvaa ihminen 2.0, ja mikä ei tunnu mahdottomalta, korkeintaan siltä annetulta prosentilta.

Melkein vituttaa lähteä hammaslääkäriin, muttei oikeasti, sillä sekin on ilmaista ja ihanaa. Just for me.
 

pongo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jostakin kumman syystä mieleeni muistui takavuosina julkaistu Juti-Suomi-Juti sanakirja, ja muutenkin se hehkutus ja hassuttelu joka tuolloin Jutila-Saukkonen kaksikon ympärillä pyöri. Aivan järkyttävä myötähäpeän tunne nousi pintaan.

Ja samalla myös häpeän tunne, sillä on tunnustettava että pidin itsekin tuolloin Jutilaa "hassuna setänä" jolla tulisi olla itseoikeutettu ja ikuinen asema maamme kiekkolähetyksiä kommentoimassa. Ja olihan se hienoa kun tämä kaksikon äänet otettiin myös NHL-peliä selostamaan.

Päivä on nyt pilalla. Luultavasti ihminen tarvitsee ammattiauttajaa silloin kun hän ei saa Timo Jutilan ääntä ja kuvaa pois mielestään?
 

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jostakin kumman syystä mieleeni muistui takavuosina julkaistu Juti-Suomi-Juti sanakirja, ja muutenkin se hehkutus ja hassuttelu joka tuolloin Jutila-Saukkonen kaksikon ympärillä pyöri. Aivan järkyttävä myötähäpeän tunne nousi pintaan.

Ja samalla myös häpeän tunne, sillä on tunnustettava että pidin itsekin tuolloin Jutilaa "hassuna setänä" jolla tulisi olla itseoikeutettu ja ikuinen asema maamme kiekkolähetyksiä kommentoimassa. Ja olihan se hienoa kun tämä kaksikon äänet otettiin myös NHL-peliä selostamaan.

Päivä on nyt pilalla. Luultavasti ihminen tarvitsee ammattiauttajaa silloin kun hän ei saa Timo Jutilan ääntä ja kuvaa pois mielestään?

Sain kyseisen opuksen lahjaksi jostain. Itse en ole Jutista juurikaan pitänyt koskaan selostajana / kommentaattorina.
Vitutus kyllä nousi pintaan, kun muistelee niitä krapulaisia sunnuntaipelejä. Välillä oli pakko laittaa äänet pois. Eikä pelkästään Juti, vaan se v*tun Saukkonen siihen kaupan päälle...

E: En siis ole lukenut opusta vieläkään, ehkä jonain päivänä sitten pystyn siihen..
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Huhhuh! Pystyn antamaan myötätuntoa, vaikkei se varmasti kiinnosta pätkääkään.

Kurkkukipu, yksi vittumaisimmista asioista.

Kiitän!

Tosin hieman tuosta eteenpäin olinkin 39.6 asteen kuumeessa. Napilla saatu laskemaan, mutta olo on varsin mehevä. Ei mua olisikaan huvittanut lähteä huomenna mökille ja sitä ennen soittoharkkoihin.
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Vituttaa kattella noita MM-kisoja.
- Suomi on ihan paska
- mailalla saa hakata aivan surutta
- jatkuvaa jälkipeliä ilman, että aloittajalle annetaan jäähyä
- maalivahtia saa hakata niin kauan kuin ehtii ennen sitä jatkuvaa jälkipeliä
- ja toi Mertaranta. VAARALLINEN!!!

Masokistisesti silti katson tuota konttausta.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lähetys on jo mennyt parikymmentä minuuttia yliajalle, kiitos jatkoajan, mutta silti nuo saatanan jatkavat tuota perkeleen lässytystään tuolla studiossa.

Kyse siis jostain vitun potkupallo-ottelusta MTV3:lla.


EDIT: Eikö tuon vitun kättelyiden ja kentällä haahuilun katsomisen voisi jo perkele lopettaa!
 

Ketunkolo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea FC
1. Kuume ja kurkkukipu

2. Kavereiksikin kutsumani älykääpiöt raahasivat pyöräni jonnekkin puskaan ja nyt sieltä on jotain hajalla.

Tekisi mieli täräyttää päin näköä, mutta saas nyt nähä.
 

Mac^

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara & Suomi lajista riippumatta
Potkupalloa... Lässyn lää.

Mitä jäi katsomatta? MTV3 chattiko?

Ei tosiaan liikaa näy jalkapalloa televisiossa Suomessa, varsinkaan ilmaiskanavilla.

Edit: Lainausta muokattu ja kärjistetty tekstin sanoma.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mitä jäi katsomatta? MTV3 chattiko?

Se juuri. Eikä siinä mitään että potkupalloa näytetään mutta jos ohjelmat on jo reilusti myöhässä niin tarvitseeko niitä helvetin studiolässytyksiä ja jotain kentällä haahuiluja näyttää sen jälkeen puoli tuntia?
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Nythän vituttaa ihan esana. Saamarin elintarviketyöläiset hommiin siitä panemaan olutta mulle!

Oli nimittäin lähihuoltoasemalta oluvet loppu tämän hemmetin lakon takia. Kyrhii.
 

Mäyris

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
Vituttaa ku ei duunista saanu perjantaita vapaaksi ja siksi viikonlopun suunnitelmat menee uusiksi. Työt haittaa vapaa-aikaa aivan perkeleesti. Tosin vapaaehtoistahan tuo on, joten itseään saa syyttää. Mutta ei se vitutusta poista.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Vituttaa ku ei duunista saanu perjantaita vapaaksi ja siksi viikonlopun suunnitelmat menee uusiksi. Työt haittaa vapaa-aikaa aivan perkeleesti. Tosin vapaaehtoistahan tuo on, joten itseään saa syyttää. Mutta ei se vitutusta poista.

Nyt luistaa hihna täällä päässä. Vituttaa kun pitää mennä vapaaehtoisesti töihin?

Minua vituttaa kun huomenna ei saa mennä töihin.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Erittäin sama Freddyn kanssa ylempään, olutta löytyy tosin. Vaikka se onkin Olvia.

Vois mennä töihin huomenna, maanantaina ja vaikka viikonlopuksikin perkele.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös