Kourujärven Ponnistus
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Mieshuoraa harmittaa. Niin lähellä, mutta vitun tyypilliseen tapaan
niin helvetin kaukana.
niin helvetin kaukana.
Mites pankki? Saahan sieltäkin lainaa.Meikäläiselle on jo varmasti duunia tiedossa ainakin kesän ajaksi ja jollain keinolla pitäisi saada ilmeisesti taottua sossuun se, että mahdollisuuksien mukaan kykenisin maksamaan lainan takaisin suhteellisenkin nopeassa aikataulussa. Täytyy perjantaina vielä soittaa, kun talouspuolen tyypit ovat töissä...
Pakko ihmetellä millä ihmeellä opiskelija saa sossusta rahaa.
Ei onnaa näillä tuloilla. Käytännössähän sosiaalinen luotto on pankin myöntämä laina, jonka takaajana toimii kunta. Olen vain hieman paradoksaalisessa tilanteessa, että meikäläisen pitäisi maksaa, jotta saisin rahaa. Huomenna ollaan asian suhteen fiksumpia.Mites pankki? Saahan sieltäkin lainaa.
Joku eukko täräytti pikatien rampilla meikäläisen takapuskuriin. Niska ihan vitun kipee ja autosta puskuri paskana. Vittu että vituttaa! Huomenna setvimään asiaa, mutta senttiäkään en maksa, peräänajaja maksaa kaikki saatana!!
Peräänajaja on käytännössä aina syyllinen maksujen kannalta,
Ei helvetti kun pisti äsken oikein ärsyttämään yhden neropatin kommentit tv:ssä.
"Pitäisi nuorillekin antaa vastuuta, etteivät heti olisi valmistumisen jälkeen ilmoittautumassa kortistoon."
Siis mitä?
.
No, ehkä hän tarkoitti sitä, että voisivat nuoretkin vähän nöyremmin mennä töihin vaikkei se työ heti ensimmäiseksi olisikaan juuri sitä mihin on valmistunut. Minua ainakin ärsyttää se, että nykyään työelämään tulijat ovat heti vaatimassa tuhansien eurojen palkkaa, vaikka mitään näyttöä ei ole. Perinteisesti kun edetään alhaalta ylöspäin. Olisi ihan tervettä, että kaikki tienaisivat joskus ihan vitun vähän, jolloin se keskipalkkakin tuntuu jo ihan mukavalta.
"Mä olen järjestelmäasiantuntija, mä en mihinkään ATK tukihenkilön hommiin lähe."
Päinvastoin. Nöyrä ei saa olla. Nöyrää nöyryytetään. Muut vetää nöyrää kölin ali, siirtää nöyrän hienovaraisesti kyynärpäällä sivuun ja kusee ohimennen sen murohin. Ei nykyään nöyristelemällä saa kuin sääliä, jos sitäkään.Nöyrä täytyy ilman muuta olla,
Ei helvetti kun pisti äsken oikein ärsyttämään yhden neropatin kommentit tv:ssä.
Päinvastoin. Nöyrä ei saa olla. Nöyrää nöyryytetään. Muut vetää nöyrää kölin ali, siirtää nöyrän hienovaraisesti kyynärpäällä sivuun ja kusee ohimennen sen murohin. Ei nykyään nöyristelemällä saa kuin sääliä, jos sitäkään.
Niin. No jokatapauksessa itselleni kelpaisi vaikka ne tiskaajan työt vähäksi aikaa. Hakkaa nekin kuitenkin työttömyyden 100-0.
Päinvastoin. Nöyrä ei saa olla. Nöyrää nöyryytetään.