Vitutusketju

  • 10 587 652
  • 56 164

Harri2001

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Rys...ystävämme tyttöduo t.A.T.u:n hitistä All the things she said on jo kahdeksan (8) vuotta aikaa ja vittu kun tuntuu, että tuo soi vieläkin päässä noista ajoista.

Antakaa anteeksi, sillä en tiedä mitä teen.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Ei helvetti kun pisti äsken oikein ärsyttämään yhden neropatin kommentit tv:ssä.

"Pitäisi nuorillekin antaa vastuuta, etteivät heti olisi valmistumisen jälkeen ilmoittautumassa kortistoon."

Siis mitä?

Mistäköhän tämä neropatti sitten ajatteli meidän nuorten saavan rahaa elämiseen? Usealla valmistuvalla kuitenkin on tilanne ettei ole töitä ja saattaa olla se elämäkin jo hyvin alulla, oma koti, perhe jne.

Tai kai tämä neropatti ajatteli, että pitäisi yrittää nuorten saada töitä. Jumalauta, ihan kun ei yritettäisi, mutta kun ei niitä töitä vaan niin helposti irtoa! Vaikka kovasti jotkut hehkuttaa, että nuoret on vaan laiskoja eikä viitti mennä töihin...

Pistää niin ärsyttämään joidenkin ihmisten asenne, että työttömyys olisi vain omasta laiskuudesta ja viitseliäisyydestä kiinni.

Itsekin olen helvetti ottanut oma-aloitteisesti yhteyttä yli 100 paikkaan ja huudellut piilotyöpaikkojen perään. Ja koko ajan luku vain suurenee, kun vauhtiin pääsen enevässä määrin. Työhakemuksia sun muita olen lähetellyt ainakin tuollaiset 200-300 kappaletta varmaankin summanmutikalla heitettynä. Minnepäin tahansa olen valmis lähtemään töihin, mikään ei oikeastaan sido jäämään esimerkiksi tänne Hämeenlinnan seudulle missä tällä hetkellä asustelen. Maanantaina olen esimerkiksi menossa haastatteluun Vaasaan...

Sitten tulee joku ja sanoo, että pitäisi yrittää enemmän että saa töitä! Tai siis yrittää pitääkin vaan enemmän tietty, mutta siis että ihan kun en yrittäisi ollenkaan tällä hetkellä joidenkin asenteiden mukaan...
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Ei helvetti kun pisti äsken oikein ärsyttämään yhden neropatin kommentit tv:ssä.

"Pitäisi nuorillekin antaa vastuuta, etteivät heti olisi valmistumisen jälkeen ilmoittautumassa kortistoon."

Siis mitä?

.

No, ehkä hän tarkoitti sitä, että voisivat nuoretkin vähän nöyremmin mennä töihin vaikkei se työ heti ensimmäiseksi olisikaan juuri sitä mihin on valmistunut. Minua ainakin ärsyttää se, että nykyään työelämään tulijat ovat heti vaatimassa tuhansien eurojen palkkaa, vaikka mitään näyttöä ei ole. Perinteisesti kun edetään alhaalta ylöspäin. Olisi ihan tervettä, että kaikki tienaisivat joskus ihan vitun vähän, jolloin se keskipalkkakin tuntuu jo ihan mukavalta.

"Mä olen järjestelmäasiantuntija, mä en mihinkään ATK tukihenkilön hommiin lähe."
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
No, ehkä hän tarkoitti sitä, että voisivat nuoretkin vähän nöyremmin mennä töihin vaikkei se työ heti ensimmäiseksi olisikaan juuri sitä mihin on valmistunut. Minua ainakin ärsyttää se, että nykyään työelämään tulijat ovat heti vaatimassa tuhansien eurojen palkkaa, vaikka mitään näyttöä ei ole. Perinteisesti kun edetään alhaalta ylöspäin. Olisi ihan tervettä, että kaikki tienaisivat joskus ihan vitun vähän, jolloin se keskipalkkakin tuntuu jo ihan mukavalta.

"Mä olen järjestelmäasiantuntija, mä en mihinkään ATK tukihenkilön hommiin lähe."

