Vitutusketju

  • 10 549 439
  • 56 138

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Vituttaa helvetisti, tai oikeastaan surettaa ja ahdistaa kun koiralla on joku helvetin syyhy. Selkeästi näkee että koko ajan kutittaa pirusti eikä pysty rauhoittumaan ollenkaan. Masentaa kun näkee että pikkukaveri on todella tuskissaan kokoajan, eikä sen hyväksi voi tehdä oikein mitään. Paitsi rapsuttaa kutiavia paikkoja, mutta ei sitäkään kokoaikaa ehdi. Mahtaako tuo saada nukutuksikaan ollenkaan.

Paranisi nyt perkele.
 

Unchained

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vituttaa helvetisti, tai oikeastaan surettaa ja ahdistaa kun koiralla on joku helvetin syyhy. Selkeästi näkee että koko ajan kutittaa pirusti eikä pysty rauhoittumaan ollenkaan. Masentaa kun näkee että pikkukaveri on todella tuskissaan kokoajan, eikä sen hyväksi voi tehdä oikein mitään. Paitsi rapsuttaa kutiavia paikkoja, mutta ei sitäkään kokoaikaa ehdi. Mahtaako tuo saada nukutuksikaan ollenkaan.

Paranisi nyt perkele.

Toi on ihan oikeastikin vituttava tilanne. Nimimerkillä kokemusta on. Meidän koira onneksi pääsi siitä, kun annettiin jotain random-lääkettä, mutta pari yötä olivat todella tuskaa. Paranemisia.
 

Tuljakov

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, PaKa
Väsyttää pirusti, mutta ei kuitenkaan nukuta. On tää vaikeeta taas...

Sama oli taannoin. Harvinaisen ärsyttävää. Paras unikikka mitä multa löytyy on heittää joku hyvä dokumentti taustalle ja kuunnella sitä iltasatuna. Mutta ei se aina toimi.

Vituttaa tajuta taas Naisasiaketjun ongelmien monipiippuisuus. Pari kertaa oon ollu heittämässä sinne jotain vastausta, mutta eipä noihin pysty sanomaan mitään näillä meriiteillä. Pajatso on tyhjennetty vasta-argumenteilla ja asioiden mutkikkailla sivujuonteilla jo valmiiksi. Ärsyttää kun ei vaan oo vastausta. Totaalinen mysteeri koko homma.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Kaveria tökättiin puukolla mahaan viikonloppuna. Oli vissiin saatu kyseinen kusipää kiinni, mutta toisaalta olisi kiva tutustua tähän ihmisjätteeseen, vaikka pesäpallomailalla. Paljaat nyrkit riittäisi kyllä minulle..Todennäköisesti saisin lujaa turpaani, mutta hifk termein tietäisi, että meiltä tulee kuitti, jos jotain kukkoilee.

Ja kyseinen sälli säilyy siis hengissä, ei siinä mitään. Vituttaa tuommoinen.
 

Ben Marco

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks
Viimeaikoina on alkanut vituttamaan se, että ihmiset ei osaa/ niitä ei huvita käyttää Capital-kirjaimia niille kuuluvissa paikoissa. Sitten siihen päälle vielä järkyttävä kieliasu muutenki niin Voila, kirsikka on kakussa. Enkä nyt tarkoita mitään hifistelyä, vaan ihan perus "Erisnimi alkaa Isolla" tyylistä matskua.

Oikeasti mua ei vituta tuo ylläoleva purkaus, lähinnä ärsyttää vaan. Vituttaa se, että on monta-rautaa-tulessa sekä siviilissä, että duunissa.
 

Surprise Me

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gus Polinski - Polka king of the midwest
Jaahas. Mistäköhän alottaisi. No, menin tyhmänä ostamaan Madison-merkkisen polkupyörän kesällä 2007. Hintaa pyörälle tuli 400 euroa.

Pari viikkoa pyörän ostamisen jälkeen lähdin ajamaan "reteenä" firman kuntosalille, ja kas, etu-lokasuoja putosi kesken ajamisen eturenkaan päälle aiheuttaen ns. äkkipysäyksen ja meikäläinen lensi sarvien yli asfaltille.
Joka ainoa elin meikäläisen ruhossa oli täynnä naarmuja ja asfaltti-ihottumaa sekä uudet salikamat oli entiset. Kaiken huipuksi kukaan ei viitsinyt edes pysähtyä kysymään, että olenko minä kunnossa, vaan varmaan ajattelivat, että mikä helvetin puliukko tuossa makaa. No, sairaala reissuhan siitä tuli ja viikko sairaslomaa.

Soitin tapahtuman jälkeen polkupyörakauppaan, josta olin kyseisen paskan ostanut ja myyjä oli kovin pahoillaan. Minua odottaisi kaupassa uusista uusin malli, samaa merkkiä kuitenkin.

No, parinviikon jälkeen menin hakemaan uutta pyörääni. Myyjä oli vielä kaupassa pahoillaan tapahtuneesta ja oli kuulemma kiristänyt ja tarkistanut kaikki mahdolliset pultit ja mutterit, jottei SupRise Me:n akka jää tällä kertaa leskeksi.

Uusi pyörä näytti todella hienolta verrattuna vanhaan malliin, ja se sai melkein minut unohtamaan tapahtuneen episodin.
Nyt on uusi polkupyörä alla ja eikun menoksi.

Hyppäsin pyörän päälle ja lähdin polkemaan kohti kotia. Poljettuani ko. paskaa alle 20 metriä, joku kusipää oli heittänyt kaljapullon palasiksi betonilaatoille. No, olihan siitä yön aikana mennyt harjakone, mutta yksi lasinsirpale oli kivasti pystyssä laattojen välissä ja minä tietysti ajoin siitä kohtaa yli..
Ja kun ajetaan vakaasti, niin ajetaan kummatkin renkaat sirpaleen yli. Oli siinä sitten ihmettelemistä. No, ne renkaat jouduin tietysti maksamaan itse, ei siinä mitään.
Renkaat tuli korjattua ja minä ajoin kotiin.

Pari kuukautta pyörä toimi ihan ok. En ajanut kuin ihan muutaman hassun kilometrin ja lopun aikaa fillari seisoi pihassa.

Seuraavana kesänä otin pyörän ihan jokapäiväiseen käyttöön ja siitä se hauskuus alkoi..

Pyörästä hajosi ensiksi ketjusuoja, takuuseen. Seuraavaksi meni vaihtaja, takuuseen. Sitten meni taka-akselista jotkut laakerit(?), takuuseen. Ja vaihtaja meni uudestaan, takuuseen. Sen jälkeen alkoi irrota mutteria ja pulttia oikein urakalla. Yksi kaunis aamu putosi takahäkki.. Sen verran tuli pikkupoikana raiskattua pientä harmaata Jupiter polkupyörääni kaikenmaailman "crossiradoilla", että tiedän, ettei polkupyörästä voi saatana takahäkki irrota niinkuin neula joulukuusesta tapaninpäivänä! Rupesin miettimään, että ei perkele, ne luulee kohta siellä polkupyöräkaupassa, että mä murjon jollain vitun lekalla sitä kuppasta polkupyörää ja tuon sitä ihan vittuillakseen niille korjattavaksi.

Rupesi tuo pyöräilyharrastaminen vituttamaan sen verran paljon, että en jaksanut enää tehdä kuin pakolliset työmatkat, jos auto oli emännän käytössä.
No, viime perjantaina tulin fillarilla töihin. Jätin fillarin viikonlopuksi firman pihaan ja tarkoitus oli hakea fillari viikonloppuna samasta paikasta.
No, eikun menoksi. Ajoin autolla firman pihaan ja laitoin pyöränkuljetustelineen auton takakoukkuun.
Nostin pyörän telineelle ja laitoin sen kiinni.
Huomasin, että pyörän satula oli hieman löysässä. No, otin taskusta kuusiokolo-avaimen ja aloin kiristämään satulaa (satula on kiinni putkessa ja tämä putki menee rungon sisälle).
Minä kiristän ja kokeilen, mutta satula heiluu edelleen. Minä yritän pienessä tyhmässä päässäni miettiä, että mistä kyseinen "efekti" mahtaa johtua, kunnes tajusin..

SIITÄHÄN OLI SAATANA RUNKO MURTUNUT!!! VITTU!!!
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jaahas. Mistäköhän alottaisi. No, menin tyhmänä ostamaan Madison-merkkisen polkupyörän kesällä 2007...

Joo, vähän samanlaisia tarinoita olen noista Madisonin pyöristä kuullut, että ei oikein osat meinaa pysyä menossa mukana ja muutenkin aika juosten kusten tehtyjä pyöriä kuulemma.
 

Surprise Me

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gus Polinski - Polka king of the midwest
Joo, vähän samanlaisia tarinoita olen noista Madisonin pyöristä kuullut, että ei oikein osat meinaa pysyä menossa mukana ja muutenkin aika juosten kusten tehtyjä pyöriä kuulemma.
Juu, itse olen jälkikäteen kuullut samaa.

Edit. Tuo sinun allekirjoituksesi vastauksineen, sopii kuin nenä päähän. Madison kuski ajaa lopulta ilman päätä! ;D
 

ditrim

Jäsen
Ottaa vähän päähän osa 40-60-vuotiaista ihmisistä. Mitään ei voi tehdä itse, mielikuvituksen käyttö on lähes mahdotonta, ja silti nämä ihmiset joista puhun ovat korkeakoulutettuja. Mitä vittua niille on opetettu?

Jos tarvitset Suzukin perämoottoriin uuden sokan, niin eikö sitä jälleenmyyjää voi kysyä vaikka Enirosta? Miten helvetissä ihmiset jotka näkevät jonkun Eniron mainoksen yli 20 kertaa viikossa eivät voi ymmärtää sitä potentiaalia jonka palveleva nykymaailma tarjoaa? Miten copypastetaan? Kuinka kuvaa voi pienentää? Mihin vessassa kakataan? Kuinka pyyhitään perse? Voiko pissaa juoda?

Minä olen käyttänyt tietokonetta elämäni viimeiset 4 vuotta, silti olen lähes ylivertainen käyttötaidoiltani verrattuna osaan työkavereistani. He ovat kuitenkin käyttäneet näitä vehkeitä yli 15 vuotta. Tämä ei voi olla kiinni kuin älykkyydestä.
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Sitä sun tätä

Peukalonpään kokoisiksi räjähtäneet hyttysenpuremat. Hankaavat piilolinssit (eikä uusia voinut tietenkään tilata niin, että ne ehtisi saada ennen to alkavaa ulkomaanmatkaa). Työruuhka. Huominen klo 7 lähtö ja 850 kilometrin ajo päivän aikana. Ensi viikon naurettavat "kehityspäivät" duunissa=tyhjään paskanjauhantaan menee 2 vrk, joiden aikana voi tehdä niitä töitä pois kuleksimasta. Yhtä perkelettä.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Työkkäri, kela ja kaikki siltä väliltä.

Kun armeija loppui tuossa heinäkuun alussa, menin heti seuraavana maanantaina työvoimatoimistoon ilmoittautumaan työnhakijaksi, että saisin mahdollisimman nopeasti työttömyyspäivärahaa työtilanteen ollessa mitä on. No tässä nyt on näytetty kaikki mahdolliset dokumentit ja omastani sekä kelan erään työntekijän mielestä työssäoloehto täyttyy kohdallani. Nyt kuitenkin selvitellessäni tänään asiaa, tuli ilmi että lautakunta oli hylännyt hakemukseni.

Tätä edelsi muun muassa viivästys, joka johtui siitä, että työvoimatoimistossa sössittiin ja merkattiin että en enää 4.8 ollut työtön työnhakija, vaikka olen ollut jatkuvasti 11.7 asti! Virhe kun selvisi, niin tuli "tietokatkos" työkkärin ja kelan välillä joka johti siihen, että äitini hakiessa asumistukea, kelasta sitä ei myönnetty vaan kysyttiin selvitystä tuloihini ja työhöni 4.8 alkaen.

Huomenna sitten valittamaan kelan päätöksestä, jota ei kumma kyllä näy verkossa asioidessani.

Olen joutunut kavereilta lainaamaan rahaa intin jälkeen syödäkseni ja niin edelleen, sillä äidilläni ei yksinkertaisesti ole varaa elättää pikkuveljeni lisäksi minua. Eikä tarvitsekkaan olla.

Nyt kuusi viikkoa rahattomana odotettuani jotakin tukea, olisi sitä tärkeää saada pikkuhiljaa, sillä en halua olla paljoa velkaa, kun en tiedä milloin saan töitä tai ensimmäistä palkkaa edes.

Vittu että vituttaa, masentaa ja ahdistaa ja kaikkea siltä väliltä.
 

J.Petke

Jäsen
Olen joutunut kavereilta lainaamaan rahaa intin jälkeen syödäkseni ja niin edelleen, sillä äidilläni ei yksinkertaisesti ole varaa elättää pikkuveljeni lisäksi minua. Eikä tarvitsekkaan olla.

Tätä varten on olemassa Suomessa sosiaalitoimisto. Sinne täyttämään paperit niin saat rahaa jotta pystyt elämään.
 

