Koulun virtuaalinen ryhmätyö. Pitkän aikaa pohdittiin virtuaalikurssilla, miten jaetaan iso tehtävä. Olen asiallisesti tiedustellut asian tiimoilta jo monesti virallisessa paikassa, jossa asia kuuluu hoitaa. No, tänään olisi aika palauttaa työ, jota ei olla vielä aloitettu. Sitten sinne eräs neito oli ilmoittanut, että hänelle voi palauttaa valmiit osiot, jotka hän sitten nivoo yhteen. Siitä sitten nopeasti kaverille viestiä, että mitkä vitun osiot. Joo, olivat sitten keskenään sopineet asiasta tekstiviestillä, ilmoittamatta asiasta minulle. Ei se nyt mitään, mutta kun vielä käskevät palautella niitä samalla foorumilla, jossa itse olin aikaisemmin tiedustellut monta kertaa asiasta, niin voi vittu!
Tekisi mieli tunkea näppäimistö arvon ryhmäläisten suusta sisään saatanan paskat. Jos Kerho olisi tippunut eilen, olisin tämän varmaan suorittanut. Nyt en jaksa sen kummemmin riehua, ilmoitan skippaavani tämän ja teen seuraavassa tehtävässä reilummin. Jos silloin saisi hieman tietoakin. VITTU!