Voi se tietty olla näinkin. Ei tuossa oikein muuten mitään järkeä mielestäni ole, siis tuossa kommentissa. Nöyrä täytyy ilman muuta olla, itseänikin vituttaa kyllä sitten kanssa tuollainen esille tuomasi asenne. Sillä asenteella kun ei edes pitkälle todennäköisesti pötkitä. Itsellä kuitenkin kyllä on asenne kunnossa tässäkin suhteessa. Päällikön paperit on taskussa mutta olen valmis kyllä tekemään vaikka tiskaustöitäkin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Nöyrä täytyy ilman muuta olla,
Päinvastoin. Nöyrä ei saa olla. Nöyrää nöyryytetään. Muut vetää nöyrää kölin ali, siirtää nöyrän hienovaraisesti kyynärpäällä sivuun ja kusee ohimennen sen murohin. Ei nykyään nöyristelemällä saa kuin sääliä, jos sitäkään.
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei helvetti kun pisti äsken oikein ärsyttämään yhden neropatin kommentit tv:ssä.

Jos Nalle olisi kirjoittanut kommenttinsa Jatkoaikaan tai muuhun nettikeskusteluun niin Björnin kirjoitusoikeudet olisivat saattaneet mennä poistoon provoilusta.

Onko hän oikean elämän trolli?
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Päinvastoin. Nöyrä ei saa olla. Nöyrää nöyryytetään. Muut vetää nöyrää kölin ali, siirtää nöyrän hienovaraisesti kyynärpäällä sivuun ja kusee ohimennen sen murohin. Ei nykyään nöyristelemällä saa kuin sääliä, jos sitäkään.

Niin. No jokatapauksessa itselleni kelpaisi vaikka ne tiskaajan työt vähäksi aikaa. Hakkaa nekin kuitenkin työttömyyden 100-0.
 

Schwalbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Niin. No jokatapauksessa itselleni kelpaisi vaikka ne tiskaajan työt vähäksi aikaa. Hakkaa nekin kuitenkin työttömyyden 100-0.

No tuu Stadiin (eiku te kai sanotte tsadiin?) töihin. Patatiskiin johonkin Cantina Westiin pääset varmasti, jos olet vähänkään täyspäinen, terve, valkoihoinen nuorimies. Tai nainen.

Tietty sulla tuota työmatkaa tulisi ilmeisesti jonkun verran, mutta tuleehan sitä professorisväkeäkin jopa kauempaakin tänne töihin. Liity joukkoon tummaan ja haisevaan! Vai pitääkö se tiskarin paikka tosiaan olla siellä Kuninkaitten Laaksossa? Sitten voi olla hiljaisempaa, mutta itsehän tiedät.
 
Huhhuh, millaisia ihmisiä löytyy tästäkin maasta. Viikolla katosi duunikaverin koira tämän pihapiiristä, noh, ensin alkoi tietysti pitkät etsinnät, joihin osallistui suuri määrä ihmisiä, etsinnät kuitenkin päättyivät tuloksettomina. Seuraavaksi paikalle saapui ystävällisesti vainukoira omistajineen ja koirahan saikin vainun, mutta jäljet loppuivat kuin seinään pihan portin tietämille, siinä vaiheessa alkoi siirtyä ajatus karkaamisesta ja tulla tilalle ajatus, että pikku piski onkin mahdollisesti varastettu ja niinhän se loppujen lopuksi olikin, nyt koira on kuitenkin saatu takaisin omistajilleen.

Millainen ihminen varastaa koiran? Kyseinen koira on muutenkin luonteeltaan arka ja eipä tuollainen kaappaus nyt ainakaan asiaa helpota. Ja kyseessä on siis tällainen taskumallikoira, eli ei minkäänlaista kykyä itsepuolustukseen ihmistä vastaan. Vittu että nostaa verenpainetta, kun joku tekee pahaa viattomalle, itsepuolustuskyvyttömälle luontokappaleelle ja siinä sivussa aiheuttaa vielä paljon mielipahaa monelle ihmiselle, mikähän mahtaa olla rangaistus tuollaisesta idiotismista?
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Päinvastoin. Nöyrä ei saa olla. Nöyrää nöyryytetään.

Olla nöyrä asioiden edessä on eri juttu kuin nöyristellä... Nöyrä ottaa vastaan sen duunin joka on tarjolla, mutta tekee sitä ylpeästi kenenkään persettä nuoleskelematta. Tsemiä vilperille!
 

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Vakuutusyhtiö meni lisäämään 270€:lla (n. 35%:lla) autovakuutuskauden hintaa kesken vakuutuskauden. Kirjeessä ei mitään muuta ilmoitusta kuin että "olemme uudistaneet vakuutuksesi". Kaikki tiedot (bonukset, vuotuiset kilsat, missä pysäköin auton, kuka sillä ajaa jne.) samoja. Kyseisen kauden vakuutuspaperit ja muut tuli jo pari kuukautta sitten ja koko vuoden vakuutus maksettu ajallaan, joten tuntuisi, että molemmat osapuolet on hyväksynyt tämän kauden ehdot ja hinnat. Sitten tälläinen sucker punch jostain puskista. Kirje tuli tietenkin perjantaina ja vitutus taattu koko viikonlopulle.

Vittu näiden kanssa saa aina vääntää ja muutenkin koko vakuutusyhtiöiden touhu tuntuu välillä lailliselta rosvoukselta.
 
Kävin kunnallisessa lekurissa kun huulet kuivui, halkesi ja turposi pakkasessa ja viimassa. No siellähän sitten oli lekurina n.60-v virolainen mamma joka ensimmäisenä kyseli "oletko pussaillut jotain?" jonka jälkeen kyseli mitä rasvaa olen käyttänyt ja kun kerroin Thaimaasta apteekista ostetusta rasvasta, mamma totesi "aijai aijai, ettei olisi tullut vaan Thaimaasta ylimääräisiä tuliaisia". Noh, Thaimaan reissusta on se 10kk ja ihan vaimon kanssa reissussa olin.

Vituttaa käydä lääkärissä jos lääkäri ei ymmärrä kaikkea mitä sinä sanot etkä sinä ymmärrä läheskään kaikkea mitä lääkäri sanoo. Tämä virolaismamma nyt sitten kirjoitti minulle reseptillä kortisonirasvaa jonka hain apteekista ja kas kummaa, vittu rasva on 100g pakkauksessa! Tollahan saatana rasvais vaikka koko kropan pariin kertaan...
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Pää täynnä räkää, kurkku raastinrautana, aivastelun ME hakusessa ja nenä loistaa kuin Matti Hagmanilla - ja vitun saatanan runkkupakkaset vain jatkuvat. VITTU.
Duunin perseilystä en jaksa edes aloittaa (tosin eivät koske itseä, mutta kaverin puolesta vituttaa kiitettävästi). Alan vakavasti olla sitä mieltä, että suuret ikäluokat saisi heivata työelämästä hiuksista vittuun ja mahdollisimman pian. OK, paskahousu on paskahousu iästä riippumatta, mutta kummasti vaan korreloi (paria loistavaa poikkeusta lukuun ottamatta) ainakin tässä talossa.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Pää täynnä räkää, kurkku raastinrautana, aivastelun ME hakusessa ja nenä loistaa kuin Matti Hagmanilla - ja vitun saatanan runkkupakkaset vain jatkuvat. VITTU.

Vittu joo. Ihan on samat vitutuksen aiheet minullakin. Lisättäköön, että olen varmasti niistänyt ziljoona nenäliinaa täyteen räkää. Nokka vuotaa kuin Jokisen kyrpä naimavuonna. Nenän alunen on sitten ihan vereslihalla - perkele!
Vituttaa sairastaa...
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ottelunseurantaketjut vituttavat nykyään aika paljon. Joku ääliö aina provoamassa, ja muut lähtee sitten mukaan. Tai sitten valitetaan kun Urhotv:n nettilähetykset pätkii. No, eipä noita ketjuja onneksi tule enää seurattua kovinkaan usein.
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pisti kyllä taas vaihteeksi vituttamaan kun makselin toiseksi viimeisintä erää opintotukia kansaneläkelaitoksen kassaan. Enää onneksi kuukauden rästit eli hieman vajaat 500€ pulittamatta, mutta kyllä saatana syö, noille kun löytyisi parempaakin käyttöä.
Ensin raadat koulussa sen 60op, jonka jälkeen niska limassa duunia koko kesä ja syksy. Siinä pienenee kivasti tuntipalkka kun pulittelee noita takaisin. Onneksi jäin osa-aikaiseksi töihin enkä varmasti nosta periaatteesta enää ikinä senttiäkään tukiaisia, pitäkää tunkkinne perkele!
 

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nenä tukossa ja SaiPa pelas päin persettä, eipä tässä elämässään oikein kyllä mikään muukaan hyvin ole.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Porukka pitää Jatkoajan etusivua auki ja istuu F5-näppäimen päällä. Ei ihme, että...

Sivusto voi olla väliaikaisesti saavuttamattomissa tai kovan rasituksen
alaisena. Yritä hetken kuluttua uudestaan.


Seuraisitte mieluummin suosikkijenginne sivustoa, vittu siellähän sen tiedotteen pitäisi olla ensimmäisenä!
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Porukka pitää Jatkoajan etusivua auki ja istuu F5-näppäimen päällä. Ei ihme, että...

Niimpä. Itsellä on auki vain SM-Liigan Huhuketju jonne kaikki siirrot kuitenkin ilmoitetaan ensimmäisenä. Mutta kyllähän se on kuitenkin niin, että viimeisenä siirtosta kerrotaan kyseisen joukkueen sivuilla.

Nyt alkoi vaan naurattamaan :D
 

HemmoP

Jäsen
"Dokumentti" CIAn vankiloista Euroopan alueella alkaa: "Ohjelmassa on vankien kertomusten mukaan dramatisoituja kohtauksia". Epäilemättä neutraalia uutisointia siis luvassa !

Kiitos, ettei tarvinnut tuhlata aikaa tuota katsomalla.
 

Krupieeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
"Dokumentti" CIAn vankiloista Euroopan alueella alkaa: "Ohjelmassa on vankien kertomusten mukaan dramatisoituja kohtauksia". Epäilemättä neutraalia uutisointia siis luvassa !

Kiitos, ettei tarvinnut tuhlata aikaa tuota katsomalla.

Oli ihan katsomisen arvoinen. Varmaan aika vaikea saada mitään neutraaleja raportteja vankiloista, joiden olemassa olo kiistetään.

Mua vituttaa se, että noi roskalaatikot tuolla roskakatoksessa pitää tunkea täyteen. Tällä kertaa vieläpä pahviroskis. Pahvit nyt ei tunnetusti edes ala haista siellä kotinurkissa, että niitä voi ihan hyvin säilyttää viikonlopun yli, jos astia on täysi.
 

secord

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
"Dokumentti" CIAn vankiloista Euroopan alueella alkaa: "Ohjelmassa on vankien kertomusten mukaan dramatisoituja kohtauksia". Epäilemättä neutraalia uutisointia siis luvassa !

Itseäni rupesi vituttamaan dokumentissa kerrotut vankien kohtelut, jotka tulivat siis ainakin dokumentin mukaan ihan vankiloissa kidutuksen kohteena olleilta ihmisiltä. Mutta ehkä tässäkin joku salaliitto on taas taustalla, ja ihan on vaan kavereilta kysästy viiden tähden hotelleissa ympäri maailmaa pari kiperää kysymystä. Loput ajasta on ollut sitten koraanipiirejä, Jay Leno Show´ta 40 tuumasesta hd-lähetyksellä ja salit täynnä neitsyitä.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Vitun MTV3. Formuloissa alettiin ajelemaan jotain helvetin testejä ja nyt on koko urheiluosio täynnä formulauutisia. Ihan kun jotain kiinnostaisi.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vituttaa isännöitsijäfirman toiminta. Olen kymmenkunta vuotta hoidellut pienehkön taloyhtiön hallituksen puheenjohtajan hommia ja isännöitsijäpalvelut olemme ostaneet SKV:lta. Nyt sitten kun duunin jälkeen tulin himaan niin postista oli kolahtanut kotitalo-lehti saatteineen.

Saatteessa todettiin, että SKV on taloyhtiön puolesta tämän tilannut ja jos tilausta ei irtisano 26.2 mennessä tilaus jatkuu kestotilauksena. Siis what a fuck, tuo lähentelee minusta pakkomyyntiä. Lehti on täyttä paskaa ja en sitä halua, nyt on sitten minun velvollisuus ilmoittaa ettei taloyhtiömme halua lehteä!!

Onneksi voidaan vaihtaa isännöitsijätoimistoa. En silti voi sivuuttaa kiehtovaa kuittausta. Voisin tilata SKV:lle asiakaspalveluoppaan tai avotakan ja hoitaa siihen saatteen, että tässä tämä loistava lehti, jos katsotte ettette tarvitse sitä niin hoitakaa itse peruuttaminen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös