Vitutusketju

• 10 694 908
  • 56 245

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Muutama tunti sitten heräsin siihen että oli saatanen kylmä ja hetken päästi helvetin kuuma. Sitten alkoi särkeä päätä pirusti ja hieman oksettaa. Nyt sitten tuo hieno poissaoleva olo edelleen päällä ja kuuumetta ei äsken ollut...tosin aika alhainen lämpötila eli tasan 36 astetta. Kai sitä pitää lääkärille soittaa...Tuntuu että joka paikka nykii vuorotellen ja muutenkin kivistää vähän mistä sattuu.

Olisihan se pitänyt tajuta ettei viisaudenhammas tyhjästä tulehtunut...

Voi nyt perse! Nyt sitten 39,4 astetta kuumetta ja joka paikka paskana. Kurkkuun ei satu, mutta yskittää vittusti...Päätäkin vihloo mukavasti. Hyvästi lauantain reissu Kuopioon.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Voi nyt perse! Nyt sitten 39,4 astetta kuumetta ja joka paikka paskana. Kurkkuun ei satu, mutta yskittää vittusti...Päätäkin vihloo mukavasti. Hyvästi lauantain reissu Kuopioon.

No nytkö sä sitten olet tuonut sen possuköhän tänne Jyväskyläänkin? Ja tällä viikolla olen joutunut kättelemään ainakin kolme kertaa joista yksi vieläpä oli ulkomaalainen. Tiedänpähän diagnoosin jos vaikkapa lauantaiaamuna sattuu olemaan joka paikka paskana, yskittää vitusti ja päätä vihloo.

Vituttaa jo valmiiksi.

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No nytkö sä sitten olet tuonut sen possuköhän tänne Jyväskyläänkin? Ja tällä viikolla olen joutunut kättelemään ainakin kolme kertaa joista yksi vieläpä oli ulkomaalainen. Tiedänpähän diagnoosin jos vaikkapa lauantaiaamuna sattuu olemaan joka paikka paskana, yskittää vitusti ja päätä vihloo.

Vituttaa jo valmiiksi.

On tässä sentään se 5-6 km keskustaan :P On kyllä tuskainen olo ja tuli nopeasti...toivottavasti tämä nyt ei kestä kauhean kauaa...

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jossa myös on todettu possuflunssaa..

Nyt on tullut kotiuduttua lomareissulta etelän lämmöstä ja hieman vituttaa jo nyt maanantai ja töihin paluu.

No voi kele. Itse en täkäläistä uutisointia seuraile. Ajattelin että tänne tuppukylään ei semmoiset kerkeä.

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
On hienoa todeta aamutuimaan, että jääkaappi on sanoutunut irti sopimuksestaan.

Onneksi oli perinteiseen tyyliin lähes tyhjä ja on sentään vuokrakämppä, niin ei tarvitse omaa kukkaroa kaivella esiin. Vituttaa kyllä sekin, ettei siellä kukkarossa edes taida olla mitään.

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Yö oli taas nautinnollinen, vaikka kuume laskikin buranan avulla alle 38 asteen. Ihan pimeitä unia ja todella ahdistunut olo, kunnes oli pakko herätä juomaan jotain. Otin sitten aamuyöstä puolikkaan napin ja menin nukkumaan. Nukahdin joskus hieman ennen kahdeksaa ja näin unta Risto Dufvasta, kunnes puhelimeni soi kahdesti peräkkäin...hyvästi unet. Nyt ei pahemmin ole kuumetta, mutta aika moukaroitu olo kieltämättä on...lisäksi askel on vakaa kuin baarista lähdettyä.

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Tullu juotua koko viikko enemmän tai vähemmän ja siinä sivussa tutustuttua eräisiinkin henkilöihin.

Nyt vituttaa tuon kyseisen viehkeän neidon vähemmän viehkeä kaveri, joka nukkuu lattialla, eikä tajua itse painua hevon vittuun mun asunnosta!

Jeihki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Nyt vituttaa tuon kyseisen viehkeän neidon vähemmän viehkeä kaveri, joka nukkuu lattialla, eikä tajua itse painua hevon vittuun mun asunnosta!

Käy vienosti läpsäyttämässä sitä murikkaa bussi/juna-aikataululla ja totea penamaisesti, että lähe menee vielä ku ehit..

Kai korkkasit yön pikkutunteina tuon ihanan naaraan?

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

Heh, käy herättää ja viskaa ovesta pihalle. Nukkukoon Rapussa! Tai roudaa parvekkeelle tai jotain...tosin jos viehkeä neito ei tykkää kaverinsa kaltoinkohtelusta, niin onnea vaan! Paitsi jos se haluaa sua (tietysti?) ja tahtoo myös kaverinsa helvettiin.

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Siis kyseessä on viehkeän neidon kaveri, viehkeä neito lähti aamulla töihin vierestäni. Tämä toinen oli tekemässä olevinaan lähtöä, mutta päätti jäädä sitten tänne.

Tää on helvetin naurettavaa!

Ja nopea silmäys: Vituttaa uskomattomasti tuo BB systeemi. Ilmeisesti se alkoi ja nyt sitten alkaa ilmeisesti joka mediassa olemaan tuosta.

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Siis kyseessä on viehkeän neidon kaveri, viehkeä neito lähti aamulla töihin vierestäni. Tämä toinen oli tekemässä olevinaan lähtöä, mutta päätti jäädä sitten tänne.

Tää on helvetin naurettavaa!

No sitten keksit verukkeen ja heität pihalle. Jos et keksi niin heität vaan pihalle. kun kerta tuo viehkeä neitokaan ei ole paikalla.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Se haluaa sinua. Sutaise nyt ensin ja heitä vasta sitten pihalle. Jos se kertoo tapahtuneesta viehkeälle neidolle voit vain todeta että loukkaantui kun et antanut sille, ja yrittää nyt kostaa.

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nukahdin itse, heräsin ja käskin painua kotiinsa. Kysyi olenko vihainen, mitä vittua!

Vituttaa tommoinen. Lisäksi vituttaa tämä helvetillinen krapula ja se, että kohta pitää lähteä tässä kunnossa töihin.

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Voi vittujen vittu. Kaiken jo olemassa olevan hyvän lisäksi valkeni juuri, että meillä ei ole tänä vuonna ainuttakaan yhteistä viikon vapaata. Tästä kuuden päivän putkestakin iso osa mennyt riitelyyn. Ihan vitun kivaa on kyllä joo.

Jeihki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Voi vittujen vittu. Kaiken jo olemassa olevan hyvän lisäksi valkeni juuri, että meillä ei ole tänä vuonna ainuttakaan yhteistä viikon vapaata. Tästä kuuden päivän putkestakin iso osa mennyt riitelyyn. Ihan vitun kivaa on kyllä joo.

Eikös se siinä tapauksessa ole ihan vitun hyvä, ettei ole enempää pitkäkestoisia yhteisiä vapaita? Kuka vittu sitä nyt huvikseen lomalla tappelee?

Tietysti hyvä huudella kun ei ole hajuakaan mistä te taistelette, mutta itse en ainakaan suostuisi vaivoin hankittua vapaa-aikaa käyttämään tuommoiseen perseilyyn, vaikka parisuhteessa elänkin.

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Onko minulla oikeus käydä se kaara vittuun sieltä, ilman että maksaisin mitään koska käynnistymisvikaa ei ole korjattu?

En voi varmaksi sanoa, mutta jos pystyt osoittamaan, ettei kyseisten osien vaihto ole millään tavalla voinut vaikuttaa sen itse vian korjaantumiseen, niin voisin kuvitella, että tuo onnistuisi kuluttaja-asiamiehen tms. kautta.

Mutten, tosiaan voi sanoa varmaksi, kun ei ole minkään näköistä kokemusta moisesta, eikä toisaalta tarkempaa tietoa tuosta teidän tapauksesta.

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Maha nyt vuorostaan kipeä ja kurkkukin on näillä näkymin tulossa mukaan. Kuume sentään maltilliset 37,5...

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Elämä vituttaa! Tai siinäkin pitäisi kaikki olla hyvin, mutta kun ei vaan suju... Pyysin ens viikkoa töistä vapaaksi, selitin isännälle, että keväisen kuuden viikon sairasloman aiheuttanut masennus nostaa päätään uudelleen, mutta vitut minä lomaa sain! Oikeasti, ihan aikuisten, olen niin loppu, että joka helvetin aamu pitää yrittää hakea syitä, miksi pitäisi jaksaa elää. Mulla on ihana vaimo, maailman upein nainen! Kaikki asiat kunnossa, taloudellisestikaan ei mennä hirveän heikoilla, ja silti kaikki on päin vittua! voiko tää elämä olla näin vaikeeta? Ilmeisesti se toukokuussa diagnosoitu keskivaikea masennus ei vaan parantunutkaan ihan sormea napsauttamalla...

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Maha nyt vuorostaan kipeä ja kurkkukin on näillä näkymin tulossa mukaan. Kuume sentään maltilliset 37,5...
No mitä täällä kerroit siitä naisestasi, niin tuollainen 41 asteen kuumekin olisi vielä pieni stressi verrattuna pleikkarivääntöihinsä...

Tämä oli siis kannustus, siis että kaikki vitutus on suhteellista.

J.Petke

Jäsen
Elämä vituttaa! Tai siinäkin pitäisi kaikki olla hyvin, mutta kun ei vaan suju... Pyysin ens viikkoa töistä vapaaksi, selitin isännälle, että keväisen kuuden viikon sairasloman aiheuttanut masennus nostaa päätään uudelleen, mutta vitut minä lomaa sain! Oikeasti, ihan aikuisten, olen niin loppu, että joka helvetin aamu pitää yrittää hakea syitä, miksi pitäisi jaksaa elää. Mulla on ihana vaimo, maailman upein nainen! Kaikki asiat kunnossa, taloudellisestikaan ei mennä hirveän heikoilla, ja silti kaikki on päin vittua! voiko tää elämä olla näin vaikeeta? Ilmeisesti se toukokuussa diagnosoitu keskivaikea masennus ei vaan parantunutkaan ihan sormea napsauttamalla...

Nyt sitten vaan hakemaan saikkua lääkäristä ja hoidat itsesi kuntoon. Pomolle voit haistattaa vitut jos tosissaan noin vähän kiinnostaa työntekijöidensä terveys. Työt on viimeinen asia minkä takia kannattaa päätään enempää vaivata ja rikkoa. Nämä asiat eivät koskaan ole helppoja eivätkä mene välttämättä kerralla pois. Pitää ottaa aikaa ja löytää se oma paras keino tervehtyä. Ja muista myös se, että tuo on sairaus eikä tuo johdu välttämättä mistään asiasta mikä olisi elämässä huonosti. Mutta olet onnellinen kun sinulla on hyvät ihmiset tukemassa ja elämässä tätä läpi kanssasi.

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No mitä täällä kerroit siitä naisestasi, niin tuollainen 41 asteen kuumekin olisi vielä pieni stressi verrattuna pleikkarivääntöihinsä...

Tämä oli siis kannustus, siis että kaikki vitutus on suhteellista.

Heh, no tuo tilanne oli monien asioiden summa, kuten tuollaiset kilahtamiset nyt yleensäkkin.

Ottaa kyllä ankarasti päähän olla pitkästä aikaa kunnolla kipeänä. Tähän vielä päälle jotkun vitun jälkitaudit, niin jes.

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mtv3 ja sen Katsomo-palvelun toimivuus kyrpii. Kiinnostais katsoa Kultaisen Liigan osakilpailua, mutta puskurointi rulettaa siellä. Myös tuon BB-paskan suoltaminen joka ketjuun vituttaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy