Mua vituttaa tällä hetkellä anoppikokelas yli kaiken.
Tällä naisella ei ole minkäänlaista terveydenhoidollista koulutusta, ei SPR:n ensiapukorttia, eikä edes hygieniapassia, mutta tietää aina kaiken ihmisten vaivoista, syistä ja parannuskeinoista. Äitiään palvovaan tyttäreen tää menee tietysti aivan täydestä. Anoppiaan karsastava vävypoika ei taas voi uskoa korviaan.
Viimeisin hullutus on kun anoppikokelas kävi jossain goddamn energiahoidossa, jossa hoitaja oli pyörittänyt jotain ketjua kropan ympärillä ja välillä oli puristettu nyrkissä jotain energiakiveä. Hoidon tarkoitus jäi mulle vielä vähän epäselväksi. Tyttären aivopesu tähän hoitomuotoon alkoi tietty välittömästi ja näin mulle tultiin vihjailemaan varovasti et pitäiskö mennä. Vähän olen kyllä pettynyt mielitiettyyni, sillä odottaisin hänen kyseenalaistavan edes jotain äitinsä sanomaa, mutta ilmeiseti äiti-tytär side voittaa järjen käytön.
Mä pystyn kyllä elämään tän kohelluksen kanssa ja emäntä saa ostaa energiahoitoon vaikka kausikortin jos haluaa, mut tulevaisuudessa kun meillä toivottavasti on omia lapsia, niin tää hullutus ei saatana saa jatkua heillä.
Meidän muksut ei opettele juomaan pullollista keltaista jaffaa aina kun maha vähän kivistää, eikä meillä huudeta sikainfluenssan nimeen joka kerta kun joku aivastaa.