Vaimo vituttaa. 3 viikkoa ennätti tänä keväänä olla vitun kalliit 19" alumiinivanteet alla, kun aamulla sain viestin: "olen pahoillani, ajoin vanteen kiveen".
Itse ammattiautoilijana olen sitä mieltä, että naiset eivät vaan yksinkertaisesti osaa ajaa autoa. Suurin osa ei edes opi, vaikka miten paljon harjoittelisi.
Yleensä noiden ohittajien autoissa on kuitenkin jalan ja moottorin välissä niin paljon voimaa, että tilanne on ohi ennen kuin alkaakaan.
..
Voi teitä länsimaisen ajattelun vankeja.
Varovaisuus vaarallista?
Yltiöpäinen varovaisuus
Eli kyllä, liiallinen varovaisuus aiheuttaa helvetisti vaaratilanteita.
Avainsanat ovat juurikin yltiöpäinen ja liiallinen. -- Kumpikaan ei sopivasti annosteltuna liene vaarallista?
Toisaalta myös naiset ovat liikenteessä kohteliaampia, antavat tilaa yms.
Vituttaa tämä liikennekeskustelu tässä ketjussa. Millä perusteella vaan naiset tekee tätä kaikkea mistä täällä on valitettu?
Alkaa vituttaa tämä keskustelu, jossa leimataan naiset huonoiksi autoilijoiksi. Mä tunnen monta hyvin ajavaa naista ja monta helvetin huonoa mieskuskia. Olen itse ajanut ammatikseni ja nähnyt monenlaista kuljettajaa, ja hvyiä ja huonoja on molemmissa. Väittäisin vielä, että miehet lähtevät keskimäärin helpommin liikenteessä koheltamaan pienistä ärsykkeistä tai yllytyksestä, aiheuttaen näin enemmän vaaratilanteita, kuin naiset. Eli en lähtisi tuomitsemaan naisia huonommiksi kuskeiksi, kuin miehet.
Siis, rehellisesti sanottuna mä ymmärrän paljon enemmän Hitlerin ja vaikkapa koulusurmaajienkin teot, kuin näitä joitakin ajatuksia tässäkin ketjussa. Mua ärsyttää ja suoraan sanottuna vituttaakin erittäin suuresti sellaiset miehet, jotka eivät suostu myöntämään sitä faktaa, että naiset ovat monissakin asioissa miehiä huonompia. Mä en vaan mitenkään pysty tai kykene ymmärtämään sitä ajatusta, että mikähän ihme se saa jotkut miehet heti ensimmäisenä puolustelemaan naisia. Varmaan niiden miesten lapsuudessa on ollut jotain tiettyä yhdenlaisuutta tai jotain muuta vastaavaa, mistä ne olisivat tulleet sellaisiksi. Voi että mua nyt vituttaa suuresti.Alkaa vituttaa tämä keskustelu, jossa leimataan naiset huonoiksi autoilijoiksi...
...Eli en lähtisi tuomitsemaan naisia huonommiksi kuskeiksi, kuin miehet.
Jaa, kenen rahoilla? Vai pitikö sittenkin sanoa, että "mannetkin saa lainattua mersun"?Mannetkin saa ostettua mersun.
Ihan hyvä tarina muuten, mutta 10v. vanhat mersut tuskin kulkee 200km/h Yliarvostettu merkki. Mannetkin saa ostettua mersun.
Ai niin ja unohtui "Sain neljänkymmenen työvuoden jälkeen ostettua 10vuotta vanhan mersun. Ajan miten huvittaa." ja "Tuo ohitti minut, nyt ajan pitkät päällä perässä seuraavat 200km/kunnes edessä oleva menettää hermonsa ja tekee äkkijarrutuksen ja takoo minua turpaan." -asenteet.
Ihan hyvä tarina muuten, mutta 10v. vanhat mersut tuskin kulkee 200km/h Yliarvostettu merkki. Mannetkin saa ostettua mersun.
Vai oikein ammattiautoilijana.
Vituttaa tämä liikennekeskustelu tässä ketjussa. Millä perusteella vaan naiset tekee tätä kaikkea mistä täällä on valitettu? Mä väitän että nuoret kuskit on niitä pahimpia, ei suinkaan naiset.
Ja vituttaa olla kusessa hyvän ystävän poikakaveriin. Elämä on perseestä.
"Olla kusessa". Ei helvetti miten ärsyttävä tapa ilmaista, että on ihastunut tai mitä vittua sitten meinaakaan.
Sama. Kiinnostaisi tietää, missä vaiheessa teinit ovat päätteneet alkaa muutella termin "olla kusessa" merkitystä. Omina yläasteaikoina kymmenisen vuotta sitte ei kenellekään olisi tullut mieleenkään käyttää kusessa olemista ihastumismerkityksessä.