Viljuri

Jäsen
Yksi vaihtoehtohan on hakea töitä. Sellaisiakin paikkoja on olemassa, joihin pääsee suunnilleen ensimmäisellä yrittämällä ja saman päivän aikana. Siis mikäli yläkerta futaa normaalin ihmisen tavoin ja päihteet/mielenterveysongelmat eivät vie ihmistä 24/7.

Esimerkiksi reipas ja säntillinen ihminen voisi Helsingissä Itellalta kysyä lehdenjakajan paikkoja. Työaika on tietysti ongelmallisempi, mutta varmaan sitä mieluummin tekee kuin jättää syömättä tai harrastaa puhelinmyyntiä.
 
Viimeksi muokattu:

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Vituttaa helvetisti, tai oikeastaan surettaa ja ahdistaa kun koiralla on joku helvetin syyhy. Selkeästi näkee että koko ajan kutittaa pirusti eikä pysty rauhoittumaan ollenkaan. Masentaa kun näkee että pikkukaveri on todella tuskissaan kokoajan, eikä sen hyväksi voi tehdä oikein mitään. Paitsi rapsuttaa kutiavia paikkoja, mutta ei sitäkään kokoaikaa ehdi. Mahtaako tuo saada nukutuksikaan ollenkaan.

Paranisi nyt perkele.
Paranisi todennäköisesti paremmin, jos veisit lekurille.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vituttaa salkkarit. Pakko ne on katsoa joka päivä mutta voi helvetti mitä paskaa.
 

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vituttaa salkkarit. Pakko ne on katsoa joka päivä mutta voi helvetti mitä paskaa.

Minkä vitun takia? Ei voi pieni ihminen ymmärtää. Eikä tösiaan löydy mitään parempaa ajanvietettä? Itseäni vituttaa kädettömyys GTA IV:ssa.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ikkuna vajaan vartin auki ja 30 hyttystä huoneessa tuosta vaan. Murhanhimoinen itikoiden lätkiminen kuului varmaan naapuriin asti.
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Paranisi todennäköisesti paremmin, jos veisit lekurille.

Sunnuntai-iltaisin vapaaehtoiset koiralääkärit ovat aika harvassa.

Maanantaina toki vein, ja sai antibioottikuurin ja voi nyt jo paljon paremmin. Erinomaista.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minkä vitun takia? Ei voi pieni ihminen ymmärtää. Eikä tösiaan löydy mitään parempaa ajanvietettä?

Onko turkulaiset tosiaan niin tyhmiä ettei ole kuulleet addiktiosta.

Vituttaa turku :D
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
TPS
Vituttaa kun tyttöystävä aloittaa päivän vetämällä herneen nenään jostain täysin olemattomasta.
Ja sen lisäksi...

Onko turkulaiset tosiaan niin tyhmiä ettei ole kuulleet addiktiosta.

Vituttaa turku.

Vituttaa myös väärät vitutukset. Ei Salattuista elämistä yksinkertaisesta voi tulla mitään addiktiota tai jos tulee kannattaa katsoa peiliin ja miettiä missä kohtaa mentiin metsään ja lujaa.
 

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Onko turkulaiset tosiaan niin tyhmiä ettei ole kuulleet addiktiosta.

Vituttaa turku.

En ole muuten turkulainen vaikka kovasti kaupungista pidänkin. Olen kuullut addiktiosta ja tiedän hyvinkin mikä se on. Mullakin on moneen asiaan paha addiktio mutta ei herran tähden koskaan mihinkään Salkkareihin...Itseäni vituttaa stereotypiat (kuten että kaikki TPS:n kannattajat ovat turkulaisia..)
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kylläpä vituttaa tuolla Muu urheilu -osiossa oleva ketju "Yleisurheilun tulevia tähtiämme". Tai siis itse ketju ei vituta, mutta se vituttaa miten kovasti polttelisi esitellä ketjussa Oskari Frösén, O-P Karjalainen ja Mikaela Ingberg. Saattaisi kuitenkin käydä niin että se tulkittaisiin vääränlaiseksi vittuiluksi, joten en viitsi.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Se perusjuttu näinä aikoina. Eli valmistuminen lähellä, mutta oman alan töistä ei hajuakaan. Ei mitään tietoa, mihin suuntaan tää elämä lähtee parin kuukauden kuluttua, kun nykyinen pesti päättyy (joka ei sekään ole oman alan töitä). Onneksi sain opintoihin liittyvän työharjoittelun aikanaan suoritettua, olisi melko toivotonta metsästää nyt harjoittelupaikkaa.

Toisaalta, hyvä aika saattaa rauhassa opintonsa päätökseen...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös