Palstalegenda
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ukraina, Eveliina Määttänen
Nyt taidat sekoittaa minut nimimerkkiin tahtookirjoittaa...Nyt on siis todistettu, että naisille vittuileminen ehkäisee sukupuolitauteja.
Nyt taidat sekoittaa minut nimimerkkiin tahtookirjoittaa...Nyt on siis todistettu, että naisille vittuileminen ehkäisee sukupuolitauteja.
Uutisointi meni yli, joo, mutta kyllähän tämä sun kirjoitus on vähintään yhtä kovaa perseilyä. Joillakin voi olla ihan aidosti hyviä muistoja rakkaistaan, ja kyllä se vain on niin, että tällaiset teot kohdistuvat symbolisesti vainajaan. Omaisten mielen pahoittuminen on aivan ymmärrettävää, vaikka itse vainaja ei siitä paljon liikutu.Kuollut on kuollut, eikä välitä minkään vertaa siitä, vaikka hautausmaan kesätyöntekijät kusisivat haudan päälle, että kukat saavat lannoitetta. Onhan se tietysti omaisille kova paikka, kun siinä hautakummun päällä on mustanharmaa kohta maassa. Ei kasva ruoho kivasti.
Joillakin voi olla ihan aidosti hyviä muistoja rakkaistaan, ja kyllä se vain on niin, että tällaiset teot kohdistuvat symbolisesti vainajaan.
Mutta eikö hautausmaa nimenomaan ole se "palvontapaikka", eikä kaatopaikka tai yleinen temmellyskenttä, minkä kaikki kyllä ymmärtävät. Leikkikentät erikseen, ei sitä voi omaisten piikkiin laittaa jos kaikki eivät tätä ymmärrä. Saako sitten myös hautakiviä käydä potkimassa kumoon, kun eihän se muistoja tahraa tai kuollutta sen pahemmin kiinnosta onko se murikka pystyssä vai ei?Olen sanasta sanaan samaa mieltä Käyttäjänimettömän kanssa tässä asiassa. Kuolleelle ei ole mitään väliä, missä sitä köllöttää. Se on sitten omaisten ongelma, jos he haluavat jonkinlaista palvontapaikkaa maan päälle väsätä. Kunnioittaa voi monella tavoin, myös vähemmän näyttävästi.
Eiköhän se ole vähintään eräänlainen kirjoittamaton sääntö, ettei toisten haudoilla perseillä. Tuskin tuossakaan tapauksessa omaiset kyseisen vainajan puolesta loukkaantuivat, vaan enemmänkin siitä kuinka välinpitämättömiä ihmiset saattavat olla.Olen sanasta sanaan samaa mieltä Käyttäjänimettömän kanssa tässä asiassa. Kuolleelle ei ole mitään väliä, missä sitä köllöttää. Se on sitten omaisten ongelma, jos he haluavat jonkinlaista palvontapaikkaa maan päälle väsätä. Kunnioittaa voi monella tavoin, myös vähemmän näyttävästi.
Jos on epäpyhää ja moraalitonta olla sitä mieltä, ettei vainajien kunnioittaminen ole kivenmurikasta kiinni, olen ilmeisen moraaliton yksilö.Pistää tosiaan ihmetyttämään, ovatko nykyihmiset tosiaan näin "epäpyhiä" ja moraalittomia.
Kunnioittaa voi monella tavoin, myös vähemmän näyttävästi.
Minä ajattelen tätä juttua lähinnä kuolleiden näkökulmasta; sille lihakasalle ei ole väliä, missä se on. Henki meni jo. Omaiset haluavat kunnioittaa ja muistella vainajia, ja ovat perustaneet sitä varten hautausmaita. Minusta sen voisi tehdä muutenkin.
Eli ei anneta muidenkaan kunnioittaa vainajia, jos itsekään ei halua sillä tavalla? Jos itseä ei kiinnosta hautausmaiden ylläpito, niin se oikeuttaa vaikka potkimaan toisten hautoja?Jos on epäpyhää ja moraalitonta olla sitä mieltä, ettei vainajien kunnioittaminen ole kivenmurikasta kiinni, olen ilmeisen moraaliton yksilö.
Minä ajattelen tätä juttua lähinnä kuolleiden näkökulmasta; sille lihakasalle ei ole väliä, missä se on. Henki meni jo. Omaiset haluavat kunnioittaa ja muistella vainajia, ja ovat perustaneet sitä varten hautausmaita. Minusta sen voisi tehdä muutenkin.
Tiedätkös mitä kirjoittamattomia sääntöjä maailmassa onkaan ollut. Onneksi monet niistä on jo lakkautettu. Kirjoittamattomatkin säännöt kun nimittäin muuttuvat aikojen kuluessa.Eiköhän se ole vähintään eräänlainen kirjoittamaton sääntö, ettei toisten haudoilla perseillä.
Jaa, että kuolleiden näkökulmasta. No sehän on huomaavaista, myönnetään. Ja olen kyllä aivan samaa mieltä, että vainajien puolesta asialla ei ole mitään väliä, mutta uskoisin, että suurin osa kansasta sen tajuaa myös. Siksi kyse onkin omaisten tuntemusten kunnioittamisesta, koska symbolisesti se sinun nuotiosi tai kuseskelusi osuu nimenomaan siihen lähimmäiseen ja hänen muistoonsa, jonka haudalla tykkäisit käydä tarpeitasi tyydyttämässä. Kuten Taitopelaaja kirjoitti, sinä voit hoitaa asiat läheistesi kanssa kuinka tykkäät, mutta huomioi, että se ei välttämättä saa kovin riemullista vastaanottoa laajemmin toteutettuna.Minä ajattelen tätä juttua lähinnä kuolleiden näkökulmasta; sille lihakasalle ei ole väliä, missä se on. Henki meni jo. Omaiset haluavat kunnioittaa ja muistella vainajia, ja ovat perustaneet sitä varten hautausmaita. Minusta sen voisi tehdä muutenkin.
Se hyvä puoli on HIFK:n ja Leijonien kannattajana, ettei tartte kattella mitään ällöjä pokaalien nuolemisia.Huvittaa kyllä lätkäpystienkin suutelot, tulee aina mieleen joku keskiaikainen taikamalja, kun sitä menoa katselee.
No ei kai urea eli karbonyylidiamidi haudalla mihinkään omaisten muistoon voi vaikuttaa. Onhan siinä maaperässä paljon rumemmankin näköisiä yhdisteitä.Ja olen kyllä aivan samaa mieltä, että vainajien puolesta asialla ei ole mitään väliä, mutta uskoisin, että suurin osa kansasta sen tajuaa myös. Siksi kyse onkin omaisten tuntemusten kunnioittamisesta, koska symbolisesti se sinun nuotiosi tai kuseskelusi osuu nimenomaan siihen lähimmäiseen ja hänen muistoonsa,
Tiedätkös mitä kirjoittamattomia sääntöjä maailmassa onkaan ollut. Onneksi monet niistä on jo lakkautettu. Kirjoittamattomatkin säännöt kun nimittäin muuttuvat aikojen kuluessa...
Mitä vittua 91-vuotias tekee autonratissa???
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200905089553913_uu.shtml
Vaimo vituttaa. 3 viikkoa ennätti tänä keväänä olla vitun kalliit 19" alumiinivanteet alla, kun aamulla sain viestin: "olen pahoillani, ajoin vanteen kiveen".
Tämän takia ei kannata antaa autoa ikinä lainaan naiselle, jos sitä on vähänkin laitettu. Tätä sääntöä veli noudattaa.
En ole tätä mieltä. Jos tuntuu, että kunnioitus on kiinni vanhojen rituaalien noudattamisesta, antaa mennä vaan. En minä ole kenellekään menossa sanomaan, että et saa käyttää tonnia arkkuun ja toista hautakiveen ja käydä sitten kerran vuodessa sitä katselemassa. Kukin tavallaan.Eli ei anneta muidenkaan kunnioittaa vainajia, jos itsekään ei halua sillä tavalla? Jos itseä ei kiinnosta hautausmaiden ylläpito, niin se oikeuttaa vaikka potkimaan toisten hautoja?
Aika mielenkiintoista, että hautausmaiden merkityksen ja perinteisten vainajien kunnioittamisen muotojen saattaminen kyseenalaisiksi herättää laajaa paheksuntaa, mutta kun sisälukutaidoton idiootti tulee kirjaimellisesti kehottamaan toista tappamaan itsensä, se on ihan normaalia nettikäyttäytymistä.Saa kyllä olla vitun juntti ihminen, jos roskia polttaa hautapaikalla. Toiset tolvanat tulevat vielä sanomaan, että on ihan ok kuseskella toisten haudoilla. Mitä jos te pikku neropatit oikeasti työntäisitte päänne lihamyllyyn?