Eilisestä lähtien on syvästi vituttanut oman rakkaan jengini taaperrus - vaikka eilinen paikoittain lupailikin mahdollisesti paremman huomisen. Silti vituttaa!!
Vituttaa kun joku valopää oli käynyt yöllä hajottamassa autosta kuskin puoleisen ikkunan. Kiitos siitä. Mitään ei oltu viety, eikä autossa oltu edes käyty sisällä! Miksi siis rikkoa vaan huvikseen, voi vittu !, Nyt menee viikko kun saksasta tilataan uusi ikkunan kun ei mistään löydy Dodge Stratukseen ikkunaa. Ei hitto ja 150 € turhaan omavastuuseen vakuutuksesta. Mitä tähän nyt voi sano muuta kuin VITTU !!
Palstaveljemme scholl sanoisi tähän, että hanki murtohälytin.
Itselle kävi ihan sama juttu, tosin minulta vietiin tosin tavaraakin sieltä mm. cd:tä, nenäliinoja ja karkkia (avattu pussi).
Mua alkaa taas päivä päivältä vituttamaan enemmän ja enemmän HIFK -fanit. Mitä taaperrusta se on, jos ollaan liigassa neljäntenä, kolmospaikkaankin eroa vain kolme pistettä. Häviöitäkin on tullut putkeen peräti 2!
Itselle kävi ihan sama juttu, tosin minulta vietiin tosin tavaraakin sieltä mm. cd:tä, nenäliinoja ja karkkia (avattu pussi).
Maailmassa on (siis oli) yksi ainoa ihminen, joka todistettavasti EI ampunut Palmea - Christer Pettersson. Kuka tahansa meistä muista saattaakin sitten olla syyllinen. Mie epäilen yhtä sevettijärveläistä poroisäntää. Se on aina ollut pikkuisen epäilyttävä.Palmen murha ei vanhenekaan koskaan. No paljonko siihen tutkintaan aiotaan vielä upottaa rahaa. Eikö voitaisi jo pikku hiljaa myöntää, että kaikki halusivat sen äijän kuolevan.
Vituttaa se, että WebTV Finland on ilmeisesti poistanut täältä löytyneen Kesportissa tehdyn JM Aaltosen ja Daniel Corson haastattelun. Ei kenelläkään sattuisi olemaan kyseistä videota? Kyselin palautelomakkeen kautta, että olisiko kyseistä videota mahdollista saada takaisin, mutta enpä olisi kovinkaan luottavainen asian suhteen. VITTU!
En malta olla kysymättä että mitä mullistavaa kyseinen video mahto pitää sisällään kun noin kovasti kaupailet?
Vituttaa kun joku valopää oli käynyt yöllä hajottamassa autosta kuskin puoleisen ikkunan.
Mua alkaa taas päivä päivältä vituttamaan enemmän ja enemmän HIFK -fanit. Mitä taaperrusta se on, jos ollaan liigassa neljäntenä, kolmospaikkaankin eroa vain kolme pistettä. Häviöitäkin on tullut putkeen peräti 2!
Tässä Kummelille Kummelin krapula -sketsi olotilaa helpottamaan :)
http://www.youtube.com/watch?v=hv505jdgtKc
Vittu et alko vituttamaan tämä uutinen. Joku vois tehä saman tolle saatanan urpolle.
Mitäs tuossa on ihmeellistä? Isäntä näytti koiralle kaapin paikan. Ei pure rakki enää.
Minulla oli lukemisessa 10 kerran pienenä. No joo, vastakkainasettelin tuossa ihmisen ja eläimen. Eläimen tulee tietää paikkansa.
Minulla oli lukemisessa 10 kerran pienenä. No joo, vastakkainasettelin tuossa ihmisen ja eläimen. Eläimen tulee tietää paikkansa.